Hotel Jūrmala SPA virtuvē 

Četrzvaigžņu viesnīcas Hotel Jūrmala SPA restorāns ar ēdienu saindējis zviedru medicīnas darbiniekus, kuri pagājušajā sestdienā Latvijā atradās komandas saliedēšanas ceļojumā un konferencē. Vakar viesnīca rīkoja informatīvu pasākumu, kurā izrādīja savu virtuvi un paskaidroja, ka ieviesīs piegādātāju izglītošanas programmu.

Lelde Petrāne, 2012. gada 28. septembris plkst. 11:09

Kā vēstīts, pasākumā piedalījušies kopumā 107 zviedru rentgena ārsti un citi medicīnas darbinieki no vadošā ziemeļvalstu privātā medicīnas aprūpes uzņēmuma Alers.

Restorāns piedāvājis divus vakariņu ēdienus – vistu un zivi. Cilvēki, kuri izvēlējās sviesta zivi, par to sāka nožēlot jau ceļā no restorāna uz numuriņiem, kad viņiem palika slikti un sākās vemšana, ģībšana un citi saindēšanās simptomi.

«Mēs apzināmies, ka ikviens produkts vai pakalpojums, ko saņemam no trešajām pusēm, ir daļa no mūsu pakalpojuma, līdz ar to tikai kopā ar saviem piegādātājiem spējam nodrošināt viesnīcas pakalpojumu visaugstākajā kvalitātē,» informatīvajā pasākumā norādīja viesnīcas Pārdošanas un Mārketinga departamenta vadītāja Kristīne Štāla.

Tāpat uzņēmuma vadība konsultēsies ar Pārtikas un Veterināro dienestu, lai uzlabotu savas iekšējās procedūras, mazinot iespējamību šādai situācijai atkārtoties. Pēc viesnīcas vadības sākotnējās izpētes secināts, ka sviesta zivs bija iemesls viesu saslimšanai. Viesnīcas viesiem turpmāk ēdienkārtē netiks piedāvāta sviesta zivs.

Savukārt PVD vakar informēja, ka pārbaudes laikā no apgrozības izņemti uz vietas sasaldēti gaļas izstrādājumi un zvejas produkti, kuriem nebija nodrošināts atbilstošs marķējums un nosakāms derīguma termiņš. Tika konstatēti arī higiēnas prasību pārkāpumi.

Ir uzsākta administratīvā lietvedība un par konstatētajiem pārkāpumiem uzņēmumam tiks piemērots sods.

Dalies ar šo rakstu!