Japāna cer veicināt tūrismu ar runājoša krūštura palīdzību 

Japānas apakšveļas ražotājs nācis klajā ar patiesi intīmu sagaidīšanas sveicienu valsts viesiem - krūšturi Laipni lūgti Japānā komplektā ar sveicieniem trīs dažādās valodās, ziņo Reuters.

Lelde Petrāne, 2010. gada 11. novembris plkst. 14:44

Tumši zilā pagarinātā Triumph krūštura mērķis ir veicināt tūrismu, un uz tā ir arī bilžu turētājs, kurā redzami populārākie tūrisma galamērķi Japānā.

Turklāt tam ir pieskaņoti minisvārki, uz kuriem attēlota Japānas karte.

Arī tas nav viss - krūšturis aprīkots ar trim pogām, kuras piespiežot dzirdams sveiciens Laipni lūgts Japānā trīs valodās: angļu, korejiešu un ķīniešu.

Pagaidām gan tas esot tikai konceptdizains, un netiek pārdots.

Reuters atgādina, ka šis nav vienīgais brīnumainais krūšturis. Iepriekš radīts arī ar saules baterijām darbināms krūšturis un rīsu audzēšanas krūšturis, kas nāca komplektā ar diviem stādu podiņiem, augsni un stādiem.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2010. gada 11. februāris plkst. 13:09

Zinātnieki radījuši krūšturus, kuri atceras savu nēsātāju, piemērojas tās formām...

Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

SIA Marine Digital System mērķis ir automatizēt procesus ostās, jūrniecības pakalpojumos...

Darbu sākusi latviešu uzņēmēju dibināta nekustamo īpašumu aģentu platforma «Big Bang Realty»,...

Kompāniju pārņemšanas un apvienošanās (M&A) darījumu jomā lielu aktivitāti tuvākajā laikā...

Lūšu dravā viesos aicina tos, kuri vēlas ko vairāk uzzināt par bišu...

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...