Jaunākais izdevums

Ēdienu piegādes lietotne Wolt sadarbībā ar mākslas centru Zuzeum ēdienu piegādes lietotnē ir atvēris jaunu digitālo “restorānu” – izstādi Zuzeum Art Preview.

Tā ir inovatīva ēdienkartes tipa izstāde, kurā darbi aplūkojami dažādos ēdienu formātos – gan kā uzkodas un pamatēdieni, gan arī kā deserti, mudinot skatītājus neaizmirst par mākslu arī pandēmijas ierobežojumu laikā, kad galerijas un mākslas centri ir slēgti.

Digitālajā restorānā var aplūkot mākslu, atlasīt sev tīkamākos darbus un kopā ar biļeti pievienot tos pasūtījumam. Ar iegādāto biļeti varēs apmeklēt Zuzeum izstādi jebkurā laikā pēc ierobežojumu atcelšanas līdz 2021. gada beigām. Pēc pasūtījuma veikšanas biļeti līdz pircēja norādītajai adresei piegādās kurjers. Digitālās mākslas galerijas darbu “ēdienkarte” lietotnē būs mainīga.

“Labi apzināmies, ka esam cilvēkiem gan ikdienas, gan arī pandēmijas laika nepieciešamība, jo pasūtīt ēdienu un pārtiku lietotnē šajā laikā ir ne vien ērtāk, bet arī daudz drošāk. Digitālās galerijas ideja ir ļoti interesants risinājums, un tas ļauj apvienot ikdienas vajadzību apmierināšanu ar mākslas baudīšanu, kas tradicionālā veidā šobrīd ir liegta. Mūsu viedokļi par to, ka muzejiem un kolekcijām ir jābūt tur, kur pulcējas cilvēki, pilnībā sakrita, tāpēc ļoti labprāt piekritām Zuzeum drosmīgās idejas realizācijai. Ļoti ceram, ka tas būs patīkams pārsteigums arī Wolt klientiem, piešķirot radošu dzirksti ēdienu izvēles un pasūtīšanas procesam,” Wolt vadītāja Baltijā Līsa Ristala.

Projekta radošo ideju izstrādāja Little Good Agency Rīgā.

Darbus no Zuzānu kolekcijas pirmajai Wolt digitālajai izstādei atlasīja Zuzeum izstāžu vadītāja Ieva Zībārte.

Ar šo projektu Zuzeum vēlas pateikt, ka mākslas iestādēm, tāpat kā māksliniekiem, ir jābūt novatoriem, nevis pasīviem vērotājiem. “Šobrīd mēs visi meklējam cerību. Lai tā ir mākslas ekspozīcija negaidītā, bet intuitīvi īstajā vietā!” projektu raksturo Agnese Kleina, Zuzeum direktore un koncepta autore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā atklāts pirmais “Wolt Market” pārtikas veikals Latvijā ar vairāk nekā 2500 preču piegādi uz mājām vai saņemšanu uz vietas veikalā.

“Wolt Market” Grīziņkalnā ir tehnoloģiju uzņēmuma “Wolt” mākoņveikals Rīgā, kas klientiem nodrošinās pasūtījumu saņemšanu līdz 30 minūtēm. Šādus veikalus plānots atvērt arī citās reģionālajās pilsētās.

“Esam gandarīti, ka beidzot arī Latvijas iedzīvotājiem varam piedāvāt “Wolt Market” pakalpojumu. Mūsu mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ietaupīt laiku, padarot iknedēļas pārtikas preču iepirkšanos vienkāršu un ātru. Mūsu pieredze citos pasaules tirgos apliecina, ka esam atraduši labi funkcionējošu pakalpojuma modeli,” stāsta Bruno Grandi, “Wolt Market” attīstītājs Latvijā.

“Wolt Market” sortimentā ir dažādas Latvijā ražotas preces, iecienītākie zīmoli un uzņēmumi vietējā biznesa atbalstam, kā arī starptautiski pazīstami pārtikas produkti un ikdienas preces. Veikala piedāvājums tiks regulāri papildināts, balstoties uz klientu vēlmēm un vajadzībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmumu “Wolt” Baltijā tagad vadīs uzņēmuma līdzšinējais pārdošanas vadītājs Baltijā Mantas Lomsargis.

Kā norāda M. Lomsargis, “Wolt” mērķis ir kļūt par digitālu iepirkšanās centru, kas pieejams katra iedzīvotāja kabatā. Šogad uzņēmums strauji paplašinājies vairāk nekā 10 Latvijas pilsētās, kā arī izstrādājis virkni jaunu pakalpojumu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.

““Wolt” Baltijas tirgū ienāca pirms vairāk nekā sešiem gadiem. Šajā laika periodā mums ir izdevies izveidot lojālu klientu bāzi, turklāt platformas lietotāju skaits ik dienas paplašinās. Esmu gandarīts par iespēju vadīt mūsu uzņēmumu Baltijas valstīs, koncentrējoties uz piegādes servisa kvalitāti kā mūsu pamatdarbību, kā arī turpinot paplašināties arvien jaunās pilsētās,” stāsta “Wolt” Baltijā vadītājs Mantas Lomsargis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmums Wolt līdz šā gada beigām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā plāno atklāt virtuālo veikalu tīklu Wolt Market un šobrīd jau ir uzsācis jaunu darbinieku meklēšanu vairākiem amatiem visā Baltijas reģionā.

