Tirdzniecība un pakalpojumi

Jysk, investējot 1,2 miljonus eiro, atklāj veikalu Minskā; Baltkrievijā atvērs vismaz 25 veikalus

Žanete Hāka, 17.11.2016

Jaunākais izdevums

Latvijā bāzētais SIA Do It, kam Baltijas valstīs pieder mājas un interjera preču tirdzniecības tīkls Jysk, uzsācis paplašināšanos Baltkrievijā. Investējot 1,2 miljonus eiro, 17. novembrī Minskā ir atklāts pirmais Jysk tīkla veikals Baltkrievijā. Paralēli attīstībai Baltijas valstīs, tuvāko desmit gadu perspektīvā Baltkrievijā ir plānots atvērt vismaz 25 jaunus Jysk veikalus.

Dace Zundure, Jysk vadītāja Baltijas valstīs un Baltkrievijā: «Sākotnēji daudziem tā šķita traka ideja un neiespējama misija – gada laikā uzsākt darbību Baltkrievijā. Tā tomēr ir pavisam cita valsts ar savu tirgus specifiku un citādākiem pircēju ieradumiem. Veikalu tīkla paplašināšana Baltkrievijas virzienā pilnībā bija Jysk Baltijas valstu uzņēmuma vadības iniciatīva, un mums to izdevās paveikt pat ātrāk, nekā paši sākotnēji bijām plānojuši. Pirmās sarunas iesākās aprīlī, un jau tagad novembrī atklāsim pirmo Jysk veikalu Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā. Līdz gada beigām plānojam atvērt vēl vienu Jysk veikalu.»

Jaunais veikals Minskā būs līdz šim lielākais Baltijas Jysk atklātais veikals – tā tirdzniecības platība būs 2600 kvadrātmetri. Otrs lielākais Jysk veikals atrodas Kauņas tirdzniecības centrā Mega, Lietuvā, savukārt Nr.3 – Rīgā, tirdzniecības centrā Spice Home.

«Jāuzsver, ka šobrīd Baltkrievijā esam pirmais šāds Ziemeļvalstu stila starptautiskais mājas preču mazumtirdzniecības tīkls. Tāpēc arī visu jauno darbinieku apmācība Baltkrievijā notiek, pieaicinot Jysk vadošos speciālistus no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas,» norāda D. Zundure.

Baltijas valstīs Jysk šobrīd ir 27 veikali, tajā skaitā Latvijā un Igaunijā – katrā valstī pa 8, bet Lietuvā – 11 veikali.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv interesējās, vai mazumtirdzniecības tīklā «Jysk» tiek tirgotas arī Latvijā ražotas preces. No sniegtajām atbildēm izriet, ka «Jysk» tirgo arī Latvijas ražojumus, tomēr veiklu tīkls konkrētus ražotājus un preces neatklāj.

Mazumtirdzniecības tīklā šobrīd nopērkamas Latvijā ražotās mēbeles un higiēnas preces.

«Latvijas ražotāji nevar piedāvāt tik lielu sortimentu, kā mums gribētos, taču, ja kāds piedāvājums būs, tad «Jysk» to piedāvās ne tikai Baltijas tīklam, bet visai pasaulei. Jebkurš var kļūt par «Jysk» piegādātāju, jo piedāvājumu klāsta pārskate notiek divas reizes gadā,» komentē Kestutis Isakas, «Jysk» galvenais mārketinga speciālists Baltijas valstīs un Baltkrievijā.

Latvijas ražotājs varētu piedāvāt «Jysk» savas preces, taču tām jāatbilst «Jysk» prasībām – jābūt atbilstošai kvalitātei, cenai, apjomam un ļoti svarīgi ir iekļauties termiņos – tās ir 4 skandināvu stila prasības, kuras ņem vērā «Jysk» vadība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Jysk maina stratēģiju Baltijas valstīs un Baltkrievijā

Laura Mazbērziņa, 28.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dāņu mazumtirgotājs «Jysk» nolēmis mainīt stratēģiju Baltijas valstīs, kā arī Baltkrievijā.

«Pētījumi Lietuvā, Latvijā un Igaunijā liecina, ka iedzīvotāji Baltijas valstīs mūs uztver kā nelielu ikdienas preču tirgotāju mājai un sadzīvei. Vienlaikus mūsu komanda pēdējo trīs gadu laikā ir daudz strādājusi, lai palielinātu piedāvājumu mēbelēm un matračiem, kā arī precēm guļamistabai un vannas istabai. Turklāt Baltijas valstīs mainās patērētāju prasības. Iepriekš lielākā daļa pircēju lielu uzmanību pievērsa cenai, mazāku uzmanību pievēršot kvalitātei. Tagad arvien vairāk cilvēku izvēlas kvalitāti. Mūsu veikalu jaunā stratēģija - piedāvāt labu kvalitāti par vislabāko cenu. Turklāt mūsu veikalu tīkls ir nolēmis kļūt par dāņu dzīvesveida hygge vēstnieku. Galu galā nevienam nav noslēpums, ka dāņi ir vieni no laimīgākajiem cilvēkiem pasaulē, jo zina, kā radīt mājīgumu un komfortu savā dzīves telpā. Šo vēsti centīsimies nodot arī mūsu pircējiem, lai laimes indekss Baltijas valstīs paaugstinātos, un tā ir mūsu uzņēmuma misija,» skaidro «Jysk» vadītāja Baltijas valstīs un Baltkrievijā, SIA «Do It» direktore Dace Zundure.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dāņu ikdienas dzīves un atpūtas preču mazumtirgotājs Jysk iecerējis dubultot savu veikalu skaitu pasaulē līdz 5000 veikaliem, tuvāko piecu gadu laikā atverot vismaz 700 jaunu veikalu, no tiem 35 - Baltijas valstīs un Baltkrievijā ar 40 miljonu eiro investīcijām dubultojot savu pārstāvniecību arī šajā reģionā, intervijā dāņu biznesa izdevumam Finans atklājis Jysk dibinātājs un īpašnieks Larss Larsens.

