Jaunākais izdevums

Trīs Igaunijas uzņēmēji, kas pēc Īslandes vulkāna izvirduma radītās gaisa satiksmes apturēšanas palikuši Nīderlandē, iegādājušies lētāko iespējamo automašīnu, lai ar to tiktu mājās, ziņo AFP.

Viens no uzņēmējiem, kuru vārdi nav identificēti, norādījis, ka viņu plāns bijis doties mājup piektdien 16. aprīlī, taču gaisa satiksme tajā brīdī jau bija slēgta. Viņš skaidro, ka, cenšoties rast risinājumus situācijai, uzņēmēji secinājuši, ka autobusu un vilcienu biļetes bijušas izpirktas, turklāt arī iznomājamās automašīnas vairs nav bijušas pieejamas, savukārt palikt viesnīcā bijis pārāk dārgi.

Rezultātā uzņēmēji nolēmuši iegādāties lētāko iespējamo automašīnu, ar kuru veikt ceļu mājās. Viņiem izdevās iegādāties vecu Opel Astra automašīnu par 995 eiro.

Uzņēmēji telefoniski tikuši intervēti ceļā. No Roterdamas Nīderlandē līdz Tallinai Igaunijā ir jābrauc teju 2 250 kilometrus, kas aizņem aptuveni 27 stundas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Opel izveidojis pilnīgi jaunu motoru paaudzi

Aldis Zelmenis, 28.04.2014

1,6 litru četrcilindru dīzelis ar maināmās ģeometrijas turbīnu ir Opel inženieru lepnums. Vēl lielāks lepnums, ka 136 un 110 ZS jaudīgo motoru atbalstam kalpos pilnīgi jauna sešpakāpju manuālā transmisija, bet pēcāk arī jauns sešpakāpju automāts.

Avots: netcarshow.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatpaliekot no pārējiem ražotājiem, vācu Opel ir izveidojis pilnīgi jaunu motoru paaudzi, ar ko tiks aplaimots teju ikviens no turpmākajiem modeļiem ar Opel zibeni pierē

Motoru atjaunināšana šobrīd ir karsta tēma teju ikvienam autoražotājam vai drīzāk jaunie spēles noteikumi, kuri atļauj cīnīties par zemāku kaitīgu izmešu līmeni un mazāku degvielas apetīti, vienlaikus nepazaudējot jaudas un dinamikas rādītājus. Arī Opel ir izrevidējis motoru skapi un, izmantojot savu inženieru zināšanas un finanšu resursus, pašu spēkiem radījis pilnīgi jaunus četrcilindru turbomotorus, kas darbināmi gan ar benzīnu, gan ar dīzeļdegvielu. Ungārijā, kur reģionālais Opel pārstāvis bija organizējis iepazīšanās testa braucienus ar jaunajiem spēka agregātiem, šo rindu autoram bija iespēja rafinētāk aplūkot jauno 1,6 dīzeļmotoru, kurš nākotnē stāsies labi zināmā General Motors un Fiat kopdarba 1,3 litru, kā arī kompānijas Isuzu veidotā 1,7 litru dīzeļu vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Agrāk nekā iepriekš tika prognozēts Latvijas autosalonos ieradušās pirmās jaunās Opel Astra automašīnas.

Atgādināsim, ka Opel Astra tirdzniecība Eiropā ir sākusies ļoti veiksmīgi - saņemti vairāk nekā 45000 pasūtījumu no Vācijas, Spānijas un Beneluksa valstīm. «Cerams, ka nākošajā gadā ekonomikas lejupslīde apstāsies, un daudzas jaunās Astras Latvijā atradīs sev īpašniekus,» saka Dragans Nenadovičs, Opel pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas direktors Baltijas valstīs, «pēc Insignia panākumiem varam spriest, ka Opel uzsācis pareizu ceļu, un jaunā Astra vēl vairāk stiprinās Opel tēlu.»