Šis ir jauna veida tirdzniecības tīkls, kurā veikali darbojas tikai un vienīgi kā noliktavu veikali jeb tā dēvētie “tumšie veikali” (dark stores). Šajos veikalos tiks pieņemti tikai tie pasūtījumi, kas veikti tiešsaistē caur Wolt aplikāciju. Klātienes iepirkšanās šajos veikalos nenotiks.

Wolt pārtikas piegāžu apjoms audzis vairāk nekā astoņas reizes 

Tehnoloģiju uzņēmuma Wolt ātro pārtikas piegāžu apjoms gada laikā pieaudzis vairāk nekā...

Wolt Market noliktavu veikali klientu izvēlei piedāvās 1500-2000 preces, kuras tiks piegādātas 15-25 minūšu laikā pēc pasūtījuma veikšanas aplikācijā.

Wolt Market noliktavu veikali darbosies kā neatkarīgi, Wolt platformā strādājoši, sadarbības partneri, līdzīgi, kā visi citi tirdzniecības sadarbības partneri, bet ar kopēju Wolt Market zīmolu. "Mums ir prieks, ka varam atvērt Wolt Market veikalus Baltijā. Mūsu mērķis ir piedāvāt klientiem vēl nebijušu pieredzi šajā jomā, un atsauksmes, ko esam saņēmuši par mūsu veikaliem citās valstīs, ir devušas pārliecību, ka mēs esam uz pareizā ceļa,” saka par jaunajiem tirgiem atbildīgā Wolt viceprezidente Marianne Vikula.

"Mēs meklējam jaunus veidus, kā apkalpot mūsu klientus. Mūsu biznesa stūrakmens ir sadarbības stiprināšana un paplašināšana ar mūsu sadarbības partneriem, tādiem kā Rimi, Mego, Aibe, LaTS un vēl daudziem citiem, kas mums pievienosies nākotnē," papildina Wolt Baltics darbības vadītājs Simons Runcheimers.

Pirmais Wolt Market veikals tika atvērts Helsinkos 2020. gada pavasarī. Kopš tā laika Wolt Market tīkls ir paplašinājies, atverot veikalus Grieķijā un citviet Somijā, kā arī paziņojot par drīzu ienākšanu Čehijā, Polijā un Dānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Wolt” atvēris jau otro mākoņveikalu Rīgā - “Wolt Market” Mežciems, informē uzņēmumā.

“Wolt” mākoņveikalus tuvākajā laikā plānots atvērt arī citās Latvijas pilsētās.

“Pieprasījums pēc risinājumiem, kas palīdz cilvēkiem ietaupīt laiku, turpina pieaugt, tāpēc pārtikas preču iegāde internetā un ātrās piegādes gūst arvien lielāku popularitāti visā pasaulē. Izmaiņas klientu uzvedībā ietekmē arī “Wolt Market”, kas strauji paplašinās visā Eiropā,” stāsta Bruno Grandi, “Wolt Market” attīstītājs Latvijā.

Rīgā darbu uzsāk pirmais Wolt Market Latvijā 

Rīgā atklāts pirmais “Wolt Market” pārtikas veikals Latvijā ar vairāk nekā 2500...

Atšķirībā no ierastās ikdienas preču iegādes veikalā uz vietas, mākoņveikalā “Wolt Market” iepirkumu grozu nodošanai pircējam komplektē veikala darbinieki. Aptuveni 30 minūšu laikā klients to pēc izvēles var saņemt savā adresē vai dodoties uz “Wolt Market” veikalu.

“Wolt Market” Mežciems apkalpos klientus Purvciemā, Teikā, Juglā, Pļavniekos, Dārzciemā, Dreiliņos, Jaunbrūnavās, Ulbrokā, Brekšos un, protams, Mežciemā. Pirmās divas nedēļas piegādes no “Wolt Market” klientiem pieejamas bez maksas, taču pēc tam tās saglabāsies bezmaksas pirkumiem virs 30 eiro.

Pirmo “Wolt Market” veikalu atklāja 2020. gadā Helsinkos, Somijā. Šobrīd iedzīvotājiem pieejami jau vairāk kā 50 uzņēmuma veikali 15 dažādās valstīs, no kuriem tagad jau divi pieejami arī Rīgā - “Wolt Market” Grīziņkalns un “Wolt Market” Mežciems.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Wolt pārtikas piegāžu apjoms audzis vairāk nekā astoņas reizes

Db.lv, 13.08.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmuma Wolt ātro pārtikas piegāžu apjoms gada laikā pieaudzis vairāk nekā astoņas reizes, kļūstot par šobrīd visstraujāk augošo uzņēmuma pakalpojumu segmentu.

Savukārt sadarbības partneru skaits pārtikas preču piegādes jomā gada laikā ir palielinājies vairāk nekā četras reizes, sasniedzot 112 tirdzniecības vietas.

