Dzelzceļa operators Eurotunnel 2010. gadu noslēdzis ar 57 miljonu eiro lieliem zaudējumiem. 2009. gadā kompānija strādāja ar 7 miljonu eiro lielu peļņu, ziņo BBC.
Eurotunnel zaudējumus skaidro ar izdevumiem, kas radušies nesaskaņu dēļ ar apdrošinātājiem, kas aizkavējuši maksājumus saistībā ar 2008. gada septembrī notikušo ugunsgrēku Eurotunnel dzelzceļa tunelī, kas šķērso Lamanša šaurumu.
«Kā ziņots iepriekš, ir aizkavēta apdrošināšanas atlīdzību izmaksa, kas smagi ietekmē mūsu finanšu rādītājus, taču mēs strādājam, lai šo situāciju uzlabotu,» skaidro Eurotunnel izpilddirektors Žaks Guno (Jacques Gounon).
Tāpat pērn par 25% līdz 248 miljoniem eiro palielinājušies izdevumi, kas saistīti ar kompānijas parāda apkalpošanu.
Attiecībā uz šo gadu Eurotunnel prognozē, ka par 4 līdz 5 % palielināsies pārvadāto kravu apjoms kompānijas apkalpotajās dzelzceļa līnijās. Pārvadāto pasažieru skaita pieaugums šogad tiek sagaidīts 3% apmērā.