Baltijas valstīs Astra tiks komplektēta ar astoņiem dzinējiem - četriem benzīna un četriem dīzeļdzinējiem, kuru jauda būs no 95 ZS līdz 180 ZS. To starpā būs 95 ZS Astra 1.3 CDTI ecoFLEX, kura leposies 4.2 l/100 km degvielas patēriņu un 109 g/km CO2 izmešiem. Opel Astra cena Latvijā būs sākot no 14 610 eiro par modeli ar mazāko 1.4 litru benzīna motoru (100 ZS). Vēl pirms pārdošanas uzsākšanas Opel Astra jau paspējusi saņemt dažādas godalgas, dažādos konkursos. Bez tam, patērētāju aizsardzības organizācija Euro NCAP apliecināja jaunās Astra automašīnas drošību, piešķirot tai maksimāli iespējamās piecas zvaigznes. Euro NCAP piešķīra arī visaugstāko līdz šim piešķirto reitingu aizsardzībai pret kakla traumām, kuru nodrošinājuši jaunās Astras aktīvie galvas balsti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

General Motor (GM) piederošā vācu meitas uzņēmuma Opel sestās paaudzes Opel Astra modelis nule kā ir nonācis tirdzniecībā Eiropā. Kopš septembra jau ir saņemti vairāk nekā 45 tūkst. pasūtījumu, vēsta Automotive news.

Paredzams, ka Latvijā jaunais auto paradīsies decembra beigās vai nākamā gada janvārī. Interese par jauno automobili esot liela, taču ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī, pašmāju Opel pārstāvji neplāno milzīgu pircēju ažiotāžu. Jāpiebilst, ka pēc vietējā Opel importētāja solītā jaunās Opel Astra bāzes modelis vietējā tirgū maksāšot 13876 eiro.

Jaunā Astra ir nedaudz lielāka par savu priekšgājēju, ar plašāku salonu. Opel Astra radītāji īpaši lepojas ar aizmugurējās piekares uzlabojumiem, kas garantēs automobilim lielisku balansu starp komfortablu un sportisku braukšanu. Daudz pūliņu tika veltīti funkcionāla salona izveidei, garantējot dažnedažādus sīklietu nodalījumus u.c. ekstras, piemēram, par papildu samaksu varēs pasūtīt parocīgu velosipēdu turētāju, kuru ātri var uzmontēt automašīnas aizmugurējā daļā. Jaunā auto spēka agregātu programma piedāvās plašu astoņu dzinēju klāstu ar jaudu no 95 ZS līdz 180 ZS. Pēc Opel solītā nāmakgad piecdurvju hečbekam pievienosies arī jaunais universāls Opel Astra Sports Tourer.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Opel Astra, kura jau šobrīd ir sacēlusi milzīgu ažiotāžu Eiropā pie mums startēs nākamā gada sākumā.

Pirmās žurnālistu un ekspertu atsauksmes par jauno modeli vēlreiz ir apstiprinājušas pārliecību, ka ar šo eksemplāru Opel cer atgūt iepriekš pazaudēto slavu kompaktklasē. Jaunais automobilis patiešām izskatās daudzsološi turklāt informācija par jaunā modeļa gaidāmajām cenām vieš pārliecību, ka Opel nākamgad ir nolēmis radīt nopietnu konkurenci ikvienam kompaktklses modelim, tostarp naidīgajiem sāncenšiem kā Ford Focus, VW Golf un Mazda 3. Jaunā Astra, pārstāv desmito Opel kompaktklases paaudzi. Tā piedāvās plašu astoņu dzinēju klāstu ar jaudu no 95 ZS līdz 180 ZS.

Jaunā Astra ir nedaudz lielāka par savu priekšgājēju, ar plašāku salonu, savukārt inženiertehniskie uzlabojumi nodrošina gan augstāku degvielas patēriņa efektivitāti, gan veiktspēju. Opel Astra radītāji īpaši lepojas ar aizmugurējās piekares uzlabojumiem, kas garantēs automobilim lielisku balansu starp komfortablu un sportisku braukšanu. Daudz pūliņu tika veltīti funkcionāla salona izveidei, garantējot dažnedažādus sīklietu nodalījumus u.c. ekstras, piemēram, par papildu samaksu varēs pasūtīt parocīgu velosipēdu turētāju, kuru ātri var uzmontēt automašīnas aizmugurējā daļā. Pēc vietējā Opel importētāja solītā jaunās Opel Astra bāzes modelis maksās 13876 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Opel Astra ir nobriedusi atgriezt iepriekšējo gadu spozmi, kas pēdējos gados ne tikai uz klasisko, bet arī uz jauno konkurentu fona ir krietni pabalējusi

Vieglāka un kompaktāka pēc saviem apkārtmēriem, bet pēc ražotāja solītajiem salona izmēriem tā ir pamanījusies kļūt ērtāka nekā līdz šim, palielinot ērtības gan priekšā, gan aizmugurē sēdošo kājām.

Opel Astra ir viena no sava žanra klasiķēm, kura allaž likusi saspicēt ausis pircējiem Eiropā. Lai ieintriģētu auditoriju, tostarp arī tos, kas iepriekš nav pievērsuši uzmanību Opel kompaktklases modelim, jaunā Astra ceļ galdā veselu lērumu dažādas aktīvās un pasīvās drošības sistēmas, kas parasti ir sastopamas augstāka plaukta automobiļiem. Līniju un ceļa zīmju lasītājs, pirmssadursmes brīdinājuma sistēma ar autonomo bremzēšanas funkciju, aklās zonas brīdinājuma sistēma, distances ievērošanas palīgsistēma ir tikai daļa no visiem t.s. bling-bling palīgiem, ko ir iespējams piešūt Astra mundierim. Tajā pašā laikā standarta jaunie krēsli ir gaužām neērti un noteikti nav piemēroti garākiem pārbraucieniem. To uz savas ādas izbaudīja šo rindu autors, kas bija izvirzījis mērķi ar jauno Astru aizbraukt līdz Tallinai un atpakaļ. Nākamajiem Astra pircējiem noteikti vajadzēs piemaksāt vismaz 353 eiro, lai pilota un blakussēdētāja krēsliem iegūtu regulējamu atzveltnes izliekumu un izbīdāmu sēdekļa apakšējo daļu. Visbeidzot tiem, kas vēlas maksimāli palutināt savu mugurkaulu, nāksies pirkt Astru dārgākajos – Innovation vai Dynamic – izpildījumos un saņemt zaļo gaismu par 2017 eiro piepirkt klāt vācu ortopēdu savienības atzītos AGR priekšējos krēslus, kam bez daudzveidīgām regulēšanas iespējām ir pieejamas arī masāžas un ventilācijas funkcijas. Jāpiebilst, ka Astras aizmugurējie krēsli arī nav labsajūtas etalons, vietas kājām ir kļuvis vairāk, taču pati sēdpozīcija ir pārāk dziļa un nav diez ko relaksējoša.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Duisburgas universitātes CAR-institūta vadītājs Ferdinands Dudenhofers (Ferdinad Dudenhoeffer) uzskata ka Opel palikšana General Motors (GM) paspārnē laupīs vācu autoražotājam attīstības iespējas.

F. Dudenhofers uzskata, ka General Motors vēsturiski ir ļoti vāja sadarbība ar daudzskaitlīgajiem zīmoliem, kas atrodas zem GM zīmes. Amerikāņu autogigants ar saviem zīmoliem cīnās vairākās frontēs, bieži vien līdz galam neizprotot katra zīmola potenciālu, tirgus nianses un klientu vēlmes.

Viņaprāt GM pēkšņais lēmums paturēt Opel savās rokās lielākoties ir skaidrojama ar to, ka pēdējā gada laikā Opel ar saviem veiksmīgajiem modeļiem krīzes laikā ir spējis uzrādīt ļoti labus sasniegumus. Vispirms to jau pierādīja Opel Insignia iznāciens, savukārt vēl lielāku atbalstu kompānijai noteikti sniegs jaunais kompaktklases modelis Opel Astra. Labs potenciāls ir arī jaunajam Opel elektroautomobilim Opel Ampera. Pēc F. Dudenhofera domām GM atgriešanās saturiski neko nemainīs attiecībās ar Opel. Tas nozīmē, ka ilgtermiņā Opel, kurš varētu kļūt par vienu no progresīvākajiem Eiropas zīmoliem tiks atmests atpakaļ GM birokrātiskajos apskāvienos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Opel iesaldēs algas, lai finansētu jaunus modeļus

Valdis Vikmanis, 21.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Opel nolēmusi iesaldēt savu darbienieku algas, lai iegūtos finanšu līdzekļus ieguldītu jaunu Opel automašīnu izstrādē.

Atsaucoties uz kompānijas pārstāvi Reuters ziņo, ka Opel šādā variantā varēs ik gadu ieekonomēt 265 miljonus eiro.

Jāatzīmē, ka pēdējās paaudzes Opel Astra tirdzniecība ir uzsākusies ļoti labi, jo kompānija jau ir saņēmusi vairāk nekā 150 tūkst. pasūtījumu.

Četru mēnešu laikā Opel Astra tirdzniecība ir pārspējusi Opel AG rožainākās prognozes. Jau šobrīb var apgalvot, ka jaunā Astra pārspēs kompānijas 2010. gada plānu, kas paredzēja notirgot 180 tūkst. automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oktobrī vācu Opel ražošanas apjomi salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn ir pieaugušas par 77 %. Lielu artavu sasnieguma kaldināšanā ir devis jaunākās paaudzes Opel Astra modelis, vēsta J.D. Power Automotive Forecasting.

Kopumā oktobrī tika saražotas 87 246 Opel automašīnas, no kurām 27 584 bijušas Opel Astra. Sestās paaudzes kompaktklases modeļa ražošana tika sākta septembra beigās, bet pirmās automašīnas klienti Eiropā saņemšot decembrī. Pēc Opel oficiālās informācijas, kompānija ir saņēmusi vairāk nekā 35 tūkst. klientu pasūtījumu, kuri gatavi iegādāties Opel Astra.

Jāpiebilst, ka oktobris ir bijis ļoti veiksmīgs arī citiem autoražotājiem, piemēram, čehu Škoda ražošanas jaudas palielinājušās par 45 %. Lielākais maizes devējs ir bijis mazās klases modelis Škoda Fabia, pēc kura pieprasījums esot audzis daudzās Eiropas valstīs. Ražošanas apjomi oktobrī ir auguši arī Fiat, Hyundai, Mercedes-Benz, Toyota, Volkswagen, Renault, Nissan, Mini, Ford, Citroen un Volvo. Turpretim vismaz par 34 % ražošanas apjomi ir sarukuši Jaguar, Honda un Kia zīmoliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada auto 2011 titulu Igaunijā ir ieguvis vācu ražotāja Opel kompaktklases modelis Astra, kurš cīņā par uzvaru par mata tiesu ir pārspējis kolēģi Opel Meriva, vēsta žurnāls Tehnikamaailm.

Ar Opel Astra uzvaru tiek pārtruakta čehu ražotāja Škoda pēdējo trīs gadu uzvaras gājiens. Atgādināsim, ka pērn par gada auto Igaunijā kļuva Škoda Yeti. 2008. gadā par uzvarētāju kļuva limuzīns Škoda Superb, bet 2007. gadā šo titulu saņēma Škoda Roomster.

Igaunijas gada auto 2011 rezultāti:

1. Opel Astra - 77 punkti

2. Opel Meriva - 76 punkti

3. Volvo S60 - 65 punkti

4. Citroen C3/DS3 - 61 punkts

5. BMW 5. sērija - 54 punkti

6. Dacia Duster - 41 punkts

Avots:Tehnikamaailm

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Poļu un britu dēļ Vācijā vairs neražos Opel Astra

Lelde Petrāne, 08.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Opel galvenā modeļa - Astra - ražošana grūtībās nonākušā Vācijas autoražotāja Ruselsheimas rūpnīcā tiks pārtraukta, dodot priekšroku lētākam darbaspēkam Polijā un Lielbritānijā, atsaucoties uz vietējo mediju vēstīto, raksta thelocal.de.

Saskaņā ar Frankfurter Allgemeine Zeitung rakstīto Opel ASV māteskompānijas General Motors krasais lēmums saistīts ar vēlmi pielikt punktu ilgstošajiem zaudējumiem. Savukārt strādnieki satraukušies, ka tas apdraud Ruselsheimas rūpnīcas nākotni.

Astra hečbeks ir viens no Opel būtiskākajiem modeļiem.

