AS Latvijas balzams sācis ražot dzirkstošo alkoholisko dzērienu Cosmopolitan Diva, kura tapšanā izmantota dzēriena filtrācija caur zeltu, informē uzņēmuma pārstāve Dana Hasana.
Dzēriena receptūras un dizaina izstrādē, tirgus pētījumos un ražošanas nodrošināšanā, kā arī mājaslapas izveidē investēti 22 tūkstoši eiro.
Uzņēmuma pārstāvji stāsta, ka par jauno uzņēmumu interesi jau izrādījuši uzņēmuma klienti Krievijā, Izraēlā un Polijā.
Kā skaidro AS Latvijas balzams pārstāvji, dzirkstošo dzērienu filtrācija caur zelta diegiem ir inovatīva metode, ko līdz šim pamatā izmantoja tikai stipro alkoholisko dzērienu ražošanā.
AS Latvijas balzams apgrozījums eksporta tirgos pērn audzis par 2,8%. Lielākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts Krievijā (par 5,5%), Latvijas beznodokļu zonā (par 18,2%) un Ukrainā (par 38,3%).
2013. gadā galvenie tiešā eksporta virzieni bijuši Baltijas valstis, Krievija, Vācija un Skandināvija, paralēli apgūstot jaunus tirgus, piemēram, Ķīnu.