Facebook uzsācis sadarbību ar Httpool, lai atbalstītu vietējos uzņēmumus nelielos tirgos 

Facebook un Httpool izziņo stratēģiskās partnerības uzsākšanu Balkānu reģionā - Bulgārijā, Horvātijā, Serbijā un Slovēnijā, informē Httpool pārstāvji.

Db.lv, 09.10.2018

Aļoša Jenko

Publicitātes foto

Tādējādi Facebook uzsver vēlmi būt tuvāk savam klientam - gan aģentūrām, gan vietējiem uzņēmumiem - un veidot ilgtermiņa sadarbību, lai nodrošinātu iespēju gan viņiem sasniegt lielāku auditoriju, gan arī vēl precīzāk un veiksmīgāk veidot jēgpilnas sarunas.

Httpool ir zināms arī Latvijā kā vienīgais oficiālais LinkedIn un Twitter reklāmu partneris, taču grupas uzņēmums tagad būs arī Facebook oficiālais reklāmas pārdošanas partneris Balkānu reģionā. Šajās valstīs Httpool grupa nodrošinās atbalstu un zināšanas mārketinga stratēģijas veidošanai visās Facebook platformās - Facebook, Instagram, Facebook Messenger un Whatsapp. Tādējādi Httpool izmantos citās platformās uzkrātās zināšanas par veiksmīgām kampaņām un realizēs tās arī Facebook platformās.

«Mēs esam izveidojuši tālākpārdošanas programmu tā, lai veiksmīgi nodotu visas savas zināšanas par reklāmas specifiku klientiem tieši Balkānu reģionā, izmantojot mūsu sadarbības partnerus, jo paši nevaram fiziski būt klāt šajā tirgū. Un mēs esam ļoti priecīgi šodien spert soli tālāk, pievienojot papildus vērtību savam biznesam,» saka Roberts Bednarskis (Robert Bednarski), Facebook direktors CEE reģionā.

«Šī sadarbība ir vēl viens pierādījums Httpool līderpozīcijai un veiksmīgajam darbam reģionā. Mēs esam ļoti priecīgi palīdzēt Facebook, iepazīstinot klientus ar jaunākajiem reklāmas risinājumiem un piedāvājot aģentūrām atbalstu. Vietējo pārstāvju iesaiste nodrošina labāku klientu servisu un vislabākās zināšanas par lokālo tirgu, labāku piekļuvi medijiem un iespēju nodrošināt atbalstu vietējā valodā,» saka Aļoša Jenko (Aljosa Jenko), uzņēmuma Httpool dibinātājs un vadītājs.

Httpool partnerības rezultātā ar Facebook veiksmīgākie reklāmu piemēri, apmācību programmas, stratēģiju attīstīšanas tehnikas un vietējās maksājumu iespējas tiks piedāvātas reģiona klientiem. Tālāk ieguvēji būs aģentūru komandas, kam tiks nodrošinātas apmācības, tiešie maksājumi un reklāmas politikas jautājumu risināšana.

«Reklāmdevēji reģionā izmanto Facebook un Instagram, lai jēgpilni komunicētu ar savu auditoriju. Ar mūsu jaunā partnera Httpool starpniecību mēs būsim vēl noderīgāki, nodrošinot specifiskas apmācības un cita veida atbalstu,» saka Rustams Ziganšins (Rustam Ziganshin), ‘Facebook’ tālākpārdošanas partneris.

Tevi varētu interesēt

Tehnoloģiju kompānijas Facebook vadītājs Marks Cukerbergs ceturtdien paziņoja, ka uzņēmums...

Sociālā tīkla «Instagram» līdzdibinātāji Kevins Saistroms un Maiks Krīgers paziņojuši, ka...

Šogad personalizētu ceļošanas koferu uzņēmums Raibum plāno divas reizes lielāku apgrozījumu...

Facebook vēlas sadarboties ar bankām, lai Facebook Messenger varētu kļūt par tādu...

Pasaules biržu indeksu dinamikā otrdien bija dažādas tendences, turpinoties bažām par tirdzniecības...

Nepalaid garām

Akciju sabiedrība "Meridian Trade Bank" 22. janvārī ir mainījusi nosaukumu uz "Industra...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

2019. gada desmit lielāko nekustamā īpašuma darījumu sarakstā Rīgā un Pierīgā ir ne...

Tiesa noraidījusi nogalinātā maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus brāļa prasību pret...

Ir būtiski runāt par privātās dzīves, interešu un plānu saskaņošanu ar darbu, nevis...

Skotijai ir viskijs, Somijai ir Nokia, Itālijai ir makaroni,Meksikai ir tekila, Karību...

Tiesvedību un to radīto sarežģījumu dēļ Lielupes apkaimē slēgtais restorāns "36.līnija" atsācis...

No šīs sadaļas

«Liepājnieki biznesa vidē ir kā komūna,» biznesa portālam db.lv pilsētas uzņēmējus raksturo...

Tekstilizstrādājumu ražošanas uzņēmums Latvijas Tekstils turpmāk nodrošinās arī digitālo...

Nākamā gada pavasarī telekomunikāciju uzņēmums «Lattelecom» mainīs nosaukumu un zīmolu uz «tet»,...

Neskatoties uz datortehnikas uzņēmuma AS «Capital» apgrozījuma sarukumu pērn par 7,6%, salīdzinot...

Konferences «TAPOST 2018» ietvaros 2. oktobrī norisinājās pirmais «Testing Hackathon», kurā savas...

Stājoties spēkā Eiropas Savienības (ES) Vispārīgās datu aizsardzības regulai, palielinājies...

ASV kompānija «Google» pirmdien paziņoja, ka tā slēdz sociālo mediju platformu «Google+»,...

Datortehnikas un interneta izmantošana uzņēmuma darba organizēšanā ir kļuvusi tik pašsaprotama,...

Krievijas armijas izlūkošanas pārvaldes (GRU) pēdējo gadu laikā vairākkārt īstenojis uzbrukumus...

Drošības policija veic izmeklēšanu, tāpēc sestdien, Saeimas vēlēšanu dienā notikušo hakeru...