Ja šie plāni īstenosies, kā sacījis viens no strādnieku pārstāvjiem, tas būtu salīdzināms ar Golf modeļa ražošanas apturēšanu Volkswagen rūpnīcā.

Saskaņā ar priekšlikumiem no 2015. gada Astra tiktu ražots tikai Anglijā un Polijā. Vidējās klases Insignia sedans kļūtu par vienīgo modeli, kas tiek ražots Ruselsheimā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Opel un GM Europe vadītājs iesniedz atlūgumu

Gunta Kursiša, 13.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par atkāpšanos no amata paziņojis līdzšinējais automašīnu ražotāja Opel vadītājs Karls Frīdrihs Strake (Karl-Friedrich Stracke). Tajā pašā laikā viņš pametīs arī Opel mātes kompānijas General Motors Eiropas reģiona vadītāja amatu, informē kompānija Opel.

Līdz mirklim, kamēr tiks atrasts jauns kompānijas vadītājs, K. F. Strakes pienākumus turpinās pildīt General Motors vadītāja vietnieks Stīvs Girskijs (Steve Girsky).

Mātes kompānijas General Motors vadītājs Dens Ekersons (Dan Akerson) pauda, ka 56 gadus vecais K. F. Strake «spriedzes apstākļos strādāja nenogurdams, lai stabilizētu šo biznesu».

Šā gada jūnijā Opel padome apstiprināja nopietnu pārstrukturēšanas plānu, lai ASV automašīnu ražotāja General Motors zaudējumus nesošā daļa atkal sāktu pelnīt.

Pēdējo desmit gadu laikā General Motors Eiropas reģiona daļa uzkrājusi vairāku miljardu zaudējumus. Kopš 1999. gada Opel tā mātes kompānijai izmaksājis 16 miljardus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš jaunākās paaudzes Opel Astra tirdzniecības sākuma tā jau ir saņēmusi vairāk nekā 150 tūkst. pasūtījumu, vēsta Automobilwoche.

Četru mēnešu laikā Opel Astra tirdzniecība ir pārspējusi Opel AG rožainākās prognozes. Jau šobrīb var apgalvot, ka jaunā Astra pārspēs kompānijas 2010. gada plānu, kas paredzēja notirgot 180 tūkst. automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Berlīnē notikušajā Das Goldene Lenkrad 2009 apbalvošanas ceremonijā Opel uzņēmums varēja būt īpaši lepns, jo jaunākās paaudzes Opel Astra ieguva uzvaru starp kompaktklases modeļiem.

Jaunā Astra, kura tirdzniecībā Eiropā nonāks šī gada nogalē, bet pie mums startēs nākamā gada sākumā ir jau ir saņēmusi neskaitāmus cildinājumus, gan no žurnālistu, gan no autoekspertu puses. Uzvara vienā no prestižākajiem Vācijas konkursiem apliecina, par Opel Astra milzīgo potenciālu, kas nākotnē noteikti atspoguļosies arī pārdošanas skaitļos. Uzvarētāja balvu saņēma GM Europe vadītājs Karls Peters Forsters, kurš pēc neoficiālas informācijas grasās pamest GM piederošo kompāniju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Opel Astra ir ļoti pieprasīts modelis, par ko liecina vairāk nekā 100 tūkst. klientu pasūtījumu, vēsta Automobilwoche.

Klientu milzīgā interese ir par 10 % pārsniegusi Opel optimistiskās prognozes, piespiežot Opel Astra ražotnē atjaunot darbu trijās maiņās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu autogiganta Volkswagen mazās klases modelis Polo nule kā ir ieguvusi Eiropas Gada Auto 2010 titulu (European Car of the Year 2010).

Sākotnēji par prestižo titulu cīnījās 29 modeļi, no kuriem finiša taisnē aci pret aci satikās septiņi pretendenti. VW Polo pārspēks pār tuvāko sekotāju Toyota IQ izrādījās 10 punkti, savukārt trešo pozīciju godam nopelnīja jaunākās paaudzes Opel Astra.

European Car of the Year 2010 balsošanas rezultāti

Marka, modelis, savāktie punkti

1. Volkswagen Polo 347

2. Toyota iQ 337

3. Opel/Vauxhall Astra 221

4. Škoda Yeti 158

5. Mercedes E-klasse 155

6. Peugeot 3008 144

7. Citroen C3 Picasso 113

Avots: Ecoty

picturegallery.c69115e7-fbb9-4f7d-a501-5d298a5b656c

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autobūves uzņēmums «Groupe PSA», kam pieder «Peugeot», «Citroen», «Opel», «Vauxhall» un DS zīmoli, brīdinājis par iespēju slēgt rūpnīcu Anglijas ziemeļrietumos, ja šī ražotne breksita dēļ kļūs nerentabla, pirmdien vēsta laikraksts «Financial Times».

PSA vadītājs Karloss Tavaress norāda, ka uzņēmumam ir alternatīva Elsmīrportas rūpnīcai, kas ražo «Vauxhall Astra» un «Opel Astra» automobiļus, nodarbinot 1000 cilvēku.

«Ja apstākļi ir slikti un es nevaru to padarīt rentablu, tad man ir jāaizsargā pārējā kompānija,» «Financial Times» citē Tavaresa teikto.

Laikraksts vēsta, ka ražošana varētu tikt pārcelta uz Eiropas dienvidiem.

Aptuveni 80% no PSA Elsmīrportas rūpnīcā saražotajiem automobiļiem tiek eksportēti uz Eiropas Savienību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz analītiķu pesimistiskajām prognozēm attiecībā uz auto nozari 2010. gadā, kompānija Opel plāno paplašināt darbinieku skaitu savā ražotnē Polijas pilsētā Glivicē, pieņemot darbā papildus 700 cilvēku, ziņo Warsaw Business Journal.

Šādi jaunumi seko nesenajam šīs Opel ražotnes paziņojumam par apjomīgu štatu samazināšanu.

Šādas plānu izmaiņas varētu būt saistītas ar Opela Astra IV paredzēto ražošanu šajā rūpnīcā. Tiek prognozēts, ka šis auto modelis varētu būt plaši pieprasīts.

«Mēs ceram, ka varēsim pārdot šīs automašīnas Rietumeiropā un Polijā,» sacījis Opel īpašnieku General Motors pārstāvis Polijā Gregors Smolka.

Jaunos darbiniekus paredzēts pieņemt darbā jau šī gada aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amserv grupas Latvijas uzņēmums SIA Hansa Auto šī gada 9.maijā Rīgā, parakstīja līgumu par SIA Adam Auto iegādi. Saskaņā ar līgumu, SIA Hansa Auto iegādājas 100% SIA Adam Auto akciju no Baltijas Investīciju fonda III, ko pārvalda lielākais privātā riska kapitāla investors Baltijas valstīs BaltCap un mazākuma akcionāri.

SIA Adam Auto ir dibināts 1997.gadā un nodarbojas ar Opel un Chevrolet markas automašīnu tirdzniecību un pēcpārdošanas servisu. Uzņēmumam ir autocentri Rīgā, Liepājā un Ventspilī. 2010.gadā uzņēmumā tika pārdotas 140 jaunas Opel automašīnas (vieglais un komerctransports), 18 Chevrolet markas automašīnas un 166 lietotas automašīnas. Uzņēmumā tiek nodarbināti 76 darbinieki.

Saskaņā ar SIA Hansa Auto valdes priekšsēdētāja Aivja Silgala teikto, šīs izmaiņas neradīs būtiskas pārmaiņas SIA Adam Auto dīlercentru ikdienas darbā. «Adam Auto autocentru darbība 14 gadu laikā ir bijusi ļoti stabila un veiksmīga, uzņēmumā strādā lieliska komanda un klientu apkalpošana ir nevainojama,» norāda Silgals.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Papildināta - TOP 5 automašīnu markas Latvijā

Dienas Bizness, 30.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv datiem, Latvijas automašīnu parkā gan pērn, gan šogad dominē vācijā ražotas automašīnas. Pašlaik valstī vispopulārākās ir Volkswagen (141,5 tūkstoši) markas automašīnas. Pēc tam seko Audi (93,6 tūkstoši), Opel (55,9 tūkstūši) un BMW (46,5 tūkstoši) automašīnas.

Saskaņā ar portāla pārdošanas vadītāja Andra Mālnieka apgalvojumu, Volkswagen markas automašīnas saglabājas populārākās arī citās Baltijas valstīs. Pa Igaunijas ceļiem to brauc 94,9 tūkst., pa Lietuvas ceļiem – 224,6 tūkst.

Ņemot vērā automašīnu modeļus Latvijā, pirmajā gada ceturksnī dominē Volkswagen Golf automašīnas (42,8 tūkst.), otrajā vietā palicis Volkswagen Passat modelis (42,1 tūkst.), trešajā – Audi 80 (27,7 tūkst.). Tālāk seko Audi A6 (22,6 tūkst.), Audi A4 (20,9 tūkst.), Opel Astra (20,4 tūkst.), BMW 3-Series (19,4 tūkst.), BMW 5-Series (17,3 tūkst.), Opel Vectra (12 tūkst.).

Gada laikā Latvijas automašīnu parks ir ne tikai palielinājies, bet arī nedaudz atjauninājies. Pagājušā gada pirmajā ceturksnī tā lielāko daļu veidoja 16-20 gadus senas automašīnas, bet šī gada pirmajā ceturksnī tajā dominē 11-15 gadus seni transporta līdzekļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

To sešu politisko partiju lokomotīvju materiālais stāvoklis, kuras pēc pēdējām aptaujām varētu iekļūt 10. Saeimā, ir ļoti atšķirīgs, bet lielākoties - labs.

Lielākajai daļai ir gan uzkrājumi skaidrā naudā, gan noguldījumi bankās, ir arī lielākas un mazākas parādsaistības, tie līdztekus darbībai politikā ieņem amatu arī privātos uzņēmumos, kuros mēdz būt arī līdzīpašnieki, daudziem pieder vairāki nekustamie īpašumi. Gandrīz visiem, izņemot diviem, ir augstākā izglītība, kas iegūta gan Latvijā, gan ārvalstīs. Tiesa, ir arī izņēmumi - dažiem tomēr nav nedz uzkrājumu, nedz arī kas pieder.

LD/DB apkopotā informācija par partiju lokomotīvēm Rīgā, Vidzemē, Latgalē, Kurzemē un Zemgalē liecina, ka Saskaņas centra lokomotīvju kopējais skaidras un bezskaidras naudas uzkrājumu apjoms ir ap 45,2 tūkst. latu, bet uzņemtas parādsaistības aptuveni par 164,9 tūkst. latu. Vienotības lokomotīvju naudas uzkrājumu apjoms veido aptuveni 288,8 tūkst. latu, bet parādsaistības - ap 84,6 tūkst. latu. Jāpiebilst, ka tās savukārt ir citiem aizdevušas kopumā 147,2 tūkst. latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izsolīs 219 Latvijas Krājbankas bankomātus

Dienas Bizness, 28.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Likvidējamai a/s Latvijas Krājbanka piederoši bankomāti šodien tiks izsolīti. Vienā izsolē tiks piedāvāti 162 demontēti Latvijas Krājbankas bankomāti, savukārt otrā izsolē - 57 bankomāti, kas atrodas Rīgā un citās Latvijas pilsētās.

28. septembrī Jāņa Daliņa ielā 15 gaidāmas divas likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka bankomātu izsoles. Pulksten 12.00 kā lietu kopība ar izsoles sākumcenu 72 tūkst. Ls apmērā tiks izsolīti 57 uzstādīti bankomāti Rīgā un citās Latvijas pilsētās, savukārt pulksten 12.40 kā kustamās mantas lietu kopība ar sākumcenu 335 tūkst. Ls tiks izsolīti 162 demontēti bankomāti, liecina paziņojums par izsoli.

Kā uzstādīto, tā arī demontēto bankomātu lietu kopības augstākā izsolē nosolītā cena ir apliekama ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Lai piedalītos izsolē, pretendentiem līdz izsoles dienai jāieskaita likvidējamās bankas a/s Citadele banka norēķinu kontā kustamās manu kopības pirkuma nodrošinājums 10% apmērā no novērtējuma, kas attiecīgi veido 7200 Ls un 33,5 tūkst. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka piederošie bankomāti šodien netika pārdoti, jo nepieteicās neviens pretendents, informēja bankas maksātnespējas administratora KPMG Baltics pārstāvis Oskars Fīrmanis.

Vienā izsolē ar sākumcenu 335 tūkstoši latu tika piedāvāti 162 demontēti Latvijas Krājbankas bankomāti, savukārt otrā izsolē ar sākumcenu 72 tūkstoši latu - 57 bankomāti, kas atrodas Rīgā un citās Latvijas pilsētās.

Db.lv jau rakstīja, ka izsolē par 583 tūkst. Ls pārdota Krājbankai līdz šim piederošā jahta The Highlander, tāpat izsolēs jau ir pārdoti četri likvidējamai bankai piederoši transportlīdzekļi – Opel Astra Station Wagon, kuras sākumcena bija 2073 Ls, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5392,01 lats, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5069,41 lats un piekabe-autovedēja Boeckmann ar sākumcenu 1705,16 lati.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Valdība steidz glābt robu ugunsdzēsēju autoparkā ar 30 jauniem transportlīdzekļiem

Gunta Kursiša, 26.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts Ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) vajadzībām tiks piegādāti 30 transportlīdzekļi, kuru kopējā vērtība veido vairāk nekā 636 tūkstošus latu, liecina Nodrošinājuma Valsts aģentūras (NVA) noslēgtie iepirkumi.

Db.lv jau rakstīja, ka patlaban VUGD transportlīdzekļu nodrošinājums nesedz pat pusi no nepieciešamā speciālā tehniskā aprīkojuma apjoma, kas noteikts Ministru kabineta noteikumos. Turklāt vairums esošo speciālo transportlīdzekļu ir vecāki par 20 gadiem, tāpēc, pēc dienesta teiktā, nav nekādas garantijas, ka šīs automašīnas nokļūs līdz notikuma vietai. Pašlaik VUGD ir 688 transporta vienības, bet Ministru kabineta noteikumos noteiktās normas paredz, ka VUGD rīcībā būtu jābūt 1833 transporta un speciālās tehnikas vienībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs Citroen ir publiskojis jaunākās paaudzes modeļa Citroen C4 pirmās oficiālās fotogrāfijas un tehnisko informāciju. Paredzams, ka Latvijā jaunais C4 varētu ierasties 2010. gada beigās.

Dizaina spēks ir Citroen viens no galvenajiem trumpjiem, kas vairo potenciālo pircēju rindas. Salīdzinājumā ar pirmās paaudzes C4 revolūciju šoreiz varam runāt par modeļa dizaina evolūciju, tomēr nevar noliegt, ka izskata ziņā franču kompaktklases modelis būs viens no pamanāmākajiem kompaktklases eksemplāriem.Tiesa autoeksperti jau rauc degunu, ka C4 aizmugurējā daļa turpmāk ļoti līdzināsies jaunajai Opel Astra, savukārt, iespējams, ciešās sadarbības rezultātā ar Mitsubishi, kas garantē franču ražotāja modeļu klāstā SUV eksemplārus, farnči no japāņiem ir nošpikojuši priekšējo lukturu dizainu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Nissan Pulsar piecdurvju hečbeka izlaišanu japāņu ražotājs cer aizķerties automobiļu klasē, kuru savulaik bija spiests pamest

Iepriekš Nissan krāsas C segmentā pārstāvēja Nissan Sunny, bet līdz 2006. gadam Nissan Almera modeļi. Tieši konkurences un vājo pārdošanas apjomu dēļ Nissan Almera bija spiests izstāties no šīs klases, taču, Nissan Qashqai un Nissan Juke veiksmes spārnots ir gatavs ar jaunu spēku tajā atgriezties. Drosmīgs lēmums, jo šajā segmentā cīņa par pircēju labvēlību ir īpaši nežēlīga, un katra jaunpienācēja ienākšana tirgū no daudzgalvainā konkurentu pulka netiek uzņemta ar ovācijām. Kompaktklases klubiņa vecbiedri, vai tie būtu VW Golf, Ford Focus, Opel Astra vai Škoda Octavia, Toyota Auris, Peugeot 308 – ikviens no nosauktajiem un vēl nenosauktajiem ir gatavs zaļknābim Pulsar kārtīgi sadot pa degunu.

Komentāri

Pievienot komentāru