Internets

Interneta veikals 220.lv investējis ap 90 tūkstošiem eiro

Lelde Petrāne, 04.12.2014

Jaunākais izdevums

Interneta veikals 220.lv šogad investējis ap 90 tūkstošiem eiro, uzņēmuma apgrozījumu 9 mēnešos kāpinot par 40%. Šogad vidēji mēnesī apkalpoti 20,5 tūkstoši klientu pasūtījumu, apkalpoto pasūtījumu skaitam pieaugot par 70% salīdzinājumā ar 2013.gadu, liecina tirgotāja sniegtā informācija.

«Noliktavas sistēmas modernizācijā šogad investēts ap 75 tūkstošiem eiro, savukārt klientu apkalpošanas uzlabošanā – ap 15 tūkstošiem eiro. Uzskatām, ka iepirkšanās internetā var konkurēt un būt pārāka par tradicionālo iepirkšanos tirdzniecības centrā. Tā ir iespēja izvairīties no burzmas un stresa,» stāstīja 220.lv valdes loceklis Laimons Baziļus (Laimonas Bazilius).

220.lv papildu līdzšinējai noliktavai sācis izmantot arī jaunu lielgabarīta noliktavu Rīgā, kā arī paplašinājis veikala telpas Rīgā, Ģertrūdes ielā.

Tuvojoties Ziemassvētkiem, palielināsim klientu apkalpošanā strādājošo skaitu par 25%, līdz 34 speciālistiem, atklāj L. Baziļus.

«Pigu Grupa darbojas visās trijās Baltijas valstīs. Šogad visur fiksējām pieaugumu, tādēļ nācās mainīt uzņēmuma struktūru. Reorganizējām darbu sadali noliktavās, tādējādi līdz minimumam tika samazināta preču atlases kļūdu iespējamība, palielinājās darba ražīgums. Šobrīd no Lietuvas noliktavām preces centralizēti tiek piegādātas uz noliktavām Latvijā un Igaunijā,» stāsta 220.lv valdes priekšsēdētājs un Pigu Grupas ģenerāldirektors Daiņus Ļulis (Dainius Liulys).

Pērn 220.lv apgrozījums sasniedza 14,59 milj. eiro (ar PVN) – par 65,5% vairāk nekā 2012. gadā, savukārt Pigu Grupai, kurā līdztekus 220.lv iekļaujas arī interneta veikali Pigu.lt Lietuvā un Kaup24.ee Igaunijā, 2013.gadā apgrozījums bija 38,2 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nr. 1 interneta veikals Latvijā www.220.lv pasludina atlaižu sezonas ēras beigas un kļūst par pirmo tirgotāju Baltijā, kas klientiem turpmāk piedāvās VIENMĒR LABU GALA CENU.

Latvijas e-komercijas līderis izsludina radikālas izmaiņas preces cenas attēlošanai – klientiem rādīt vienmēr labu gala cenu bez jebkādām atlaidēm. Lēmums mainīt preces cenas attēlošanas veidu un piesaistīt klientus ar vienmēr labu cenu, nevis atlaidēm ir balstīts uz pēdējos 3 gados veiktajām analīzēm, pētījumiem un klientu uzvedības izpēti – informē Laila Snidzāne, interneta veikala 220.lv valdes locekle.

Analizējot klientu uzvedību un pirkšanas tradīcijas internetā, mēs skaidri saskatījām tendenci, ka laba cena ir iemesls nr.1 kāpēc iepirkties internetā un labas cenas nozīmība tikai pieaug. 2017. gada maijā veiktais pētījums tikai apstiprina, cik nozīmīga ir Labas cenas ietekme. 60% no respondentiem to minēja kā galveno iemeslu, kāpēc viņi iepērkas internetā vai plāno to darīt nākotnē. Salīdzinājumā ar 2015. gada pētījumiem labas cenas nozīmība ir pieaugusi par 25%. Arī aptaujājot standarta veikalu pircējus un uzdodot jautājumu, kas mudinātu tos iepirkties internetā, atbilde bija skaidra, proti, laba cena mudinātu 32% no aptaujātajiem respondentiem iepirkties internetā pirmo reizi vai iepirkties biežāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties gada gaidītākajiem svētkiem, lielākais interneta veikals Latvijā 220.lv, turpinot cīņu par labu cenu, pircējiem turpmāk piedāvās labākās cenas garantiju. Tā kā Ziemassvētkos ikvienam no mums aktuāls ir dāvanu jautājums – līdz ar to ieviešot labākās cenas garantiju šajā preču segmentā, interneta veikals 220.lv nodrošina to, ka šo preču cena būs labāka nekā lielākajiem 70 veikaliem Latvijā.

Labākās cenas garantiju mēs nodrošināsim ne tikai starp e-veikaliem, bet arī starp mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm, piemēram, Maxima, K-senukai, Douglas u.c. Ja pircējs atradīs identisku preci lētāk – 220.lv kompensēs cenas starpību.

Laika gaitā Latvijas klienti bieži saskarās ar cenu pieaugumu, dažās preču grupās šis pieaugums ir ļoti labi jūtams. Jau no paša sākuma interneta veikals 220.lv akcentēja, ka iepirkties internetā ir izdevīgāk, nekā parastajos veikalos un tieši pirms Ziemassvētkiem ar labākās cenas garantijas palīdzību klientiem ir iespēja iegādāties tūsktošiem preču par labāko cenu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Pigu Grupas platformai pievienojušās jau 1100 kompānijas

Anda Asere, 30.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar tiešsaistes tirdzniecības platformas "marketplace" ieviešanu "Pigu Grupas" internetveikalu sortiments paplašinās par desmit tūkstošiem vienību mēnesī.

"Dažu mēnešu laikā kopš darbojas "marketplace", reģistrācijas procesu pilnībā ir veikušas vairāk nekā 1100 kompānijas no visām trim Baltijas valstīm. Lietuvā ir lielākais tirgus, tāpēc vairāk nekā puse pieteikumu veido Lietuvas uzņēmēji, savukārt otru daļu veido pieteikumi no Latvijas un Igaunijas. Aptuveni 50 tirgotāji jau ir uzsākuši pārdot savas preces interneta veikalā 220.lv, tāpēc paredzam, ka dažu gadu laikā tirgotāju skaits visās trīs valstīs pārsniegs divus tūkstošus," teic Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), "Pigu Grupas" izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

220.lv mātesuzņēmums apvienojas ar Polijas e-komercijas līderi

Zane Atlāce - Bistere, 14.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai stiprinātu e-komercijas uzņēmumu tirgus pozīcijas par apvienošanos paziņojuši interneta veikala «220.lv» īpašniece «Pigu grupa» un Polijas tiešsaistes tirgotājs «Morele.net» informē «Pigu.lt» pārstāve Raimonda Strazdauskaite.

Jaunā partnerība ir balstīta uz sadarbību, kā arī «Pigu» un «Morele» grupas uzņēmumi stiprinās savas pozīcijas, daloties ar zināšanām un labās prakses piemēriem mārketingā, loģistikā, biznesa operācijās un uzņēmējdarbības automatizācijā.

Abu uzņēmumu vadība prognozē, ka nākamo piecu gadu laikā «Pigu» un «Morele» jaunizveidotās grupas kopējais gada apgrozījums sasniegs miljardu eiro. Lai finansētu uzņēmumu izaugsmi, IT sistēmu integrāciju un attīstību, kā arī citus sadarbības projektus, investēs 13 miljonus eiro.

«Pigu» Lietuvā ir internetveikals «Pigu.lt», tās meitasuzņēmums Latvijā «Pigu Latvia» pārvalda internetveikalu «220.lv», bet meitasauzņēmums Igaunijā «DLB Trading» pārvalda internetveikalu «Kaup24.ee».

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Internetveikala 220.lv attīstībā investēs trīs miljonus eiro

LETA, 11.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Internetveikala 220.lv biznesa attīstībā šogad investēs trīs miljonus eiro, aģentūrai LETA stāsta 220.lv pārvaldītājas SIA Pigu Latvia mārketinga direktore Laila Snidzāne.

Kā liecina Firmas.lv informācija, Pigu Latvia reģistrēja komercķīlu trīs miljonu eiro vērtībā šī gada 5.janvārī.

Līdzekļi tiks izmantoti uzņēmuma preču krājumu finansēšanai, un tas ir saistīts ar straujo uzņēmuma attīstību 2015.gadā, kad 220.lv pieaugums pret 2014.gadu veidojis vairāk nekā 50%, kā arī ar gaidāmo attīstību šogad.

«Šogad plānojam ievērojami paplašināt savu preču klāstu, tādam nolūkam piesaistot jaunus Eiropas un pasaules līmeņa piegādātājus, kas ļaus mūsu klientiem iegādāties plašāku kvalitatīvu produktu klāstu par konkurētspējīgām cenām,» norāda Snidzāne.

Tāpat daļa līdzekļu tiks izmantota 220.lv infrastruktūras un klientu apkalpošanas uzlabošanai, ko uzņēmums iecerējis īstenot, piedāvājot vairāk preču uz vietas veikalos un noliktavās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu Grupa" izveidotajai "marketplace" platformai.

Šobrīd uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs "Pigu Grupai" piederošajos veikalos, tajā skaitā 220.lv.

"NS King" darbojas visā Baltijā ar 50 apavu veikalu lielu ķēdi un interneta veikalu, pārstāvot tādus zīmolus kā "Rieker", "Mustang", "Bugatti" un vēl citus.

"Pievienošanās "Pigu Grupas" tirdzniecības platformai, galvenokārt, bija solis tuvāk mūsu klientiem. Mēs vēlamies būt tur, kur ir ērti veikt pirkumus tiešsaistē. "Pigu Grupas" maksājumi un piegādes nosacījumi pilnīgi noteikti šīs ērtības nodrošina, jo tā ir vide, pie kuras ir pieraduši vairums pircēju Baltijā. Pievienojoties "Pigu Grupai", mēs ne tikai sasniedzam klientus viņiem izdevīgā un ērtā veidā, bet arī paplašinām savu klientu bāzi," norāda "NS King" e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs "Pigu Grupa", kurā iekļaujas arī Latvijā strādājošais interneta veikals 220.lv, turpinot pērn uzsākto miljona eiro vērto loģistikas efektivizācijas projektu, ievieš jaunu pakalpojumu, kas paredz preces saņemšanu vienu stundu pēc tās pasūtīšanas.

"Pērn klātienes "Pigu Grupas" veikalos tika novērots augošs pieprasījums noteiktām preču kategorijām, kas motivēja domāt par piegādes optimizāciju un efektivitātes uzlabošanu. Sekojot klientu vajadzībām, nolēmām ieviest jaunu pakalpojumu - preču iegādi no jebkuras vietas, nodrošinot to saņemšanu pēc 60 minūtēm zīmola klātienes veikalos," informē 220.lv tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas.

Viņš piebilst, ka jaunais pakalpojums nodrošina preces saņemšanu pēc stundas, ja interneta veikalā prece uzrāda vairāk nekā vienu vienību un klients ir saņēmis pirkuma apstiprinājumu. Tāpat arī pirms došanās pēc preces jāņem vērā veikalu darba laiks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Melnās piektdienas iepirkšanās drudzi, Baltijas valstīs "Pigu Grupas" tiešsaistes veikalos divu nedēļu laikā pārdošanas apjomi pieauguši gandrīz par piektdaļu, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika periodu, liecina interneta veikala "220.lv", kas ietilpst šajā grupā, sniegtā informācija.

Interneta veikala apkopotie dati liecina, ka pircēji Baltijā pārdošanas laikā izvēlas arvien dārgākas preces. Vidējais pircēja iepirkumu grozs pārsniedzis 60 eiro, pircējiem izvēloties vismaz divas preces.

Vērtējot pārdošanas apjomus, no visām trim Baltijas valstīm, kurās darbojas "Pigu Grupa", Latvijā novērots visstraujākais pieaugums, lai gan kopumā lielākie pārdošanas apjomi ir Lietuvā.

Vērtējot pirktākās preces, visu trīs valstu vidū ir redzamas atšķirības. Latvijā viena no pirktākajām precēm ir dūmu detektori, kuru pieprasījums ir ievērojami audzis saistībā ar izmaiņām Ugunsdzēsības noteikumos, kuri paredz, ka no 2020. gada 1. janvāra katrā mājoklī jābūt dūmu detektoram.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas uzņēmuma Pigu Group interneta veikals 220.lv Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114 atklājis jaunas noliktavas telpas, kuru izveidē investēti 75 000 eiro, informē uzņēmumā.

Tā ir lielākā interneta veikala noliktava Latvijā, un kopā ar nesen atklāto interneta veikala Pigu.lt noliktavu Lietuvā aizņem 8000 kvadrātmetrus. Līdz gada beigām plānots atklāt arī jaunu veikalu un preču izņemšanas punktu.

Uzņēmuma Pigu Group akciju kontrolpaketi nesen iegādājās investīciju fonds MCI.TechVentures 1.0, sniedzot papildus līdzekļus ieguldījumiem uzņēmuma tālākā attīstībā. Uzņēmuma vadība paudusi apņemšanos tuvākajos sešos gados veikt plašus ieguldījumus Latvijas interneta veikala 220.lv, Lietuvas Pigu.lt un Igaunijas Kaup24.ee attīstībā, nostiprinot Pigu Group pozīcijas kā interneta tirdzniecības līderim visā Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par klientu augstāk novērtētajiem internetveikaliem dažādās kategorijās šogad atzīti "Rdveikals.lv", "JanisRoze.lv", "lensor.eu", "Barbora.lv", "Douglas.lv", "Weekendshoes.lv", "220.lv" un "drogas.lv".

Šā gada oktobrī digitālā mārketinga aģentūrā "iMarketings.lv " sadarbībā ar "Kantar/TNS" veica pētījumu, lai noskaidrotu pircēju visaugstāk novērtētos Latvijas interneta veikalus. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā tūkstoš respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laika, drošības, reputācijas, preces atgriešanas iespējam, klientu apkalpošanas utt.

Interneta veikali tika vērtēti desmit kategorijās. Elektronikas kategorijā bija izvirzīti "1a.lv", "220.lv" un "Rdveikals.lv". Šī gada patērētāju iecienītākais internetveikals šajā kategorijā, tāpat kā pērn, ir "Rdveikals.lv".

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

220.lv uzsāk grāmatu tirdzniecību

Zane Atlāce - Bistere, 12.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar "220.lv" attīstīto tirdzniecības platformu "marketplace" un noslēgto sadarbību ar grāmatnīcu tīklu "Globuss" interneta veikals uzsācis grāmatu tirdzniecību.

Grāmatas kopumā ir jauna preču kategorija interneta veikalā "220.lv", norāda tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas. "Grāmatas visā pasaulē interneta veikalos ir viena no pieprasītākajām preču kategorijām un redzam tās potenciālu arī Latvijā, līdz ar to sadarbības uzsākšana ar "Latvijas Grāmata" ir likumsakarīgs solis. Nenoliedzami fakts, ka grāmatu tirdzniecību aizsākam, pateicoties "marketplace", mums kā uzņēmumam ir svarīgs, tādējādi apstiprinot platformas priekšrocības un ieguvumus gan no uzņēmējdarbības, gan klientu viedokļa. Turpinot darbu pie kategorijas pilnveides, sagaidām, ka tuvākajā nākotnē "marketplace" būs viens no lielākajiem grāmatu tirdzniecības kanāliem Latvijā. Šobrīd sortimentā ir dažādu žanru un dažādiem vecumiem domātas grāmatas," norāda R.Žilēnas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Pigu Grupas jaunizveidotajai tirdzniecības platformai pieteikušies vidēji 600 tirgotāji

Zane Atlāce - Bistere, 07.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī vairāk nekā 600 tirgotāji no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas izrādījuši interesi pievienoties «Pigu Grupas», kurā iekļaujas arī 220.lv, jaunizveidotajai tirdzniecības platformai marketplace.

Populārākās tirgotāju pārstāvētās kategorijas ir apģērbs, rotaslietas, aksesuāri un apavi, liecina tiešsaistes tirdzniecības uzņēmuma Baltijā »Pigu Grupa», apkopotā informācija.

«Marketplace platforma tirgotājiem ir izveidota ar mērķi, lai turpinātu sekmēt ne tikai mūsu attīstību, bet arī, lai palīdzētu augt mazajiem Baltijas valstu uzņēmumiem. Tirdzniecības platforma paver lielākas iespējas nopietni konkurēt e-komercijas tirgū, kur dominē lielie spēlētāji, tāpēc priecājamies, ka Lietuvas, Latvijas un Igaunijas uzņēmumi saredz šīs izaugsmes iespējas. Simtiem reģistrācijas pieteikumu tikai dažu nedēļu laikā pierāda, ka šo biznesa attīstības ceļu mēs esam izvēlējušies pareizajā laikā un vietā,» norāda «Pigu Grupas» izpilddirektors Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys).

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Atver jaunu interneta tirdzniecības platformu tirgotājiem

Zane Atlāce - Bistere, 04.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas e-komercijas līderis Pigu Grupa informē par tiešsaistes tirdzniecības platformas jeb marketplace darbības uzsākšanu, aicinot vietējos uzņēmējus pievienoties, lai turpmāk pārdotu savas preces visos trīs uzņēmumam piederošajos interneta veikalos.

E-komercijas platforma, kas apvienos pircējus un pārdevējus ar interneta veikalu 220.lv, Pigu.lt un Kaup24.ee starpniecību, uzņēmējiem sniegs iespēju attīstīties, savukārt pircējiem tiks nodrošināta lielāka kvalitatīvu preču izvēle par vēl konkurētspējīgākām cenām.

«Sperot šo soli, mēs ne tikai ieejam jaunā biznesa attīstības posmā, bet arī dodam iespēju augt vietējam biznesam. Mēs vēlamies, lai e-komercija būtu pieejama maziem un vidējiem uzņēmumiem, jo vēl nesen galvenokārt tā bija lielo spēlētāju priekšrocība. Mūsu pieredze, kas gūta vairāk nekā desmit gadu garumā, un labi attīstītā infrastruktūra, pacels Baltijas valstu mazo un vidējo biznesu jaunā līmenī. Mēs ticam, ka mazie uzņēmumi ir valsts ekonomikas mugurkauls, un mēs redzam lielu potenciālu, lai attīstītos kopā,» norāda Pigu Grupas izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 160 tūkstošus eiro, interneta veikals 220.lv atvēris jaunu preču saņemšanas punktu iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole", informē uzņēmumā.

Saistībā ar Covid-19 izplatības ierobežojumiem, jaunais tiešsaistes pirkumu saņemšanas punkts darbosies tikai preču izsniegšanai, ne tirdzniecībai, ievērojot augstākās drošības prasības.

Jaunā veikala kopējā tirdzniecības platība ir 250 m2, un tajā strādās 7 cilvēki, informē "Pigu Grupas" izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

"220.lv veikali ir pārveidoti par preču saņemšanas punktiem un darbosies, lai pircēji varētu saņemt savas nepieciešamākās preces, kas pasūtītas tiešsaistē. Šobrīd, kad mūsu piegādes partneri ir pārslogoti un atsevišķos gadījumos preču piegādes kavējas, mūsu galvenais uzdevums ir nodrošināt ātru un drošu visa veida preču saņemšanu," norāda D. Ļuļis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divos gados interneta veikals 220.lv plāno palielināt preču sortimentu līdz miljonam vienību, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Šobrīd mums ir 165 tūkstoši dažādu preču, neskaitot izmēru un krāsu variācijas. Mērķis gan ir miljons. Pēc diviem gadiem mums ir mērķis būt tādam kā Google – lai 220.lv cilvēki varētu atrast un nopirkt visu, ko tie vēlas. Mūsu vīzija ir plašākais sortiments ikdienas pirkumiem visai ģimenei, pie tā strādājam. Lielākā internetveikalu priekšrocība ir tā, ka mums nav ierobežojumu preču klāstā,» saka Laila Snidzāne, 220.lv (SIA Pigu Latvia) valdes locekle.

«Ja klientam izdosies kaut kur atrast preci lētāk nekā mūsu internetveikalā, piedāvāsim vēl labāku cenu. Tas ir diezgan riskanti, jo īpaši e-komercijā, kur cenas var mainīties ļoti strauji, taču esam par sevi pārliecināti. Atšķirībā no tradicionālajiem veikaliem mums ir zemākas izmaksas, jo nav jāuztur plašs veikalu tīkls, kuriem ir noteikts standarts,» saka L. Snidzāne. Viens no nosacījumiem, lai nodrošinātu labāko cenu, ir iepirkt ļoti lielu apjomu, un mazos tirgos tas kļūst iespējams, apvienojoties ar kaimiņiem. Tāpēc 2011. gadā lietuviešu uzņēmums Pigu nopirka 220.lv, bet 2013. gadā iegādājās Igaunijas kaup24.ee. 2015. gadā 51% Pigu kapitāldaļu nopirka Polijas investīciju fonda MCI. Private Ventures Fundusz Inwestycyjny Zamknięty struktūrvienība MCI.Techventures 1.0. «Tas ļāva mums izveidot milzīgu noliktavu divu futbola laukumu lielumā, kurā dienā tiek apstrādāti 13 tūkstoši pasūtījumu,» atklāj L. Snidzāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

https://www.youtube.com/embed/r4R1Dmm8Nbo

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modernizētā Renault Megane modeļu paaudze tehniski nav mainījusies, toties turpmāk vismaz automašīnas purngals būs citāds

Pamanāmāka tā kļūs kaut vai tāpēc, ka komplektā ar jaunu priekšējo buferi, gaisa plūsmas atverēm un jaunu motora pārsegu šīs kompozīcijas viducī lepni sēdēs milzīgs Renault logotips. Tik milzīgs, ka to pilnīgi droši varētu uzsēdināt uz Renault kravas auto radiatora režģa, un arī tur tas neizskatīsies sīks. Turklāt Renault Megane hečbeka, kupejas un universāļa versiju purngalā elips- veida priekšējie lukturi tiks papildināti ar jauniem LED dienas gaitas lukturiem.

Tehnika

Motori jau izsenis ir Renault jājamzirdziņš. Neba velti Renault iegulda milzīgus līdzekļus to izstrādē. Autosports ir viena no svarīgākajām izpētes laboratorijām, kur Renault inženieri eksperimentē un pēta dažādās tehnoloģijas. Piegādājot motorus dažādiem sacīkšu seriāliem, tostarp prestižajiem Formula 1 sacīkšu auto, agri vai vēlu tur gūtās zināšanas tiek pārliktas uz ikdienišķākiem un saimniecībā noderīgākiem izstrādājumiem. Attiecībā uz modernizēto Megane 115 ZS un 130 ZS jaudīgie benzīna turbomotori vai arī ekonomiskie 90, 110 un 130 ZS dīzeļmotori ir galvenie franču kompaktklases modeļa balsti. Taču Megane modeļu klāstā bez uzlādētās un sacīkšu trasei pietuvinātās RS versijas ir vēl kāds modelis, kas nemaksās astronomiski dārgi, toties sniegs lielisku jaudas un baudas sinerģiju. Renault Megane GT 220, kam zem motora pārsega pulsē 220 ZS jaudīgs divu litru turbomotors, ir lieliska spēļmantiņa, piemēram, topošajiem ģimenes tēviem, kuri vēl negrib pilnībā atvadīties no sajūtām, ko sniedz jaudīgs auto. Tieši ar šādu Renault Megane, turklāt iesaiņotu universāļa čaulā, izdevās iepazīties šo rindu autoram. Azartisks un dinamisks auto. Neapšaubāmi motors veido pusi no šā auto vērtības. Miermīlīgi dusmīgais motora dziedājums, automobilim paātrinoties, ir sīrups dvēselei tiem, kuriem patīk dinamiskais paātrinājums, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ar kādu skaņas pavadījumu tas tiek izdarīts. Sešpakāpju manuālā transmisija ir kā radīta tam, lai šis piedzīvojums kļūtu vēl krāšņāks. Paturot prātā, ka degvielas patēriņš nebūs lielāks par 7,5–8 litriem, bet aizmugurē atradīsies 524 litru liela bagāžas telpa, ko var palielināt līdz 1600 litriem, šī Megane Grandtour versija atelpas brīžos var kalpot kā praktisks ģimenes auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas uzņēmums “Pigu Grupa”, kurā iekļaujas arī Latvijā strādājošais zīmols “220.lv”, investējis miljonu eiro puskilometru garā automatizētā preču šķirošanas konveijera līnijā.

Loģistikas centrā Viļņā uzstādītā iekārta uzņēmumam ļaus trīskāršot apstrādāto pasūtījumu skaitu, vienlaikus gada laikā palielinot pasūtījumu caurlaidību no 2 līdz 6 miljoniem gadā.

“Aizvadītajā gadā Melnās piektdienas un Ziemassvētku iepirkšanās ietvaros tika pārspēti veikto pasūtījumu rekordi. Šogad, gatavojoties vēl lielākam pasūtījumu skaitam, esam automatizējuši noliktavas procesus. Turpmāk visas preces, kas nonāks noliktavā glabāšanai vai tiks sagatavotas izsūtīšanai, pārvaldīs uz viena konveijera. Sistēma ir paredzēta, lai automātiski atdalītu preces uzglabāšanai un sagatavotu pasūtījumus 26 dažādos virzienos klientiem visās trīs Baltijas valstīs,” skaidro "Pigu" galvenais operāciju vadītājs Roberts Ziminski (Robert Ziminski):

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

220.lv mobilās vides attīstībā investēs vienu miljonu eiro

Dienas Bizness, 20.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikals 220.lv tuvāko gadu laikā investēs 1 milj. eiro mobilās aplikācijas un mobilās mājas lapas versijas attīstībā ar mērķi pilnveidot mobilo platformu lietošanas funkcionalitāti un sekmēt jaunu klientu piesaisti, informē uzņēmuma 220.lv mārketinga vadītāja Kristīne Kalēja.

Līdz šim ieguldītās investīcijas mobilās vides attīstībā sasniegušas 300 000 eiro.

Saskaņā ar interneta veikala 220.lv apkopotajiem datiem 2017. gadā par 25% palielinājies pirkumu skaits, kas veikti no mobilajām ierīcēm. Tā ir likumsakarīga tendence, jo ar katru gadu Latvijā pieaug viedtālruņu lietotāju skaits, kā arī nostiprinās iedzīvotāju paradumi pāriet uz mobilu dzīvesveidu. Reaģējot uz šo tendenci, uzņēmums mērķtiecīgi attīsta mobilo platformu, investīcijas katru gadu dubultojot.

Pēc pētījumu kompānijas RAIT datiem, patērētāji arvien biežāk pieslēdzas internetam, izmantojot tieši mobilās ierīces. 2016.gadā pieaugums sasniedza 85%. Interneta veikals 220.lv uzsver, ka šī tendence ievieš straujas korekcijas paradumos, kā tiek veikti pirkumi tiešsaistē, kas tirgotājiem nozīmē jaunus izaicinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauna televizora meklēšana bieži kļūst par komplicētu pieredzi. Jo pat vienāda izmēra televizoru cenas dažkārt ir atšķirīgas un atšķiras pat vairākas reizes. Produkcijas ražotāji un pārdevēji reklamē noteiktas papildu funkcijas, nekad nedzirdētās tehnoloģijas un neticamus solījumus par skatāmā attēla kvalitāti, un tas viss it kā liek mums arvien vairāk tērēt naudas jaunajai ierīcei. Savukārt internetā informācijas meklēšana salīdzināma ar haosu – tur ir pilns ar pretrunām un neapstiprinātiem faktiem, kas vēl vairāk maldina. Tomēr, ņemot vērā dažus galvenos kritērijus, var izvēlēties tiešām labu televizoru. Protams, nekādi padomi nepalīdzēs izvēlēties ideālāko variantu, tomēr sniegs pietiekami informācijas, ar ko sākt meklējot jaunu viedtelevizoru.

Izmērs – svarīgs faktors

Tiem, kuri apgalvo, ka ekrāna izmērs un attēla kvalitāte nav viena no otras atdalāmas lietas, ir taisnība tikai daļēji. Jo lielā telpā pat labākās kvalitātes neliela televizora pārraidāmais attēls pazudīs. Šī iemesla dēļ viesistabā būtu jānovieto vismaz 55 collu pa diagonāli viedtelevizors, bet guļamistabā – vismaz 40 collu pa diagonāli. Tomēr, optimāls izmērs lielai istabai – 65 collas un vairāk. Protams, lēmumu par iegādi bieži vien ietekmē arī papildu funkcijas vai parametri, piemēram, 4K izšķirtspēja, HDR vai ļoti funkcionāla viedā attālinātā vadības pults, taču biežākā klientu sūdzība saskaņā ar 220.lv elektroniskas speciālistu teikto, ir tā, ka pircēji iegādājas vienkārši pārāk mazu televizoru. Tāpēc būtu labi jāpadomā, vai nebūtu jāinvestē lielākā ekrānā, un nevis papildu parametros, kas skan inovatīvi un diezin vai ir nepieciešami.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Profesionāli risinājumi samazina glabāšanas zaudējumus

, 08.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par trešdaļu raitāki noliktavas procesi, par 30% mazāki glabāšanas izdevumi, par 25% pieaudzis darba ražīgums – tādi ir ieguvumi, kurus nosauc vadītāji, kas pielieto noliktavu pārvaldības sistēmu Vision. Tās ir tikai dažas no priekšrocībām, kuras nodrošina profesionāli loģistikas procesu risinājumi.

To ieviesējs, uzņēmums Equinox Europe jau divdesmit gadus specializējas loģistikas optimizācijā: projektē un pārprojektē noliktavas un loģistikas termināļus, sniedz loģistikas ķēžu analīzes un optimizācijas pakalpojumus, izvēlas optimālāko noliktavas iekārtojumu, ievieš noliktavas pārvaldības sistēmu Vision, vienoti darbojošies sistēmā integrē visas noliktavā lietotās sistēmas, automatizē noliktavas darbu.

Noliktavās izmanto pieredzi un progresīvas tehnoloģijas

Gandrīz ikviena biznesa situācija ir atšķirīga, taču sabiedrība ar vairāku gadu desmitu un simtiem īstenotu projektu pieredzi problēmas pārvar, ņemot talkā pārbaudītus un klientu novērtētus risinājumus un savu loģistikas optimizācijas know-how.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz izsludināto ārkārtas situāciju un domājot par klientu, darbinieku un tuvinieku drošību draudos inficēties ar COVID-19 vīrusu, 220.lv ir veicis izmaiņas pasūtījumu veikšanā un piegādē.

Uzņēmums uz laiku pārtrauc maksājumus skaidrā naudā, un, lai veicinātu bezkontakta pieeju, pasūtījumiem virs 20 eiro tiks nodrošinātas bezmaksas piegādes uz pašapkalpošanās punktiem.

"Lai arī ir Lietuvā ir izsludināta karantīna, savukārt Latvijā noteikti stingri karantīnas pasākumi visiem, kuri atgriežas no COVID-19 skartajām teritorijām vai nonākuši saskarsmē ar vīrusa nēsātāju, preču aprite un mūsu darbs neapstājas. Pārkārtojam savu darbu atbilstoši noteiktajiem saskarsmes ierobežojumiem, jo redzam, ka pasūtījumu skaits aug un pircējiem esam nepieciešami. Tieši tāpēc mūsu vissvarīgākais uzdevums ir nodrošināt drošu nepieciešamo preču piegādi, un esam veikuši visus iespējamos preventīvos pasākumus, lai nodrošinātu mūsu klientu, darbinieku un partneru drošību. Biroja darbinieki kādu laiku strādās attālināti no mājām, darbs noliktavas darbā tiek organizēts atsevišķās, bezkontakta maiņās. Savukārt klienti tiek mudināti izvēlēties priekšapmaksas apmaksas veidus un bezkontakta preču saņemšanu Omniva pakomātos vai DPD Pickup punktos," norāda "Pigu Grupas" izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikala «220.lv» darbības piemērošana atbilstoši jaunajai datu aizsardzības regulai prasījusi laiku un cilvēkresursus.

Uzņēmumam sagatavošanās process jaunajiem nosacījumiem ir aizņēmis vairāk nekā pusotru gadu. Speciāli izveidotajā vispārīgās datu regulas ieviešanas komandā strādāja 7 cilvēki, kas pārmaiņu procesus vadīja centralizēti visās trīs Baltijas valstīs, kur strādā uzņēmums.

«Nenoliedzami šīs ir lielas pārmaiņas datu aizsardzības jomā, kas prasa sagatavošanos gan biznesa videi, gan arī privātpersonām. Tomēr e-komercija ir viena no nozarēm, kurā datu politika, datu izmantošana un drošība ir bijusi kritiski svarīga nepārtraukti, vēl pirms jaunās regulas stāšanās spēkā. Uzņēmums izmanto datu kriptēšanas opciju, kas nozīmē, ka, ja kādu iemeslu dēļ ir notikusi datu noplūde, tos nav iespējams atšifrēt un personu identitāte ir nosargāta,» informē Laila Snidzāne, interneta veikala «220.lv» valdes locekle.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies darījums, kura ietvaros Polijas uzņēmumam MCI Management piederošais investīciju fonds MCI.TechVentures 1.0 ieguvis 51% akciju uzņēmumā Pigu Group.

Uzņēmums Latvijā pazīstams kā interneta veikala 220.lv īpašnieks. Pigu Group pieder arī Lietuvas Pigu.lt un Igaunijas Kaup24.ee. Jaunie īpašnieki paredz, ka iegūtās investīcijas ļaus dubultot apgrozījumu un sasniegt 100 miljonu eiro apgrozījumu tuvāko gadu laikā.

«Investoram MCI.TechVentures 1.0 ir pieredze e-komercijas nozarē tādās valstīs kā Vācija, Čehija, Krievija un Polija. Pateicoties investīcijām uzņēmuma attīstībā, mums būs iespēja paplašināt preču sortimentu un samazināt cenas. Vienlaikus esam ieplānojuši līdzekļus attīstībai un apkalpošanas uzlabošanai, lai nodrošinātu preču piegādi īsākā laikā. Augustā interneta veikals 220.lv plāno pāriet uz daudz lielākām un modernākām noliktavu telpām, tādējādi kopējā noliktavu platība sasniegs 8000 m2. Plānojam arī atvērt vairākus veikalus, kas darbosies kā pasūtījumu izņemšanas punkti,» skaidro interneta veikala 220.lv valdes loceklis Roberts Ziminskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

DB klubs: Jāliek kārts uz eksportu un ražošanu

Sanita Igaune, 09.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekonomika jāvirza tādā virzienā, lai eksportspējīgo uzņēmumu darbinieku skaits Latvijā palielinātos no 220 līdz 350 tūkstošiem 2020.gadā; galvassāpes joprojām rada kvalificēta darbaspēka trūkums

Pērn, strādājot pie šī gada valsts budžeta, plānojām 2,8% iekšzemes kopprodukta (IKP) izaugsmi, šā gada sākumā prognozes tika koriģētas uz leju. «Labi, ja šogad IKP pieaugumu noturēsim 2% apmērā,» tā Dienas Biznesa (DB) klubā, kas apvieno ietekmīgākos Latvijas uzņēmējus, sacīja ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola. Latvijas ekonomika nav izvairījusies no ģeopolitiskās situācijas pārmaiņu vējiem. Redzams, ka ne visi vēji pūš pāri Latvijai un ekonomikas tempi samazinās ne tikai mūsu valstī, bet Eiropā kopumā, tāpat ietekme bija jūtama Krievijas rubļa vērtības krituma dēļ, kas Latvijas eksportspējīgos uzņēmumus ietekmēja daudz vairāk nekā Eiropas Savienības (ES) un Krievijas sankcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru