Apdrošināšanas kompānija Ergo, kurā bija apdrošināts Zolitūdes Maxima lielveikals un tā būvuzņēmējs Re&Re, saņem pirmos atlīdzību pieteikumus, tomēr pagaidām, kamēr nav noteikti vainīgie, kopējo atlīdzības lielumu uzņēmums atturas nosaukt.
Pašlaik var novērot, ka cilvēki pamazām sāk atgūties no traģēdijas un Ergo jau reģistrēti pirmie atlīdzību pieteikumi - gan no privātpersonām, gan juridiskām personām, stāsta Ergo Atlīdzību regulēšanas nodaļas vadītājs Ivars Vismanis.
Līdz šim Ergo vērsusies viena Zolitūdes traģēdijā cietusī un trīs bojā gājušo tuvinieki. Tāpat saņemti trīs pieteikumi par bojājumiem, kas nodarīti transportlīdzekļiem, kas atradušies teritorijā pie lielveikala, kā arī reģistrēti trīs juridisko personu pieteikumi par zaudējumiem, kas nodarīti tirdzniecības vietai un mantai. Tāpat arī sniegts informatīvs atbalsts cietušajam papildu medicīniskās palīdzības saņemšanai, norāda I. Vismanis.
Apdrošinātāja pārstāvis norāda, ka pašlaik ļoti svarīgs ir operatīvs izmeklētāju darbs, jo atlīdzības varēs noregulēt, tiklīdz būs skaidri noteikti notikušā iemesli un atbildīgie. Tas nepieciešams, lai fiksētu, saskaņā ar kurām no polisēm ir iestājies apdrošināšanas gadījums.
Db.lv jau rakstīja, ka Maxima lielveikalam Rīgā, Priedaines ielā 20, un arī tā būvuzņēmējam Re&Re ir vairākas AAS Ergo izsniegtas polises par īpašuma, būvniecības, kā arī civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu.
Kopējā apdrošināšanas līgumos paredzētā seguma summa mērāma vairākos miljonos eiro.