Jaunākais izdevums

Eiropas Savienības (ES) Tiesas Vispārējā tiesa lēmusi, ka Coca Cola pudeles nevar aizsargāt ar preču zīmi.

2011.gadā atspirdzinošo dzērienu ražotājs Coca Cola vēlējās ES teritorijā ar preču zīmi aizsargāt plastmasas, stikla un metāla pudeļu dizainu. Kompānija sacīja, ka tagadējais dizains esot agrāko pudeļu izskata «dabīgā attīstība».

Taču Iekšējā tirgus saskaņošanas birojs (OHIM) secināja, ka pudeles dizainam «nav nekāda atšķirīga rakstura», ko varētu aizsargāt ar preču zīmi.

Vispārējā tiesa pievienojās OHIM novērtējumam.

Coca Cola pudelēm «nav nekādu atšķirības zīmju, kas tās atšķirtu no citām tirgū pieejamajām pudelēm», teikts tiesas lēmumā.

To vēl var pārsūdzēt Eiropas Savienības Tiesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola ieviesīs iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams

Zane Atlāce - Bistere, 24.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Uzņēmums atbalstīs visa veida izlietotā iepakojuma savākšanu, tostarp arī citu uzņēmumu ražotās pudeles un bundžas.

Saskaņā ar savu jauno vīziju Pasaule bez atkritumiem, uzņēmums Coca-Cola Company uzsācis darbu pie 100% pārstrādājama iepakojuma attīstīšanas un līdz 2030.gadam tas apņēmies ieviest iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams, informē uzņēmumā.

Uzņēmuma jaunais redzējums veidots, izprotot pārtikas un dzērienu iepakojumu būtisko lomu mūsdienu cilvēka dzīvē. Taču, lai globāli samazinātu iepakojumu radīto atkritumu apjomu, nepieciešams ieguldīt nopietnu darbu. «Pasaule saskaras ar nopietnām problēmām, ko rada izlietotā iepakojuma apjoms. Mums tāpat kā ikvienam uzņēmumam ir jāuzņemas atbildība par šī jautājuma risināšanu,» teica Coca-Cola Company prezidents un izpilddirektors Džeimss Kvincijs (James Quincey).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA Rimi Latvia veikalos iespējams dzērienu ražotāja Coca-Cola Co. produkcijas iztrūkums, sacīja Rimi Latvia pārstāve Inga Bite.

Viņa norādīja, ka tas ir skaidrojams ar to, ka lēmumu par dzērienu nepiegādāšanu pieņēmis dzērienus izplatošais uzņēmums.

«Šobrīd līguma pagarināšanas pārrunu procesā piegādātājs ir izlēmis pārtraukt dzēriena piegādi mūsu veikalu tīklam, tāpēc ir iespējama situācija, ka veikalos var nebūt pieejama Coca-Cola un citi piegādātāja izplatītie dzērieni,» skaidroja Bite.

Ar šo un citu zīmolu dzērienu izplatīšanu nodarbojas SIA Coca-Cola HBS Latvia, kas piegādā tādu zīmolu dzērienus kā Coca-Cola, Sprite, Fanta, Schweppes, Nestea, Cappy, Cappy Ice Fruit, Bonaqua Pilskalna kvasa dzēriens.

Kā skaidroja Coca-Cola HBC grupas pārstāve Dace Dricka, uzņēmums Baltijā patlaban veic pārrunas par jauna līguma noslēgšanu ar mazumtirgotāju Rimi, tādēļ patērētāji var saskarties ar ierobežotu Coca-Cola produktu pieejamību Rimi veikalos tuvākajās nedēļās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Līdz ar Fuzetea ienākšanu Eiropas tirgū, no tā pazudīs līdz šim labi pazīstamais ledus tēju zīmols Nestea, jo Coca-Cola to vairs neražos.

Eiropas tirgū, tostarp arī Latvijā kopš šī gada pieejams ASV dzērienu ražotāja Coca-Cola Company jaunākais produkts - ledus tēja Fuzetea. Jaunā zīmola vērtība tiek lēsta vairāk nekā miljarda ASV dolāru apmērā.

Kompānijas ieskatā šis ir viens no veiksmīgākajiem un straujāk augošajiem Coca-Cola Company zīmoliem. Darbs pie šī dzēriena ieviešanas tikai uzsākts jau 2012.gadā un līdz šim Fuzetea zīmola ledus tējas bija pieejamas 52 pasaules valstīs. Uzņēmuma 2018.gada mērķis ir šīs tējas panākumus citviet pasaulē izvērst arī Eiropā, ieviešot šo dzērienu 37 Eiropas valstu tirgos.

Eiropas iepazīstināšana ar jauno produktu šīs nedēļas sakumā notika Cīrihē, Šveicē, tropiskā pasākumu norises vietā Giardino Verde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienota zīmola stratēģijā turpmāk neaizrausies ar produktu «apakšpersonību» radīšanu, saka Coca-Cola ģenerāldirektore Polijā un Baltijā Anna Jakubovska.

Fragments no intervijas:

Cik svarīga loma jūsu kompānijas produktu portfelī aizvien ir jūsu ikoniskajam flagmanim?

Ir tieši tā, kā jūs sakāt – tas ir flagmanis. Šim zīmolam ir svarīga loma ne vien tāpēc, ka tas ir kompānijas nosaukums, bet arī tāpēc, ka tas ir galvenais zīmols ienākumu u.c. rādītāju ziņā. Protams, mūsu stratēģija vispārīgi ir iegūt tirgus bezalkoholisko dzērienu segmentu. Tāpēc mēs ar lielu sava portfeļa daļu konkurējam dzirkstošo dzērienu tirgū, kā arī ar ūdeni un sulām. Mērķis ir līderība bezalkoholisko dzērienu lietošanai gatavo dzērienu tirgū. Baltijas valstīs līdz šim esam bijuši veiksmīgi un tiešām esam līderi, un lielā mērā sava flagmaņa Coca-Cola dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Miljardieris pārsteidzis pasauli, atļaujot savu foto bez maksas likt uz Coca-Cola pudelēm

Lelde Petrāne, 05.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Miljardiera, investora Vorena Bafeta (Warren Buffett) seja Ķīnā redzama uz ķiršu Coca-Cola 500ml pudelēm un bundžām, vēsta BBC.

V. Bafets bieži redzams, publiski dzerot tieši ķiršu Coca-Colu un tiek uzskatīts par tās lielāko fanu, un viņa investīciju uzņēmums Berkshire Hathaway ir Coca-Cola lielākais akcionārs ar gandrīz 10% akciju.

Coca-Cola gan atzinusi, ka bijusi pārsteigta, kad Bafets piekritis savas fotogrāfijas izmantošanai. Turklāt viņam par to netiek maksāts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Coca-Cola Polijā un Baltijā jauna ģenerāldirektore

Žanete Hāka, 21.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. jūlija Coca-Cola vadību Baltijas valstīs un Polijā pārņems jaunā ģenerāldirektore – pieredzējusi vadītāja Lana Popovica, informē uzņēmuma pārstāvji.

Jaunā ģenerāldirektore pienākumus pārņems no Annas Jakubovski, kura šo pozīciju ieņēma no 2013. gada. Lana uzņēmumā strādā jau 15 gadus, Latvijas un pārējos tirgos viņa būs atbildīga par Coca-Cola stratēģiju, inovācijām, mārketingu un komunikāciju kopumā, plecu pie pleca sadarbojoties ar vietējām pārstāvniecībām un Coca-Cola HBC rūpnīcu.

Lana Popovica šo gadu laikā ir ieguvusi pieredzi nozarē, ieņemot vadošas starptautiskas pozīcijas, tostarp, strādājot mārketinga vadībā. 2006. gadā viņa kļuva par ģenerāldirektori Horvātijā un drīz pēc tam arī Bosnijā un Hercegovinā. 2011. gadā Lana pārņēma procesu vadītāja amatu Grieķijā. 2012. gadā ieņēma procesu vadītāja amatu Dienvidaustrumu Eiropā, atbildot par 7 valstīm, tostarp Grieķiju un Serbiju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Coca-Cola tuvākajā nākotnē Latvijā iegādes darījumus neplāno

Lelde Petrāne, 21.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kļuvis zināms, ka Coca-cola iegādājas lietuviešu ūdens zīmolu Neptunas. Taču Latvijas Everest ūdens ražotnes iegāde nav kompānijas dienaskārtībā, uzzināja biznesa portāls db.lv.

ASV gigants The Coca-Cola Company par 10 miljoniem eiro no saistītā uzņēmuma AS Coca Cola HBC Lietuva iegādājies 50% Lietuvas dzeramā ūdens ražotnes Neptunas vandenys akciju, vēstīja vz.lt. Coca-Cola norāda, ka šāds darījums veikts, jo Neptunas vandenys ir liels zīmols un tā iegāde bijusi stratēģisks ieguldījumu lēmums. «Neptunas ūdenim ir laba reputācija vietējā tirgū, un ļoti augsts zīmola lojalitātes indekss,» piebildusi kompānijas pārstāve Nele Normaka.

Jautāta, vai Coca-Cola ir interese arī par Everest ūdens ražotnes iegādi Latvijā, N. Normaka atbildēja: «Coca-Cola tuvākajā nākotnē Latvijā šādi darījumi nav plānoti.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grieķijas kompānija «Coca-Cola Hellenic Bottling Company» («Coca-Cola HBC») tuvākajā laikā nav paredzējusi ieguldīt naudu rūpnīcas celtniecībā Ropažu novada Silakrogā, sacīja «Coca-Cola Baltics» sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka.

Patlaban šādi ieguldījumi nav paredzēti,» teica Normaka, piebilstot, lai arī tas nenotiks tuvākajā laikā, ideja par šādas rūpnīcas celtniecību nav zudusi pilnībā.

Jau vēstīts, ka «Coca-Cola HBC» 2010.gadā ziņoja par plāniem Latvijā veidot dzērienu pildīšanas ražotni. Uzņēmums arī iegādājās rūpnīcai nepieciešamo zemes gabalu Ropažu novadā.

«Coca-Cola HCB Latvia» 2017.gadā strādāja ar 36,063 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2012.gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās par 37,7% un bija 1,197 miljoni eiro.

«Coca-Cola HCB Latvia» nodarbojas ar gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirdzniecību. Uzņēmums ir dibināts 1992.gadā un tas pieder Igaunijas kompānijai «Aktsiaselts Coca - Cola HBC Eesti».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bezalkoholisko dzērienu ražotāja Coca-Cola Co. produkcijas izplatītājas SIA Coca-Cola HBC Latvia apgrozījums pērn bija 34,597 miljoni eiro, kas ir par 0,2% mazāk nekā 2015.gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās par 9,3% līdz 1,921 miljonam eiro, liecina Firmas.lv informācija.

Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 34,665 miljoni eiro, bet peļņa - 2,118 miljoni eiro.

Vadības ziņojumā teikts, ka pagājušā gada finanšu rezultātus ietekmēja administratīvo un pārdošanas izmaksu pieaugums.

Coca-Cola HBC Latvia vadība šogad turpinās uzņēmuma stratēģiju, izmantojot tirgus attīstības iespējas, un plāno palielināt gan gāzēto, gan negāzēto dzērienu pārdošanas apjomus, kā arī nodrošināt peļņu nesošu nākotnes izaugsmi saskaņā ar uzņēmuma ilgtermiņa mērķiem.

SIA Coca-Cola HBC Latvia dibināta 1992.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 18 537 144 eiro. Coca-Cola HBC Latvia pilnībā pieder Igaunijā reģistrētajai Coca-Cola HBC Eesti un ir iekļauta Grieķijā reģistrētās Cola-Cola Hellenic grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Dzērienu patēriņam lielākais trieciens bijusi darba apstāšanās HoReCa sektorā

LETA, 04.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu patēriņam kopumā arī Baltijā lielākais trieciens līdz šim Covid-19 pandēmijas laikā bijis apstājies darbs HoReCa sektorā, lēsa dzērienu ražotāja uz izplatītāja "Coca-Cola HBC" Polijas un Baltijas ģenerāldirektors Jāks Mikels.

Viņš teica, ka šā gada pirmajā ceturksnī kompānija Covid-19 ietekmi nejuta, rezultāti bija labi, dzērienu segmentā Baltijas valstīs un Polijā bija izaugsme un arī uzņēmuma pārdošanas apjomi pieauga. Līdz ar to ārkārtējā situācijā "Coca-Cola HBC" iegāja no ļoti labām pozīcijām. Taču kopš aprīļa situācija ļoti mainījusies - visā dzērienu segmentā ir kritums.

"Pēdējās nedēļās samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, bija aptuveni 15%. Mēs esam viens no lielākajiem spēlētājiem dzērienu tirgū, un, ja tirgū ir kritums, tad, protams, tas skar arī mūs," atzina "Coca-Cola HBC" Polijas un Baltijas ģenerāldirektors.

