Jaunākais izdevums

Pēc teju pusotra gada nepārtraukta pārdošanas apjomu pieauguma kompānijas Toyota Motor ražotās automašīnās Prius pārdošanas apjomi šā gada septembrī, salīdzinot ar attiecīgo mēnesi pirms gada, samazinājušies, ziņo BBC.

Šis Toyota hibrīdauto joprojām ir valstī vispopulārākais auto ar 27,3 tūkstošiem pārdotu vienību šogad septembrī, taču tas ir par 14% mazāk nekā 2009. gada attiecīgajā mēnesī.

Prius pārdošanas apjomi Japānā samazinājušies, jo beigusies valsts piekoptā subsīdiju programma, kas attiecās uz videi draudzīgo automašīnu iegādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Prius Plug in jeb spraudņa tipa jaunākais hibrīdmodelis panācis lielāku sniedzamību, ātrāku uzlādi un patīkamākas gaitas īpašības

Jāsāk ar to, ka Toyota ir veiksmīgi «saindējusi» arī Vecā kontinenta pircējus, un viss, kas attiecas uz hibrīdtehnoloģijām, ar katru dienu uzstājīgāk kļūst populārāks, samazinot dīzeļautomašīnu potenciālu. Hibrīdmodeļu popularizāciju nenoliedzami veicina arī Eiropas drastiskās atgāzu normas, tāpēc pilnīgi droši var apgalvot, ka arī Prius Plug in hybrid atradīs savu pircēju gan privātajā, gan komercsektorā. Toyota Prius plug in fani būs arī Latvijā, taču to skaits būs nesalīdzināmi mazāks nekā, piemēram, Nīderlandē vai citviet Eiropā, kur dažāda veida hibrīdi ir modes prece. Lielākais šķērslis, lai hibrīdmodeļu auditorija pie mums būtu lielāka ne tikai Toyota, bet arī citu ražotāju produktiem, ir šo auto cena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Jaunajam Prius modelim ir pilnveidots ārējais dizains, uzlabota interjera kvalitāte, kā arī pievienoti multimediju risinājumi un novatoriska navigācijas sistēma,» Prius jaunumus uzskaitīja Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktors Raigo Kaseorgs.

Trešās paaudzes modeli raksturojot jauna, dinamiskāka priekšdaļa un arī pārējiem jaunās paaudzes Toyota automobiļiem raksturīgais palielinātais dekoratīvais režģis priekšdaļā.

Virsbūves konstrukcijas lielāku stingrību nekā iepriekš nodrošina lielāks metināto vietu skaits un balsti. Lai samazinātu vēja un braukšanas skaņu nonākšanu salonā, tas ir papildināts ar skaņas izolācijas materiāliem.

«Taču, ja runā par atjaunoto saturu, tad trešās paaudzes Prius piedāvā arī Toyota Touch & Go Plus un Toyota Touch Pro ar vairākām papildfunkcijām,» stāstīja Kaseorgs. Toyota Touch Pro nodrošina balss vadību, runas atveidošanu teksta veidā, 3D pilsētas skatus un grafikas par mērķiem, automātisku kartes palielināšanu ceļu krustojumos, kā arī vadītājam palīdzošas navigācijas informācijas parādīšanu uz priekšējā vējstikla.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

ASV autobraucēji sūdz tiesā Toyota

Gunta Kursiša, 17.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota automašīnu īpašnieki ASV tiesā iesnieguši sūdzību par to, ka kritusies Toyota ražoto automašīnu vērtība, vēsta BBC.

Toyota automašīnu īpašnieki norāda, ka viņiem radušies zaudējumi, jo automašīnu ražotājs Toyota neatklāja un arī nesalaboja defektus, kas bija radušies Toyota automašīnās. Jau vēstīts, ka Toyota 2009. un 2010. gadā atsauca no tirgus vairākus miljonus automašīnu ASV un Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem.

