Investē 125 000 eiro inovatīvu reklāmas stendu tīkla izveidē 

Uzņēmums Clear Channel Latvia savā reklāmas platformu tīklā iekļāvis lielformāta digitālos reklāmas stendus ar skārienjutīgajā tehnoloģijā balstītām interaktīvo risinājumu iespējām, informē uzņēmumā.

Zane Atlāce - Bistere, 2017. gada 08. marts plkst. 13:02

Publicitātes foto

Projekts īstenots sadarbībā ar Domina Shopping, izveidojot arī 3D wayfinding jeb veikala interaktīvās kartes sistēmu centra apmeklētējiem. Pirmais digitālo stendu tīkls tirdzniecības centrā tiks uzstādīts aprīlī.

Digitālo ekrānu tīkls arī paredz attālinātu un dinamisku reklāmas kampaņu vadību un satura maiņu to ietvaros.

Saskaņā ar Magna Global pētījumu, šobrīd divas pasaulē visstraujāk augošās reklāmas platformas ir internets un DOOH (digital out of home) jeb tiešsaistes reklāmas ārpus mājas. Kopš 2010. gada investīcijas reklāmas izvietošanā DOOH platformās pieaugušas par 22%, un arī tuvāko 4 gadu prognoze liecina par stabilu izaugsmi 12% izmērā.

«Šobrīd DOOH reklāmu platformas kļūst arvien populārākas visā pasaulē. Latvija šajā ziņā pagaidām ievērojami iepaliek. Piemēram, Igaunijā DOOH daļa no kopējā vides reklāmas tirgus (~10 miljoni eiro) apgrozījuma jau aizņem vismaz 15%. Latvijā bijuši atsevišķi mēģinājumi un eksperimenti,» saka Clear Channel Latvia izpilddirektors Jānis Puravs.

Kā viena no piemērotākajām digitālo ekrānu izvietošanas vidēm ir lielie iepirkšanās centri, kur cilvēki ne vien iepērkas un izmanto sadzīves pakalpojumus, bet arī izklaidējas, socializējas un vienkārši pavada brīvo laiku. Reklāmdevēji šo tendenci turpmāk varēs izmantot vēl efektīvāk, uzrunājot tirdzniecības centru auditoriju no digitālajiem reklāmas stendiem, kas piedāvās jaunas reklāmas iespējas ar kustīgo bilžu un animācijas izmantošanu, kā arī interaktīvās komunikācijas veidošanu ar patērētāju.

 

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2015. gada 01. decembris plkst. 11:22

No šā gada 1.decembra Clear Channel Latvia valdes locekles Everitas Ušackas amata...

Nepalaid garām

2019. gada desmit mēnešos likvidēti 21 157 uzņēmumi, kas ir par 412...

Latvijas pašvaldības desmitgades garumā cēlušas peldbaseinus, stadionus, kultūras centrus bez...

Restorānu nedēļas projekts lielu peļņu nenes, toties izvelk cilvēkus no mājām iepazīt...

Šodien Dienas Bizness rīkotajā preses konferencē par jaunāko izdevumu Miljonārs tika atklāti Latvijas...

Vecie dēļi iegūst otro dzīvi SIA AW Latvia ražotajās mēbelēs un sienu...

Reizi mēnesī pie veikala «Preces no Vācijas» vērojama mūsdienām netipiska aina -...

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

No šīs sadaļas
2017. gada 07. marts plkst. 9:24

Beļģu alus visā pasaulē strauji gūst popularitāti, taču Rīgā šis alus atrodas...

2017. gada 06. marts plkst. 13:17

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) ir apkopojusi informāciju par aizvadītajā...

2017. gada 03. marts plkst. 14:53

Kontrastaina atmosfēra, kurzemniekiem netipiska koncepcija un pozitīvas ambīcijas – tāds ir...

2017. gada 03. marts plkst. 11:23

Īrijas zemo cenu aviokompānijas «Ryanair» pasažieru skaits 2017. gada februārī, salīdzinot...

2017. gada 02. marts plkst. 16:05

Fitek Group ir iegādājusies Slovākijas finanšu tehnoloģiju kompānijas SmartPost kapitāldaļas,...

2017. gada 02. marts plkst. 13:55

DPD Latvija apgrozījums 2016. gadā pieaudzis par 6.9%, salīdzinot ar 2015. gada...

2017. gada 02. marts plkst. 8:47

SIA Ozols Ir četros gados sācis no nulles pozīcijas un sasniedz vērā...

2017. gada 02. marts plkst. 8:02

Restorānu tīkls Double Coffee nākamgad atvērs divus jaunus restorānus Rīgā, raugās arī...

2017. gada 28. februāris plkst. 14:32

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) ir pieņēmusi lēmumu par e-veselības projektos...

2017. gada 28. februāris plkst. 11:45

Uzņēmums Modus Group, kas nodrošina UniPark stāvlaukumu pakalpojumus Latvijā, Lietuvā un...