Viņš skaidroja, ka galvenais krituma iemesls dzērienu segmentā ir teju apstājusies darbība HoReCa - viesnīcu, restorānu un ēdināšanas - sektorā, kas ir arī viens no ļoti svarīgiem "Coca-Cola HBC" produkcijas noieta kanāliem. Savukārt veikalos nav kritums, bet mainījusies patērētāju uzvedība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV dzērienu ražotājs Coca-cola pirmo reizi kompānijas 132 gadu pastāvēšanas vēsturē paziņojis par plāniem ražot alkoholisku dzērienu, vēsta The Guardian.

Iecerēts ražot vieglu alkoholisku kokteili, kas būtu paredzēts Japānas tirgum. Šāds lēmums pieņemts, izvērtējot Japānā ražotā alkoholiskā dzēriena Chu-Hi augošo tirgu.

«Mēs neesam iepriekš eksperimentējuši ar zema alkohola satura kategorijām, bet šis ir piemērs mūsu gatavībai pētīt iespējas arī ārpus mūsu ierastajām darbības jomām,» sacījis Japānas Coca-cola prezidents Džordžs Garduno.

LASI VĒL:

Coca-cola ievieš jaunu produktu Eiropas tirgū

Coca-Cola ieviesīs iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstenojot uzņēmuma ilgtermiņa stratēģiju, atspirdzinošo dzērienu ražotājs Coca-Cola Company mērķtiecīgi strādā pie cukura un kaloriju daudzuma samazināšanas produktos, informē uzņēmumā.

Līdz ar cukura daudzuma samazināšanu piedāvājumā iekļauti arī jauni jauni dzērieni. Piemēram, kopš aprīļa sākuma arī Baltijas valstīs pieejama Coca-Cola bez cukura ar persiku garšu.

«Pēc veiksmīgas Coca-Cola dzēriena bez cukura ar kanēļa garšu ieviešanas pagājušā gada nogalē uzņēmums turpina paplašināt produktu klāstu. Šogad plānots prezentēt arī Sprite un Fanta produktus bez cukura vai ar samazinātu cukura daudzumu, piemēram, Fanta Orange dzērienam cukura daudzums tiks samazināts par 30%,» stāsta The Coca-Cola Company Baltijas sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka.

Db.lv jau vēstījis, ka Coca-cola produktu piedāvājuma stratēģija dažādās valstīs ir atšķirīga, atkarībā no pircēju pieprasījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola HBC Latvia pamatkapitāls samazināts par gandrīz 7,857 miljoniem eiro

Db.lv, 04.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirgotāja SIA «Coca-Cola HBC Latvia» pamatkapitāls samazināts par gandrīz 7,857 miljoniem eiro, un tagad ir 10 680 360 eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «Coca-Cola HBC Latvia» vienīgais īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums «Aktiaselts Coca-Cola HBC Eesti», kas izmaiņas tā Latvijas meitasuzņēmuma pamatkapitālā veicis 2018.gada novembrī, bet komercreģistrā tās ierakstītas 28.decembrī.

Pirms izmaiņu veikšanas SIA «Coca-Cola HBC Latvia» pamatkapitāls bija 18 537 144 eiro.

SIA «Coca-Cola HBC Latvia» realizē no saistītajām sabiedrībām Igaunijā, Lietuvā, kā arī Eiropas rūpnīcās iepirktus jau tālākai tirdzniecībai gatavus dzērienus pudelēs un skārdenēs. Uzņēmums reģistrēts 1992.gadā.

2017.gadā SIA «Coca-Cola HBC Latvia» apgrozījums bija 36,063 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,197 miljoni eiro. 2017.gadā dzērienu tirgotājs nodarbināja vidēji 128 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Distribution Latvia», izplatot «Green Cola», izmanto veselīga dzīvesstila vilni, «Coca-Cola» no konkurences nebaidās.

Vairumtirgotājs «Amber Distribution Latvia», kurš ir daļa no «Amber Beverage Group» holdinga, pērn vēstīja, ka ieguvis tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisko dzērienu Green Cola. Pašlaik pārdošanas apjomi atbilstot prognozēm, noskaidroja biznesa portāls db.lv.

Cilvēki arvien pārdomātāk attiecas pret savu dzīvesveidu un izvēlas veselīgu uzturu, visbiežāk ierobežojot cukura un mākslīgo saldinātāju patēriņu. Tas ietekmē arī pārtikas ražošanas biznesu – piedāvājums seko pieprasījumam. Dzērienu (gan bezalkoholisko, gan alkoholisko) ražotāji arvien biežāk sāk piedāvāt dzērienus ar zemāku cukura, ogļhidrātu un konservantu saturu.