"Wolt šobrīd piedzīvo nozīmīgas pārmaiņas – no ēdienu piegādes platformas ļoti strauji pārtopam par plaša spektra preču ātro piegādātāju. Platformas izveides sākumposmā, Wolt nodrošināja tikai ēdienu piegādi un mūsu sadarbības partneri bija restorāni un kurjeri. Tagad mēs nodrošinām iespēju pasūtīt tūkstošiem dažādu citu preču – sākot ar jogurtu un burgeriem līdz pat smaržām un mobilajiem tālruņiem. Paplašinot Wolt platformā pieejamo preču un produktu klāstu un pieaug arī vietējo sadarbības partneru skaits. Tas ir arī viens no iemesliem, kāpēc esam mainījuši sadarbības modeli starp galveno biroju Helsinkos un vietējām Baltijas valstu struktūrvienībām. Jaunais modelis ļauj Wolt Latvija darboties daudz patstāvīgāk, vienkāršojot sadarbību ar vietējiem sadarbības partneriem. Tostarp vienkāršojusies ir arī grāmatvedības uzskaite, jo visu tagad var izdarīt tepat uz vietas Latvijā," komentē Wolt vadītāja Baltijā Līsa Ristala.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmums “Wolt” no 1. februāra ēdienu un preču piegādi nodrošinās vēl vienā Latvijas pilsētā - Jūrmalā.

Sākotnēji "Wolt" piegādes Jūrmalā būs pieejamas no vairāk nekā 17 restorāniem un 8 tirdzniecības vietām.

“Pagājušā gada laikā pieprasījums pēc ēdienu un preču piegādēm “Wolt” platformā pieaudzis vairākkārt. Augot pieprasījumam, varam nodrošināt arvien plašāku pakalpojumu pieejamību. Tā pērn uzsākām darbību Liepājā, un tagad arī Jūrmalā dzīvojošajiem. Mūsu mērķis šogad ir turpināt augt un šādas iespējas piedāvāt vēl citās Latvijas lielākajās reģionālajās pilsētās,” stāsta “Wolt” Baltijā vadītāja Līsa Ristala.

“Ar nepacietību gaidījām brīdi, kad varēsim savas maltītes piedāvāt klientiem ar piegādi mājās, tāpēc esam ļoti priecīgi par Wolt pakalpojuma pieejamību Jūrmalā. Ņemot vērā Jūrmalas pilsētas specifiku jeb tās garumu, tieši piegāžu nodrošināšana palīdzēs mūsu gardumus padarīt vēl pieejamākus visiem Jūrmalas iedzīvotājiem un viesiem,” stāsta bāra “Kauguru Ezītis Miglā” pārstāve Anita Bāliņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmums Wolt ir uzsācis sadarbību ar Latvijas kosmētikas ražotāju AS Madara Cosmetics, nodrošinot vairāk nekā 170 kosmētikas preču ātrās piegādes no četriem kompānijas veikaliem.

Līdz pat vasaras nogalei visu kosmētikas preču, kā arī citu nepārtikas preču piegāde iedzīvotājiem būs bezmaksas.

“Turpinām paplašināt Wolt platformā pieejamo preču un produktu klāstu un atbilstoši pieaug arī vietējo sadarbības partneru skaits. Tas ir arī viens no iemesliem, kāpēc esam mainījuši sadarbības modeli starp galveno biroju Helsinkos un vietējām Baltijas valstu struktūrvienībām. Jaunais modelis ļauj Wolt Latvija darboties daudz patstāvīgāk, vienkāršojot sadarbību ar vietējiem sadarbības partneriem. Tostarp vienkāršojusies ir arī grāmatvedības uzskaite, jo visu tagad var izdarīt tepat uz vietas Latvijā. Paredzam, ka tagad straujāk palielināsies vietējo sadarbības partneru skaits, un noteikti plānojam palielināt arī Wolt platformā pieejamo kosmētikas preču klāstu. Klienti iepriekš mums regulāri rakstīja vēstules un jautāja arī sociālajos tīklos, kad sāksim piegādāt smaržas, šampūnus, krēmus un citas kosmētikas preces. Šobrīd platformā jau ir 27 kosmētikas veikali, kas piedāvā vairāk nekā 2000 kosmētikas preču,” norāda Wolt vadītāja Baltijā Līsa Ristala.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmums “Wolt” sāk savu darbību arī Ventspilī, tādējādi nodrošinot pārstāvniecību sešās lielākajās reģionālajās pilsētās Latvijā.

Ņemot vērā lielo pieprasījumu, uzņēmuma nākotnes plānos arī turpmāk ietilpst darbības paplašināšana vēl citās reģionālajās pilsētās.

“Latvijas iedzīvotāji ir iemīļojuši mūsu pakalpojumus, tādēļ esam gatavi paplašināties un piedāvāt savu servisu arvien plašākam skaitam Latvijas iedzīvotāju. Ceram, ka “Wolt” paplašināšanās Ventspilī atdzīvinās vietējo uzņēmējdarbību, dos ventspilniekiem iespēju gūt ienākumus kā kurjerpartneriem, kā arī padarīs kopienas ikdienu vieglāku un ērtāku,” stāsta “Wolt” Baltijā vadītāja Līsa Ristala.

“Wolt” Latvijas tirgū ienāca pirms pieciem gadiem, un, kā stāsta Ristala, šajā laikā uzņēmums ir izveidojis uzticamu klientu bāzi. “Ar katru dienu mūsu lietotni izmanto arvien vairāk jaunu klientu, līdz ar to attiecīgi pieaug arī pasūtījumu apjoms un skaits. Turklāt kafejnīcu un restorānu tīklam ir pievienojušies mazumtirdzniecības un pārtikas veikali,” teic “Wolt” vadītāja Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Wolt paplašinās Ādažos un Baltezerā

Db.lv, 14.11.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Wolt” platforma un piegādes pakalpojumi pieejami arī Ādažos un Baltezerā. Šī gada laikā tehnoloģiju uzņēmums paplašinājis savu darbību ārpus Rīgas un tagad savus pakalpojumus piedāvā jau 13 dažādās Latvijas pilsētās.

