Automašīnu ražotājs Ford Motor grasās slēgt aptuveni 175 tam piederošā auto zīmola Lincoln tirdzniecības vietas ASV, paskaidrojot, ka plāno restrukturizēt šo kompāniju, piešķirot tai «jaunas vēsmas» un saglabājot tikai augstākās klases tirdzniecības vietas, ziņo Reuters.
Ford norāda, ka turpmāk koncentrēs Lincoln tirdzniecību vietās, kur ir luksusa klases automašīnu pircēji. Patlaban 130 apdzīvotākajās vietās ASV ir aptuveni 500 Lincoln tirdzniecības vietas, taču nākotnē to skaitu plānots ievērojami samazināt, slēdzot aptuveni 175 veikalus.
Lincoln ir arī aptuveni 700 tirdzniecības partneri mazāk apdzīvotās vietās ASV. Šiem dīleriem būs jāizlemj, vai tie vēlas arī turpmāk pārstāvēt Lincoln zīmolu un veikt nepieciešamās investīcijas tirdzniecības vietu attīstībā, skaidro Ford.
Pagaidām Ford atsakās izpaust informāciju attiecībā uz jauniem Lincoln spēkratiem, vien norādot, ka šo automašīnu modeļu nosaukumi joprojām saglabās trīs burtu kombinācijas, kas sākas ar MK.
Līdz deviņdesmitajiem gadiem Lincoln ASV bija vispārdotākā luksusa klases automašīna. 2009. gadā Lincoln ASV pārdeva aptuveni 83 tūkstošus automašīnu, kas ir mazāk nekā puse no Toyota Motor piederošā zīmola Lexus pārdošanas apjomiem valstī.