Krievijas uzņēmums Moskovskij Zavod Kristall turpmāk nevarēs izplatīt degvīnu Prazdņičnaja Vodka, jo nav pārsūdzēts nelabvēlīgais spriedums, kurš tagad jau stājies spēkā. Līdz ar to Latvijas Balzams var justies droši attiecībā uz šo šņabi, kura etiķete izskatījusies kā klonēta Stoļičnaja Vodkas preču zīme. Stoļičnaja Vodkas reklāmā LB investējis ievērojamus līdzekļus, taču krievu rūpnīca, kopējot brenda identitātes vizuālos elementus, gribējusi iztikt bez mārketinga investīcijām. LB visu laiku ir dažādi tiesas procesi par LB piederošu brendu un tirdzniecības zīmju piratizēšanu, no kuriem skaļākais bija strīds par šņabju Kaznacheyskaja un Carskij Pokrovj reklāmu līdzību. «Jā, mēs bieži iesniedzam šādas prasības un gandrīz vienmēr tiesā arī uzvaram, jo tiesājamies tikai par taisnu un drošu lietu,» Db iepriekš uzsvēra LB intelektuālā īpašuma konsultants Valdis Bīmanis.