Kolas garša ir ļoti iecienīta – tā ir aptuveni puse no pasaules bezalkoholisko dzērienu tirgus. Taču visbiežāk sastopamajiem kolas garšas produktiem ir viens kopīgs mīnuss – liela pievienotā cukura deva. «Šis ir ļoti izdevīgs brīdis «Amber Distribution Latvia» pārstāvētajam «Green Cola» zīmolam, jo tas piedāvā patērētājiem jaunu veidu, kā iegūt kolas garšu bez satraukuma par milzīgo cukura daudzumu, mākslīgiem garšas pastiprinātājiem un saldinātājiem,» atbildot uz portāla interesi par jauno produktu, norāda Pāvels Fiļipovs, «Amber Distribution Latvia» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirgotājs SIA "Coca-Cola HBC Latvia" plāno samazināt pamatkapitālu, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.

Uzņēmums jau 2018. gada beigās samazināja pamatkapitālu par gandrīz 7,857 miljoniem eiro, līdz 10 680 360 eiro. Tagad tas plāno vēl samazināt pamatkapitālu.

SIA "Coca-Cola HBC Latvia" vienīgais īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums “Aktiaselts Coca-Cola HBC Eesti”.

SIA "Coca-Cola HBC Latvia" realizē no saistītajām sabiedrībām Igaunijā, Lietuvā, kā arī Eiropas rūpnīcās iepirktus jau tālākai tirdzniecībai gatavus dzērienus pudelēs un skārdenēs. Uzņēmums reģistrēts 1992. gadā.

Dzērienu tirgotāja 2018. gada finanšu rādītāji vēl nav pieejami, bet 2017. gadā SIA "Coca-Cola HBC Latvia" apgrozījums bija 36,063 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,197 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Coca-Cola HBC ierobežo saldināto dzērienu tirdzniecību vidusskolās Baltijā

Laura Mazbērziņa, 08.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem «Coca-Cola» dzērienu ražotājiem «Coca-Cola Hellenic Bottling Company» paplašinājusi līdzšinējos ierobežojumus saldināto dzērienu tirdzniecībai pamatskolās, turpmāk tos attiecinot arī uz vidusskolām visās Baltijas valstīs, informē uzņēmumā.

Šis lēmums pieņemts, lai vērstu uzmanību uz aizvien pieaugošo cukura patēriņu bērnu vidū. «Lai gan uzņēmums uzticas vecāku rūpēm par bērnu uzturu, vēlamies atbalstīt vecākus, īstenojot šos ierobežojumus. Lai sasniegtu vēlamos rezultātus, aicinām arī citus saldināto dzērienu ražotājus un izplatītājus Baltijā atbalstīt tos un kopīgi iesaistīties iniciatīvas ieviešanā,» stāsta Konstantīns Čukčukovs, «Coca-Cola HBC» Baltijas ģenerāldirektors

Līdztekus tiešās pārdošanas ierobežošanai pamatskolās, vidusskolās un ģimnāzijās, uzņēmums arī aicina savus klientus iesaistīties kopīga mērķa sasniegšanā un ietekmēt potenciālo netiešo saldināto dzērienu pārdošanu izglītības iestādēs bērniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola iztērējusi astoņus miljonus eiro, lai ietekmētu pētījumu

LETA--AFP, 10.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» Francijā samaksājis vairāk nekā astoņus miljonus eiro veselības nozares profesionāļiem un pētniekiem, lai ietekmētu pētījumu, liecina ceturtdien franču laikrakstā «Le Monde» publiskotā informācija.

Laikraksts norāda, ka šo līdzekļu mērķis bijis panākt tāda pētījuma publicēšanu, kas novērstu uzmanību no kaitīgās ietekmes, ko uz veselību rada cukuroti dzērieni.

«Le Monde» pirmajā lappusē raksta, ka «Coca-Cola» samaksājis vairāk nekā astoņus miljonus eiro ekspertiem, dažādām medicīnas organizācijām, kā arī sporta un pasākumu organizācijām.

Uzņēmums ar līdzīgu situāciju saskāries jau iepriekš, kad laikraksts «New York Times» 2015.gadā ziņoja, ka «Coca-Cola» sniedzis finansiālu atbalstu zinātniekiem, kuri apgalvoja, ka fiziskas aktivitātes ir krietni svarīgākas, lai izvairītos no aptaukošanās, nekā kaloriju samazināšana.

