Projekta ietvaros, kas paredz autoceļa Viļņa - Kauņa rekonstrukciju pie iebraukšanas Klaipēdā un tā pārveidi par maģistrāli, AS “LNK Industries” turpina darbus, kas tika uzsākti šī gada sākumā.
Patlaban pilnībā ir pabeigti abu pārvadu demontāžas darbi, un vairāk nekā 50% no kopējiem darbiem. Darbi objektā tiek veikti pēc AS “Via Lietuva” pasūtījuma, un tos plānots pabeigt šī gada novembrī. Kopējās projekta izmaksas sasniedz gandrīz 5,9 miljonus eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).
Pie iebraukšanas Klaipēdā jau ir veikta otrā pārvada, kura garums ir 68,2 metri, platums 14,7 metri, demontāža. Pabeigti pārvada betona virsmu, kā arī starpposmu balstu un laiduma konstrukciju remontdarbi. Ir veikta grunts nomaiņa galējā balsta zonā, uzstādot atbalsta rievsienu un grunts enkurus. Noslēgušies arī pāļu izbūves darbi gan galvenajam ceļa pārvadam, gan gājēju pārejai.
Patlaban turpinās rekonstrukcijas darbi, tostarp pārvadu laiduma konstrukciju, siju, atbalsta sienu, kā arī galējo balstu pamatu izgatavošana un betonēšana.
“Maģistrālē A1 starp Viļņu un Kauņu transporta plūsma ir ļoti intensīva. Pārvada, kas atrodas virs dzelzceļa sliežu ceļa, rekonstrukcija notiek paralēli nepārtrauktai autotransporta satiksmei, kas mums, būvniekiem, ir liels izaicinājums. Patlaban viena puse rekonstruētā pārvada jau ir atvērta satiksmei, un mēs, nedaudz apsteidzot grafiku, esam sākuši otrās puses rekonstrukciju. Objekta realizācija noteikti uzlabos satiksmes apstākļus starp divām lielākajām Lietuvas pilsētām,” uzsver AS “LNK Industries” direktors Genadijs Kamkalovs.
Pēc rekonstrukcijas autoceļa A1 noteiktos posmos būs atļauts braukt ar ātrumu 130 kilometri stundā, ziemā - 110 kilometri stundā. Šis jau ir ceturtais objekts, ko šogad AS “LNK Industries” realizē Lietuvā. Nupat vasaras sākumā AS “LNK Industries” pabeidza trīs vērienīgus objektus Klaipēdas ostā - divu mola konstrukcijas atbalsta sienu izbūvi un enkurošanas sistēmas izveidi, kas kļuva par Dienvidu mola rekonstrukcijas noslēdzošo etapu.