Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Food Union grupā ietilpstošajā piena pārstrādes uzņēmumā Valmieras piens, kur tiek ražots Bifido jogurts.

Patlaban uzņēmums maina zīmola vizuālo indentitāti, papildina produktu klāstu un attīsta ražošanas procesus. Kopumā šo gandrīz divu gadu laikā Valmieras piena produktu zīmola, sortimenta un ražošanas procesu attīstībā uzņēmums būs ieguldījis vairāk nekā 800 000 eiro.

Līdz ar zīmola maiņu jauna vizuālā identitāte ir arī visiem Valmieras zīmola produktiem – lakonisks logotips, koši elementi un krāsu toņi ir apvienoti ar to pašu Valmieras nosaukumu, stāsta Food Union piena produktu zīmolu vadītāja Ilva Veidemane. Būtiskākās pārmaiņas uzņēmums veicis Valmieras jogurtu sortimentā – tiek piedāvātas jaunas garšas un izskats, un kopumā uzņēmuma portfelis paplašināts ar deviņiem jauniem jogurtiem.

Radīti trīs veidu Valmieras Bifido jogurti pēc pavisam jaunas receptes, kuras pamatā ir piens, BB-12 bifidobaktērijas, kā arī samazināts cukura daudzums. Šie produkti ir pieejami ar trīs veidu garšām – mango un marakujas, zemenes un alvejas, mellenes un lavandas.

Savukārt, lai apmierinātu steidzīgāku patērētāju pieprasījumu, radīti seši Valmieras dzeramie jogurti, kas pieejami Zaļi pakots PET pudelēs. Šajā Valmieras produktu sērijā iekļautas četras garšas – persiks ar jasmīnu, ābols ar laimu, mellene ar lavandu un mango–vaniļas.

«Kopā ar produktu attīstības tehnologiem ilgstošā darbā izvērtējām vairākus desmitus potenciālo garšu kombināciju, līdz nonācām pie jaunā produktu sortimenta. Galvenais uzstādījums šo garšu izvēlē – no dabiskām sastāvdaļām radītas mūsdienīgas, tendencēm atbilstošas, inovatīvas un harmoniski sabalansētas garšu kombinācijas,» komentēja I. Veidemane. Savukārt šā gada pavasarī pārmaiņas piedzīvoja Valmieras tīrkultūras. Arī šiem produktiem pieejamas jaunas garšas, izskats un pudeļu forma. «Tieši tīrkultūras kļuva par Valmieras vizuālās identitātes maiņas priekšvēstnesēm, kā arī par pirmo produktu Latvijā, kas saņēmis Latvijas zaļā punkta atzinumu Zaļi pakots, kas apliecina – šīs pudeles ir pilnībā pārstrādājamas. Arī jaunie Valmieras dzeramie jogurti tiek pildīti Zaļi pakots atzinumu saņēmušās PET pudelēs,» norādīja I. Veidemane.

Galerijā augstāk iespējams aplūkot, kā top jaunie Bifido jogurti, bet vairāk par uzņēmuma zīmola maiņas procesu iespējams izlasīt 11. oktobra laikrakstā Dienas Bizness!

Komentāri

Pievienot komentāru