Līdz ar Ādažu un Baltezera pievienošanos, “Wolt” Latvijas pilsētu skaits ir lielākais starp Baltijas valstīm.

“Šī gada laikā “Wolt” Latvijā ir izaudzis no 5 līdz 13 pilsētām un sadarbojas ar vairāk nekā 1500 kurjerpartneriem. Redzam, ka, attīstot savu pakalpojumu arī mazākās pilsētās, vietējiem uzņēmējiem varam nodrošināt ērtu tiešsaistes tirdzniecību, iedzīvotājiem sniegt iespēju gūt ienākumus kā kurjerpartneriem, kā arī atvieglot pilsētas viesu un iedzīvotāju ikdienu.” skaidro “Wolt” Baltijā vadītājs Mantas Lomsarģis.

Pirmajos “Wolt” darbības gados Latvijā lēmums par uzņēmuma darbības paplašināšanu jaunās pilsētās tika pieņemts, balstoties uz tādiem kritērijiem kā iedzīvotāju skaits, ēdināšanas un mazumtirdzniecības veikalu apjoms u.c. Šobrīd redzējums par attīstību arī mazākās pilsētās ir mainījies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdienu un citu preču piegādātājs "Wolt" sācis darbu Cēsīs un blakus esošajās teritorijās - Priekuļos, Cīrulīšos un Līvos, informē kompānijā.

Tādējādi turpmāk "Wolt" pakalpojumi būs pieejami 14 Latvijas pilsētās - Rīgā, Jūrmalā, Liepājā, Jelgavā, Daugavpilī, Ventspilī, Valmierā, Rēzeknē, Jēkabpilī, Ogrē, Salaspilī, Siguldā, Ādažos un Cēsīs.

"Cēsis turpina attīstīties un pēdējos gados ir spējušas piesaistīt aizvien vairāk iedzīvotāju un pilsētas viesu. Esam gandarīti, ka varam turpināt savu attīstību un aizvien vairāk Latvijas iedzīvotājiem un uzņēmējiem piedāvāt mūsdienīgu pakalpojumu," stāsta "Wolt" Baltijā vadītājs Mantas Lomsarģis.

"Wolt" iespējams pasūtīt preces un maltītes no vairāk nekā 900 restorāniem un 660 mazumtirdzniecības vietām.

SIA "Wolt Latvija" 2021.gadā strādāja ar 11,747 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 3,7 reizes vairāk nekā 2020.gadā, bet kompānijas peļņa saruka 4,3 reizes - līdz 109 948 eiro. Kompānijas 2022.gada finanšu rezultāti līdz šim nav publiskoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iniciatīva, Eiropas Savienībā (ES) veidot vienotu regulējumu darbam digitālajās platformās, ir vajadzīga, tomēr svarīgi, lai tiek ņemts vērā tajās strādājošo cilvēku viedoklis, intervijā pauda kurjerpiegāžu platformas "Wolt" vadītāja Baltijā un SIA "Wolt Latvija" valdes locekle Līsa Ristala.

Viņa sacīja, ka kurjeru skaits, kuri Baltijā strādā, izmantojot "Wolt" platformu, pārsniedz 7000, tostarp Latvijā ar "Wolt" sadarbojas gandrīz 2000 kurjeru.

"Ir redzams, ka platformas pamatā cilvēki izmanto, lai gūtu papildu ienākumus darba elastīguma dēļ. Ja šis elastīguma princips no platformu darba pazudīs, tad, visdrīzāk, cilvēkiem vairs nebūs intereses par šāda veida darbu. Ir skaidrs, ka izmaiņas darba likumdošanā ir ne tikai vēlamas, bet pat nepieciešamas, jo mēs vairs nedzīvojam industrializācijas laikmetā, kad cilvēki noteiktu stundu skaitu katru dienu strādāja rūpnīcā un kad darba likumdošana arī radās. Mēs pašlaik esam 21.gadsimtā, kad cilvēki elastīgi var izlemt, kā un kad pārdot savu darbalaiku. Darba tirgus viennozīmīgi virzās šajā virzienā, un tam ir jāseko arī darba likumdošanai," uzsvēra Ristala.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

KP: Wolt un Bolt Food platformām jāizvērtē ēdinātājiem izvirzītie nosacījumi

Db.lv, 30.12.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piegādes platformas "Wolt" un "Bolt Food" ir nozīmīgi ēdināšanas nozares uzņēmēju sadarbības partneri Covid-19 pandēmijas laikā, bet vienlaikus puse no aptaujātajiem uzņēmumiem ir saskārušies ar nevienlīdzīgu attieksmi no šo platformu puses, tāpēc tām jāizvērtē uzņēmējiem izvirzītie nosacījumi, kas var ietekmēt konkurenci, norāda Konkurences padome (KP).

KP veica uzņēmēju aptauju, kurā vērtēja pārtikas un nepārtikas preču pasūtīšanas un piegādes interneta platformas.

No 2020.gada pavasara Covid-19 ietekmē ēdināšanas iestādēm un nepārtikas produktu tirdzniecības uzņēmumiem ir liegta iespēja pilnvērtīgi sniegt pakalpojumus klātienē, kas veicinājis uzņēmumu nepieciešamību meklēt citus alternatīvus noieta kanālus.

