Investē 125 000 eiro inovatīvu reklāmas stendu tīkla izveidē 

Uzņēmums Clear Channel Latvia savā reklāmas platformu tīklā iekļāvis lielformāta digitālos reklāmas stendus ar skārienjutīgajā tehnoloģijā balstītām interaktīvo risinājumu iespējām, informē uzņēmumā.

Zane Atlāce - Bistere, 08.3.2017

Publicitātes foto

Projekts īstenots sadarbībā ar Domina Shopping, izveidojot arī 3D wayfinding jeb veikala interaktīvās kartes sistēmu centra apmeklētējiem. Pirmais digitālo stendu tīkls tirdzniecības centrā tiks uzstādīts aprīlī.

Digitālo ekrānu tīkls arī paredz attālinātu un dinamisku reklāmas kampaņu vadību un satura maiņu to ietvaros.

Saskaņā ar Magna Global pētījumu, šobrīd divas pasaulē visstraujāk augošās reklāmas platformas ir internets un DOOH (digital out of home) jeb tiešsaistes reklāmas ārpus mājas. Kopš 2010. gada investīcijas reklāmas izvietošanā DOOH platformās pieaugušas par 22%, un arī tuvāko 4 gadu prognoze liecina par stabilu izaugsmi 12% izmērā.

«Šobrīd DOOH reklāmu platformas kļūst arvien populārākas visā pasaulē. Latvija šajā ziņā pagaidām ievērojami iepaliek. Piemēram, Igaunijā DOOH daļa no kopējā vides reklāmas tirgus (~10 miljoni eiro) apgrozījuma jau aizņem vismaz 15%. Latvijā bijuši atsevišķi mēģinājumi un eksperimenti,» saka Clear Channel Latvia izpilddirektors Jānis Puravs.

Kā viena no piemērotākajām digitālo ekrānu izvietošanas vidēm ir lielie iepirkšanās centri, kur cilvēki ne vien iepērkas un izmanto sadzīves pakalpojumus, bet arī izklaidējas, socializējas un vienkārši pavada brīvo laiku. Reklāmdevēji šo tendenci turpmāk varēs izmantot vēl efektīvāk, uzrunājot tirdzniecības centru auditoriju no digitālajiem reklāmas stendiem, kas piedāvās jaunas reklāmas iespējas ar kustīgo bilžu un animācijas izmantošanu, kā arī interaktīvās komunikācijas veidošanu ar patērētāju.

 

Tevi varētu interesēt

No šā gada 1.decembra Clear Channel Latvia valdes locekles Everitas Ušackas amata...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Beļģu alus visā pasaulē strauji gūst popularitāti, taču Rīgā šis alus atrodas...

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) ir apkopojusi informāciju par aizvadītajā...

Kontrastaina atmosfēra, kurzemniekiem netipiska koncepcija un pozitīvas ambīcijas – tāds ir...

Īrijas zemo cenu aviokompānijas «Ryanair» pasažieru skaits 2017. gada februārī, salīdzinot...

Fitek Group ir iegādājusies Slovākijas finanšu tehnoloģiju kompānijas SmartPost kapitāldaļas,...

DPD Latvija apgrozījums 2016. gadā pieaudzis par 6.9%, salīdzinot ar 2015. gada...

SIA Ozols Ir četros gados sācis no nulles pozīcijas un sasniedz vērā...

Restorānu tīkls Double Coffee nākamgad atvērs divus jaunus restorānus Rīgā, raugās arī...

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) ir pieņēmusi lēmumu par e-veselības projektos...

Uzņēmums Modus Group, kas nodrošina UniPark stāvlaukumu pakalpojumus Latvijā, Lietuvā un...