Toyota tiesai iesniedza priekšlikumu, ka amerikāņu Toyota īpašnieku prasības ir jānoraida, tomēr tiesa ļāva tiesas procesam virzīties uz priekšu.

«Tiesas procesa sākumā ir jāpieņem, ka apgalvojumi ir patiesi un, ka automašīnu ražotājs Toyota ir izraisījis tās produktu pircējiem zaudējumus,» norāda Kalifornijas apgabala tiesnesis Džeimss Selna (James Selna).

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Toyota leģenda ar BMW gēniem

Aldis Zelmenis, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai Toyota GR Supra ir izveidojis vācu ražotājs BMW

Auto, kura izstrādes procesā aktīvi iesaistījās viens no planētas Zeme aizņemtākajiem cilvēkiem, proti, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toijota (Akio Toyoda). Kaislīgs autoentuziasts, kurš testēja Supra prototipus un pieņēma galalēmumu par modeļa sērijveida ražošanu. Auto izlolots ar Toyota sporta apakšnodaļas Toyota Gazoo Racing tiešu atbalstu, attiecīgi auto nosaukumā, kā arī uz automašīnas virsbūves daudzviet atradīsim Gazoo Racing (GR) logo.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Leģendāras personības atgriešanās. BMW un Toyota sadarbības sinerģija ir radījusi unikālu auto, kas būs pamanāms koplietošanas satiksmē un atpazīstams pēc savām gaitas īpašībām. 340 ZS jaudīgs sešcilindru rindas turbomotors ar trīs litru tilpumu kupejas degungalā, astoņpakāpju automāts, aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs un citas sastāvdaļas liks ortodoksālas orientācijas autofaniem sajūsmināties. Pirmās atsauksmes ir ļoti pozitīvas, jo neba velti japāņu koplietošanas ceļiem piejaucētā klasiskās piedziņas sporta auto 900 vienību kvota pirmajam gadam jau ir pārdota. Arī 90 vienībās tiražētās limitētās Mate Gray Metallic virsbūves krāsas Toyota GR Supra modeļi jau atraduši savus pircējus, starp citu, viens no tiem esot ceļā pie kaimiņzemes Igaunijas klienta. Atgādināsim, ka pats modelis tiks ražots Austrijā, Grācā jeb turpat, kur dvīņubrālis BMW Z4. Tādējādi var teikt, ka Toyota GR Supra ir Eiropā dzimis un arī Eiropā attīstīts produkts ar japāņu zīmotni pierē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Motors Toyota sasniedz rekordlielu pārdoto auto skaitu

Laura Mazbērziņa, 14.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos sešos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par vairāk nekā 17%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, informē kompānija.

Kopš šā gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 791 jaunu «Toyota» auto, no kuriem 28% jeb 225 bija hibrīdauto. Mazlietoto auto pārdošanas apjomu pieaugums ir 28%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. «WESS Motors Toyota» auto tirgus daļa ir 7,7% no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – pieaug pārdošanas rādītāji gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Visstraujāk šogad audzis korporatīvais segments – šā gada sešos mēnešos pieaugums ir 31%. Pieprasījuma pieaugumu veicinājusi līzinga risinājumu un kreditēšanas pieejamība gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Kopumā pirmo pusgadu vērtējam pozitīvi – augam ātrāk nekā kopējais auto tirgus. Arī nākamajā pusgadā, visticamāk, būs vērojams attīstības temps - tirgus pakāpeniski augs, ja vien to nesatricinās kādi nepatīkami lēmumi ekonomikā, piemēram, pēc vēlēšanām,» komentē Aleksejs Radionovs, AS «WESS» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota trīskāršojusi ceturkšņa peļņu

Gunta Kursiša, 05.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Toyota fiskālā gada otrajā ceturksnī uzņēmuma pārdošanas apjomi pasaulē ir ievērojami pieauguši, līdz ar to kāpinot Toyota peļņu līdz 3,1 miljardiem ASV dolāru, kas ir trīs reizes vairāk nekā analoģiskā periodā pērn, raksta usatoday.com.

