Konkurence min uz papēžiem 

Pēdējos divos gados Rīgā bērnu svinību vietas saradušās kā sēnes pēc lietus; cita par citu gaumīgāka un atraktīvāka.

Linda Zalāne, speciāli DB, 2019. gada 21. marts plkst. 8:51

«Ja salīdzina situāciju, kad sākām sava projekta realizāciju, un tagad, svinību vietu skaits varētu būt pat dubultojies. Pieprasījums rada piedāvājumu. Pēdējos gados svinēt bērnu svētkus ārpus mājām kļuvis populāri. Bērnu vecāki aktīvi meklē, interesējas, vērtē. Līdz ar to rodas arī piedāvājums. Pieprasījumu veicina vidējā dzīves līmeņa pieaugums, ekonomikas augšupeja un vēlme mainīt svinēšanas tradīcijas,» teic svētku un rotaļu telpas bērniem Wild One mārketinga vadītāja Līga Reinfelde.

Wild One savu darbību sāka 2018. gada augustā kā divu brāļu un to ģimeņu izveidots projekts. «Jau kādu laiku domājām par ģimenes biznesa sākšanu, apstākļu sakritību rezultātā nonācām pie domas par bērnu ballīšu telpas izveidi. Meklējot telpas svinībām ģimenes jaunākajam loceklim, vēl iepriekš secinājām, – lai gan telpu piedāvājums gana liels, daļa no tām izvēlētajā laikā bija jau rezervētas vai arī neatbilda vēlmēm,» atminas L. Reinfelde.

Tā kā šādas vietas tiek veidotas arvien vairāk un vairāk, tirgus ir tuvu piesātinājumam, tomēr, viņasprāt, cilvēku gaumes un vēlmes ir ļoti dažādas. Viens nevar patikt visiem. Tāpēc atrast sev un saviem bērniem piemērotu vietu nemaz nav tik viegli. Patērētājam, protams, ir labi, ja ir izvēle. «Tas liek «iespringt» arī pakalpojuma sniedzējiem kļūt vēl labākiem un interesantākiem. Domāju, ka lielākajās Latvijas pilsētās ir potenciāls šādiem projektiem, protams, viss atkarīgs no iedzīvotāju daudzuma, pirktspējas un demogrāfiskās situācijas. Katrā ziņā esam par to, lai šādas vietas būtu pieejamas un nestu prieku mazajiem svinētājiem visā Latvijā,» teic L. Reinfelde.

Līdzīgās domās ir arī rotaļu un svinību vietas Ciao Bambino īpašnieks, valdes loceklis Jānis Saule, kurš šajā biznesā sāka darboties pirms divarpus gadiem. «Katram ir sava auditorija. Mums ir «augstais» segments. Šajā biznesa nišā saradušies daudz uzņēmumu, jo, no malas skatoties, šķiet, ka šis ir viegls bizness, bet tā nebūt nav. Sākotnējās investīcijas, lai svinību vietu iekārtotu kvalitatīvu, ir lielas. Ir uzņēmumi, kuri nomā vienu mazu telpu, kurā uztaisa bumbu baseinu, un tas arī ir viss. Neesmu skaitījis, cik kopumā Rīgā ir svinību vietu bērniem, bet tirgus ir piesātināts, konkurenti ir aiz katra stūra. Man šī ir papildu nodarbe, jo pamata darbā tirgoju spēļu izklaides aparātus no Eiropas un Krievijas,» stāsta J. Saule.

Arī L. Reinfelde akcentē, ka investīciju apjoms, sākot šo biznesu, ir lielāks nekā varētu šķist, it īpaši, ja tiecas pēc kvalitātes. «Vēlējāmies visu izdarīt maksimāli kvalitatīvi, lai no rezultāta būtu prieks gan pašiem, gan klientiem. Rezultātā, protams, sākotnēji plānotie ieguldījumi krietni pieauga un šobrīd arvien turpinām investēt telpu labiekārtošanā un pilnveidošanā. Investīciju apjoms varētu būt līdzvērtīgs jaunas automašīnas cenai. Mūsu gadījumā lielākās izmaksas veidoja telpu pielāgošana, jo, lai sasniegtu vēlamo rezultātu, ieklātas jaunas grīdas, izbūvētas starpsienas, izveidoti telpām papildu logi, pārkrāsotas sienas, griesti,» stāsta L. Reinfelde.

Visu rakstu lasiet 21. marta laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 14. novembris plkst. 12:20

Latvijas vārds Eiropā kļūst dzirdams biežāk un skaļāk, un starptautisku pasākumu rīkošana...

2018. gada 12. aprīlis plkst. 13:27

Sociālajā tīklā «Facebook» ievietots sludinājums, kas liecina, ka par 12 000 eiro...

2014. gada 14. maijs plkst. 7:51

Pēc divu gadu darbības ģimenes centru papildina ar īpaši vecākiem un bērniem...

2014. gada 28. aprīlis plkst. 8:23

499 latviešu bērni pēdējā desmitgadē kļuvuši par amerikāņiem - to sekmējušas...

2014. gada 16. janvāris plkst. 9:43

Tehnoloģiju kompānija Apple atdos kopumā 32,5 miljonus ASV dolāru vecākiem, kuru bērni...

Nepalaid garām

«Es vēlos strādāt nozarēs, kur nav tādas regulācijas, nav tādas valsts iejaukšanās...

Coworking Liepaja telpas par savu darba vietu sauc aptuveni 40 pastāvīgie biedri,...

Vēstniecība, pārstāvniecība, savrupnams, kultūras un darījumu centrs, muzejs, izstāžu telpa,...

Eksports ir viens no galvenajiem valsts attīstības virzītājspēkiem, un uzņēmumiem tas ir svarīgs solis...

Āgenskalns pēdējo gadu laikā ir kļuvis par arvien pieprasītāku vietu dzīvošanai, nereti...

Bijušais NATO ģenerālsekretārs Anderss Fogs Rasmusens izglābj PNB Banku (bijušo Norvik Banku),...

No šīs sadaļas
2019. gada 19. aprīlis plkst. 9:21

Biznesa portāls db.lv viesojās SIA Kokradis ražotnē Jelgavā, lai vērotu, kā tiek...

2019. gada 12. aprīlis plkst. 10:36

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties SIA Smalkais...

2019. gada 22. marts plkst. 7:44

Uzņēmums Baltu Rotas Siguldā jau 25 gadus darina Nameja gredzenus un gada...

2019. gada 21. marts plkst. 11:22

Jaunnedēļ Krišjāņa Barona ielā, Rīgā, tiks atvērta pirmā zero waste jeb bezatkritumu...

2019. gada 20. marts plkst. 9:05

Spieķu darināšanai Siguldas apkārtnē ir vairāk nekā divsimt gadus sena vēsture. Spieķu...

2019. gada 20. marts plkst. 6:51

Šis gads saldumu ražotājai SIA Taste Caps! sācies ar pārcelšanos uz jaunām...

2019. gada 19. marts plkst. 6:45

Informācijas tehnoloģiju jaunuzņēmums Lahdes ar laiku cer apkalpot 1% Eiropas dokumentu aprites...

2019. gada 18. marts plkst. 9:04

«Visgrūtākais bija pārvarēt bailes, ka nesanāks,» teic laulāts pāris Ineta Trautmane un...

2019. gada 13. marts plkst. 7:25

Pašmāju audzētie ziedi, kā arī citi augu produkti tiek piedāvāti arvien mazāk,...

2019. gada 11. marts plkst. 7:18

SIA Kaltenes krasti atjaunoto plakātu kolekcija izceļ pagājušā gadsimta 20.-30. gadu izcilākos...