Latvijā darbu uzsācis jauns premium segmenta kolektīvās iepirkšanās portāls Give to Get (G2G) ar mērķi nākotnē iekarot arī Baltijas tirgu, informē G2G valdes priekšsēdētājs Gatis Vernavs.
Portāls koncentrēsies uz pasaulē un Latvijā atpazīstamu zīmolu preču un pakalpojumu tirdzniecību. «Radot šo portālu, mūsu mērķis bija iet atšķirīgu ceļu salīdzinājumā ar citiem šīs jomas spēlētājiem un pircējiem piedāvāt premium kategorijas preces un pakalpojumus no Latvijā un pasaulē zināmiem zīmoliem, koncentrējoties tieši uz kvalitāti, kas klientiem liktu justies droši par nopirkto,» skaidro G. Vernavs.
Lai gan kolektīvās iepirkšanās joma nav nekāds jaunums Latvijā un Baltijā, tomēr G2G, veicot padziļinātu Baltijas tirgus izpēti, redz iespēju ne tikai nostiprināties Latvijas tirgū kā stabils spēlētājs, bet arī izvērst savu darbību Baltijas mērogā. Tā nolūkos G2G ir izveidojis ciešas un savstarpēji izdevīgas partnerattiecības gan ar vietējiem, gan starptautiskajiem tirgotājiem, un plāno aktīvi turpināt darbu šajā virzienā.
«Mūsu galvenais uzdevums būs, apmierinot klientu vēlmes, spēt arī mainīt līdzšinējos stereotipus vai slikto pieredzi, ko radījuši citi tirgus dalībnieki. Tā pašreiz ir vērā ņemama problēma. Tāpēc mēs centīsimies pakalpojumus un preces piedāvāt tikai no tiem pakalpojuma sniedzējiem un preču zīmoliem, kas ir atpazīstami Latvijas un pasaules tirgū,» skaidroja G.Vernavs.