Kopumā šā fiskālā gada pirmajā pusē, salīdzinot ar 2011. gada pirmajiem sešiem mēnešiem, Toyota peļņa pieaugusi par 572,1%. «Produkcijas pieaugums šogad, salīdzinot ar pērno gadu, vērojams visos reģionos,» norādīja Toyota viceprezidents Satoši Ozava (Satoshi Ozawa).

Neņemot vērā ekonomiskās nedienas eirozonā, Toyota pārdošanas apjomi ir kāpuši visos reģionos pasaulē – Ziemeļamerikā Toyota pārdeva 1,3 miljonus automašīnu, kas ir par 572 tūkstošiem vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā laika posmā; Japānā tika pārdoti 1,2 miljoni braucamrīku, kas ir par 395 tūkstošiem vairāk nekā pērn kompānijas fiskālā gada otrajā ceturksnī; savukārt Eiropā tika pārdoti 412 tūkstoši Toyota automašīnu, kas ir 51 tūkst. vienību pieaugums, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Toyota visā pasaulē atsauc 1,9 miljonu Prius

Dienas Bizness, 12.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor trešdien, 12. februārī, paziņojusi par 1,9 miljonu automašīnu Prius atsaukšanu, jo konstatētas problēmas šo automašīnu programmatūrā.

Problēmas skar trešās paaudzes Prius automašīnas. Kā norāda Toyota, aptuveni puse atsaukumu attiecas uz Japānu, bet 713 tūkstoši Prius tiek atsaukti ASV, vēsta Reuters.

Toyota pārstāvji arī informē, ka līdz šim nekādi negadījumi saistība ar šo konkrēto kļūdu auto programmatūrā nav reģstrēti.

«Kļūda programmatūrā var izraisīt paaugstinātu temperatūru tranzistoros, kas savukārt var deformēties un tādējādi tikt bojāti,» skaidro Toyota pārstāvji, norādot, ka rezultātā uz auto paneļa var iedegties dažādi brīdinājuma signāli, kā arī auto var pārslēgties uz drošas braukšanas režīmu, kas joprojām ļauj ar auto pārvietoties, taču ar ierobežotu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc japāņu autogiganta Toyota sniegtās informācijas kopš Toyota Prius hibrīdmodeļa ienākšanas Eiropā ir pārdoti 200 tūkst. vienību, vēsta Automobilwoche.

Japāņu sērijveida hibrīdmodeli pasaule pazīst kopš 1997. gada. Kopš Prius dzimšanas dienas tas līdz pat šai dienai īpašu publikas atsaucību ir izpelnījies Ziemeļamerikā. Starp citu, Prius pozīcijas nav satricinājušas pat pēdējo gadu skandalozie modeļa atsaukumi, kuri radās konstatējot vairākus tehniskos defektus. Kas attiecas uz Eiropu, tad Prius popularitāti ir spējis iekarot tieši pēdējo gadu laikā, kas sakrīt ar jaunākās paaudzes Toyota Prius ienākšanu Eiropā.

Jāpiebilst, ka kopumā pasaulē līdz šim ir pārdoti aptuveni 2 miljoni Toyota Prius modeļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

JaunaisPorsche 918 Spyder būs ekonomiskāks nekā Toyota Prius

Gunta Kursiša, 22.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche 918 Spyder patiks arī «zaļajiem» tā litija jonu akumulatora ar šķidruma dzesēšanas sistēmu dēļ, raksta metro.co.uk.

Pie Porsche 918 Spyder īpašībām tiek minēts jaudīgais uzrāviens, tajā pašā laikā esot daudz ekonomiskākai nekā, piemēram, Toyota Prius. Automašīnas CO2 emisija ir tik niecīga, ka tā tiks atbrīvota no «sastrēgumu nodevas» Londonā. Tās degvielas patēriņš būs trīs litri simts kilometros.

Automašīna būs pieejaama no 2013. gada septembra un tā maksās 845 tūkst. ASV dolāru.

