Ražošana

Latvijas smaržu un kosmētisko līdzekļu ražotāja pērn piedzīvo apgrozījuma kritumu

Gunta Kursiša, 26.07.2013

Jaunākais izdevums

SIA Attirance, kas agrāk bija pazīstama ar nosaukumu Labo Ziepju darbnīca un nodarbojas ar smaržu un kosmētisko līdzekļu ražošanu, 2012. gadā apgrozīja 930 tūkstošus latu, kas ir par 14% mazāk nekā 2011. gadā, liecina Lursoft dati.

Ražotāja pērno gadu noslēdza ar 290,2 tūkst. Ls zaudējumiem iepretim 75,9 tūkst. Ls peļņai, ko uzņēmums guva 2011. gadā.

Uzņēmuma vadība skaidro, ka pērn zaudējumi radušies, atzīstot šaubīgos debitorus 310,5 tūkst. Ls apmērā, tādēļ kopumā uzskatāms, ka SIA Attirance saimnieciskā darbība aizvadītajā gadā bijusi veiksmīga. Pērn SIA Attirance palielinājusi sortimentu ar 17 jauniem produktiem. Tāpat pagājušajā gadā atvērtais SIA Attirance pirmais SPA salons, kas izveidots ar mērķi turpināt attīstīt Latvijā ražotās Attirances kosmētikas zīmolu arī pasaulē, izveidojot un pārdodot SPA franšīzes konceptu, norāda uzņēmuma vadība.

Uzņēmums savu darbību uzsāka 2003. gadā, un pērn nodarbināja 55 cilvēkus. Uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amata pienākumus pilda Atis Liepiņš, kas ir arī vienīgā amatpersona valdē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Izbeigts kosmētikas ražotāja SIA Attirance maksātnespējas process un uzņēmums likvidēts.

Pēc kosmētikas ražotāja SIA «Attirance» maksātnespējas procesa izbeigšanas pagājušajā nedēļā, šonedēļ uzņēmums likvidēts, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Pirmdien, 29.janvārī SIA «Attirance» izslēgts no komercreģistra.

SIA «Attirance» izveidots 2003.gadā, un nodarbojās kosmētikas ražošanu. Uzņēmums savas darbības pirmajos gados strauji attīstījās, ik gadu dubultojot savu apgrozījumu, un 2010.gadā tā apgrozījums pārsniedza vienu miljonu eiro. Lielāko apgrozījumu SIA «Attirance» sasniedza 2011.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums sasniedza 1,550 miljonus eiro.

Uzņēmuma peļņa tā darbības laikā bijusi svārstīga - no pāris tūkstošiem līdz 274 tūkstošiem eiro, ko uzņēmums nopelnīja pirmskrīzes buma laikā 2007.gadā. Četros no 12 darbības gadiem, par kuriem «Lursoft» pieejami uzņēmuma finanšu rādītāji, SIA «Attirance» arī cietis zaudējumus. Lielākie tie bija 2012.gadā, sasniedzot 370 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Attirance apgrozījums sarucis par ceturtdaļu

Žanete Hāka, 08.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziepju un kosmētisko līdzekļu ražotāja un tirgotāja SIA Attirance apgrozījums pērn sarucis par 24,8% - no 1,312 miljoniem eiro 2013.gadā līdz 986,134 tūkstošiem eiro pērn.

Kā skaidro SIA Attirance vadība, viens no iemesliem straujajam uzņēmuma apgrozījuma kritumam ir sadarbības pārtraukšana ar Krieviju. Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 75,765 tūkstošu eiro zaudējumiem, bet nodokļos valsts kopbudžetā pērn samaksājis 84,19 tūkstošus eiro.

