Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vannu ražotājs PAA sadarbībā ar vienu no pasaulē vadošajiem produktu dizaineriem Karimu Rašidu radījis jaunu produktu kolekciju.

Projekts tika uzsākts pirms 16 mēnešiem. PAA investīcijas šajā projektā, ietverot sadarbību ar dizaineri, mārketinga investīcijas, produktu tehnoloģisko izstrādi, formas, testus, līdz šim ir aptuveni 150 000 eiro. Uzņēmums norāda, ka turpmākā projekta attīstībai un komercializēšanai 2 gadu laikā visticamāk vajadzēs investēt vēl tikpat.

PAA vadītājs Pēteris Treicis: "Mūsu sadarbība ar Karimu Rašidu bija apzināta divu dažādu pieredžu, divu atšķirīgu kultūru savietošana. Mūs, kas dizainā bija pieraduši pie ziemeļnieciski atturīgas elegances, Karims, kura moto ir GLOBAL LOVE, ieveda neierasti brīvā un radošā pasaulē. Viss kopdarba process bija viegls un atvērts. Izbaudījām Karima aktīvo, radošo darba stilu un viņš paļāvās arī uz mūsu izjūtu un pieredzi. Tā bija kā "spēcinoša glāze pozitīvas enerģijas"! Esmu gandarīts, ka mūsu PAA komanda parādīja lieliskas tehnoloģiskās un radošās spējas un pilnībā mobilizējās izaicinājumam. Rezultātā tapa divas, nelielām vannasistabām paredzētas produktu ģimenes ar neierasti drosmīgiem un izteiksmīgiem siluetiem. Sadarbība ar Karimu Rašidu mums ir ļoti būtiska gan kā piedāvājuma papildinājums ar jauniem produktiem, gan arī kā PAA zīmola pozicionājuma stiprināšana, kā vēl viens arguments mūsu darbības reģiona paplašināšanai".

Karims Rašids par sadarbību stāsta: "Nesen starptautiskā izstādē ieraudzīju PAA stendu, mani piesaistīja eksponēto produktu kvalitāte, gāju iepazīties un piedāvāju iespēju sadarboties. Jau pēc pirmās sarunas nodomāju, cik šis uzņēmums ir brīvs un atvērts, to apliecināja arī vēlāk man atsūtītais darba uzdevums, kas bija iedrošinošs, bez "tabu līnijām", to spēju novērtēt.

Uzskatu, ka vannasistabā esam visneaizsargātākie - kaili, vieni paši, tādēļ visam šajā telpā ir jābūt drošam, maigam, gludam, noapaļotam, bez asiem stūriem, te nepieciešama cilvēku atbalstoša, emocionāli iedrošinoša, relaksāciju un mieru sniedzoša vide. Skices, ko radīju kopā ar PAA, manā galvā riņķoja jau 30 gadus, tās veidojās domājot par ērtu, cilvēku atbalstošu un iedrošinošu vannasistabas vidi.

Kad radi jaunu dizainu, ir būtiski zināt, ka tas nebūs atrauts no ražošanas, ka jaunrades procesā taps izcili, meistarīgi saražoti produkti. Uzskatu, ka kopā esam radījuši inovāciju! PAA komandas spēja drosmīgi radīt ārpus "riska drošās" zonas apliecina PAA zīmola globālo potenciālu.

"Jautājums - vai un ko vannu dizainā vispār vēl var radīt jaunu un inovatīvu? Mēs formulējām darba uzdevumu: radīt premium segmenta kolekcijas nelielai vannasistabai, par atsauci ņemot Mini Cooper auto industrijā. Jaunās, Karima radītās vannas izaicina mūsu reģiona tradicionālās vannošanās kultūras pieredzes un pārkāpj gaidas, kādai ir jābūt klasiskai vannai. Karima Rašida radītās drošās un radošās formu vīzijas tika ļoti rūpīgi salāgotas ar PAA uzņēmumam būtiskajiem aspektiem: formu skulpturālo izsmalcinātību un lakonismu", atklāj PAA radošā direktore Ieva Kalēja.

Dizaina Eksporta Alianses vadītājs Miks Balodis uzskata, ka: "PAA sadarbība ar Karimu Rašidu ir nebijis notikums Latvijas dizaina nozares vēsturē, kuram līdzvērtīgu būtu grūti atrast. Karims Rašids, kā viens no pasaulē vadošajiem produktu dizaineriem, jebkuru sadarbību izvērtē ļoti pārdomāti un izsvērti. Tas apliecina uzņēmuma PAA gatavību šāda mēroga projektiem. Ar šo sadarbību PAA sasniedz jaunu posmu uzņēmuma vēsturē un ievieto savu zīmolu daudz augstākā kategorijā. Dizaina Eksporta Alianses vārdā ar lielu cieņu vērtējam šādu mūsu biedru sasniegumus. Veiksmīgi sakrīt, ka mēs, kā Latvijas dizainu pārstāvoša organizācija, aktualizējam dizainu, kā instrumentu augstai pievienotai vērtībai un eksportspējas stiprināšanai. Pavisam noteikti šādi precedenti iedvesmo un pavelk līdzi visus Latvijas dizaina produktu ražotājus".