Valstī noteikto ierobežojumu dēļ daļai uzņēmumu "Wolt" un "Bolt Food" platformas ir neaizvietojams preču izplatīšanas kanāls, ja vien paši uzņēmumi nepiedāvā savus individuālos piegādes pakalpojumus. Savukārt tas, ka visbiežāk tieši ēdienu piegādes platformas "Wolt" un "Bolt Food" tiek izvēlētas kā sadarbības partneri, pirmšķietami liecina par to, ka tām piemīt zināma tirgus vara un pārējie tirgus spēlētāji nespēj izdarīt pietiekamu konkurences spiedienu uz šīm platformām, norāda KP.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Wolt Latvija pievienojas Novira Plaza nomnieku lokam

Db.lv, 27.06.2023

“Novira Plaza”, kas tiks atvērts šī gada rudenī, būs ilgtspējīgs un moderns A klases biznesa centrs pašā Rīgas sirdī - starp Satekles, Marijas un Elizabetes ielām.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un citu preču ātrās piegādes uzņēmums "Wolt Latvija" noslēdzis līgumu par galvenā Latvijas biroja pārcelšanu uz jauno biznesa centru "Novira Plaza", kas tiks atklāts šoruden.

"Mēs ar nepacietību gaidām iespēju pārcelt savu darbību uz mūsdienīgo, zaļo, ilgtspējīgo un aizraujošo projektu “Novira Plaza”," jauno nomas līgumu komentē Alisa Vēbere (Alisa Weber), “Wolt” nekustamo īpašumu un telpu apsaimniekošanas nodaļas vadītāja.

"Sirsnīgi sagaidām mūsu jaunāko nomnieku - SIA "Wolt Latvija". Esam ļoti priecīgi, ka mūsu nomnieku sarakstu papildina 21. gadsimta modernākie un mobilākie uzņēmumi, kas dod pārliecību teikt, ka līdz ar atklāšanu "Novira Plaza" kļūs par īstu Baltijas biznesa centru,” teic Merts Mosārs (Märt Moosar), “Novira Capital” vadītājs Latvijā.

Nekustamo īpašumu brokeru kompānija "Colliers International" konsultēja SIA "Wolt Latvija" "Novira Plaza" nomas darījumā."Wolt" ir Somijā dibināts jaunuzņēmums, kas Latvijas tirgū ienāca 2017. gadā, un tā platformu ik dienu izmanto tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju. “Wolt” savieno tirgotājus un klientus, kuri vēlas ietaupīt laiku. Šobrīd "Wolt" platforma aptver vairāk nekā 800 restorānus un 500 tirdzniecības vietas, un tā darbojas jau astoņās Latvijas pilsētās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdienu piegādes uzņēmums Wolt, paplašinot darbību Latvijā, no 9. februāra uzsāks ēdienu un ātro pārtikas preču piegāžu nodrošināšanu Liepājā, informē uzņēmumā.

Sākotnēji Wolt nodrošinās ēdiena un pārtikas preču bezkontakta piegādes no vairāk nekā 20 restorāniem un 10 tirdzniecības vietām, ieskaitot tostarp arī Rimi.

“Liepāja ir pirmais reģions ārpus Rīgas, kur uzsākam ēdienu un pārtikas preču piegādes. Nākotnē izskatām iespēju paplašināt darbību arī citās reģionu pilsētās, ja jutīsim pieprasījuma un apgrozījuma potenciālu. Kopš darbības uzsākšanas Latvijā 2017. gadā visu laiku esam novērojuši stabilu intereses pieaugumu ēdienu piegādes jomā. Un šobrīd līdzīgas tendences ir novērojamas arī pārtikas preču piegādē. To ietekmē gan tehnoloģiju attīstība un iedzīvotāju ieradumu maiņa, gan arī cilvēku vēlme iegūt vairāk brīva laika savām interesēm. Protams, pašreizējā situācijā papildu stimulējošs faktors ir nepieciešamība izvairīties no drūzmēšanās un ievērot sociālo distancēšanos, lai neapdraudētu ne savu, ne citu cilvēku veselību,” teic Wolt vadītāja Baltijā Līsa Ristala.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdienu piegādes uzņēmums Wolt Rīgā ir sācis piedāvāt jaunu pakalpojumu - ātrās pārtikas preču piegādes uz mājām un birojiem.

Wolt vadītāja Baltijā Līsa Ristala atzīst, ka koronavīrusa uzliesmojums paātrināja uzņēmuma plānus par vairākiem mēnešiem.

"Pārtikas preču piegādes jau agrāk bija uzņēmuma plānos, taču Covid-19 paātrināja šo plānu izpildi par vairākiem mēnešiem. Tas piedāvā cilvēkiem vienkāršu veidu, kā ievērot sociālo distancēšanos, un atbalsta attālināto darbu no mājām. Izmēģinājām ātrās pārtikas produktu piegādes šopavasar un redzējām, ka ir liels pieprasījums ikdienas pārtikas preču piegādei uz mājām, kas tiek nodrošinātas mazāk nekā stundas laikā. Pieprasījumam ir tendence pieaugt, un tāpēc mēs noteikti paplašināsim sadarbības partneru skaitu un pārtikas preču piedāvājumu," saka L. Ristala.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdienu piegādes uzņēmums "Wolt" noslēdzis sadarbības līgumu ar "Rimi" par ātrās pārtikas preču piegādes nodrošināšanu no veikaliem uz mājām un birojiem.

