Ieņem Rīgas brandmūrus

2018. gada 08. novembris plkst. 6:06
Sadaļa: Pakalpojumi
Dalies ar šo rakstu

SIA Baltic media line ir 12% no vides reklāmas tirgus; tā negrasās apstāties pie sasniegtā.

Reklāmas uzņēmums Baltic media line (BML) kāpinājis apgrozījumu no 207 tūkst. eiro 2014. gadā līdz 431 tūkst. eiro 2017. gadā, līdz ar to palielinot to par 208%. Šo gadu uzņēmums prognozē pabeigt ar 670 tūkst. eiro lielu apgrozījumu, bet kopā ar e-komercijas uzņēmumu SIA e-BML ir iecerēts sasniegt 1,2 milj. eiro lielu apgrozījumu. Izaugsme kompānijai nodrošinājusi vietu strauji augošu uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā, ko veido DB kopā ar Lursoft.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

«Ik gadu uzskaitām jaunos saražotos m2, tā salīdzinoši 2014. gadā tika saražoti 3100 m2, bet 2018. gadā jau 22 tūkst. m2, un tas ir septiņas reizes vairāk. 2017. gadā izveidojām Latvijā pirmo e-komercijas platformu ebml.lv vides reklāmu plānošanai, rezervācijai un iegādei, kurā klientiem ir iespēja izvēlēties vēlamo vides reklāmas budžetu, formātu un ģeogrāfisko izvietojumu,» stāsta BML direktore Agate Kauliņa. Taujāta, kas pēdējos gados ir bijis uzņēmuma izaugsmes dzinējspēks, viņa uzsver, ka bez komandas gara un uzdrīkstēšanās realizēt augstas sarežģītības projektus nebūtu iespējams kāpināt apgrozījumu tik strauji. «Protams, arī ekonomiskie apstākļi ir bijuši labvēlīgi visu šo gadu garumā, tas ļāva klientiem plānot reklāmas kampaņas vienu līdz trīs gadus uz priekšu, mums attiecīgi plānot savus darbus un resursus ilgtermiņā. Klientu lojalitāte, pārdomāta sadarbības partneru izvēle un savstarpēja uzticēšanās noteikti palīdz procesus virzīt uz priekšu,» viņa turpina.

Taujāta, kādi ir attīstību bremzējošie faktori, A. Kauliņa teic, ka tie ir normatīvie ierobežojumi, liegums izvietot alkohola, politiskās aģitācijas (īsi pirms vēlēšanām) un t.s. nebanku kredītu vides reklāmas. Tāpat attīstību bremzē pašvaldības nodevas pieaugums par 18%. Arī ražošanas un darba izmaksu palielinājums ietekmē kopējos pārdošanas rādītājus.

Kopējais vides reklāmas apjoms Latvijā pārsniedz 8,5 milj. eiro, no kuriem BML tirgus daļa ir aptuveni 12%.

Visu rakstu Ieņem Rīgas brandmūrus lasiet ceturtdienas, 8.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārds