Jaunākais izdevums

Apple Premium Reseller veikalu tīkla zīmola «iDeal» īpašnieki «IM Arvutid AS» iegādājušies cita Apple Premium Reseller «iStyle Latvija» izplatīšanas kanālus Latvijā.

Līdz ar šo trīs veikalu pārņemšanu «iDeal» kļuvis par vienīgo «Apple» produkcijas Premium Reseller veikalu tīklu Latvijā ar pieciem veikaliem. «iDeal» ir «IM Arvutid AS» premium klases zīmols, kas nodrošina «Apple» produktu un aksesuāru izplatīšanu un pilnu klientu atbalsta servisu Latvijā un Igaunijā. «iDeal» ir lielākais «Apple» produkcijas izplatītājs Baltijas valstīs.

Latvijas filiāles vadītājs Mārtiņš Amtmanis stāsta: «Iegādājoties uzņēmuma «iStyle» biznesu Latvijā, «IM Arvutid» ir nostiprinājis savas pozīcijas galvenajā tirgū.»

«Zīmols «iDeal» atrodas nepārtrauktā attīstībā, un Latvija šajā procesā ieņem ļoti nozīmīgu vietu. Šī pārņemšana ir daļa no mūsu biznesa attīstības stratēģijas, kurā saskatām lielu potenciālu. Tagad mēs Latvijā strādājam ar pieciem veikaliem, un nākotnē paplašināsim savu darbību arī Igaunijā un Somijā, atverot tur arvien jaunus veikalus,» stāsta «IM Arvutid» izpilddirektors Anti Adurs (Antti Adur).

Zvērinātu advokātu biroja VILGERTS M&A prakses vadītājs Vairis Dmitrijevs sniedza juridisko atbalstu iStyle Latvija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

FOTO, VIDEO: Apple produktu cienītājiem Rīgā jauns veikals

Ilze Žaime, 28.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Spice Rīgā atvērts jaunākais Apple Premium Reseller veikals, ko pārstāv iDeal. Jautāts par Apple produktu dārdzību, iDeal Latvijas filiāles vadītājs Mārtiņš Amtmanis biznesa portālam db.lv atbild, ka tas ir izplatīts stereotips.

Jaunatvērtā veikala kopējā platība ir 152 m2, un tajā strādā seši darbinieki.

iDeal ir autorizētais Apple izplatītājs Latvijā. Pirmais iDeal Apple Premium Reseller veikals Latvijā tika atvērts pirms desmit gadiem – 2008. gadā.

M. Amtmanis kā iemeslu veikala atvēršanai tieši tirdzniecības centrā Spice min to, ka tas esot «viens no jaudīgākajiem iepirkšanās centriem Rīgā gan piedāvājuma, gan izvietojuma ziņā» un apkārt esošie zīmoli jau piesaista īsto publiku. Izvēle atvērt veikalu Spicē bijusi acīmredzama.

iDeal otrajā veikalā ieguldītās investīcijas esot ievērojamas, taču precīzu apjomu M. Amtmanis neatklāj. Esot saņemts arī ražotāja atbalsts, un iDeal cer ieguldīto naudu atpelnīt aptuveni gada laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesen Latvijas tirgū ienākušais finanšu tehnoloģiju uzņēmums ESTO ir sācis strauju paplašināšanos Baltijas valstīs. Sadarbojoties ar tādiem mazumtirdzniecības līderiem kā iDeal, Elkor, Studio Moderna un BigBox, tas šobrīd kļūst par vienu no straujāk augošajiem spēlētājiem e-komercijas tirgū.

Kādēļ mazumtirdzniecības līderi izvēlas ESTO?

“ESTO jaunie partneri atklāj, ka izvēle, ar kuru no maksājumu risinājumu pakalpojumu sniedzējiem sadarboties, ir prasījusi rūpīgu izpēti un analīzi. Izpētes laikā partneri ir secinājuši, ka neviens konkurents nepiedāvā tādu pakalpojumu izvēli kā ESTO. Esam lepni par jaunizveidotajām sadarbībām un pateicīgi mūsu partneriem par izrādīto uzticību,” stāsta ESTO LV AS valdes locekle Baiba Tētiņa.

ESTO sadarbības partneru galvenie mērķi ir samazināt maksājumu risinājumu izmaksas un radīt patīkamāku iepirkšanās pieredzi gala klientiem, piedāvājot plašu maksājumu variantu klāstu.