Pārtikas preču piegādes laiks ir vidēji 30 minūtes. Kā arī, lai veicinātu ārkārtējās situācijas ierobežojumu ievērošanu un mazāku iedzīvotāju masveida pulcēšanos lielveikalos, "Wolt" līdz 7. februārim nodrošinās bezmaksas preču piegādes no visiem sadarbības veikaliem.

"Nodrošinot pārtikas preču piegādi pusstundas laikā, cenšamies padarīt cilvēku dzīvi ērtāku un drošāku. Lai ikvienam ir iespējams nodrošināties ar visu nepieciešamo arī laikā, kad jāievēro sociālās distancēšanās prasības un jāstrādā attālināti. Ar pārtikas preču bezmaksas piegādēm, no vienas puses, vēlamies sniegt papildu pienesumu pandēmijas izplatības ierobežošanā un ārkārtējās situācijas prasību ievērošanā, bet no otras puses – vairot cilvēkos svētku sajūtu un dāvināšanas prieku. Gan pārtiku, gan citas preces tagad ir iespējams pasūtīt ātri, droši un bez ilgas gaidīšanas. Tostarp pasūtīt var arī preces no šobrīd klātienē netirgojamo preču veikaliem. Preces ir iespējams pasūtīt gan sev, gan arī draugiem vai radiniekiem – sarūpējot viņiem šajā svētku laikā dažādas pārsteiguma dāvanas," saka "Wolt" vadītāja Baltijā Līsa Ristala.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV bāzētais ēdienu piegādes uzņēmums "DoorDash" iegādājies Somijā bāzēto "Wolt", teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Darījums pilnībā īstenots ar akciju apmaiņu, un tā vērtība veido 8,1 miljardu dolāru (6,9 miljardus eiro).

"Wolt" dibināts 2014.gadā un ļauj klientiem pasūtīt ēdienus, pārtikas produktus un citas preces ar piegādi uz mājām vai birojiem.

Savukārt "DoorDash" dibināts 2013.gadā un šobrīd darbojas vairāk nekā 7000 pilsētu Austrālijā, Kanādā, Japānā un ASV.

"DoorDash" norāda, ka plāno veikt ievērojamas investīcijas globālā biznesa attīstībā.

"Wolt" darbojas 23 valstīs, tostarp Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Transporta platformas "Bolt" nodokļu nomaksas prakse kurjera pakalpojumu biznesā ir apšaubāma, secinājuši Igaunijas laikraksta "Postimees" pētnieciskie žurnālisti, bet kompānija apsūdzības noliedz.

Igaunijas likumi paredz, ka kompānijai vai institūcijai, maksājot personai par pakalpojumi, ir jāietur ienākuma nodoklis un jāsamaksā sociālais nodoklis. "Bolt" maksā kurjeriem par ēdienu piegādi no restorāniem uz pasūtītāju mājām, tomēr nodokļus par šo darbu nemaksā, vēsta "Postimees", norādot, ka kompānija ēdiena piegādes biznesam ir izveidojusi sarežģītu un apšaubāmu shēmu, praktiski izveidojot beznodokļu zonu.

Savukārt "Bolt" uzstāj, ka kompānijas attiecības ar kurjeriem nav darba devēja un ņēmēja attiecības. "Bolt Food Estonia" vadītājs Jāgups Jalakass "Postimees" paskaidrojis, ka kurjeri nav "Bolt" darbinieki, bet gan "neatkarīgi pakalpojuma sniedzēji", kuri paši ir atbildīgi par nodokļu nomaksu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mākoņvirtuve kā jauna tendence ēdināšanas biznesā

Līsa Ristala, "Wolt" vadītāja Baltijā, 07.03.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorānu biznesā pēc diviem sarežģītiem pandēmijas gadiem un jau vairāk nekā gadu ilgā Krievijas izvērstā kara Ukrainā dēļ esam aizvien jaunu satricinājumu priekšā.

Straujais inflācijas kāpums un energoresursu cenas daļai no uzņēmējiem jau atkal licis izvērtēt savu tālāko darbību un iespējas.

Meklējot aizvien jaunus risinājumus ikdienas izmaksu optimizēšanā un vienlaikus paplašinot restorāna piedāvājumu un klientu skaitu, populāras kļuvušas tā saucamās mākoņvirtuves, kas joprojām ir jaunums Latvijas restorānu biznesā. Kamēr citi to uzskata par iespēju jaunajiem uzņēmējiem, pieredzējušie nozares pārstāvji mākoņvirtuves izmanto par platformu jaunu piedāvājumu un zīmolu attīstīšanai.

Kas ir mākoņvirtuve?

Mākoņvirtuves, dēvētas arī par spoku vai virtuālajām virtuvēm (cloud-kitchens, ghost-kitchens, virtual-kitchens), pagatavotās maltītes piedāvā tikai caur pasūtījumu tiešsaistē un attālināto piegādi. Tā kā nav jāmaksā augsta īre, jāiegādājas nekustamais īpašums, jāiegulda līdzekļi interjera dizainā, kā arī neveidojas lielākas darbaspēka izmaksas un, pateicoties mazākām telpām, arī komunālie maksājumi nav tik lieli, mākoņvirtuves var būt izmaksu ziņā efektīvākas, nekā klātienes restorāni. Šis ir veids, kā pārliecināties par savas biznesa idejas ilgtspēju, neieguldot lielus finanšu līdzekļus, bet sākotnēji visus resursus koncentrējot uz ēdienkartes izstrādi un kvalitatīvu maltīti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Capitalia investējusi 300,000 eiro zviedru jaunuzņēmumā Favro, tādējādi pievienojoties investoru lokam, kas investējuši lietuviešu riska kapitāla fonda Practica Capital vadītajā finansējuma kārtā.