Kopš 2008.gada SIA Attirance piedāvā atvērt uzņēmuma veikalus franšīzes partneriem citās valstīs, un, kā savā iesniegtajā gada pārskatā ziņo uzņēmums, šobrīd visā pasaulē atvērti jau 25 franšīzes veikali, kā arī noslēgti 5 Master franšīzes līgumi un 1 ekskluzīvs distribūcijas līgums ar tādām pasaules valstīm, kā Ķīna, Turcija, Maroka, Sauda Arābija, Dienvidkoreja, AAE.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa 24.janvārī nolēmusi izbeigt kosmētikas ražotāja SIA «Attirance» maksātnespējas procesu, jo izpildīts kreditoru prasījumu segšanas plāns, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmuma maksātnespējas process tika ierosināts 2016.gada 23.septembrī pēc AS «Capitalia» iesnieguma, jo kosmētikas ražotājs nebija veicis AS «Capitalia» aizdevuma atmaksu līgumā noteiktajā termiņā un bija parādā 26 tūkstošus eiro.

Pēc maksātnespējas procesa pasludināšanas par SIA «Attirance» maksātnespējas procesa administratoru tika iecelts Armands Apsāns.

Tā kā maksātnespējas procesā izpildīti kreditoru prasījumi, tad administrators Armands Apsāns 2018.gada 9.janvārī vērsās tiesā ar pieteikumu par maksātnespējas procesa izbeigšanu, ko tiesa uzskatīja par pamatotu un apmierināja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Attirance atgriežas peļņā

Žanete Hāka, 28.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja SIA Attirance pērn apgrozījusi 1,312 miljonus eiro, kas ir par nepilnu procentu mazāk nekā pirms gada, liecina Lursoft dati.

Pēc 2012.gada 370,267 tūkstošu eiro zaudējumiem pērn uzņēmums atkal strādājis ar peļņu. 2013.gadu kosmētikas ražotājs pabeidzis ar 161,07 tūkstošu eiro peļņu pēc nodokļu nomaksas.

SIA Attirance savu darbību uzsākusi 2003.gadā ar nosaukumu Labo Ziepju Darbnīca, 2008.gadā sākot arī piedāvāt iespēju ārvalstīs uz franšīzes līguma pamata atvērt veikalus ar Attirance nosaukumu. Patlaban zem uzņēmuma nosaukuma darbojas jau 25 franšīzes veikali visā pasaulē, tāpat arī noslēgti 5 Mastes franšīzes līgumi un 1 ekskluzīvs distribūcijas līgums.

Šogad SIA Attirance paredzējusi strādāt pie attīstības, paplašinot realizācijuas tirgu, turpinot darbu pie jaunu kosmētikas produktu recepšu izstrādes, ieviešanas un ražošanas. Uzņēmums iecerējis iegādāties arī jaunas ražošanas iekārtas, kuras tiks izmantotas produktu ražošanai lielākā apjomā, kas ļaus ne tikai apgūt jaunus klientus, bet arī celt apgrozījumu un ražošanas kapacitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tiesā tiek prasīta ATTIRANCE maksātnespēja

Lelde Petrāne, 09.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesā iesniegts SIA ATTIRANCE maksātnespējas pieteikums, liecina ieraksts Maksātnespējas administrācijas mājaslapā.

Ar maksātnespējas pieteikumu tiesā vērsās AS Capitalia.

Maksātnespējas procesa lieta ierosināta 9. septembrī.

SIA ATTIRANCE nodarbojas ar kosmētikas ražošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

WEYERGANS un UNA aicina jūs uz sadarbības projektu — pretnovecošanās procedūru kursu sejai, kaklam un dekoltē zonai

, 15.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzas priekšrocības un plusi, jo sejas, kakla un dekoltē zonas āda tiek vienmērīgi atjaunota, pievēršot īpašu uzmanību problēmzonām. Šīs metodes kalpo arī kā starta mehānisms audu reģenerācijai un atjauno ādā tās bioloģiskos procesus.

• Modernā ārstnieciskā kosmetoloģija piedāvā plašu šādu metožu klāstu. Vācijas kompānija WEYERGANS HIGH CARE jau 30 gadu veic medicīnisko tehnoloģiju pētniecību un inovācijas, radot spēcīgu pamatu skaistumkopšanas nozares attīstībai.

• «Ir gudri rūpēties par savu veselību jau laikus, lai nākotnē varētu izvairīties no nepatīkamām problēmām,» skan WEYERGANS moto.

• Latvijā varam izbaudīt šīs kompānijas sniegtās veselīgās skaistumkopšanas iespējas WEYERGANS CENTROS un STUDIJĀS — licencētās iestādēs, kas piedāvā kompleksu pieeju cīņai ar novecošanos — daudzveidīgas aparātu procedūras, profesionālu kosmētiku ādas kopšanai mājas apstākļos, kā arī uztura bagātinātājus saistaudu nostiprināšanai. WEYERGANS speciālisti ir profesionāļi, kuri regulāri papildina zināšanas Latvijā un Vācijā atbilstoši firmas augstajiem standartiem un metodikām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotāji turpina izaugsmi kā vietējā, tā eksporta tirgū; saskaroties ar neveiksmēm, daži cenšas piezemēties uz četrām kājām

Pašmāju kosmētikas ražotāju pulkā pie apvāršņa šogad neviens jaunpienācējs spoži nav iemirdzējies, toties jau esošajiem zīmoliem šis gads nesis vērā ņemamas pārmaiņas. «Var uzskatīt, ka kosmētikas ražošana Latvijā ir nozare ar tradīcijām, un pašreiz industriālā un profesionālā mērogā darbojas vairāki ražošanas uzņēmumi, kuri, cik man zināms, nākotnē raugās ar pozitīvu skatu un paredz turpmāku izaugsmi,» stāsta SIA Madara Cosmetics direktors Uldis Iltners. Viņaprāt, izaugsme katrā atsevišķā uzņēmumā kāpinās arī nozares kopējo līmeni, no kā ieguvēji būs visi tirgus dalībnieki. Latvijā aktivitāte kosmētikas nozarē ir augstāka nekā kaimiņvalstīs, un pašmāju ražotāji ir spējuši veiksmīgi darboties ārvalstu tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja "Stenders" e-komercijas pārdošanas rādītāji šā gada martā, salīdzinot ar pērno martu, ir pieauguši vairāk nekā divas reizes; aprīlī šī tendence turpinās, bet nenosedz dramatisko mazumtirdzniecības apjoma kritumu.

"Šobrīd strādājam arī pie "Amazon" kanāla attīstības, lai vēl vairāk paplašinātu klientu iespējas iegādāties "Stenders" produkciju tiešsaistē un padarītu to vēl plašāk pieejamu visā pasaulē," norāda Jans Gans (Yang Gang), "Stenders" vadītājs.

Sākoties ārkārtas stāvoklim, kompānijā kopumā situācija nemainījās tik krasi, kā tas esot noticis ar daudziem citiem Latvijas uzņēmumiem. Ķīna ir viens no svarīgākajiem "Stenders" tirgiem, kas šobrīd veido lielāko daļu no kopējā apgrozījuma. Kad Ķīnā sākās koronvīrusa uzliesmojums un ar to saistītie ierobežojumi, pārējie tirgi vēl darbojās. Savukārt šobrīd, kad citās valstīs ir spēkā ierobežojumi, Ķīnā situācija lēnām atkal sāk uzlaboties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Higiēnas preču rezerves atbilst vairāku mēnešu vidējam patēriņam

Ilze Žaime, 19.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apzinot pirmās nepieciešamības higiēnas preču krājumus lielo tirgotāju un izplatītāju noliktavās, tirgotāji apliecinājuši, ka šo preču krājumi gan veikalos, gan noliktavās ir būtiski lielāki kā parasti, informē Ekonomikas ministrija.

Jau šobrīd šo preču krājumi atbilstot vairāku mēnešu vidējam Latvijas patēriņam, līdz ar to neesot pamata bažām, ka esošie satiksmes traucējumi Eiropā būtiski ietekmēs šo preču pieejamību Latvijas veikalos.

Ekonomikas ministrija pastāvīgā dialogā ar tirgotājiem saņēmusi informāciju, ka tirgotāji pat pirms šī uzdevuma saņemšanas ir izveidojuši pirmās nepieciešamības preču krājumus ar rezervi.

