Jaunākais izdevums

Sešu "Ekselence" zīmola saldējuma garšu izstrādē piena produktu un saldējuma ražotājs Food Union investējis 50 000 eiro, informē uzņēmumā.

"Turpinot meklēt veidus, kā gadu no gada pārsteigt un iepriecināt saldējuma gardēžus, visā pasaulē saldējuma inovācijās arvien vairāk parādās atsauces uz citiem produktiem – desertiem un uzkodām, konditorejas izstrādājumiem, arī dzērieniem. Mēs sekojam līdzi šīm tendencēm un rūpīgi analizējam, kādi atpazīstami un arī nekad neredzēti garšu salikumi aukstā garduma izpildījumā sniegs baudījumu šajā vasarā," stāsta Sandra Usačeva, “Food Union” saldējuma zīmolu vadītāja Latvijā.

"Food Union" uzņēmumu apgrozījums Latvijā 2019.gadā bija 114,3 miljoni eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2018.gadā. Kompānijas pagājušā gada finanšu rezultāti pagaidām nav publiskoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir pabeidzis 2017. gada nogalē aizsākto svaigo piena produktu Izcilības centra izveidi, kurā investēti 15 miljoni eiro, informē uzņēmumā.

Rezultātā ir uzbūvēta jauna biezpiena sieriņu rūpnīca, iegādātas jaunas ražošanas iekārtas un modernizēta esošā infrastruktūra. Tas ir viens no pēdējo gadu ievērojamākajiem Latvijas pārtikas nozares investīciju projektiem, kura kopējais apjoms sasniedz 14,6 miljonus eiro. Projekts iecerēts ar mērķi paplašināt jaunu un inovatīvu piena produktu piedāvājumu vietējam un starptautiskajiem tirgiem.

Covid-19 pandēmijas ietekmē projekts noritēja ilgāk, nekā plānots – trīs gadu laikā. Šajā laikā tika veikta virkne tehnoloģisku un darba vides uzlabojumu, jaunu iekārtu uzstādīšana AS “Rīgas piena kombināts”. Vienlaikus ražošana no SIA “Rīgas piensaimnieks” tika pārcelta uz AS “Rīgas piena kombināts” un AS “Valmieras piens”. SIA “Rīgas piensaimnieks” 2020.gada sākumā tika juridiski pievienots AS “Rīgas piena kombināts”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ar Rīgas Apgabaltiesas 10.marta spriedumu ir nosargājis savas tiesības uz zīmola “Kārums” biezpiena sieriņu iepakojuma oranžo krāsu, kas piešķir izņēmuma tiesības lietot šo krāsu biezpiena sieriņu iepakojumos.

Strīdā par AS “Rīgas piena kombinātam” (“Food Union” grupa) piederošo krāsas preču zīmes reģistrāciju tiesa atzina, ka zīmola “Kārums” biezpiena sieriņus atpazīst ne tikai pēc nosaukuma, bet arī pēc krāsas pēc kuras identificē ražotāju. Šī ir pirmā tiesā veiksmīgi aizstāvētā krāsas kā preču zīmes reģistrācija Latvijā un viena no retajām pasaulē.

“Oranžā krāsa ir bijusi klātesoša uz “Kārums” sieriņiem kopš tā pirmssākumiem un gadu desmitu laikā nostiprinājusies kā nozīmīga daļa no identitātes līdztekus atpazīstamajam nosaukumam un nemainīgajai sieriņu garšai. Šis ir vēsturisks brīdis Latvijas jurisprudencē un zīmolvedībā,” uzskata Food Union vadītāja Latvijā Irēna Holodnaja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par godu Latvijas saldējuma rūpniecības 50. jubilejai piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” radījis 20 jaunas saldējuma šķirnes, informē uzņēmumā.

Svinīgās saldējuma sezonas produktu izstrādē un jaunajās iekārtās investēti 820 000 eiro – no tiem 700 000 eiro ir paša uzņēmuma kapitāls, bet 120 000 eiro Eiropas fondu atbalsts.

Visi jubilejas gada jaunumi ir izstrādāti “Food Union” Saldējuma kompetences centrā.

“Šogad aprit 50 gadi, kopš Latvijā sākusies industriāla saldējuma ražošana, kas šim sasaldētajam desertam piešķīra plašpatēriņa produkta statusu. Tās pirmsākumi meklējami 1971. gadā, kad “Rīgas piena kombinātā” darbu uzsāka pirmā saldējuma fabrika valstī – specializētas ražotne saldējuma masveida produkcijai Latvijas un kaimiņvalstu tirgiem. Šo gadu laikā vairākas pārtikas meistaru paaudzes ir radījušas un spodrinājušas tūkstošiem saldējuma veidu,” saka Irēna Holodnaja, “Food Union” vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot atzīmēt Latvijā lielākās saldējuma ražotnes 50. jubileju, "Food Union" grupa radījusi saldmobīli jeb "saldējuma festivāls uz riteņiem", kas kopumā ir trīs treileri, kas aprīkoti ar visu nepieciešamo, informē uzņēmums.

Investīcijas projektā ir aptuveni 50 000 eiro.

"Vasara, saldējums un pārsteidzoši jaunumi – tas ir nešķirams trio, kas caurvij "Food Union" pieeju, gatavojoties saldējuma sezonai. Bet šis gads ir pavisam īpašs rūpnieciskā saldējuma 50. jubilejas dēļ. Tāpēc, ejot līdzi laikam un aktuālajiem apstākļiem, radījām 20 jaunus saldējumus tieši Latvijas patērētājiem. Bet pie šī rekordlielā apjoma neapstājāmies, tamdēļ kā svinīgās sezonas kulmināciju radījām #Saldmobīli," stāsta Sandra Usačeva, "Food Union" saldējuma zīmolu vadītāja.

Saldmobīlis savus apmeklētājus priecēs ar jau iemīļotiem un pavisam jauniem "Food Union" saldējumiem, kas radīti tieši šai sezonai, godinot Latvijā lielākās saldējuma ražotnes 50. jubileju. Piedāvājumā būs saldējums vafeļu glāzītēs un burbuļvafelēs, kā arī saldējuma kokteiļi. Tur būs nopērkami arī unikāli saldējumi, kas Latvijas veikalos nav pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kā pandēmija ietekmēja piena nozari?

Irēna Holodnaja, "Food Union" vadītāja Latvijā., 22.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koronavīruss šogad ietekmēja ikvienu biznesa jomu, tai skaitā arī piena pārstrādes nozari un piena pārstrādes un saldējuma ražotāju “Food Union”.

Pieci svarīgākie piena nozares notikumi

Saeima neatbalstīja iniciatīvu līdz 5% samazināt PVN piena produktiem

Saeima šoruden divas reizes noraidīja iniciatīvu samazināt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) likmi līdz 5% piena produktiem, kā arī maizei, gaļai, zivīm un olām, tādējādi piena nozares viedoklim paliekot nesadzirdētam. Šīs pārmaiņas sniegtu nozīmīgu atbalstu Latvijas ģimenēm, īpaši, cilvēkiem ar mazākiem ienākumiem, veicinātu pilnvērtīga uztura pieejamību, svaigas un veselīgākas pārtikas patēriņu, kā arī pozitīvi ietekmētu ienākumu nevienlīdzību Latvijā. Līdztekus arī uzlabotu Latvijas lauksaimnieku un vietējo ražotāju konkurētspēju veikalu plauktos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ieguldot 90 000 eiro, Latvijas piena pārstrādes uzņēmumu grupa "Food Union" svaigo piena produktu Izcilības centrā izstrādājusi un laidusi klajā divas jaunas piena produktu apakškategorijas.

Uzņēmums radījis zīmola "Valmiera" jogurta kokteiļus "Shake Me Up" un "Valmiera" bifido jogurtus ar biezpienu un dažādām piedevām. Sākotnēji jaunumi būs pieejami tikai Latvijas tirgū.

""Valmieras" produkti ir stabila vērtība iedzīvotāju pirkumu groziņos. Tagad šo tradicionālo produktu sortimentu papildinām ar astoņiem inovatīviem jaunumiem. Šie produkti radīti, sapludinot robežas starp radniecīgām piena ēdienu un dzērienu kategorijām," uzsver Juliāna Juškeviča, "Food Union" mārketinga vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patentu valde sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru un Latvijas Dizaineru savienību, paziņojusi konkursa "Gada preču zīme 2020" uzvarētājus, informē Patentu valde.

Nominācijā "Gada preču zīme Latvijai" uzvarēja AS "Rīgas piena kombināta" biezpiena sieriņa "Kārums" logotips "vārniņa", bet nominācijā "Gada preču zīme pasaulei" – AS "SAF Tehnika" preču zīme "Aranet".

Konkursa "Gada preču zīme 2020" nominācijā "Gada preču zīme pasaulei" 3.vietu ieguva AS "Air Baltic Corporation" preču zīme "Think green, fly green", savukārt 2.vietu ieguva AS "Rīgas piena kombināts" preču zīme "Pols". Nominācijā "Gada preču zīme Latvijai" 3.vietu ieguva SIA "Smalkais muslis" ar preču zīmi "Smalkais muslis", bet 2.vietu – Baibas Ritovas preču zīme "Fika".

"Pasaule ar katru gadu kļūst arvien piepildītāka ar produktiem un dažādiem pakalpojumiem. Veids, kā sevi izcelt un tapt uzklausītam, ir stāsts, kas ieguļas atmiņā un runā tieši tajā valodā, kura tiek sagaidīta. Preču zīme ir šis stāsts, kas ietērpts vizuālā veidolā un ar savu estētiku un saturu var būt saprotams gan lokāli, gan arī pacelties pāri valodu barjerām un uzrunāt savu īsto auditoriju. Lūkojoties Latvijas un pasaules uzņēmējdarbības jomās mēs nemainīgi atpazīstam kompānijas ar stiprām un ilggadīgām preču zīmēm kā labas kvalitātes un atbilstoša satura nesējus. Preču zīme ir bijis tiešs un netiešs veids, kā nostiprināt savu pozīciju lietotāju pieredzē un ikdienā, tādā veidā pierādot to, ka dizains ir patiesi iedarbīgs rīks izaugsmes sasniegšanai," komentē konkursa žūrijas komisijas priekšsēdētāja, Latvijas Dizaineru savienības valdes priekšsēdētāja Barbara Freiberga. Viņa arī piebilst, ka žūrijas darbs nebija viegls, bet pie kopsaucēja izdevās nonākt.

Komentāri

Pievienot komentāru