Mazumtirgotāja Elvi apgrozījums šā gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, audzis par 8%, informē uzņēmuma pārstāvji.
Tādējādi tiek prognozēts, ka uzņēmuma pārdošanas rezultāti līdz gada beigām pieaugs, kam ir vairāki būtiski iemesli: valsts kopējā ekonomiskā atveseļošanās un līdz ar to arī pircēju gatavība tērēt vairāk, pāreja uz jauno valūtu un Elvi franšīzes tīkla attīstība, prognozē SIA Pārtikas tirdzniecības apvienība, kas ir Elvi franšīzes turētāja, komercdirektore Laila Vārtukapteine.
Elvi pircēji tērē vairāk nekā pērn, būtiski atvēlot līdzekļus precēm atpūtai un bērniem. Ievērojami ir pieaudzis pieprasījums pēc riteņiem, bumbām, peldlietām, makšķerēšanas piederumiem, saldumiem un našķiem, drēbēm un rotaļlietām bērniem.
Novembrī un decembrī pircēju aktivitāte kļūs vēl lielāka, uzskata L. Vārtukapteine. Viens no galvenajiem iemesliem šādai rīcībai būs pāreja uz eiro. Cilvēki arvien vairāk iegādāsies nepārtikas preces un pārtikas preces ar garāku derīguma termiņu, piemēram, kafiju, cukuru, putraimus, tādā veidā atbrīvojoties no latiem. Savukārt jau janvāra vidū, kad par precēm un pakalpojumiem varēs norēķināties tikai ar eiro un arīdzan visi ziemas svētku tēriņi būs garām, iepirkšanās aktivitāte jūtami pierims, skaidro L.Vārtukapteine.
Līdz gada beigām Latvijā tiks atvērti vēl pieci veikali Elvi: Dobeles novadā, Bauskā, Rubenē un Naukšēnos.