“Radīt pozitīvas un atmiņā paliekošas pieredzes mūsu klientiem ir viens no mūsu uzņēmuma galvenajiem mērķiem. Sadarbojoties ar ESTO, mēs varam viņiem piedāvāt mūsdienīgus un elastīgus līzinga servisa risinājumus, kas palīdz mums paaugstināt piedāvājuma vērtību un uzlabot mūsu klientu iepirkšanās pieredzi,” saka Edgars Pilius, BigBox grupas vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pusnaktī no ceturtdienas uz piektdienu iDeal veikalā tirdzniecības centrā Akropole tika prezentēti jaunie iPhone 11.

«Apple fani, kas ieradās šeit šovakar, kā arī milzīgais priekšpasūtījumu skaits liecina, ka interese par Apple ierīcēm katru gadu pieaug. Priekšpasūtījumu statistika rāda, ka pircēji biežāk izvēlas iPhone 11 Pro Max un tikko prezentēto pusnakts zaļo krāsu. Gandrīz tikpat populāra ir astropelēkā krāsa,» stāsta iDeal mārketinga vadītāja Anna Klimoviča. Pēc viņas teiktā, vērojama jauna tendence – lietotāji vairāk izvēlas lielākas ietilpības tālruņus. Priekšpasūtījumu statistika liecina, ka vairākums pircēju priekšroku deva viedtālruņiem ar 256 GB lielu krātuvi.

iPhone 11: svarīgākās inovācijas

10. septembrī Kalifornijā tika prezentēti iPhone 11.sērijas viedtālruņi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā tikai 11% MVU pārdeva savus produktus tiešsaistē - 2020./2021. gadā šis skaitlis potenciāli dubultosies, īpaši palielinoties interneta veikalu skaitam. Saskaņā ar SEB bankas veikto pētījumu nākamajos 3 gados gandrīz 30% no visiem pārdošanas apjomiem Baltijā būs no e-komercijas. Produktu pirkšana tiešsaistē ir izrādījusies daudz ērtāks veids, kā cilvēkiem iepirkties, un e-komercija noteikti nekur nepazudīs, it īpaši, kamēr Covid-19 pandēmija joprojām ir aktīva.

Palielinoties pārdošanas apjomam tiešsaistē, palielinās arī peļņas zudums, kas rodas darījumu izmaksu dēļ. Šo jautājumu ir atrisinājis igauņu FinTech startup uzņēmums Montonio.

Kas lieto Montonio?

Vairāk par 1100 tirgotāji ir jau pieteikušies lietot Montonio pēdējā ceturksnī. Kā visstraujāk augošais maksājumu uzņēmums Baltijā, Montonio kopš 2018. gada nodrošina savus e-komercijas norēķinu risinājumus. Tirgotāji Montonio pakalpojumus ir saņēmuši augstā kvalitātē, tāpēc, ar katru dienu vismaz 10 jauni tiešsaistes veikali Baltijā pievienojās Montonio. Montonio jau ir parakstījis līgumus ar vairākiem lieliem tirgotājiem, piemēram, iDeal, Goldtime un Elisa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Montonio savāc 2,5 miljonus eiro, lai kļūtu par vienas pieturas aģentūras norēķinu risinājumu ES

DB, 07.08.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Montonio nepilna pusgada laikā adoptēja 1300 tirgotāju visā Baltijā. Uzņēmums tikko piesaistīja vairāk nekā 2,5 miljonus eiro riska kapitāla finansējumu no lielākajiem riska kapitāla uzņēmumiem reģionā un ir viens no visstraujāk augošajiem fintech uzņēmumiem Baltijā. Bet ko viņi dara?

Montonio ir vienas pieturas aģentūra tiešsaistes uzņēmumiem, kuri vēlas paaugstināt savu e-komercijas līmeni. Uzņēmums izstrādā maksājumu risinājumus, kas var samazināt izmaksas no 10 līdz 40x salīdzinājumā ar tādiem pazīstamiem milžiem kā MakeCommerce, Paysera vai Everypay. Pakalpojumus izmanto tādi klienti kā iDeal un Elisa.

Pakalpojums ļauj e-komercijas veikaliem saņemt maksājumus no Baltijas bankām ar vienkāršu integrāciju. Uzņēmums ir izstrādājis viegli lietojamus spraudņus populārākajām e-komercijas platformām.

Papildus maksājumu produktam, kas jau ir pieejams Latvijas tirgū, uzņēmums plāno vēlāk, tā paša gada laikā, Latvijas tirgū ieviest savu unikālo nopirkt tagad maksā vēlāk produktu, kas ļauj klientam reāli saņemt kredītu piedāvājumus no vairākiem aizdevējiem uzreiz, salīdzināt tos un iegūt to, kas viņiem šķiet vispiemērotākais.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienu klients vēlas ievērojami lielāku kontroli pār saviem izdevumiem nekā iepriekš, izvēloties, kā, cik un kādā periodā ir gatavs maksāt. Veiksmīgi attīstot un pierādot sevi Igaunijā, inovatīvo finanšu tehnoloģiju uzņēmums ESTO nolēmis ieņemt vadošu vietu arī Latvijas e-komercijas tirgū.

Uzņēmums izstrādā un pārvalda modernāko maksājumu platformu, kuras galvenais uzsvars ir elastīga un automatizēta produkta nodrošināšana saviem klientiem. Tehnoloģiskās konkurences priekšrocības ir ļāvušas uzņēmumam īsā laika periodā iekļūt nobriedušā POS finansēšanas sektorā.

“Mūsu esošie Igaunijas un Lietuvas partneri izmanto ESTO pakalpojumus gan e-veikalos, gan klātienes veikalos visās Baltijas valstīs vienlaicīgi – ar vienādotiem procesiem, nosacījumiem un ātru, vienkāršu integrāciju. Mēs redzam, ka varam palīdzēt daudziem Latvijas tirgotājiem palielināt vidējā pirkuma grozu un kopējos pārdošanas apjomus. Savukārt, klientiem mēs piedāvājam pilnībā automatizētu 60 sekunžu ātru noformēšanas procesu, kas atvieglo iepirkšanos un padara to patīkamāku. Darbojamies Latvijā vien pāris mēnešus, bet sadarbību esam uzsākuši ar vairāk nekā 20 partneriem. Mūsu pakalpojumus novērtē tādi uzņēmumi, kā ideal.lv, weekendshoes.lv, 24a.lv, stilmann.lv, rokaspulksteni.lv, verkter.lv un citi,” stāsta Baiba Tētiņa, ESTO LV, AS valdes locekle.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītā gada otrajā pusē Latvijā par 6,5% pieaudzis "Tax Free" pirkumu apjoms, salīdzinot ar iepriekšējo gada attiecīgo periodu, informē Nodokļa atmaksas pakalpojuma nodrošinātāja "Global Blue Latvija" vadītāja Vineta Kalmane.

Viņa norādīja, ka "Tax Free" sistēma paredzēta, lai veicinātu trešo valstu tūristu interesi veikt pirkumus un atbalstītu vietējos tirgotājus. Šī sistēma ārpus Eiropas Savienības dzīvojošiem viesiem ļauj Latvijā iepirkties, atgūstot daļu no pievienotās vērtības nodokļa (PVN). Iepirkumu summai, kas uzrādīta vienā čekā, jābūt ne mazākai par 44 eiro, un nodokļi tiek atgriezti par visām iegādātām precēm, kuras paredzēts izvest no Eiropas savienības teritorijas.

2019.gadā vidējā viena "Tax Free" pirkuma summa bija 230 eiro, kas ir par 3% vairāk nekā gadu iepriekš. Vairāk nekā pusi jeb 61% no visiem pirkumiem veikuši Krievijas pilsoņi, 10% - Baltkrievijas, bet trešajā vietā ar 7% ir viesi no Ukrainas, liecina Nodokļa atmaksas pakalpojuma nodrošinātāja "Global Blue" apkopotie dati.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc valdības lēmuma, kas lielā daļā tirdzniecības centru veikalos liedz izsniegt attālināti iegādātās preces, vairāki tirdzniecības centri Rīgā gatavi organizēt saviem nomniekiem tirdzniecību un attālināti iegādāto preču izsniegšanas punktus ārtelpās, aģentūru LETA informēja tirdzniecības centru pārstāvji.

Kopš piektdienas pie tirdzniecības centra "Akropole" ārā sācis darboties vienots pasūtījumu izsniegšanas punkts, kur apmeklētāji varēs saņemt iepriekš tiešsaistē iegādātas un apmaksātas preces no "Akropolē" esošajiem veikaliem, aģentūrai LETA pavēstīja tirdzniecības centra pārstāvji. Pasūtījumu izsniegšanas punkts darbosies ārpus "Akropoles" telpām, pie B ieejas.

"Akropoles" pārstāvji skaidroja, ka vienotais pasūtījumu izsniegšanas punkts izveidots, lai ierobežojumu apstākļos turpinātu apmeklētājiem nodrošināt attālināti iegādāto preču izsniegšanu, vienlaikus ievērojot visus valstī noteiktos ierobežojumus un epidemioloģiskos drošības pasākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru