Pārtika

Kafejnīcu tīkla Sala īpašniece SIA Nomeda ieguldīs 1,9 milj. Ls jaunā ražotnē

Gunta Kursiša, 13.07.2012

Jaunākais izdevums

Kafejnīcu tīkla un konditorejas Sala īpašniece SIA Nomeda ieguldīs aptuveni 1,9 milj. Ls jaunas konditorejas ražotnes izveidē.

«Vēlamies apvienot visas trīs ražotnes vienā, un šāds lēmums pieņemts, cenšoties ekonomēt līdzekļus, jo līdz šim trīs dažādās ražotnes atradās dažādās vietās, un tām visām bija jāmaksā īres maksa, elektrības izmaksas utt,» Db.lv stāstīja SIA Nomeda ekonomiste Gunta Šīmane.

Viņa norādīja, ka ražotni paredzēts izveidot «vecā padomju laiku ēkā», kas līdz šim kalpojusi kā noliktava. «Pēc rekonstrukcijas no ēkas paliks vien sienas, bet viss pārējais tiks būvēts no jauna,» viņa stāstīja.

Kopējās jaunās ražotnes izveides izmaksas būs aptuveni 1,9 milj. Ls, no kurām rekonstrukcijas darbiem tiks atvēlēti 1,17 milj. Ls. Ēkas parbūvi veiks SIA Būve Stils, kas uzvarējusi iepirkumu procedūrā, kurā savu pieteikumu iesniedza arī Rīgas kompānija SIA Uzņēmējs, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā.

Būvdarbus jaunajā ražotnē Bukaišu ielā 6 plānots pabeigt pēc gada – 2013. gada jūlijā.

SIA Nomeda jaunajā ražotnē plānots ražot ierastos miltu un konditorejas izstrādājumus, tāpat uzņēmums cer arī palielināt ražošanas jaudas. «Ražošanas jaudas var palielināt, tomēr tad jāraugās, vai saražotajam būs arī noiets,» norāda G. Šīmane. Līdz ar jaunās ražotnes atvēršanu SIA Nomeda kaļ plānus pievērsties arī tādu cepumu ražošanai, kas nesatur pārtikas piedevas.

2010. gada sākumā kafejnīcu Sala īpašniece SIA Nomeda bijusi pie valsts lielākajiem nodokļu parādniekiem, un 2010. gada decembra sākumā Nomedas parāds valstij bija 301 tūkst. Ls, tāpat 2010. gadā uzņēmumam tika ierosināta maksātnespēja.

SIA Nomeda reģistrēta 1992. gada augustā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Kafejnīcu tīkla Sala īpašniekam zaudējumi

Žanete Hāka, 06.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Nomeda, kas plašāk zināma kā kafejnīcu tīkla Sala īpašniece, neto apgrozījums pērn sasniedzis 2,81 miljonu eiro, kas ir par 4,76% mazāk, salīdzinot ar 2012. gadu, liecina Lursoft dati.

Uzņēmums ir norādījis, ka gadu noslēdzis ar zaudējumiem 260,15 tūkstošu eiro apmērā. Uzņēmuma zaudējumi daļēji skaidrojami ar Valsts ieņēmuma dienesta aprēķinātās soda naudas apmaksu un nodokļu maksājumu kavējumu.

Pārskata iesniegšanas brīdī uzņēmums ar darbavietām spēja nodrošināt 204 darbiniekus. SIA Nomeda kapitāldaļas savā starpā dala Gvido Bulzgis, kuram pieder 89,53% un Nomeda Bulzga, kurai attiecīgi pieder atlikušie 10,47% uzņēmuma kapitāldaļu. Abas personas savā starpā dala SIA Ademona, kam pieder restorāns Kaļķu vārti, kapitāldaļas

Runājot par 2014. gada mērķiem, uzņēmums izvirza finansiālā stāvokļa uzlabošanu un vienošanos ar kreditoriem par aizdevuma apmaksas termiņa pagarināšanu vismaz līdz 2016. gada 31.decembrim, tādējādi uzlabojot maksātspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Par Nomeda vienīgo īpašnieci kļuvusi Nomeda Bulzga

Lelde Petrāne, 29.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izmaiņas īpašnieku vidū šā gada 28. janvārī reģistrējusi SIA Nomeda, kas nodarbojas ar konditorejas izstrādājumu ražošanu, liecina informācija vietnē klientuportfelis.lv.

