airBaltic arī šo gadu ir iecerējis noslēgt ar peļņu, tiesa, airBaltic prezidents Bertolds Fliks vēl nevēlas atklāt, vai aviokompānijas peļņa šogad būs lielāka nekā pērn.
«Peļņa noteikti būs,» strikti noteica B.Fliks, vienlaikus norādot, ka nākamajos gados no uzņēmuma peļņas nav plānots izņemt dividendes, bet tieši otrādāk -peļņu, kas iegūta pērn, kas tiks iegūta šogad un nākamgad, tiks ieguldīta uzņēmuma attīstībā.
«Mēs esam periodā, kad uzņēmumam ir iespējams strauji attīstīties, tāpēc, tagad nav laiks, lai izņemtu dividendes,» sacīja B. Fliks.
Arī satiksmes ministrs Kaspars Gerhards atzīmēja, ka valdība savā lēmumā vienojās, ka airBaltic pērnā un šā gada peļņa paliks uzņēmuma rīcībā – attīstībai.
Šis ir lūzuma laiks visai aviācijas nozarei pasaulē, tāpēc šobrīd ir izvēle, vai attīstīties lēnāk un dabiskāk vai veikt grūdienu attīstībā un izmantot visas iespējas, kas kompānijai šobrīd paveras, norādīja K. Gerhards.
Tāpēc modelis, ko akceptēja valdība, pēc satiksmes ministra domām dos papildus grūdienu airBaltic izaugsmei, lai realizētu ambiciozus plānus.
Piemēram, rudenī, iegādājoties trīs jaunas lidmašīnas, airBaltic sāks flotes atjaunošanu, kopumā trīs gadu laikā flotes atjaunošanā plānots ieguldīt aptuveni miljardu eiro.
Db.lv jau rakstīja (07.01.2010), ka airBaltic 2009. gadā strādāja ar 14 milj. Ls peļņu pirms nodokļu nomaksas, bet kompānijas apgrozījums bija 206 milj. Ls.