Pērn AS Laima neto apgrozījums sasniedzis 6,894 miljonus latu, kas ir par 10,59% mazāks nekā gadu iepriekš, liecina uzņēmuma dati Lursoft.
Tomēr, neskatoties uz apgrozījuma kritumu, ražotāja peļņa palielinājusies par 15,47%, sasniedzot 787,4 tūkstošus latu.
Pērn AS Laima startējusi ar jaunu imidža kampaņu un zīmola filozofiju, kā rezultātā uzsākta darbība pie Laimas zīmola produktu vizuālā izskata uzlabošanas un nomaiņas. Kā pirmās ar jauno tēlu ieviestas 100 gramu šokolādes tāfelītes ar septiņām dažādām garšām.
Kā savā ziņojumā norāda uzņēmuma vadība, pagājušajā gadā turpināts ieguldīt līdzekļus iekārtu un tehnoloģisko procesu uzturēšanā un modernizācijā. Pērn iegādātas glazūras masas sagatavošanas iekārtas un renovēts Miera ielas ražotnes 1.stāvs.
AS Laima vadība skaidro, ka uzņēmuma galvenais mērķis šogad ir turpināt ražošanas efektivitātes uzlabošanas pasākumus, kā arī nodrošināt tehnoloģisko procesu modernizāciju un kapitālo ieguldījumu projektu realizāciju, nodrošinot jaunu inovatīvo produktu ražošanu un turpinot attīstīt produktu kvalitāti.