Ražošana

FOTO: Kārums sieriņi uz eksporta tirgiem «brauc ierastajā tērpā»

Laura Mazbērziņa, 07.08.2018

Foto: publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Food Union» zīmola «Kārums» biezpiena sieriņu eksports šā gada laikā pieaudzis par vidēji 20%, biznesa portālam db.lv pastāstīja Varvara Krivkina, «Food Union» eksporta vadītāja.

«Kārums» biezpiena sieriņu iepakojuma dizains eksporta tirgos neatšķiras. Uz iepakojuma redzami zīmola vizuālie pamatkodi (logotips, zīmola fonts u.tml.) - tāpat kā Latvijā. Atšķiras tikai teksts uz iepakojuma (produkta nosaukums un sastāvs), jo tam ir jāatbilst gan konkrētās valsts patērētāju paradumiem, gan likumdošanai.

«Kārums» sieriņus ēd ne vien Latvijā, bet arī, piemēram, Lielbritānijā, Īrijā, ASV, Kanādā, Izraēlā, Austrālijā.

Latvijas piena pārstrādes uzņēmums «Food Union» ražo vairāk nekā simts dažādus produktus, no kuriem daudzi ir nopērkami ne vien Latvijā, bet arī dažādos eksporta tirgos – sākot ar Eiropu un Skandināviju, beidzot ar ASV, Tuvajiem austrumiem un Austrāliju. Kopumā uzņēmums savu produkciju eksportē uz vairāk nekā 25 dažādām pasaules valstīm.

«Paralēli tam, ka turpinām piegādāt dažādus «Food Union» produktus esošajos eksporta tirgos, pētām arī jaunas iespējas. Tā līdz šā gada beigām plānojam uzsākt «Kārums» sieriņu pārdošanu Vācijas un Spānijas mazumtirdzniecības ķēdēs. Vienlaikus aktīvi strādājam arī pie produkcijas noieta palielināšanas Izraēlā, kur pieredzi esam uzkrājuši jau septiņu gadu garumā,» pastāstīja V.Krivkina.

«Dizains ir neatņemama produkta sastāvdaļa, tāpēc tam ir jābūt harmonijā ar paša produkta būtību un jāspēj vizuāli uzskatāmā un pievilcīgā veidā nodot produkta «emociju» un zīmola pamatvērtības. Taču līdzās estētiskai pusei, produkta iepakojuma dizainam jāpilda arī informatīvā funkcija, kas īpaši svarīga ir eksporta tirgos, kur mums jākonkurē ar lokālajiem produktiem,» uzsver V.Krivkina.

Komentāri

Pievienot komentāru