Favro ir uzņēmumiem paredzēta darba plānošanas platforma, kuru izmanto tādi jau pasaulē vadoši uzņēmumi kā Wolt, ElectronicArts un Volvo.

Pēdējo mēnešu laikā Favro kopumā ir piesaistījis investīcijas gandrīz 5 miljonu ASV dolāru apmērā. Finansējums primāri tiks izmantots apgrozījuma kāpināšanai un mārketinga aktivitātēm. Šis ir jau ceturtais ieguldījums, ko veicis pagājušā gada nogalē dibinātais Capitalia līdzinvestīciju fonds.

Favro 2016.gadā dibināja pieredzējuši spēļu un programmatūru izstrādātāji Hanss Dalstroms, Eriks Olofsons un Patriks Palms. Favro ir sadarbības plānošanas platforma, kas pielāgota SaaS (software-as-a-service) uzņēmumiem un spēļu izstrādātājiem. Platforma ļauj efektīvāk plānot darbu starp dažādām uzņēmuma nodaļām. Papildus platforma arī palīdz vadībai uzstādīt un plānot dažādus mērķus, kā arī sekot līdzi projektu progresam. Favro ir vairāk nekā 1 500 klientu, starp kuriem ir arī tādi uzņēmumi kā Wolt, Unity, EA un Volvo Car Mobility. Favro galvenā mītne atrodas Zviedrijā, taču uzņēmumam ir arī birojs Lietuvā. Papildus Capitalia, uzņēmumā Favro ir investējuši arī Practica, Creandum, Inbox Capital, Scale Capital un virkne biznesa eņģeļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Par digitālo prasmju attīstības virzītājiem jākļūst uzņēmējiem

Kaspars Karaševskis, Ekonomikas un kultūras augstskolas vieslektors, 15.06.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitālās ekonomikas un sabiedrības indeksa (DESI) rezultāti liecina, ka digitālo prasmju jomā Latvijas rezultāts ir zemāks par vidējo Eiropas Savienībā.

Aptuveni pusei iedzīvotāju nav digitālo pamatprasmju, un tendence, salīdzinoši ar citām Baltijas valstīm, ir negatīva. Vienlaikus jāņem vērā, ka digitālās prasmes šobrīd ir gandrīz tikpat svarīgas kā elpošana – tās palīdz veidot kontaktus, atrast darbu vai darbiniekus un sasniegt mērķus gan profesionālajā, gan privātajā sfērā. Runājot par šo prasmju pilnveidi, jāuzsver, ka patiesībā nav nekādu šķēršļu, kas mūs kavētu attīstīt digitālās prasmes, un visbūtiskāko virzību attīstībā var sniegt tieši uzņēmēji. Ja darba devēji motivēs darbiniekus attīstīt savas digitālas prasmes, tad konkurētspēju paaugstinās ne tikai darbinieks, bet arī uzņēmums kopumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Tiamo grupa” gada laikā zīmola “Čili Pizza” picēriju atvēršanā galvaspilsētā kopumā investējusi pusotru miljonu eiro, radot papildu 240 darbavietas.

Jaunākās, kopumā sestās “Čili Pizza” izveidē Rīgā, tirdzniecības centrā Olimpia, investēti vairāk nekā 250 000 eiro. Plānotas aptuveni 40 jaunas darbavietas. Šogad “Tiamo grupa” gatavojas atvērt Rīgā vēl citas zīmola “Čili Pizza” picērijas.

“Kopš pērnā gada vasaras “Tiamo grupa” turpina sistemātiski īstenot uzņēmuma stratēģiju un, reaģējot uz pieprasījumu, atver Rīgā picērijas dažādos rajonos, sākot no centra līdz pat Mežciemam, Teikai un Ķengaragam,” stāsta Monta Magone, “Tiamo grupas” valdes locekle.

Līdz pagājušajam gadam “Tiamo grupa” darbojās Liepājā, Jelgavā, Ogrē, Valmierā un Daugavpilī, tomēr no 2020. gada jūnija uzņēmums piedāvā ēdināšanas pakalpojumus arī Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Krīzes kā dopings informācijas tehnoloģiju sfērai

Māris Ķirsons, 07.11.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo gadu laikā notikušās kataklizmas un krīzes ir bijušas kā sava veida dopings digitalizācijas uzrāvienam visās sfērās, tādējādi uzkarsējot IKT produktu un pakalpojumu izstrādnes, kā arī apkalpošanas segmentu.

To intervijā Dienas Biznesam stāsta programmēšanas SIA ZZ Dats izpilddirektors Edžus Žeiris. Viņaprāt, Latvijā esošie IKT produkti un pakalpojumi, kuri darbojas valstī un pašvaldībās, nebūt nav sliktāki par Igaunijā vai Lietuvā esošajiem, turklāt ir pat tādi, kuri šeit ir labāki nekā analogi ārzemēs. Savukārt vājākais posms digitalizācijā bija un joprojām ir cilvēks - gan savu zināšanu un iemaņu trūkuma, gan arī vieglprātības dēļ.

