Jaunākais izdevums

Japānas apakšveļas ražotājs nācis klajā ar patiesi intīmu sagaidīšanas sveicienu valsts viesiem - krūšturi Laipni lūgti Japānā komplektā ar sveicieniem trīs dažādās valodās, ziņo Reuters.

Tumši zilā pagarinātā Triumph krūštura mērķis ir veicināt tūrismu, un uz tā ir arī bilžu turētājs, kurā redzami populārākie tūrisma galamērķi Japānā.

Turklāt tam ir pieskaņoti minisvārki, uz kuriem attēlota Japānas karte.

Arī tas nav viss - krūšturis aprīkots ar trim pogām, kuras piespiežot dzirdams sveiciens Laipni lūgts Japānā trīs valodās: angļu, korejiešu un ķīniešu.

Pagaidām gan tas esot tikai konceptdizains, un netiek pārdots.

Reuters atgādina, ka šis nav vienīgais brīnumainais krūšturis. Iepriekš radīts arī ar saules baterijām darbināms krūšturis un rīsu audzēšanas krūšturis, kas nāca komplektā ar diviem stādu podiņiem, augsni un stādiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «SDK» ieguvusi tiesības Latvijā un Lietuvā pārstāvēt vienu no vecākajiem motociklu zīmoliem tirgū «Triumph», liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Tuvākajā laikā tiek plānots ieguldīt ievērojamus līdzekļus «Triumph Rīga» salona izveidē zīmola standartu nostiprināšanai un servisa attīstībai. Šobrīd tiek nodrošināts viss nepieciešamais pēcpārdošanai un servisa pakalpojumiem. Drīzumā būs pieejams arī aksesuāru un apģērbu līnijas piedāvājums.

««Triumph» zīmola pārstāvniecība bija sens mūsu sapnis, kuru esam realizējuši un nopietni attīstīsim Latvijas tirgū. Katru gadu tehnisko apskati saviem spēkratiem iziet vairāk nekā 20 000 motobraucēju Latvijā, kas apliecina mūsu nācijas kaislību uz motocikliem. Latvietis ir konservatīvs un tāpēc ceram, ka pārbaudīta vērtība tehnikā un stilā ies pie sirds Latvijas un Lietuvas patērētājiem,» saka SIA «SDK» valdes loceklis Jānis Kivlinieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Ieskats pasaules žilbinošākajā un dārgākajā apakšveļas šovā

Zane Atlāce - Bistere, 13.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Amerikas Savienotajās Valstīs uz brīdi bija nolaidušies slavenie Victoria`s Secret eņģeļi, žilbinošā šovā Ņujorkā demonstrējot jaunāko apakšveļas kolekciju.

Iepriekš šovs norisinājās Londonā, Parīzē un citviet. Šī gada modes skates centrālais objekts – dārgakmeņu krūšturis - bija aptuveni miljonu ASV dolāru vērtais krūšturis, kas veidots no 2100 Swarovski dimantiem. Krūštura tapšana ilga 930 stundas. Unikālo darinājumu prezentēja Viktorijas eņģelis Elza Hoska.

Victoria`s Secret modes skatē piedalījās pasaules slavenākās modeles, tostarp, māsas - Bella un Džidži Hadidas, Adriana Lima, Kendala Dženere, Teilore Hila, Vinnija Hārlova un citas. Tiesa brazīliešu izcelsmes modelei Adrianai Limai šī skate bija pēdējā – nespējot valdīt asaras, viņa šova laikā paziņoja par aiziešanu no tā. A.Lima bija Viktorijas eņģelis gandrīz 20 gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

CSDD Rīgas Motormuzejā ceturtdien, 12.oktobrī tiks atklāta izstāde Piepildītie sapņi, kas sniegs ieskatu pagājušā gadsimta 60.-80. gadu autobūves labākajās tradīcijās un Youngtimer Rally pasākumu vēsturē.

Apmeklētājiem būs iespēja aplūkot ne tikai muzeja pastāvīgās ekspozīcijas cienīgus eksemplārus, piemēram, 1969. gada Opel GT un 1971. gada BMW 2002TI, bet arī rallija ceļus pieredzējušos SAAB 96, Triumph TR7 un citus unikālus spēkratus.

Tāpat izstādē būs apskatāmi Youngtimer pasākumu plakāti, trafareti, fotogrāfijas un video materiāli, kā arī intervijas ar auto īpašniekiem un ralliju dalībniekiem. Tas ļaus interesentiem uzzināt un labāk izprast ceļu no Youngtimer iegādes līdz tā dalībai dažādos pasākumos.

Papildus tam izstādē būs iespēja arī izmēģināt spēkus 3D mākslinieka Mārtiņa Upīša īpaši izstādei izveidotajā sacīkšu simulatorā, izbraucot Biķernieku trasi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Eirodurvis kopš šā gada septembra ir oficiāls MetaLux rūpnīcas pārstāvis Latvijā.

MetaLux metāla durvis tiek izgatavotas Baltkrievijā vienā no lielākajām rūpnīcām savā nozarē, un milzīgie ražošanas apjomi ļauj izstrādājumiem nodrošināt zemu cenu.

Ražošanas procesā tiek izmantotas jaunas iekārtu līnijas, jo ražotne ir atklāta pavisam nesen – 2015. gadā. Pirmsākumos kompāniju nesauca MetaLux, un tas nebija ražotājuzņēmums, jo līdz 2015. gadam Baltkrievijas uzņēmums bija darbojies kā Ķīnā ražoto metāla durvju lielākais vairumtirgotājs, veidojot milzīgus pārdošanas apmērus – 120 000 vienību gadā. Izveidojot lielu sadarbības partneru loku un nopelnot kapitālu, tika pieņemts lēmums veidot savu rūpnīcu. Tā tika izveidota MetaLux rūpnīca. Galvenā uzņēmuma darbības veiksme ir augstas kvalitātes durvis par ļoti zemām cenām. Tāpat tika likts akcents uz standarta izmēru durvju ražošanu, lai panāktu īsus izpildes termiņus un augstāku produktivitāti. Standarta izmēri ļauj MetaLux produkciju ražot pat tad, ja vēl nav klientu, kas gatavi to pasūtīt. Tas dod iespēju rūpnīcu noslogot ar darbu, un gala rezultātā tiek panākta ļoti izdevīga cena klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā gan kvadriciklu, gan ūdens motociklu piedāvājums ir plašs, pārstāvēti ir visu lielāko pasaules ražotāju zīmoli, un tuvākajos gados šajā ziņā pārsteigumu nebūs.

Kvadricikliem kā bezceļa transporta līdzekļiem liela sezonalitāte pārdošanas intensitātē nav, jo ar tiem var braukt visu gadu. Pretēji ir ar ūdens motocikliem, jo pēc tiem interesenti naskāk sāk lūkoties līdz ar pirmajiem pavasara saules stariem. Abi šie transporta līdzekļi tiek izmantoti gan izpriecu braucieniem, gan darbam, atzīst DB aptaujātie tirgotāji un ražotāju dīleri.

DB aptaujātie tirgotāji teic, ka pieprasījums pēc kvadricikliem lēnām, stabili pieaug un to veicina gan kopējā ekonomiskā situācija valstī, gan fakts, ka aizvien vairāk šo transporta līdzekli iegādājas praktiskām vajadzībām. SIA SDK direktors un līdzīpašnieks Jānis Kivlinieks spriež, ka pagaidām gan emocionālo pircēju ir vairāk, ap 60%, bet praktisko pircēju pulks lēnām sakuplo. Tādi ir gan lopkopji, gan mednieki, gan lauku saimniecību īpašnieki, kuriem nepieciešams apsekot teritoriju, piemēram, laukus, mežus, kā arī veikt mazus darbus, tostarp sniegu šķūrēt. Šo braucamo par labu esam atzinuši arī dažādi dienesti – municipālā policija, ugunsdzēsēji, militārās struktūras –, kas aprēķinājuši, ka naudas un vajadzību proporcija tiem ir pieņemama. «Kvadricikls ir mazs un viegls. Ar to ērti iebraukt mežā, tas neatstāj pēdas, līdz ar to nebojā vidi sev apkārt, jo sver 300–400 kg. Salīdzinājumam – neliels traktors sver tonnu. Protams, biznesam ir arī garoziņa, nav tikai saldā dzīve. Reizēm tiek noteikti dažādi apkārtējās vides ierobežojumi, kas nereti ir nepamatoti, jo tehnika ir veidota videi draudzīga un tā atbilst gan izmešu normām, gan skaņas ierobežojumiem. Bieži vien vides aktīvisti neņem to vērā un aizliedz kaut ko aizliegšanas pēc,» domā J. Kivlinieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Lauma Fabrics ražotos veļas materiālus iepērk arī Eiropā populāru zīmolu preču ražotāji.

Starp SIA Lauma Fabrics lielākajiem klientiem ir Itālijas Intimissimi, Lielbritānijas Marks&Spencer, Francijas Chantelle, Etam, Barbara, Simone Perele, Passionata, Aubade, Lejaby, Vācijas Triumph un Naturana, Polijas Reserved, kā arī Zviedrijas, Beļģijas un citu Eiropas un NVS valstu starptautiski pazīstami veļas ražotāji. Lai arī ceturto daļu no Lauma Fabrics ražotajiem materiāliem pērk Latvijas ražotāji, ap 90% no viņu šūtās veļas arī tiek pārdota ārvalstīs.

«Eiropā mums gandrīz vairs konkurentu nozarē nav,» apgalvo SIA Lauma Fabrics ģenerāldirektors Edijs Egliņš. Ekonomikas ministrijas un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) rīkotajā Eksporta un inovāciju konkursā SIA Lauma Fabrics pretendē uz balvu divās kategorijās – Eksportspējīgākais komersants un Importa aizstājējprodukts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa vieta: Baznīcas iela - klusa, bet ar potenciālu

Anda Asere, 28.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baznīcas ielu posmā no Ģertrūdes līdz Stabu ielai vislabāk raksturo tās uzņēmumu teiktais – līdzīga Miera ielai, zaļa, mierīga, klusa, nostāk no centrālajām galvaspilsētas ielām, bet ar attīstības iespējām.

Baznīcas ielā labi sadzīvo dažādi uzņēmumi – gan šī rajona ilgdzīvotāji, piemēram, vīna veikals Berno vīni, apakšveļas veikals Triumph un krodziņš Muklājs, gan jauni un moderni veikaliņi, kas pievienojušies samērā nesen.

Pirms gandrīz trim gadiem Baznīcas ielas puspagrabiņā sāka strādāt gaismas virteņu veikaliņš Cherry Picking. «Baznīcas iela ir nostāk no centrālās – Brīvības – ielas, bet tas mums patīk pat labāk, jo šeit ir kur atstāt mašīnu, cilvēki ir nesteidzīgi. Te ir tāda kā miera osta. Cilvēks, kurš te nāk, atbilst mūsu klienta profilam – viņam patīk interesantas lietas, vēlas nesteidzīgi iepirkties,» spriež Egija Taube, Cherry Picking līdzīpašniece. Viņas biznesa partnere Līva Vīgante uzskata, ka arī apkārt esošie uzņēmumi ir pluss, jo pamazām iela attīstās. «Arī man liekas, ka šī iela attīstās, te ir daudz interesantu veikalu,» saka Mišela Šehurina, filca apavu izgatavotāja Woolings mārketinga vadītāja. Uzņēmuma īpašniece Marija Vlasova piekrīt, ka šai ielai ir liels potenciāls. Viņai šī vieta patīk un viņas skatījumā te jūtama hipsterīgi intelektuāla enerģija.

Komentāri

Pievienot komentāru