Līdz ar Ziemassvētku un gada nogales tuvošanos aktuāla kļūst ne tikai publisko svētku, bet arī korporatīvo pasākumu apdrošināšana. Salīdzinot ar pērno gadu apdrošināšanas sabiedrība Balta šā gada laikā apdrošinājusi par 20% vairāk pasākumu nekā pērn.
Apdrošinātāja novērojumi liecina, ka parasti pasākumu civiltiesisko apdrošināšanu iegādājas uzņēmumi, kas sniedz pasākumu organizēšanas pakalpojumus, savukārt gada nogalē vairāk aktivizējas privātie uzņēmumi, kuri iegādājas šo apdrošināšanu saviem pasākumiem – svētku svinībām, ballēm un ballītēm.
Balta novērojusi, ka pasākumu civiltiesiskajā apdrošināšanā uzņēmumi izvēlas arvien lielākus atbildības limitus, kas pat pārsniedz Ministru kabineta noteikumos noteiktās prasības, kas nosaka, kādi pasākumi un kādos gadījumos ir jāapdrošina. Turklāt pieaudzis pieprasījums pēc polisēm, kuru darbības ilgums ir gads.
Apdrošinātāja civiltiesiskās atbildības produktu vadītāja Olga Beile skaidro, ka privātie uzņēmumi līdz ar ballītēm darbiniekiem, Ziemassvētku svinībām un citiem korporatīvajiem pasākumiem polises savām vajadzībām lielākoties iegādājas tieši gada beigās.
Kā rāda Balta pieredze, visbiežāk uzņēmumi pasākumus apdrošina pret diviem riskiem. Viens no tiem ir saistīts ar atbildību par pasākumu apmeklētāju dzīvībai vai veselībai nodarīto kaitējumu, bet otrs, ko ietver apdrošināšana, ir saistīts ar atbildību par zaudējumiem, ko rada pasākumu apmeklētāju īpašuma bojājums.
Balta pieredzē lielākā apdrošināšanas polises summa ir sasniegusi 500 tūkstošus latu par aviošova pasākuma apdrošināšanu. Savukārt pēc apmeklētāju un dalībnieku skaita lielākais pasākums, ko Balta ir apdrošinājusi, ir Dziesmu un deju svētki.