Jysk uzņēmuma pārstāve Baltijas un Baltkrievijas tirgū - SIA Do It direktore Dace Zundure papildina, ka tuvāko piecu gadu laikā plānots augt dubultstrauji: no pašlaik kopumā esošajiem 34 Jysk veikaliem Baltijas valstīs un Baltkrievijā to skaitu audzēt līdz 70. Lielāko tiesu šī izaugsme notiks uz Baltkrievijas tirgus iekarošanas rēķina.

Šo plānu īstenošanā Baltijas reģionā un Baltkrievijā Jysk plāno investēt ap 40 miljoniem eiro. Uzņēmuma pārliecību par biznesa attīstības perspektīvu stiprina arī norises ekonomikā. «Pašlaik ir vērojama pozitīva ekonomikas izaugsme. Šogad, piemēram, mūsu valstī novērojām straujāko ekonomikas izaugsmes tempu pēdējo trīs gadu laikā, līdz ar to aug arī iedzīvotāju labklājības līmenis un viņiem ir daudz pozitīvāks skats uz savu nākotni. Tas pozitīvi ietekmē ne tikai ikdienā nepieciešamo preču tirdzniecību, iedzīvotāji vēlas arī uzlabot savus dzīves apstākļus un iegulda līdzekļus arī ilgtermiņa lietošanas preču iegādē. Par to liecina jaunākie statistikas dati par mazumtirdzniecības apgrozījumu: 2017. gada jūlijā novērots, ka gada laikā pārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms Latvijā palielinājās par 4,6 %, bet nepārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 3,3 %. Ja vēl arī mūsu valsts iedzīvotājiem ar zemākiem ienākumiem tiks 4atvieglots nodokļu slogs, arī mūsu biznesā būs paredzamas pozitīvas tendences,» saka D. Zundure.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Veikalu Jysk preču piegādātājs Do It pērn nopelna 3,17 miljonus eiro

LETA, 15.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Jysk veikalu tīklu saistītā mājsaimniecības preču vairumtirgotāja SIA Do It pērn apgrozīja 51,05 miljonus eiro, liecina Firmas.lv informācija.

Tas ir par 14,4% vairāk nekā 2014.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 44,63 miljonus eiro. Uzņēmums nopelnīja 3,17 miljonus eiro, kas ir par 33% mazāk nekā 2014.gadā, kad peļņa bija 4,75 miljoni eiro.

Vadības ziņojumā teikts, ka pagājušajā gadā peļņas rezultāts ir skaidrojams ar bruto peļņas samazinājumu attiecībā pret apgrozījumu, ko ietekmēja iepirkumu cenu sadārdzināšanās. Pērn uzņēmums turpināja darbu pie piegādātāju atlases, lai iespēju robežās varētu ierobežot valūtu risku.

SIA Do It pamatdarbības veids ir preču iepirkumu, pārdošanas stratēģijas izstrāde, produktu atlase un piegāde mājsaimniecības preču veikalu tīklam Jysk Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Papildināta galerija - Jysk atklāj savu lielāko veikalu Latvijā un dodas uz Latgali

Lelde Petrāne, 30.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mājas un interjera preču tirgotājs Jysk ceturtdien, 30. martā, atklās Latvijā līdz šim lielāko savu veikalu, kas atradīsies tirdzniecības centrā Domina Shopping. Kopējās investīcijas veikala izveidē pārsniedz 0,5 miljonus eiro. Turpinot veikalu tīkla paplašināšanu, šogad Jysk iecerējis atklāt arī savu pirmo veikalu Latgales reģionā.

Līdz ar jaunā veikala atklāšanu tiks radītas 19 jaunas darba vietas. Tā kopējā platība pārsniedz 2000 kvadrātmetru, un veikalā būs iespējams iegādāties vairāk nekā 3000 dažādu mājas un interjera preču.

Dace Zundure, Jysk vadītāja Baltijas valstīs un Baltkrievijā, stāsta, ka tiks turpināts attīstīt veikalu tīklu visās Baltijas valstīs. Latvijā šogad iecerēta divu jaunu veikalu atvēršana, tajā skaitā arī ārpus Rīgas – Latgales reģionā. «Atklāt veikalu tirdzniecības centrā Domina Shopping nolēmām gan pēc tā attīstības plānu izvērtēšanas, gan arī, patiecoties tā izdevīgajai atrašanās vietai.»

«Paralēli visās trīs Baltijas valstīs turpināsim strādāt pie interneta veikalu attīstības, jo elektroniskās tirdzniecības apjomi ar katru gadu palielinās,» skaidro D. Zundure.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mājsaimniecības preču mazumtirgotāja SIA Jysk Linnen'n Furniture (Jysk) pērn audzēja apgrozījumu par 5%, sasniedzot 23,66 miljonus eiro, liecina Firmas.lv informācija.

Uzņēmuma apgrozījums 2014.gadā bija 22,57 miljoni eiro. Nedaudz pieauga arī uzņēmuma peļņa - no 781 235 eiro 2014.gadā līdz 785 896 eiro pērn.

Vadības ziņojumā teikts, ka pagājušajā gadā uzņēmums rekonstruēja Rīgā, Slokas ielā, esošo veikalu un slēdza veikalu Rīgā, Kurzemes prospektā.

Arī šogad, līdzīgi kā citus gadus, uzņēmuma galvenais uzdevums ir turpināt palielināt gan apgrozījumu, gan peļņu. Tikmēr pērn gūto peļņu ieteikts atstāt nesadalītu.

Jysk ir starptautisks veikalu tīkls, kas piedāvā preces mājas labiekārtošanai.

SIA Jysk Linnen'n Furniture dibināta 2001.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 3 500 264 eiro. Uzņēmums pieder Islandē reģistrētai kompānijai Joska Eignarhaldsfelag ehf av PLC.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz 2021. gadam Latvijā tiks divkāršots Jysk veikalu skaits, tie galvenokārt tiks atvērti reģionos; līdzīgi attīstības plāni ir arī Igaunijā, Lietuvā un Baltkrievijā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Šobrīd Baltijas valstīs ir 31 Jysk zīmola veikals – 10 Latvijā, 11 Lietuvā un 10 Igaunijā. Lielākais apgrozījums 2017. gadā bijis Jysk veikaliem Igaunijā – 30,5 miljoni eiro.

Apgrozījuma pieaugums saistīts ar to, ka uzņēmums vairāk uzmanības ir pievērsis zīmola pamatvērtībām, sācis sevi pozicionēt kā uzņēmums ar skandināvu vērtībām, tradīcijām un kultūru, tādējādi piesaistot jaunus pircējus, atklāj SIA Jysk Linnen’n Furniture valdes locekle Dace Zundure.

D. Zundure atklāj, ka līdz 2021. gadam veikalu skaitu ir plānots dubultot, galvenokārt tie tiks izveidoti Latvijas reģionos. Tur, pēc viņas teiktā, iedzīvotāju pirktspēja neatpaliek no Rīgas. «Veikals Daugavpilī mūs patīkami pārsteidza, tur apgrozījums pārsniedza plānoto. Vidējais pirkums reģionos neatpaliek no caurmēra rādītājiem Rīgā, kas ir 18–19 eiro,» secina D. Zundure.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mājas un interjera preču ražotāja Jysk interneta veikalam ir izdevies novērst kiberuzbrukuma mēģinājumu visās trijās Baltijas valstīs.

Hakeri kiberuzbrukumam izmantojuši ievainojamību vienā no pasaules vadošajām e-veikalu platformām Magento, uz kā bāzes veidots arī Jysk interneta veikals. Līdzīgi uzbrukumi vērsti arī pret tūkstošiem citu interneta veikalu visā pasaulē, kuri izmanto Magento platformu, informēja uzņēmumā.

Šobrīd kiberuzbrukuma draudi Jysk interneta veikalam pilnībā esot novērsti, uzsākta izmeklēšana un tiek veikta padziļināta sistēmas pārbaude. Pagaidām nav informācijas, vai kāds no klientiem ir cietis šī incidenta dēļ, tomēr piesardzības nolūkos visi potenciāli skartie veikala lietotāji tiks individuāli apzināti un brīdināti par nepieciešamību nomainīt savu kredītkaršu informāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar pamatakmens ieguldīšanu jaunā SĀGA tirdzniecības centra pamatos, paziņoti pirmie tā nomnieki – Būvniecības ABC, Jysk un Rimi hipermārkets. Jaunā centra attīstībā plānots ieguldīt aptuveni 68 miljonus eiro lielas investīcijas.

SĀGA dzīvesstila tirdzniecības centrs koncentrēsies uz četriem galvenajiem segmentiem: mājlietām, precēm ikdienas vajadzībām, sportu un izklaidi. SĀGA mājlietu segmentā nozīmīgi nomnieki būs veikali Būvniecības ABC un Jysk. Savukārt ikdienas preču segmentā – Rimi hipermārkets.

Tirdzniecības centrs apvienos iepirkšanos, atpūtu, sportu un biroju centru, kā arī papildu iespējas, par kurām tiks paziņots vēlāk. Savukārt «Food Hall» koncepts ar restorāniem un kafejnīcām balstīsies uz meistarību un vietējo piedāvājumu.

SIA VPH Latvia direktors Juris Barkāns informē, ka šobrīd paralēli tirdzniecības centra būvniecībai kā stratēģiskais partneris SĀGA koncepta attīstīšanā ir piesaistīts «Colliers International». Tā vadībā notiek aktīvs darbs nomnieku piesaistē, starp kuriem būs arī Latvijā jauni zīmoli. J. Barkāns arī norāda, ka šī projekta īstenošanā ir izveidota attīstītāju un būvniecības komanda ar starptautisku pieredzi, kuras uzdevums ir kopīgiem spēkiem īstenot Latvijai jaunu konceptu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākie mājas preču tirgotāji gatavojas IKEA ienākšanai Latvijas tirgū, tomēr pārāk apdraudēti nejūtas, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

«Tas nav mūsu izdzīvošanas jautājums, Latvijas tirgū ienākot IKEA, un šis fakts mūs nemudina pārskatīt koncepciju, iepirkumus un attiekami pret pircējiem,» atzīst interjera dizaina priekšmetu mazumtirgotāja Alandeko (SIA Alan ltd) valdes priekšsēdētājs Aldis Zvaigzne.

Līdzīgs viedoklis ir arī citiem DB aptaujātajiem mājas preču tirgotājiem, kuri šī skandināvu izcelsmes milža ienākšanu uzskata kā izaicinājumu, nevis beigu sākumu. «Konkurence mājas un interjera preču tirdzniecības sektorā ir salīdzinoši augsta, tā turpina palielināties. Ienāk gan jauni tirgus spēlētāji, gan arī jau esošie kāpina investīciju apjomu un uzlabo sortimentu. Katrs no tirgus dalībniekiem cenšas aktīvi piesaistīt klientus un attīstīt savu piedāvājumu,» teic veikalu tīkla Jysk (SIA Jysk Linnen’n Furniture) vadītāja Baltijas valstīs un Baltkrievijā Dace Zundure. Viņasprāt, iedzīvotāju ienākumu līmeņa pieaugums, nepieciešamība labiekārtot mājokli, kā arī cilvēku vēlme veikt izmaiņas interjerā, tāpat kā iepriekšējos gadus, būs vieni no galvenajiem tirgus izaugsmes pamata faktoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA BlindArt izstrādājusi interjera un modes produktu līniju BurBur no auduma, kas veidots šiborī tehnikā, iesaistot cilvēkus ar nopietniem redzes traucējumiem, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Audums tiek īpaši apstrādāts, kā rezultātā top inovatīvs produkts – ar faktūru, kas kopšanas rezultātā nepazūd. Audums tapis sadarbībā ar Latvijas Mākslas akadēmiju un Latvijas Neredzīgo biedrību. «Izvērtējām, ka šis varētu būt oriģinālākais un dzīvotspējīgākais produkts, jo tas ir kaut kas neredzēts. Un tad paplašinājām produktu klāstu, veidojot spilvenus, somas, tamlīdzīgas lietas. Iespējams, nākotnē piedāvāsim arī tikai audumu citiem dizaineriem, interese jau ir. Taču pagaidām palaidīsim savus produktus,» stāsta Andrs Hermanis, SIA BlindArt dibinātājs.

Lai sagatavotu audumu, piemēram, vienam sēžammaisam, jāiegulda sešu līdz astoņu stundu darbs, turklāt jārēķinās arī ar pēcapstrādei nepieciešamo laiku. Viņš teic, ka šajā biznesā sociālā komponente – nodarbināt cilvēkus ar redzes traucējumiem – ir pati galvenā. «Šis nav tas gadījums, kad ir gatavs produkts un tiek nolemts būt sociāli atbildīgiem, jo ir iespēja dabūt grantu, bet gan otrādāk – mēs no paša sākuma piemeklējām viņiem atbilstošu un piemērotu darba procesu. Viss ir veidots ap to. Ir gadījumi, kad stāsts tiek «pievilkts aiz matiem» un sociālā komponente ir minimāla. Mūsu gadījumā tā ir galvenā,» uzsver Andrs, piebilstot, ka šajā gadījumā redzīgs cilvēks nevar auduma apstrādi veikt ātrāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mēbeļu ražotāju apgrozījums šogad kopvērtējumā varētu būt tuvu iepriekšējā gada līmenim, aģentūrai LETA prognozēja asociācijas «Latvijas mēbeles» prezidents Juris Griķis.

«Gads līdz šim nozarei ir bijis bez īpaša pieauguma. Pirmais pusgads parasti mēbeļu ražotājiem nav tas labākais. Atbilstoši tirgus konjuktūrai, parasti mēbelēm cilvēki tērē naudu otrajā pusgadā. Pirmajā pusgadā dažiem veicies nedaudz labāk, dažiem nedaudz sliktāk. Apgrozījums šogad nozarei kopvērtējumā varētu būt tuvu iepriekšējā gada līmenim,» sacīja Griķis.

Vienlaikus viņš piebilda, ka Latvijas mēbeļu ražotāju peļņa, visticamāk, šogad saruks. «Ja ar cīņu mēs noturam realizācijas līmeni - eksporta un vietējā tirgus līmeni -, tad peļņas rādītāji, iespējams varētu samazināties, jo izdevumu daļa aug daudz straujāk nekā ieņēmumu daļa. Izejvielu cenas un resursi - algas, materiāli, elektrības cenas, siltums - pieaug. Taču tirgus, īpaši, eksporta tirgus neakceptē tik milzīgas resursu izmaiņas, tik augstu cenu pieaugumu. Līdz ar to nozare cīnās ar resursu cenu pieaugumu. Arī nodokļu slogs pieaug,» pārdomās dalījās Griķis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maxima Latvija vadības komandai pievienojusies Kristīne Āboltiņa, kas pildīs uzņēmuma operacionālās vadītājas (Chief Operating Officer) pienākumus, atbildot par vairākām jomām.

Maxima Grupe ietvaros visiem uzņēmumiem, tai skaitā, Maxima Latvija, tika izveidota vienota struktūra, paredzot amatu – operacionālais vadītājs (Chief Operating Officer), kura atbildībā ir tirdzniecības tīkli (Maxima X, Maxima XX, Maxima XXX), pārtikas ražošana, noliktavu un transporta loģistikas, piegāžu tīkla vadības un īpašumu ekspluatācijas jautājumi. Latvijā operacionālās vadītājas pienākumi uzticēti Kristīnei Āboltiņai.

Kristīne Āboltiņa iepriekš bijusi būvmateriālu, mājas un dārza preču tirdzniecības uzņēmuma Rautakesko pārdošanas direktore. Pirms tam kā valdes priekšsēdētāja vadījusi mājas labiekārtošanas preču mazumtirdzniecības uzņēmumu JYSK Baltijas valstīs, Rumānijā un Bulgārijā, bet iepriekš šajā uzņēmumā bijusi loģistikas direktore. Vēl pirms viņa strādāja McDonald’s Baltics piegāžu tīkla vadītājas amatā. Kristīne Āboltiņa ieguvusi sociālo zinātņu bakalaura grādu biznesa administrācijā Latvijas Universitātē, kā arī turpina maģistra studijas mārketinga vadība Latvijas Universitātē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības franšīzes tīkls SIA «Narvesen Baltija» iecēlis Daci Dovidenu par jauno rīkotājdirektori un valdes priekšsēdētāju līdz ar Katrīnes Judovicas atkāpšanos pēc 15 gadiem rīkotājdirektores un valdes priekšsēdētājas amatā.

Oficiāli D. Dovidena darbu sāks 2019. gada 1. aprīlī.

D. Dovidena iepriekš bijusi rīkotājdirektore mazumtirdzniecības grupas uzņēmumā «JYSK Baltic & Belarus».

Viņai ir pieredze vadošos amatos dažādās mazumtirdzniecības ķēdēs, tostarp desmit gadu pieredze augstākā līmeņa vadībā starptautiskās komandās.

K. Judovica turpinās darbu «Narvesen Baltija» kā padomes locekle. Viņa arī stāsies izpilddirektores amatā starptautiskajā jauniešu izglītības programmā «MOT Foundation», kurā viņas galvenais pienākums būs paplašināt programmas darbību visā pasaulē, iesaistot jaunas dalībvalstis.

«Narvesen» darbojas Latvijā 21 gadu. Pašlaik franšīzes tīklam ir vairāk nekā 230 tirdzniecības vietas, kas izvietotas 36 pilsētās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Jysk veikalu tīklu saistītais mājsaim-niecības preču vairumtirgotājs SIA Do It pagājušajā finanšu gadā no 2018.ga-da 1.marta līdz 2019.gada 28.februārim strādāja ar 61,104 miljonu eiro apgrozī-jumu, kas ir par 5,6% mazāk nekā gadu iepriekš, sa-vukārt kompānijas peļņa saruka par 21% - līdz 2,307 miljoniem eiro. Apgrozījuma samazinājums ir saistīts ar zemākām preču iepirkuma cenām, kas ietekmēja to pārdošanas cenas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nodarbinātības valsts aģentūras īstenotie skolēnu vasaras nodarbinātības pasākumi 2020. gadā norisināsies divus mēnešus - no 1. jūlija līdz 31. augustam. Iepriekš pieņemtais lēmums pasākumus nerīkot atcelts, ņemot vērā COVID-19 situācijas stabilizēšanos.

Labklājības ministre Ramona Petraviča (KPV LV) uzsver, ka par skolēnu nodarbināšanu vasarā uzņēmējiem aizvien ir interese, lūgumu programmu tomēr īstenot paudušas arī pašvaldības:

"Lēmums skolēnu nodarbinātības pasākumu vasarā tomēr īstenot ir rūpīgi izvērtēts, ņemot vērā arī epidemiologu viedokli. Līdz ar COVID-19 izplatības samazināšanos un valdības plāniem ārkārtējo situāciju pēc 9. jūnija nepagarināt, neredzu šķēršļus skolēnu un jauniešu vasaras darbu programmas īstenošanai, vienlaikus neaizmirstot par piesardzības un slimību profilakses pasākumu ievērošanu infekcijas izplatības riska novēršanai. Iespēja vasarā strādāt ir nozīmīga gan skolēniem, gan vecākiem, jo īpaši pēc laika, kas pavadīts sociāli distancējoties. Daudzām ģimenēm tas būs reāls materiālais atspaids".

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Ieguldot miljonus, mainās tirdzniecības centrs Domina Shopping

Elīna Pankovska, 06.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar citu konceptu un jauniem veikaliem t/c Domina Shopping šogad plāno kāpināt apmeklētāju plūsmu, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Jau vairāk nekā pusgadu t/c Domina Shopping saimnieko citi īpašnieki. «Kad iegādājāmies Dominu, tā bija diezgan sarežģītā stāvoklī, un pirmais uzstādījums mums bija visu sakārtot. Tāpēc sekoja rekonstrukcija un veikalu rotācija, līdz ar to centram šis ir pārmaiņu gads, un ļoti augsti skaitļos mērāmi mērķi pagaidām nav. Rekonstrukcijas zonā kopumā tiks investēti pieci miljoni eiro, esošajā centra daļā, uzlabojot gan tehnisko stāvokli, gan apgaismojumu, gan veikalu fasādēs plānojam ieguldīt vēl miljonu,» norāda t/c Domina Shopping vadītāja Dina Bunce.

Runājot par pērno gadu, D. Bunce atzīmē, ka, neskatoties uz to, ka pusgadu tirdzniecības centrs darbojās faktiski bez pārtikas operatora, apgrozījums bija 52,67 milj. eiro. Salīdzinot ar gadu iepriekš, tas audzis par 4,85% (dati bez pārtikas operatora apgrozījuma). Savukārt apmeklētāju plūsma gan ir samazinājusies par aptuveni 8%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Pārdots Lords LB Baltic Fund III piederošais tirdzniecības centrs Liepājā

Lelde Petrāne, 20.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais nekustamā īpašuma konsultāciju uzņēmums "Newsec" darbojies kā starpnieks "Lords LB Baltic Fund III" piederošā tirdzniecības centra, kas atrodas Liepājā, pārdošanā.

Tirdzniecības centrā ir 25 nomnieki, no kuriem lielākie ir mazumtirdzniecības tīkls "Rimi" un saimniecības preču veikals "JYSK", ar kopējo iznomāto platību aptuveni 6,3 tūkstoši m2.

"Šis iepirkšanās centrs ir viens no populārākajiem Liepājā, iecienīts pilsētas iedzīvotāju un viesu vidū savas attīstītās infrastruktūras, stratēģiskā izvietojuma un autostāvvietas dēļ, kas pielāgota tirdzniecības centra apmeklētāju vajadzībām. Nozīmīgs ir arī tirdzniecības centrā pieejamais plašais preču un pakalpojumu klāsts”, saka Ģirts Grīnbergs, "Newsec Latvija" valdes priekšsēdētājs.

Saskaņā ar Ģ.Grīnberga teikto, šādu objektu segments joprojām ir pievilcīgs gan patērētāju, gan investoru vidū: „COVID-19 vīrusa pandēmijas laikā kļuva skaidrs, ka lielveikali, kur lielāko daļu nomāto vietu aizņem pārtikas mazumtirgotāji, joprojām ir pievilcīgi investoriem kā ieguldījums, kas rada stabilu finanšu plūsmu, jo tie ir izturīgi pret tirgus lejupslīdi vai citiem tirgus satricinājumiem."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centru "Rietumu centrs" Liepājā, Jaunajā ostmalā 3/5, īpašumā ieguvusi miljonāra Argoda Lūsiņa ģimenei piederošā SIA "SC Liepāja", liecina publiski pieejamo datubāžu informācija.

Nekustamā īpašuma konsultāciju uzņēmuma "Newsec" pārstāvji informēja, ka investīciju fonds "Lords LB Baltic Fund III" ar "Newsec" starpniecību pārdevis tirdzniecības centru "Rietumu centrs" Liepājā, tomēr ne darījuma summa, ne jaunais īpašnieks atklāti netiek.

Pārdots Lords LB Baltic Fund III piederošais tirdzniecības centrs Liepājā 

Starptautiskais nekustamā īpašuma konsultāciju uzņēmums "Newsec" darbojies kā starpnieks "Lords...

Informācija Zemesgrāmatā liecina, ka "Rietumu centra" īpašniece ir "SC Liepāja". Savukārt "Firmas.lv" informācija liecina, ka par "SC Liepāja" īpašnieku šogad jūlijā kļuvusi SIA "Baltrade", kas pieder Lūsiņu ģimenes uzņēmumam SIA "Alhold".

"Newsec" pārstāvji informēja, ka tirdzniecības centrā ir 25 nomnieki, no kuriem lielākais ir mazumtirdzniecības tīkls "Rimi" un saimniecības preču veikals "JYSK", ar kopējo iznomāto platību aptuveni 6300 kvadrātmetru.

"Newsec Latvija" valdes priekšsēdētājs Ģirts Grīnbergs norādīja, ka šādu objektu segments joprojām ir pievilcīgs gan patērētāju, gan investoru vidū. "Covid-19 pandēmijas laikā kļuva skaidrs, ka lielveikali, kur lielāko daļu nomāto vietu aizņem pārtikas mazumtirgotāji, joprojām ir pievilcīgi investoriem kā ieguldījums, kas rada stabilu finanšu plūsmu, jo tie ir izturīgi pret tirgus lejupslīdi vai citiem tirgus satricinājumiem," pauda Grīnbergs.

Tiek lēsts, ka katru gadu "Rietumu centru" apmeklē gandrīz 2,5 miljoni cilvēku

Pēc Grīnberga teiktā, veiksmīga tirdzniecības centra darbība tiks turpināta, un nebūs nepieciešamas papildu investīcijas. Klients, kurš iegādājies objektu, neplāno mainīt tirdzniecības centra mērķi, tostarp arī esošie nomnieki paliks tie paši.

"Lords LB Asset Management" nekustamo īpašumu investīciju fonds "Lords LB Baltic Fund III" "Rietumu centru" iegādājās 2013.gadā.

Fonda "Lords LB Special Fund V" meitasuzņēmuma Latvijā "PN Project" patiesā labuma guvēji ir tie paši, kas "SC Liepāja" bijušā īpašnieka SIA "BFIII Latvia" - Mindaugs Marcinkevičs un Andrjus Stonkus. "PN Project" pašreiz Latvijā īsteno Preses nama kvartāla būvniecību.

FOTO: Uzsāk Preses Nama kvartāla pirmās kārtas būvniecību  

Jau jūlijā tiks uzsākti Preses Nama kvartāla rekonstrukcijas darbi, kam drīzumā sekos...

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, SIA "Alhold" īpašnieki ir Argods Lūsiņš (49,9%), Antra Lūsiņa (49,8%) un Jānis Lūsiņš (0,3%).

"Alhold", kam pieder "Baltrade", SIA "Also", SIA "Altrade", SIA "Jāņa centrs", SIA "Kauguru centrs", SIA "TC projekts", SIA "Jaltrade" SIA "Altrans", SIA "Kurzemes degvielas tirdzniecības serviss", SIA "Jūrmalas sporta un atpūtas centrs" un SIA "Kurzemes degviela Liepāja", pērn strādājis ar 60,588 miljonu eiro peļņu.

Kā "SC Liepāja" patiesajiem labuma guvējiem norādīti Argods Lūsiņš un Antra Lūsiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jaunā "SĀGA" tirdzniecības centra atvēršanu rudenī tiks izveidotas ap 500 jaunas darba vietas, kas kopā ar blakus esošo "IKEA" tirdzniecību centru veidos jaunu darījumu centru Rīgā.

Jaunā centra attīstībā plānots ieguldīt aptuveni 68 miljonu eiro lielas investīcijas.

"Neskatoties uz pandēmijas radītajiem riskiem, mēs kā investori un attīstītāji pieņēmām lēmumu turpināt projektu iepriekš noteiktajā laika grafikā un apjomā. Šis, līdzīgi kā citi lieli investīciju projekti Latvijā, šobrīd silda ekonomiku un jau būvniecības stadijā nodrošina darbavietas un saimniecisko apriti daudziem lieliem un maziem uzņēmumiem. Tomēr pēc atvēršanas rudenī tam būs vēl lielāka pozitīva ietekme uz vietējo ekonomiku, pateicoties atvērto veikalu, biroju, sporta un veselības klasteru, restorānu halles, pirmsskolas iestādes radītajām darbavietām un papildu nomaksātajiem nodokļiem valsts budžetā," lēš SIA "VPH Latvia" direktors Juris Barkāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot pārmaiņu procesu un pilnveidojot korporatīvo pārvaldību, SIA Maxima Latvija ir paplašināta valde, kurā pienākumus pildīs uzņēmuma augstākā vadība, informē uzņēmumā.

Līdz šim Maxima Latvija vadītājs Andris Vilcmeiers bija vienīgais uzņēmuma valdes loceklis. No šā gada 1.septembra Maxima Latvija valdes priekšsēdētājs (CEO – Chief Executive Officier) būs uzņēmuma vadītājs Andris Vilcmeiers, bet uzņēmuma operacionālā vadītāja (COO – Chief Operating Officier) Kristīne Āboltiņa un komercdirektors (CCO – Chief Commercial Officier) Viktors Troicins būs valdes locekļi.

Šā gada sākumā Maxima Grupe uzņēmumiem, tai skaitā, Maxima Latvija tika izveidota arī padome, bet šobrīd visos uzņēmumos paplašinātas arī valdes.

Andris Vilcmeiers uzņēmumu Maxima Latvija vada kopš 2015.gada septembra. Viņš iepriekš bijis AS Putnu fabrika Ķekava valdes priekšsēdētājs, kā arī lauksaimniecības uzņēmuma Lielzeltiņi vadītājs. Pirms tam viņš darbojies arī loģistikas un tranzīta nozarē, ieņemot vadošus amatus uzņēmumos – Venstpils nafta, Latvijas kuģniecība, Ventspils naftas termināls, LatRosTrans, kā arī darbojoties investīciju pārvaldes biznesā. Pēc vadības zinību un finanšu izglītības grāda iegūšanas Latvijas Universitātē, karjeru sācis auditorkompānijā PricewaterhouseCoopers Latvia.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parakstīts pirkuma līgums starp EfTEN Real Estate Fund 4 un Lords LB Baltic Fund III, saskaņā ar kuru EfTEN iegādāsies Berģu Loģistikas Centru.

Šis ir lielākais šāda tipa ēkas iegādes darījums kopš 2018. gada. Paredzams, ka darījums tiks pabeigts dažu tuvāko mēnešu laikā.

Berģu LC platība ir aptuveni 50 000 m2. Īpašums ir būvēts 2008. gadā un ir iznomāts diviem galvenajiem nomniekiem: DO IT, kas ir Dānijas mājas mēbeļu importētājs un izplatītājs, kurš mazumtirdzniecībā darbojas ar nosaukumu JYSK, un Orkla Logistics.

Īpašumu iegādājās EfTEN Real Estate Fund 4, kuru pārvalda EfTEN Capital AS, kas ir lielākā komerciālā nekustamā īpašuma pārvaldnieka sabiedrība Baltijā.

"Ieguldījumi loģistikas segmenta īpašumos šobrīd piedāvā vienu no labākajiem rentabilitātes rādītājiem. Berģu LC labi iederas mūsu portfelī, pateicoties tā novietojumam stratēģiskā Pierīgas reģionā ar vieglu piekļuvi Rīgas brīvostai. Jaunajā, Covid laikmetā loģistika piedzīvo strauju izaugsmi. Berģi ir ideāla vieta loģistikas centram, no kura nodrošināta viegla piekļuve ziemeļu un austrumu reģioniem (Skandināvijai kā arī NVS valstīm) un ir viena no labākajām premium klases vietām loģistikai Rīgā," komentē EfTEN Capital Latvia valdes priekšsēdētājs Viktors Savins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Investīcijas tirdzniecības centrā Damme sasniedz 30 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 19.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopumā tirdzniecības centrā Damme ir ieguldīti aptuveni 30 miljoni eiro, bet tā paplašināšanā gada laikā investēti trīs līdz pieci miljoni eiro, biznesa portālam db.lv pastāstīja tirdzniecības centra pārstāvis Knuts Kvisviks.

Lido restorāna atvēršana bijusi Dammes iniciatīva, jo mērķis ir izveidot atraktīvu tirdzniecības centru, kas piesaistītu ne tikai Imantas iedzīvotājus.

Līdz ar paplašināšanos daļa veikalu tirdzniecības centrā ir palielinājuši platības, piemēram, RD Electronics, bet ir ienākuši un ienāks arī jauni, piemēram, Drogas, Vairāk saules un Lage Ko ēdināšanas vietas. Tā kā tuvumā ir JYSK veikals un plānots atvērt arī Depo, Damme uzsvaru likusi uz ēdināšanu un ikdienā nepieciešamajām precēm. Tā labprāt būtu uzņēmusi arī modes preču zīmolus, taču tiem pietrūkstot vietas.

Veikala Prisma, kas atradās blakus mājā, aiziešanas ietekme vēl neesot skaidra, stāstīja K. Kvisviks, norādot, ka Dammes rekonstrukcijas laikā novērots apmeklētāju skaita samazinājums, bet nākotnē - ar Prismu blakus vai bez tās - plānots pieaugums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

FOTO: DB viesojas 36 miljonus vērtajā Kraftool centrā Kundziņsalā

Egons Mudulis, 30.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TFS Trans un Kraftool izveido pirmo automatizēto noliktavu Baltijas valstīs

To sarunā ar DB norāda TFS Trans direktors Aleksandrs Frolovs un mārketinga direktors Mihails Frolovs.

Automatizētās 10 tūkst. m2 lielās augstplauktu noliktavas augstums ir 30 m un tajā ir 73 tūkst. palešu vietu, kas to padara par otru lielāko šāda veida objektu Austrumeiropā. Tuvākais līdzinieks meklējams Varšavā Jysk veikalu vajadzībām, taču 36 milj. eiro vērtā noliktava Kundziņsalā tiks izmantota ne tikai Kraftool produkcijas apkalpošanai. Salīdzinoši lielās projekta izmaksas saistītas ar to, ka purvainās teritorijas dēļ nācies uzbērt četrus metrus smilšu un veikt grunts noblīvēšanu. Tāpat celtņu izmēru dēļ bijušas ļoti augstas prasības pamatu izturībai.

Komentāri

Pievienot komentāru