Pastiprināti Ekonomikas ministrija uzrauga situāciju tirgū attiecībā uz higiēnas preču - ziepju, mitro salvešu, autiņbiksīšu, zobu pastu, zobu birstu, papīra dvieļu, tualetes papīra un higiēnas preču sievietēm - pietiekamību. Vienlaikus komersanti ir informēti, ka tiklīdz kāda no precēm (jebkurām) sasniedz zemu līmeni, nekavējoši tiek iesniegta informācija Ekonomikas ministrijai, lai sniegtu maksimālo atbalstu un veicinātu preču pietiekamību valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs "Stenders" radījis jaunu un Eiropā vēl nebijušu produktu – plastilīna ziepes.

Plastilīna ziepes attīsta fantāziju un vizuālā noformējuma dēļ ir nebijis risinājums, kas neierastā veidā motivē bērnus mazgāt rokas, informē ražotājs. Pēc rotaļāšanās ar plastilīna ziepēm rokas, saskaroties ar ūdeni, saputosies un noskalojot kļūs tīras.

Plastilīna ziepes var izmantot gan kā roku un ķermeņa ziepes, gan kā šampūnu vai vannas bumbas. Vienlaikus produkts attīsta radošo domāšanu un pirkstu veiklību, jo ir piemērots gan plucināšanai, gan mīcīšanai un dažādu figūru veidošanai.

"Ideja radās neformālā sarunā starp kolēģiem, taču uzreiz pievērsa produktu izstrādātāju vērību, un jau pavisam drīz eksperti laboratorijā ķērās pie darba, lai pēc vairākus mēnešus ilgas izpētes un testēšanas prezentētu jauno produktu," stāsta uzņēmuma ķīmiķe Jūlija Kuzņecova.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas balzams 10 miljonu eiro peļņu izmantos konkurētspējas stiprināšanai

LETA, 08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju sabiedrības "Latvijas balzams" 2019.gada peļņu 10,046 miljonu eiro apmērā iecerēts atstāt nesadalītu un izmantot "Latvijas balzams" konkurētspējas stiprināšanai, nolemts uzņēmuma kārtējā akcionāru sapulcē.

Akcionāru sapulcē apstiprināti kompānijas valdes, padomes ziņojumi un zvērināta revidenta atzinums, 2019.gada pārskats un atkarības pārskats. Tāpat akcionāri pieņēma zināšanai "Latvijas balzams" valdes un padomes ziņojumus, kā arī zvērināta revidenta atzinumu.

Par "Latvijas balzams" revidentu 2020.gada pārskatu revīzijai ievēlēta auditorfirma "PricewaterhouseCoopers". Revidentam par 2020.gada pārskatu revīzijas veikšanu noteikta 28 780 eiro atlīdzība, neiekļaujot pievienotās vērtības nodokli (PVN). "Latvijas balzams" valdei uzdots noslēgt līgumu ar ievēlēto revidentu par kompānijas 2020.gada pārskatu revīziju.

Tāpat uzņēmuma padomes locekļu amatos uz nākamajiem pieciem gadiem ievēlēti Petrs Avens, Rolands Gulbis, un Valižans Abidovs un Velga Celmiņa, bet no padomes atcelts Aleksandrs Maslo, kura vietā iecelts Jānis Buks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Ieskats atjaunotā kosmētikas zīmola Dzintars ražotnē

Monta Šķupele, 09.03.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pie patērētājiem visā Latvijā atgriezies kosmētikas zīmols Dzintars, kuru tā vēsturiskajā rūpnīcā atsācis ražot uzņēmums H.A. Brieger.

Ar laiku uzņēmums plāno pārbūvēt ražotni, lai tā kļūtu energoefektīvāka, kā arī lielākās investīcijas nākamo trīs, četru gadu laikā ir paredzētas jaunās iekārtās un ražošanas cehos. Nākamā pusotra gada laikā plānots atjaunot fasēšanas ceha telpas un aprīkojumu.

"Dienā mēs varam ražot līdz 4 tonnām masas un safasēt līdz 20 000 vienību. Kad dosimies eksportā, tad veidosim otro, trešo maiņu un pēc aptuveni trīs gadiem atgriezīsimies pie tā paša ritma, kas bija padomju laikos, kad Dzintars strādāja 24/7. Es ceru, ka mēs nonāksim arī līdz tam," atklāj uzņēmuma vadītāja Anastasija Udalova.

Dzintars kosmētika atgriežas veikalos 

Dzintars ķermeņa kopšanas līdzekļu jaunā līnija ar 15 produktiem sākusi ceļu pie...

Pirmajā darbības gadā uzņēmums vēlas sasniegt vismaz 7 miljonu eiro apgrozījumu. "Mēs būsim apmierināti, bet es uzskatīšu, ka neesmu labi izpildījusi savu darbu un varētu labāk. Plāns ir nākamo trīs gadu laikā kļūt par lielāko kosmētikas ražotāju Baltijā. Citādi mēs nevaram atļauties, lai uzturētu visas ēkas. Piemēram, ēkas pieder atsevišķam uzņēmumam, pārvalde citam un ražošana ir cits uzņēmums, kas īrē telpas. Visas Dzintaram nevajadzīgās telpas tiek izīrētas nomniekiem, lai nevilktu ražotni uz leju, lai tā negrimst, kā tas bija iepriekšējā Dzintarā," pauž A.Udalova.

Šobrīd uzņēmumā notiek četru produktu sēriju ražošana. Savukārt pēc aptuveni divām nedēļām uzņēmums H.A. Brieger piedāvās vēl trīs jaunus produktus – divas zobu pastas Tūja un Engure, kā arī mutes skalošanas līdzekli Bērzupe. Aprīļa beigās, maija sākumā visos veikalos un aptiekās nonāks arī saules aizsarglīdzekļi.

Dzintars pavasarī startēs ar jaunu dizainu 

Atsākot “Dzintars” kosmētikas ražošanu, tās produktu iepakojuma dizains ir izstrādāts pilnībā...

"Nolēmām, ka arī eksporta tirgos vēlamies startēt ar saules aizsarglīdzekļu sēriju. Tā ir produkcija, ar kuru mēs kā Dzintars un Latvijas tauta noteikti varam lepoties eksportā. Tas būs aptieku produkts par pieņemamu cenu, ko var nopirkt jebkurā veikalā," komentē A. Udalova. Eksportā ar šiem produktiem plānots startēt Igaunijā, Ukrainā un Gruzijā.

Jūnijā patērētājiem tiks piedāvāti matu kopšanas līdzekļi, kā arī bērniem paredzēta kosmētika. Šobrīd notiek diskusija, kādus varoņus likt uz produktu iepakojumiem. Savukārt septembra beigās uzņēmums piedāvās arī sejas kopšanas līdzekļus.

Nākamajā gadā uzņēmums piedāvās vēl vienu zīmolu H.A Brieger. "Tālākais punkts, kur bija pieejams H.A. Brieger ziepju un parfimērijas fabrikas izstrādājumi, bija Čikāga. Mēs vēlamies, lai šis zīmols atgrieztos savās vēsturiskajās vietās - Čikāgā, Parīzē, Briselē un Sanktpēterburgā. Ar Dzintars es ticu, ka mēs radām jaunu nišu – dabisko masu produkciju, jo mūsu galvenais izaicinājums ir, lai produktos būtu ne mazāk kā 95% dabisko sastāvdaļu un 5% mēs atstājam zinātnei," stāsta A.Udalova.

Piemēram, Niveja krēmam atstāta līdzšinējā receptūra. Mazliet ir pamainīta produkta smarža, lai padarītu to maigāku. Arī lūpu balzamiem ir saglabāta vēsturiskā recepte. Visos pārējos produktos ir izņemti sulfāti un parabēni, bet pamatā tās ir vēsturiskās Dzintars receptūras.

Arī jaunā matu sērija būs balstīta uz Dzintars vēsturiskajām receptūrām, bet tajās nebūs silikonu, sulfātu, parabēnu. "Tā būs ļoti laba kosmētika par cenu, kuru principā tirgū neviens nepiedāvā. Ar ko mēs ceram izdzīvot šādā cenu grupā? Tas ir apjoms un mēs domājam, ka šādā veidā mēs varam pretendēt ne tikai uz NVS valstīm, bet noteikti arī uz Skandināviju un Eiropu, jo visa pasaule pārorientējas uz dabiskumu un tā ir niša, kura mums noteikti ir jāaizņem masu produkcijas tirgū. Ar ko mēs esam sliktāki ar Itāliju, Vāciju vai Franciju? Kāpēc mēs nevarētu ražot tādos apjomos? Mums ir 43 000 kvadrātmetru ražotne, mēs nevaram atļauties būt mazs uzņēmums. Mums noteikti ir ļoti daudz jāeksportē," komentē A.Udalova.

Viņa atzīst, ka Dzintars sev nes līdzi nostaļģiju un atmiņas, taču plānots uzrunāt arī jaunāku auditoriju. "Mūsu partnerim McCann lielākais izaicinājums bija izdomāt, kā uzrunāt jauniešus. Manuprāt, mūsu klips, kurā ir Raimonda Paula 70. gadu dziesma un jauniešu performance, sāk uzrunāt jauniešus. Manuprāt, mūsdienu jauniešiem arī ir svarīgi, vai produkts ir ražots šeit, vai ārzemēs. Es labprāt atstāšu naudu pie sevis, mājās, nevis maksāšu kādam uz ārpusi," pauž A.Udalova.

Vaicāta, vai Dzintars atsāks ražot arī dekoratīvo kosmētiku, A.Udalova atzīst, ka tas ir viņas sapnis. "Ja mēs atskatāmies vēsturē, tad Dzintars sarkanās lūpu krāsas brauca skatīties pat L'Oreal vadība, lai lūgtu atļauju tās ražot. Izrādās, ka sarkanās lūpu krāsas ar pareizo receptūru nav tik vienkārši ražot. Ir tikai dažas ražotnes pasaulē, kas to dara un pēc tam ar privātu preču zīmi tiek pārdotas privātiem zīmoliem. Dzintaram ir gan receptūra, gan iekārtas, iespējams, ka šobrīd ir jāpamaina smarža, ar ko Dzintars bija gan unikāls, gan mazliet novecojis. Manuprāt, tas vairs neuzrunā jauniešus un tās nav smaržas, kuras es pati vēlētos produktos sajust. Es ceru, ka mēs pāris gadu laikā atjaunosim arī dekoratīvās kosmētikas ražotni," atklāj A.Udalova.

"H.A. Brieger" reģistrēta 2006.gadā, taču tās nosaukums līdz 2020.gada oktobra sākumam bija SIA "Instruments", bet līdz 2021.gada janvāra sākumam - "Dzintars Production". Kompānijas pamatkapitāls ir 284 500 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. "H.A. Brieger" īpašnieki ir "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (67%), kuras patiesais labuma guvējs ir Igaunijas miljonārs Oļegs Osinovskis, un SIA "Asko R" (33%), kuras īpašniece ir A.Udalova.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top? Dzintars zobu pasta

Laura Mazbērziņa, 05.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties kosmētikas uzņēmuma AS Dzintars ražotnē, redzot, kā top uzņēmuma jaunais produkts - zobu pasta.

Dzintars zobu pastas pirmsākumi meklējami pagājušajā gadsimtā, kad Stomatoloģijas institūts izveidoja receptūru zobu pastas pulverim. Tomēr, mainoties likumdošanai, kad samaltus dzīvnieku kaulus vairs nevarēja izmantot, zobu pastas ražošana beidzās. Uzņēmums zobu pastu neražoja jau vairāk nekā 50 gadus, taču tagad izlemts par šī produkta atjaunošanu uzņēmuma piedāvājumā. Zobu pasta ir viens no Dzintars jaunākajiem produktiem.

Tās sastāvā ir 35 sastāvdaļas. Zobu pasta satur metilsalicilātu, eikalipta eļļu, krustnagliņas ekstraktu, piparmētru eļļu, saldā apelsīna eļļu, alvejas ekstraktu, kalmes sakņu ekstraktu un kumelīšu ekstraktu. Ārstniecības augu - ozola mizas, pīlādžu un smiltsērkšķu ekstrakti stiprina smaganas un dezinficē mutes dobumu.

Komentāri

Pievienot komentāru