Jau vēstīts, ka jaunās Toyota Prius degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vidēji 3,9 l/100 km, bet CO2 izmeši - 89 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota plāno hibrīda versiju katram kompānijas ražotajam auto modelim

Ritvars Bīders, 25.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas automašīnu ražotājs Toyota Motor jaunās desmitgades sākumā plāno panākt hibrīdautomašīnu pārdošanas apjomu palielināšanos līdz vienam miljonam vienību gadā, savukārt pēc 2020. gada kompānija saviem pircējiem cer piedāvāt katra Toyota ražotā auto modeļa hibrīda versiju, ziņo Reuters.

Kopš hibrīdautomašīnu tirdzniecības uzsākšanas 1997. gadā Toyota visā pasaulē izdevies pārdot 2,68 miljonus automašīnu, kas darbojas gan uz degvielu, gan elektroenerģiju.

Vislabāk kompānijai veicas ar automašīnas Prius pārdošanu, turklāt pēdējā laikā pieprasījums pēc šī auto ievērojami palielinājies Japānā, jo pērn valsts ieviesa subsīdiju sistēmu, kas paredz lielāku atbalstu tieši hibrīdautomašīnu īpašniekiem.

Toyota plāns līdz 2015. gadam paredz palielināt kompānijas ražoto automašīnu degvielas ekonomiju par 25%, salīdzinot ar 2005. gada rādītājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krosoverkupeja Toyota C-HR diezgan paredzami kļūs par nākamā gada japāņu autogiganta modīgāko un pirktāko modeli Baltijā

Kāpēc? Vispirms jau tāpēc, ka šis uz Toyota Prius platformas būvētais krosovers ir apveltīts ar tādu eksterjera un interjera dizainu, kas ir viens no visu laiku emocionālākajiem dizainiem, kāds Toyota sērijveida modeļiem jebkad ir bijis. Var jau pārmest, ka Toyota apzināti vai neapzināti ir paviesojusies sava tautieša Honda dizaina elementu skapī un dažas detaļas, piemēram, aizmugurējos lukturus, ir «nospērusi» no Honda Civic. Arī pats modeļa nosaukums C-HR drīzāk ir hondisks, nevis tojotisks. Globalizācijas laikmetā to visu var piedot, kaut vai tikai tāpēc, ka Toyota modeļu paletē beidzot ir aizkrāsots baltais plankums, kur savulaik neveiksmīgi mēģināja startēt Toyota Urban Cruiser modelis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norisinājies Toyota C-HR – Coupé High Rider prezentācijas pasākums, ko rīkoja Toyota pārstāvniecība Amserv Motors, Swedbank un Toyota Baltic.

Iepazīšanās pasākumi ar jauno Coupé High Rider šobrīd tiek rīkoti visās Eiropas valstīs un pilsētās, kur atrodas Toyota oficiālās pārstāvniecības.

Pasākumu Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejā atklāja Swedbank Privātpersonu pārvaldes vadītājs Renārs Rūsis, bet plašāku ievadu par jauno Toyota sniedza Amserv Grupas vadītājs Latvijā un SIA Amserv Motors valdes loceklis Armands Vimba.

«Pirms 22 gadiem Toyota pieteica pasaulei jaunu automašīnu, kas aizsāka mūsdienās vispieprasītāko modeļu klasi – pilsētas SUV (Sport Utility Vehicle). Mēs visi labi pazīstam šo auto – tas ir Toyota RAV4. Ideja bija ļoti vienkārša – savienot ērtu, ekonomisku un viegli vadāmu kompaktu auto ar īstu tā laika apvidus automašīnu. Šodien mēs iepazīstam atkal jaunu Toyota, kurā šis nu jau pavisam modernais SUV ir apvienots ar kupeju – sportiska silueta auto, kas straujāk liek pukstēt gan daiļā dzimuma pārstāvju, gan kungu labākajos gados sirdīm,» sacīja A. Vimba.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan kopumā auto zādzību gadījumi šogad samazinās, šā gada sešos mēnešos nozagts vairāk Toyota automašīnu nekā visa 2010. gada laikā, liecina BTA Insurance Company SE dati.

Kompānija secinājusi, ka Toyota joprojām ir viens no garnadžu iecienītākajiem auto un, ja 2010. gada laikā BTA saņēma 12 apdrošināšanas atlīdzības pieteikumus par zagtiem Toyota auto, tad šā gada pirmajā pusgadā vien tādi bijuši jau 13.

Citu Top 5 zagtāko auto marku - BMW, Volkswagen (VW), Audi un Mercedes Benz - zādzības ir sarukušas. 2010. gada laikā BTA saņēma 14 atlīdzību pieteikumus par VW un tikpat daudz par BMW automašīnu zādzībām, bet šā gada pirmajā pusgadā attiecīgi četrus un divus pieteikumus par šiem auto. Savukārt par Mercedes Benz pērn saņemti 15 pieteikumi, bet šā gada sešos mēnešos – vien divi. Arī par Audi auto zādzībām pērn BTA iesniegts krietni vairāk pieteikumu nekā šogad - attiecīgi desmit un četri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Toyota Baltic paziņoja, ka atsauks 61 Latvijā pārdotu jaunākās paaudzes Toyota Land Cruiser 150 vienību, lai veiktu stabilitātes kontroles sistēmas (Vehicle StabilityControl) programmatūras pārprogrammēšanu ar mērķi uzlabot automobiļa reaģēšanu,braucot ekstrēmos apstākļos.

Dažiem Toyota Land Cruiser 150 ar Executive vai Premium aprīkojuma līmeni, kuros ir uzstādīta izvēleskinētiski dinamiskā piekares sistēma (Kinetic Dynamic Suspension System*), var rasties problēmas, kad vadītājs, braucot lielā ātrumā, asi pagriež stūri vai nepiemērotā ātrumā veicpagriezienu pa labi, – automobilis var sākt slīdēt. To izraisa stabilitātes kontroles sistēmas nepietiekama aktivizācija, braucot noteiktos ekstrēmos apstākļos.

Šī īpatnība tika apskatīta ASV patērētāju žurnālā, kurā publicēja kāda automobiļa testēšanas rezultātus tam pagriežot stūri par 90 grādiem, braucot ar ātrumu 90 km/h. Tuvāko dienu laikā Toyota personiski sazināsies ar visiem autoīpašniekiem, kuriem pieder kāds no atsaucamajiem modeļiem, lai vienotos par ātrāko iespējamo laiku programmatūrasnomaiņai. Šis process ilgs ne vairāk par stundu un tiks veikts bez maksas jebkurā Toyota autorizētajā pārstāvniecībā vai servisā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota atsauc 550 tūkstošus automašīnu

Gunta Kursiša, 09.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu ražotājs Toyota Motor Corp. atsaucis 550 tūkstošus automašīnu visā pasaulē. Šāds lēmums pieņemts, jo kompānija konstatējusi potenciālu bojājumu, kas varētu ietekmēt spēkrata stūrēšanu, vēsta Bloomberg.

Aptuveni 80% atsaukto automašīnu atrodas ASV, trešdien pavēstīja Toyota runasvīrs Amiko Tomita. Pašlaik nav saņemtas ziņas par notikušiem negadījumiem.

«Ja šī kļūda netiks izlabota, tad tehnisku problēmu rezultātā automašīnas vadītājam var nākties piedzīvot to, ka pēkšņi ir apgrūtināta stūrēšana,» paziņojumā norādīja Toyota pārstāvis.

Braucamrīki, kas šoreiz tika atsaukti, ir 2004 Avalon, 2004 un 2005 Camry un 2006 Highlander HV, kā arī šādi Lexus zīmola modeļi – 2004, un 2005 ES330, RX330 un 2006 RX400h.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Toyota Industries Corporation (TICO) ir parakstījis vienošanos, lai iegūtu uzņēmumu Vanderlande – pasaules tirgus līderi pievienotās vērtības loģistikas procesu automatizācijā lidostās un sūtījumu tirgū, kas ir arī vadošais piegādātājs noliktavām – no uzņēmuma pašreizējā īpašnieka uzņēmuma NPM Capital.

Darījums iezīmē TICO stratēģiskos mērķus palielināt savu klātbūtni automatizētās materiālu pārvietošanas tirgū. Šis notikums seko nesenajam paziņojumam par uzņēmuma paplašināšanos Ziemeļamerikā, iegūstot uzņēmumu Bastian Solutions LLC, un turpmāk nostiprinās TICO vadošo pozīciju pasaulē pilna materiālu pārvietošanas risinājumu klāsta nodrošināšanā.

Uzņēmums Vanderlande, kas dibināts 1949. gadā un, kura galvenais birojs atrodas Veghel pilsētā, Nīderlandē, ir sniedzis risinājumus vairāk nekā 105 valstīs, ar uzņēmuma filiālēm 30 valstīs no tām. Balstoties uz inovatīvajām sistēmām, viedu programmatūru un aprites cikla jomas pakalpojumiem, uzņēmuma Vanderlande darbībā pēdējos gados ir vērojama ievērojama izaugsme, un tam ir paredzamas arī labas turpmākas izredzes nākotnē, cieši sadarbojoties ar augsta līmeņa klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņi ir ļoti centušies, lai jaunais visurgājējs Toyota Landcruiser 150 labi justos arī uz ātrgaitas maģistrāles, tomēr šī modeļa stihija ir tur, kur daudziem līdziniekiem ceļš beidzas.

Vairāk nekā 60 gadu pieredze būvējot visurgājējus, kuri ir bijuši uzticami sabiedrotie dažādās dzīves situācijās ir Toyota Landcruiser veiksmes receptes pamatā, un,lai kā arī mūsdienu laikmets pieprasa mazākus, taupīgākus un zaļākus auto, joprojām būs pircēju auditorija, kuriem ikdiena nav iedomājama bez auto, kāds piemēram ir Toyota Landcruiser 150.

Landcruiser 150 joprojām ir viens no robustākajiem zemes racējiem, kurš vienmēr var rēķināties ar lojālu auditoriju, arī dižķibeles laikos. To pierāda arī pārdošanas skaitļi, jo Landcruiser, kurš pie mums jau pazīstams kopš pērnā gada nogales ir iemantojis Baltijas pircēju nedalītu uzmanību. (Foto: A.Zelmenis, Db)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par gandrīz 32%, palielinot tirgus daļu līdz vairāk kā 7% no kopējā auto tirgus Latvijā. Kopš šī gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 1005 jaunus «Toyota» auto, no tiem viena trešā daļa jeb 305 ir hibrīdauto. Kopumā hibrīdauto pārdošanas apjomi «WESS Motors Toyota» auto salonos ir dubultojušies - pārdodot par 153 hibrīdauto vairāk nekā tajā pašā laika periodā pērn, informē kompānijā.

Par gandrīz 9% audzis arī mazlietoto automobiļu pārdošanas apjoms - šī gada pirmajos deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdevis 391 mazlietotu auto.

«Neskatoties uz kopējā auto tirgus gauso attīstības tempu, «WESS Motors Toyota» ir kāpinājis pārdošanas apjomu par 32%. Šī gada rādītāji jau šobrīd pārsniedz iepriekšējā gada pārdošanas rezultātus visa gada griezumā. Pozitīvi vērtējam, ka šogad būtiski pieaudzis privātpersonu segments - par 48%, kas liecina, ka iedzīvotāji ir gatavi veikt arī lielākus pirkumus. Turklāt tiek prognozēts, ka šī izaugsme turpināsies arī nākamgad,» pārdošanas rezultātus komentē «WESS» izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota brāķa dēļ atsauc vēl 2,7 milj. automašīnu

Gunta Kursiša, 14.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neilgi pēc septiņu milj. automašīnu atsaukšanas Japānas lielākais automašīnu ražotājs Toyota paziņojis, ka stūres un ūdens sūkņu sistēmas problēmu dēļ visā pasaulē tiks atsaukti vēl 2,7 miljoni automašīnu, vēsta BBC.

Automašīnu atsaukšana paredzēta deviņiem Toyota modeļiem, ieskaitot Toyota Corolla un otrās paaudzes Toyota Prius.

Paziņojums par vēl 2,7 milj. automašīnu atsaukšanu nāk klajā vien pāris nedēļas pēc tam, kad kompānija atsauca vairāk nekā septiņus miljonus automašīnu visā pasaulē, kas ir pēdējo gadu lielākais Toyota automašīnu atsaukums. Kā Db.lv stāstīja Toyota Baltic mārketinga speciāliste Reili Kaibalda (Reili Kaibald), iepriekšējā automašīnu atsaukšana attiecās arī uz 2501 Toyota automašīnu Latvijā, ieskaitot 788 Corolla modeļus, 1276 RAV4 modeļus un 337 Yaris modeļus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota Camry atgriežas ar hibrīdu

Aldis Zelmenis, 26.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un citviet pasaulē populārais «lielsedans» Toyota Camry pēc 15 gadu prombūtnes atgriežas Eiropas tirgū

Kopš 1982. gada, kad tika sākta Toyota Camry ražošana, šis modelis jau ir tiražēts vairāk nekā 19 miljonos eksemplāru un pārdots vairāk nekā 100 pasaules valstīs. Iespaidīgs sasniegums! Nenoliedzami, Camry ir viens no spilgtākajiem Toyota veiksmes stāstiem ar spožu vēsturi un lojālu pircēju auditoriju. Savulaik arī pircēji Eiropā varēja baudīt Camry modeļa sniegtos labumus, taču 2004. gadā Toyota nolēma Camry modeli izņemt no apgrozības Eiropā. Nu jau pagājis pietiekami liels laika nogrieznis, lai atgrieztu Eiropai reiz atņemto. Ceturtās paaudzes Toyota Camry ir atgriezies Eiropā un jau maijā parādīsies vietējo Toyota tirgotāju autosalonu «plauktos».

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas jauno auto tirgū nosacīti panākumi

Lelde Petrāne, 24.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādījis stabilu 8,6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, liecina Auto Asociācijas sniegtā informācija.

Asociācija norāda, ka "tas ir ļoti labs rezultāts, ņemot vērā, ka arī 2019. gada otrajā pusē turpinājās jaunu izmešu normu izraisītas modeļu tehnisko risinājumu izmaiņas, ietekmējot piegādes, gan arī arvien sarežģītākā situācija kreditēšanas tirgū". Lielāko daļu no tirgus pieauguma veido kompaktā apvidus automobiļu klase.

2019. gads vieglo automobiļu tirgū Latvijā ir bijis ar stabilu izaugsmi gandrīz katru mēnesi. Nebūtiski reģistrāciju samazinājumi ir bijuši vien jūnijā, augustā un novembrī. Kopumā ir tikuši reģistrēti 20 939 jauni automobiļi. "Mēs beidzot pirmo reizi pēc 2008. gada esam pāri 20 tūkstošu slieksnim," vēsta Auto asociācija.

Tas gan esot stipri nosacīts panākums, jo arvien esam vairāk nekā 10 gadu attālumā no 2007. gada rezultāta. Eiropas kopējais tirgus, kā arī, piemēram, Igaunija jau vairākus gadus ir ļoti tuvu 2007.-2008. gadu tirgum un, visticamāk, to sasniegs tuvākā viena līdz divu gadu laikā, kamēr Lietuva to ir pārsniegusi jau pirms trim gadiem un turpina izaugsmi.

Komentāri

Pievienot komentāru