Pēc šīs informācijas publiskošanas «Coca-Cola» solīja uzlabot caurskatāmību un savā mājaslapā publicēt ekspertu vārdus un aktivitātes, ko uzņēmums finansē ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» piektdien paziņoja, ka tas panācis vienošanos, lai iegādātos Lielbritānijas kafejnīcu tīklu «Costa Coffee».

Uzņēmums norāda, ka «Costa Coffee» no tā Lielbritānijas īpašniekiem «Whitbread» tiks iegādāts par 3,9 miljardiem sterliņu mārciņu (4,3 miljardiem eiro).

«Karstie dzērieni ir viens no retajiem atlikušajiem segmentiem, kurā «Coca-Cola» nav globāla zīmola. «Costa Coffee» sniedz mums piekļuvi šim tirgum ar spēcīgu kafejnīcu tīklu platformu,» vēsta «Coca-Cola».

Šāds lēmums pieņemts laikā, kad «Coca-Cola» un konkurents «PepsiCo» saskaras ar grūtībām palielināt atspirdzinošo dzērienu tirdzniecības apjomu, ņemot vērā satraukumu par aptaukošanos un mākslīgajiem saldinātājiem.

«Whitbread» iegādājās «Costa Coffee» 1995.gadā, un šobrīd uzņēmumam pieder aptuveni 2400 kafejnīcas Lielbritānijā un vēl apmēram 1400 visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV gigants The Coca-Cola Company par 10 miljoniem eiro no saistītā uzņēmuma AS Coca Cola HBC Lietuva iegādājies 50% Lietuvas dzeramā ūdens ražotnes Neptunas vandenys akciju, vēsta vz.lt.

Coca-Cola norāda, ka šāds darījums veikts, jo Neptunas vandenys ir liels zīmols un tā iegāde bijusi stratēģisks ieguldījumu lēmums. «Neptunas ūdenim ir laba reputācija vietējā tirgū, un ļoti augsts zīmola lojalitātes indekss,» piebildusi kompānijas pārstāve Nele Normaka.

Atsaucoties uz nelabvēlīgu uzņēmējdarbības vidi, augstiem darbaspēka nodokļiem un neelastīgām darba attiecībām, pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs Coca-Cola septembra sākumā paziņoja par savas ražotnes slēgšanu Lietuvā, Alītā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Vide

Coca-Cola atklāj šokējošu informāciju, cik daudz plastmasas tā izmanto

Lelde Petrāne, 15.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs Coca-Cola pirmo reizi atklājis, ka viena gada laikā tas izmanto trīs miljonus tonnu plastmasas iepakojuma, ziņo BBC.

Tā ir daļa no Ellen MacArthur Foundation ziņojuma, kura mērķis ir mudināt arvien vairāk kompāniju un valdību novērst platsmasas piesārņojumu.

Starp kompānijām, kas neatklāj, cik daudz plastmasas izmanto, ir arī pasaulē populārie zīmoli Pepsi, L'Oreal un H&M.

BBC raksta, ka ir grūti iztēloties, kā izskatās trīs miljoni tonnu plastmasas, bet ikviens var iztēloties zilo vali. Ja iztēlojas 15 tūkstošus ziļo vaļu - tā varētu izskatīties šis plastmasas apjoms.

2018. gadā Coca-Cola paziņoja savu apņemšanos pārstrādāt izlietotās pudeles vai bundžas tādā pašā apjomā, kādā tās tiks pārdotas. Tas gan tiks īstenots līdz 2030. gadam. Coca-Cola tirgo gāzētos dzērienus, sulas un ūdeni ar 500 zīmoliem, un teic, ka strādā pie tā, lai viss iepakojums būtu pārstrādājams.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV bezalkoholisko dzērienu ražotāja The Coca-Cola Company uzņēmuma Lietuvā Coca-Cola HBC Lietuva apgrozījums pagājušajā gadā bijis 48,6 miljoni eiro jeb par 5,8% mazāks nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi pērn bija 1,75 miljoni eiro pretstatā 2,67 miljonu eiro peļņai gadu iepriekš, liecina Lietuvas Reģistru centrā iesniegtais kompānijas gada pārskats.