Kāda ir situācija informācijas komunikācijas tehnoloģiju segmentā?

Vienā vārdā — laba, jo pēdējo gadu krīzes tikai devušas papildu uzrāvienu nozarei. 2020. gada pavasarī ieradās Covid-19 pandēmija, kas no vienas puses ieviesa nepieredzētus cilvēku pārvietošanās un saimnieciskās darbības ierobežojumus, bet no otras puses paveica piespiedu digitalizāciju. Jāatceras, ka līdz 2020. gada pavasarim tehnoloģijas arī bija un ļāva gan attālināti strādāt, gan rīkot sapulces un pat konferences, taču šādas iespējas izmantoja ļoti mazskaitlīga publika. Taču pandēmija šos digitālos risinājumus padarīja par tobrīd vienīgo iespēju — strādāt, kā arī virtuālā vidē rīkot tikšanās, sapulces un pat darījumu apspriedes. Faktiski Covid-19 radīja milzīgu pieprasījumu pēc digitālajiem risinājumiem, kas savukārt ievērojami palielināja kopējo nodarbināto skaitu nozarē, turklāt nereti palielinājās ne tikai IKT speciālistu skaits, bet arī atbalsta speciālistu skaits. Pandēmija savā ziņā nojauca valstu robežas, jo IKT speciālisti, piemēram, var dzīvot Latvijā un strādāt Amerikā vai jebkurā vietā Eiropā. Nenoliedzami, ka digitalizācijas pirmsākumi ir meklējami jau pirms daudziem gadiem, tomēr tās uzvaras gājiens sākās ar Covid-19 pandēmiju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Sun Finance saglabā vietu Financial Times reitinga augšgalā

Db.lv, 29.03.2022

Finanšu tehnoloģiju uzņēmuma “Sun Finance” vadītājs un dibinātājs Toms Jurjevs.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibinātais finanšu tehnoloģiju uzņēmums “Sun Finance” ir atzīts par trešo visstraujāk augošo FinTech kompāniju Eiropā, kļūstot par vienīgo uzņēmumu no Latvijas, kas šogad ir iekļauts prestižā biznesa medija “Financial Times” (FT) reitingā.

Lielbritānijas biznesa laikraksts “Financial Times” publicējis sesto ikgadējo reitingu “FT 1000”, kas tapis sadarbībā ar neatkarīgu tirgus izpētes kompāniju “Statista”.

Tajā tiek iekļauti 1000 Eiropas uzņēmumi, kas pēdējo četru gadu laikā sasnieguši vislielāko kopējo ieņēmumu organisku pieaugumu. Šajā periodā “Sun Finance” attiecīgais finanšu rādītājs pieauga par 28 reizēm jeb 2,899.26%, kompānijai kļūstot par trešo visstraujāk augošo FinTech uzņēmumu Eiropā.

“Mums ir izdevies atkārtot vēsturisku sasniegumu, jo otro reizi ielaužamies Eiropas visstraujāk augošo kompāniju virsotnē. Pērn kļuvām par Eiropas visstraujāk augošo FinTech uzņēmumu, šogad saņemam trešā perspektīvākā nozares spēlētāja titulu. Reitinga augšgalos ierasti ir jaunpienācēji, bet mēs laužam šos standartus. Šāds panākums nav nejaušs un vēlreiz apliecina mūsu veiksmīgi realizēto stratēģiju, investīcijas datu zinātnē un vadošās pozīcijas pārstāvētajos tirgos. Vēlos personīgi pateikties katram mūsu enerģiskajā komandā par ieguldīto darbu, lai uzņēmums starptautiski kļūtu atpazīstamāks un spēcīgāks,” uzsver finanšu tehnoloģiju uzņēmuma “Sun Finance” vadītājs un dibinātājs Toms Jurjevs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Bistro Balts cer atvērt kafejnīcas lidostā un Rīgas klusajā centrā

LETA, 06.02.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bistro tīkls "Balts" cer paplašināt kafejnīcu tīklu un atvērt tirdzniecības vietas lidostā "Rīga" un galvaspilsētas klusajā centrā, sacīja zīmolu "Balts" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Shiro" pārstāve Liene Kuplā.

Viņa pauda, ka nākotnē saredz "Balts" arī "Rail Baltica" pasažieru terminālos.

Vaicāta par laika periodu, kurā "Balts" plāno īstenot plānus par kafejnīcu atvēršanu Rīgas centrā un lidostā, Kuplā skaidroja, ka tas lielā mērā atkarīgs no telpu pieejamības.

"Regulāri lidostai atgādinām par savu interesi, bet līdz šim esam saņēmuši atbildes, ka telpas nav pieejamas," sacīja Kuplā, piebilstot, ka arī klusajā centrā par telpu nomu konkurence ir sīva, turklāt ne visas pieejamās telpas ir atbilstošas bistro konceptam.

Vienlaikus uzņēmuma pārstāve sacīja, ka pagājušā gada nogalē Rīgā atklāts jau ceturtais bistro "Balts". Tas atrodas "Panorama Plaza" telpās Pārdaugavā. Šīs tirdzniecības vietas primārā funkcija ir kalpot par maltīšu nodošanas punktu sadarbības partneru - "Wolt" un "Bolt Food" - kurjeriem.

Komentāri

Pievienot komentāru