Lielākos izdevumus reklāmām pasaulē tērē patēriņa preču ražotāji, kas tirgo tādas preces kā pārtiku, dzērienus, piena produktus, mājas preces un skaistumkopšanas preces, raksta portāls 24/7 Wall St.
Tomēr no visiem pasaules zīmoliem tikai 17 uzņēmumiem izdevies 2017.gadā pārdot savu produkciju vismaz vienam miljardam patērētāju.
Kantar Worldpanel veicis patērētāju pētījumu, aptaujājot vienu miljardu mājsaimniecību 43 pasaules valstīs, kuras kopā veido 75% no pasaules IKP. Kantar Worldpanel aptaujā iekļauti vairāk nekā 18 000 zīmolu iepriekšminētajās piecās kategorijās.
Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri ir pasaulē iecienītākie zīmoli! Kopējais punktu skaits norāda uz to, cik daudz mājsaimniecību pasaulē iegādājas šī zīmola produkciju un cik bieži!