Uzņēmuma zaudējumi pagājušajā gadā saistīti ar to, ka pērn tika slēgta tā rūpnīca Alītā un ražošana pārcelta uz Poliju.

Ražošana Alītā tika sākta 1994.gadā un paplašināta 2010.gadā pēc Coca-Cola rūpnīcas Igaunijā slēgšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules uzņēmējdarbības vidē aizsākusies interesanta tendence - lai pievērstu uzmanību sociālās distancēšanās nozīmībai, uzņēmumi to atspoguļo arī savos logo.

"McDonald's", "Coca-Cola", "Audi" un "Volkswagen" ir tikai daži no korporatīvajiem konglomerātiem, kas līdz ar koronvīrusa Covid-19 uzliesmojumu ieviesto sociālo distancēšanos ietvēruši savos logo, vēsta "CNN".

Sociālā distancēšanās nozīmē ievērot distanci vienam no otra, lai samazinātu saslimšanas risku.

Vienlaikus, pēc ekspertu domām, logotipiem, kas izveidoti, lai veicinātu sociālo distancēšanos, ir gan plusi, gan mīnusi.

"Pašreizējā globālā situācija nav joks. Tas jāuztver ar nopietnību," akcentē Duglass Sellers, uzņēmuma "Siegel + Gale" pārstāvis. "Un zīmoliem, kas veido ar šo tēmu saskaņotus logotipus, ir potenciāls mazināt tā, ko mēs piedzīvojam, nozīmību," viņš norāda, tajā pašā laikā piebilstot, ka novērtējama zīmolu kreativitāte un vēlme palīdzēt izglītot sabiedrību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs Coca-Cola Co. šā gada pirmajā ceturksnī strādājis ar 1,2 miljardu dolāru (1,1 miljarda eiro) tīro peļņu, kas ir par 20,3% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar restrukturizācijas izdevumiem un pārdošanas apjoma samazināšanos.

Coca-Cola tirdzniecības apjoms ceturksnī sarucis par 11,3% - līdz 9,1 miljardam dolāru.

Uzņēmums arī norāda, ka paplašinās savu izmaksu samazināšanas programmu, lai tā līdz 2019.gadam sasniegtu 800 miljonus dolāru gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veiksmīgākais jaunais produkts Latvijā pērn bija atspirdzinošais dzēriens ar laimu «Coca-Cola Lime», ko nesen tirgū patērētājiem sāka piedāvāt starptautiskais dzērienu ražotājs «Coca-Cola Company», noskaidrots starptautiskās mērījumu un datu analīzes kompānijas «Nielsen» patērētāju uzvedības un izvēļu pētījumā.

Tam seko dzērienu ražotāja «Cido grupa» gaišā alus zīmols «Lāčplēsis Staburags Light», kurš atzīts par otru veiksmīgāko jauno produktu. Trešo vietu «Nielsen» pagājušā gada veiksmīgāko jauno produktu topā ieguvusi «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» ar produktu «Ādažu īstie kartupeļu čipsi ar krējuma un lociņu garšu».

Kompānijas «Nielsen» izpilddirektore Baltijas valstīs Ilona Leppa atzina, ka ik gadu tirgū nonāk tūkstošiem dažādu jaunu pārtikas produktu, dzērienu un patēriņa preču, konkurējot par patērētāju uzmanību. «Tā kā mēs jau desmit gadus izraugāmies tendencēm atbilstošākos un pievilcīgākos jaunos produktus, mēs esam ļoti tuvu tam, lai izprastu, kas šobrīd notiek tirgū. Es esmu visai pārliecināta, ka veiksmi nepieciešams noteikt objektīvi, ne tikai lai novērtētu jau paveikto darbu, bet arī lai uzvarētu nākotnē,» teica Leppa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." šā gada otrajā ceturksnī strādājis ar 1,8 miljardu dolāru (1,5 miljardu eiro) tīro peļņu, kas ir par 32% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts kompānijas publiskotajā paziņojumā.

Peļņas kritumu veicinājusi koronavīrusa pandēmija, kuras laikā tika apturēti sporta un izklaides pasākumi.

Tikmēr "Coca-Cola" tirdzniecības apjoms ceturksnī sarucis par 28% - līdz 7,2 miljardiem dolāru.

Uzņēmums prognozē, ka koronavīrusa izplatības ierobežošanai paredzēto pasākumu radītā ietekme visizteiktākā būs bijusi tieši pagājušajā ceturksnī.

Komentāri

Pievienot komentāru