Aizgājušais gads iezīmējis vairākas interesantas tendences patērētāju uzvedībā – aizvien vairāk cilvēku vēlas saņemt sadzīves pakalpojumus un ieturēt maltīti tirdzniecības centros, liecina tirdzniecības kompleksa Spice apkopotie dati.
Kopumā 2015.gads t/k Spice bijis stabilas izaugsmes gads. Salīdzinājumā ar 2014.gadu pircēju skaits pieauga par 2%, gada laikā abus tirdzniecības centrus – Spice un Spice Home - apmeklējot vairāk nekā 10,5 miljoniem cilvēku, bet apgrozījums palielinājās par 3%.
Būtiskāko izrāvienu piedzīvojusi gardēdības nozare, kur gada laikā apgrozījums audzis par 30%, bet restorānu un kafejnīcu ieņēmumi auguši par 9%.
«Restorānu un kafejnīcu apgrozījuma pieaugums apliecina, ka pilsētnieku vidū iesakņojas tradīcija ieturēt maltīti tirdzniecības centrā. Arī Rietumeiropā un citur pasaulē 2016.gada tendence būs atvērt arvien vairāk labus restorānus tieši tirdzniecības centros,» komentē tirdzniecības centra Spice direktore Iveta Lāce.
Nozīmīgu izaugsmi 10% apmērā piedzīvojusi arī pakalpojumu sfēra, kas laikus noreaģējusi uz patērētāju vēlmi izmantot tirdzniecības centru kā universālu pakalpojumu sniedzēju. Cilvēkiem patīkot iespēja pie tirdzniecības centra ērti novietot automašīnu un visu izdarīt vienuviet - apmeklēt veselības centru, skaistumkopšanas salonu, banku un pastu, nodot drēbes veļas mazgātavā un ķīmiskajā tīrītavā, veikt mobilo tālruņu remontu, izgatavot rezerves atslēgas un iegādāties sadzīvē nepieciešamas lietas.
Pateicoties divu jaunu itāļu zīmolu veikalu – La Perla un Intimisimi - atvēršanai pērnā gada nogalē, strauju izaugsmi piedzīvojis apakšveļas segments.