Pārtika

Ieguldot 60 000 eiro, radīti četri jauni zīmola Valmiera jogurti

Zane Atlāce - Bistere, 25.04.2017

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes uzņēmums Food Union ir paplašinājis zīmola Valmiera produktu klāstu ar četriem jaunumiem - Grieķu jogurtiem un Fit&Protein jogurtiem. Investīciju apjoms, kas ieguldīts jauno produktu palaišanā tirgū, ir ap 60 tūkstošiem eiro, informē uzņēmumā.

Lieso piena produktu segmentā radīts Valmiera Grieķu jogurts ar 0% un 2% tauku saturu, savukārt, tiem, kuri izvēlas ar olbaltumvielām bagātinātus piena produktus, radīts universāls Valmiera Fit&Protein jogurts ar 37g olbaltumvielu un 0% un 2% tauku sastāvā.

Jaunie jogurti jau ir pieejami tirdzniecības tīklu Maxima, Mego, Stoockmann, Elvi, Beta, Aibe veikalos, kā arī citos mazākos veikaliņos un, sākot ar maiju, būs pieejami arī tādos lielveikalos kā Rimi, Prisma un Sky.

Food Union grupas kopējais apgrozījums 2015. gadā sasniedza 256 miljonus eiro, no tiem 60% jeb 158 miljonus eiro apgrozījumu radīja tieši Baltijas uzņēmumi. Grupā kopumā tiek nodarbināti vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru