Jūrmalā būs jauni autobusi 3,1 miljona eiro vērtībā 

SIA «Jūrmalas autobusu satiksme» (JAS) iegādāsies 16 jaunus autobusus, par kopējo summu 3,1 miljons eiro, informē kompānijā.

Rūta Lapiņa, 07.11.2017

Publicitātes foto

Šī gada novembra sākumā SIA «Jūrmalas autobusu satiksme» (JAS) parakstīja līgumu ar Centrālo finanšu un līguma aģentūru (CFLA) par līdzfinansējuma piešķiršanu no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda (KF) – Videi draudzīga sabiedriskā transporta – autobusu iegādi.

Projekts ir iekļauts Jūrmalas pilsētas attīstības programmā 2014. – 2020. gadam. Uzņēmumā skaidro, ka aktivitāšu mērķis ir nodrošināt un veicināt racionāla, moderna un videi draudzīga sabiedriskā transporta līdzekļu izmantošanu sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanai Jūrmalas pilsētas maršrutu tīklā. Projekta ietvaros tiks iegādāti 16 jauni, videi draudzīgi autobusi, no kuriem 14 darbosies ar dīzeļdegvielu atbilstoši «Euro 6» standarta maksimālai pieļaujamai emisijai un divi ar elektrību. Kopējās projekta izmaksas veido 3,1 miljonu eiro, no kurām ES KF līdzfinansējums ir 1,274 miljonu eiro apmērā un JAS - 1,826 miljoni eiro.

Visos 16 jaunajos, videi draudzīgajos autobusos būs speciāli aprīkotas vietas personām ar funkcionāliem traucējumiem, senioriem un vecākiem ar bērniem (t. sk. bērnu ratiņiem), audio/video informatīvajiem tablo, bezmaksas wi-fi.

Projekta noslēgumā kopējais JAS autobusu depo tiks palielināts ar vairākiem lielākas ietilpības sabiedriskā transporta līdzekļiem. Proti, sastrēgumstundās (no rīta un vakaros) atsevišķos pilsētas maršrutos tiks izmantoti autobusi ar lielāku pasažieru ietilpību, tādējādi pārvadājot lielāku pasažieru skaitu vienas stundas ietvaros, paaugstinot pasažieru mobilitāti un sniegto pakalpojumu kvalitāti, kā arī padarot braucienus ērtākus un komfortablākus.

SIA «Jūrmalas autobusu satiksme» sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalas pilsētā nodrošina kopš 1958. gada. Šobrīd 9 pilsētas maršrutos kursē 23 autobusi un minibusi.

Jau pirms Saeimas vēlēšanām Jaunā Konservatīvā partija solīja, ka visas trīs Latvijas lielās ostas ir jāpaliek zem valsts jumta, tādēļ ASV sankcijas pret Aivaru Lembergu un vairākām juridiskajām personām ir uzlūkojamas kā politisko solījumu pildīšana un vienlaikus politiskās varas pārvēršana ekonomiskajā.