No Nomedas īpašnieku vidus aizgājis tās ilggadējais īpašnieks Gvido Bulzgis, līdz ar to par uzņēmuma vienīgo kapitāldaļu turētāju kļuvusi Nomeda Bulzga. Nomeda Bulzga vakar reģistrēta arī kā vienīgā SIA Ademona īpašniece.

Lursoft pieejamā informācija rāda, ka 2013. gadā Nomedas neto apgrozījums veidoja 2,809 milj.EUR, savukārt pārskata gadu uzņēmums noslēdza ar zaudējumiem 260,149 tūkst.EUR apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Liek uz mēles smalkmaizīti

Linda Zalāne, speciāli DB, 05.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldā vai sāļā maizīte ērtās iepirkšanās veikalos un DUS veido aizvien nozīmīgāku sortimenta daļu; to iegāde daudziem ir ik rīta rituāls.

Šī sortimenta daļa uzkodu segmentā ir uz palikšanu, un katrs no tirgotājiem izvēlas sev ērtāko veidu, kā ik rītu sagādāt pircējiem kārotās uzkodas. Izvēles iespējas ir vairākas, piemēram, iepirkt sasaldētu produkciju un to cept uz vietas, vai arī sameklēt tādu sadarbības partneri, kurš spēj nodrošināt svaigu maizīšu piegādi. Abos variantos ražotāju klāsts ir plašs gan no vietējo uzņēmumu pulka, gan ārvalstu, atzīst aptaujātie.

Narvesen kioskos smalkmaizītes veido vairāk nekā 50% no kopējā pārdoto uzkodu apjoma, un mārketinga vadītāja Ilze Dumceva akcentē, ka pieprasījums pēc smalkmaizītēm katru gadu aug strauji. Daļa smalkmaizīšu tiek ceptas uz vietas Narvesen, bet daļa tiek saņemtas jau gatavas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdienu piegādes uzņēmuma Foodout.lv apgrozījums šogad ir divkāršojies un līdz gada beigām uzņēmums plāno sasniegt 2,19 milj. eiro apgrozījumu, informē Foodout.lv valdes priekšsēdētājs Lauris Kokins.

«Tā ir straujākā izaugsme starp «Foodout Group» uzņēmumiem Baltijas valstīs,» viņš piebilst.

Foodout.lv operatīvā informācija liecina, ka decembrī par 24% audzis korporatīvo pasūtījumus skaits. Katrs 12. pasūtījums tiek veikts korporatīvajiem klientiem. Interesanti, ka pasūtījumi tiek veikti ne tikai uz ofisiem, bet arī uz dažādām izklaides vietām. Foodout.lv apkopotā informācija norāda, ka šogad populāri aizvadīto gadu un gaidāmos svētkus atzīmēt ar kopīgu svētku maltīti, kas veido ap 75% no korporatīvo pasūtījumu kopapjoma, 18% tiek veiktas konditorejas izstrādājumu piegādes, savukārt 7% veido dažādu ēdienu pasūtījumi.

«Līdzīgi kā iepriekšējos gados, arī šogad vērojam korporatīvo pasūtījumu pieaugumu, balstoties uz sezonalitāti – pasūtījumu skaits pieaug svētku laikā, proti, Ziemassvētkos, Lieldienās, Līgo svētkos, kad darbinieki kopīgi darbā atzīmē šos svētkus,» skaidro L. Kokins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Naglis: Viesnīcu un ēdināšanas segmentā atlikuši tikai daži vietējie spēlētāji

NOZARE.LV, 08.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā viesnīcu un ēdināšanas segmentā bijusi 6,4% izaugsme, savukārt gads bijis īpašs ar uzņēmumu īpašnieku strauju nomaiņu, līdz ar to vietējo uzņēmēju kontrolē atlikuši vien daži lielie tirgus spēlētāji, atzina Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas valdes loceklis Jānis Naglis.

«Pagājušajā gadā sākās ļoti strauja īpašnieku nomaiņa gan viesnīcu, gan ēdināšanas biznesā, un šī tendence turpinās. Dominē pircēji no Krievijas, Ukrainas, kā arī Azerbaidžānas un Armēnijas, kurus dažkārt interesē ne tik daudz viesnīca kā tāda, bet gan investīcijas nekustamajā īpašumā. Līdz ar to notikušas krasas izmaiņas vietējo uzņēmēju kontrolē un tikai dažas no viesnīcām, kuru skaits pārsniedz 100 numurus, nav izliktas pārdošanā. No ēdinātājiem palikuši pāris «cīnītāji»- «Lido» un «Nomeda», pārējais atrodas citu valstu īpašnieku rokās,» sacīja Naglis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas Rīgā ir sakuplojušas, turklāt ir attīstījušās vairākas ķēdes – Sala, Mārtiņa Beķereja, Vecrīga, Junge, Gustavbeķereja, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Krīzes laikā tika atvērts ļoti daudz konditoreju, taču daudzas tagad jau ir aizvērtas, jo šis ir specifisks bizness. Konkurence brīžiem ir nežēlīga. Uzskatu, ka tas ir virzītājspēks produkta un apkalpošanas attīstībai. Droši vien Rīgā ir daudz konditoreju, bet tas atkarīgs no tā, ar ko salīdzina, piemēram, kādā no Vācijas lielpilsētām konditoreju ir daudz vairāk nekā Rīgā,» tirgu raksturo Mārtiņš Kalniņš, Mārtiņa beķerejas (SIA Pērse-L.L.K.) valdes priekšsēdētājs. SIA Nomeda (Sala) projektu vadītāja Līva Liepiņa piesaka arī jaunu mājaslapu, lai aptvertu interneta komercijas plašās iespējas, šobrīd strādājam pie jaunu klientu piesaistes,» viņa stāsta. Savukārt SIA Luksus konditoreju tīkla Vecrīga īpašniece Ivande Pīlāga teic, ka īpašu konkurenci nejūtot. Blakus vienai no viņas konditorejām pirms kāda laika atvērta Mārtiņa beķereja – pirmajā nedēļā bijis apgrozījuma kritums, tomēr vēlāk viss esot atgriezies vecajās sliedēs, jo katram uzņēmumam ir savi klienti. «Mūsu publika nemainās,» saka I. Pīlāga. Galvenokārt tie ir vecāka gadagājuma ļaudis, taču apmeklētāju vidū ir arī jaunieši. Piedāvājumā reizēm tiek ieviesti kādi jauninājumi, tomēr pārsvarā sortimentu veido klasika – krēmšnites un ābolkūciņas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Pasākuma kulminācija - torte

Anda Asere, 22.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svinīgos korporatīvajos pasākumos, piemēram, uzņēmuma jubilejās un Ziemassvētku ballēs, bez kūkas neiztikt

«Kūka ir neatņemama pasākuma sastāvdaļa,» uzskata Ludmila Langere, SIA Langere valdes locekle.

Arī konditorejas veikalu un kafejnīcu tīkla Sala (SIA Nomeda) attīstības projektu vadītāja Līva Liepiņa norāda, ka korporatīvos vakaros torte ar uzņēmuma logo ir kā svinīgs papildinājums, kas konkrēto pasākumu ar kompāniju personalizē vēl vairāk. Daži uzņēmumi korporatīvos pasākumus organizē ar īpaši svinīgu tortes ievešanu zālē, kas vēl vairāk pievērš uzmanību tortei un uzņēmuma zīmolam.

Latvijas Nacionālās bibliotēkas restorāna Klīversala pārvaldītāja SIA OZRT valdes loceklis Lauris Streņģe torti salīdzina ar notikuma kulmināciju. «Kūka ir nozīmīgs elements ikvienā lielāka mēroga pasākumā,» viņš spriež. Tomēr šodien kūkas funkcija ir simboliska un akcents vairāk tiek likts uz uzkodām. Torte piešķir svētku galdam svinīgumu un izsmalcinātību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties konditorejas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma Sala ražotnē.

SIA Nomeda ražotne atrodas Bukaišu ielā, kur divos stāvos izvietoti konditorejas cehi. Apjoms ir liels, jo kompānijai ir daudz tirdzniecības vietu.

Uzņēmums ir izveidots 1994.gadā un sākotnēji atradās Dzirnavu ielā.

Daļā tirdzniecības vietu gan konditorejas izstrādājumus cep uz vietas un no konditorejas ražotnes piegādā tikai sagatavoto mīklu, bet daļai piegādā gatavus.

Sākotnēji konditorejas uzņēmumam bija trīs ražošanas vietas – Dzirnavu ielā, Biznesa centrā un Sporta ielā. Tad tika uzcelta ēka Bukaišu ielā, apvienojot visas trīs ražošanas vietas.

Kompānijas pārstāvji skaidro, ka visi izstrādājumi ir roku darbs un uzņēmums tiem nepievieno tādas sastāvdaļas kā palmu eļļu un citas, ko uzņēmumi bieži vien izmanto, lai samazinātu produktu pašizmaksu. Tāpat konditorejas izstrādājumu ražošanā tiek izmantots arī sviests.

Komentāri

Pievienot komentāru