Atpūta

Lauma Lingerie ārvalstu iepircējiem prezentē rudens-ziemas veļas kolekciju

Lelde Petrāne, 26.10.2015

Jaunākais izdevums

Veļas ražotājs AS Lauma Lingerie klientiem un franšīzes partneriem no vairāk nekā 11 dažādām pasaules valstīm tradicionāli prezentējis jau 2016./2017. gada rudens-ziemas sezonas kolekciju.

Prezentācijas ietvaros tika pieteiktas 56 kolekcijas un vairāk nekā 300 atsevišķi izstrādājumi.

Tradicionāli Lauma Lingerie prezentē savas nākamo sezonu kolekcijas divas reizes gadā - aprīli un oktobrī – ar mērķi iepazīstināt savus klientus ar aktuālākajām veļas pasaules modes tendencēm. Prezentēta arī mājas veļas kolekcija.

«Šajā sezonā esam veikuši dažādus jaunieviesumus - viens no tiem ir paslēptās vīles, kuras nav redzamas nedz no ārpuses, nedz iekšpuses, kā rezultātā ķermenis nesaskaras ar diegiem vai lentām - viss ir paslēpts un šķiet it kā būtu jau radīts vienā gabalā,» stāsta Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Par Lauma Fabrics tiešo īpašnieku kļuvusi European Lingerie Group

LETA, 16.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par tekstilmateriālu ražotājas SIA «Lauma Fabrics» tiešo īpašnieku kļuvusi apakšveļas ražošanas uzņēmumu grupa AS «European Lingerie Group», kurai iepriekš kompānijas kapitāldaļas piederēja pastarpināti, liecina informācija «Firmas.lv».

Iepriekš «Lauma Fabrics» kapitāldaļas piederēja AS «European Lingerie Brands», kuras vienīgais īpašnieks ir «European Lingerie Group».

«Tā kā vēlējāmies vienkāršot grupas struktūru »European Lingerie Brands« un »European Lingerie Group« tika apvienotas. Līdz ar to formāli Uzņēmumu reģistrā parādās īpašnieku maiņa, kaut gan pēc būtības īpašnieku struktūrā izmaiņu nav, arī ietekmes uz »Lauma Fabrics« darbību nav,» aģentūrai LETA skaidroja «Lauma Fabrics» pārstāvji.

Izmaiņas Uzņēmumu reģistrā iegrāmatas 13.jūlijā.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka «Lauma Fabrics» apgrozījums 2017.gadā bija 32,513 miljoni eiro, kas ir par 0,5% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 11,4% un bija 2,291 miljons eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Fabrics īpašnieks pārjaunojis komercķīlu, kuras nodrošinājuma summa ir 100 miljoni eiro

Db.lv, 23.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas materiālu ražotāja SIA Lauma Fabrics īpašnieks AS European Lingerie Group pārjaunojis komercķīlu, ar kuru ieķīlātas tam piederošās SIA Lauma Fabrics kapitāla daļas, ziņo Lursoft Klientu portfelis.

17.jūlijā reģistrētās komercķīlas maksimālā nodrošinājuma summa nav mainīta - tā ir 100 miljoni eiro. Taču ir mainīts komercķīlas devējs - iepriekš tas bija AS European Lingerie Brands, taču šis uzņēmums reorganizēts un šī gada 13.jūlijā komercreģistrā ierakstīta tā pievienošana AS European Lingerie Group, kas ir kļuvis par jaunās komercķīlas devēju.

AS European Lingerie Brands iepriekš bija SIA Lauma Fabrics vienīgais īpašnieks. Līdz ar uzņēmuma pievienošanu AS European Lingerie Group, tas kļuvis pa SIA Lauma Fabrics īpašnieku.

Pēc komercķīlas pārjaunošanas nav mainījies komercķīlas ņēmējs - tas joprojām ir Zviedrijā reģistrētā kompānija Intertrust (Sweden) AB, savukārt parādnieks ir Zviedrijā reģistrētā kompānija European Lingerie Group AB. Līdz ar komercķīlas pārjaunojuma reģistrāciju, dzēsta iepriekš šī gada 27.februārī reģistrētā komercķīla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotājs AS "Lauma Lingerie" maijā nodarbina apmēram 10% darbinieku, bet pārējie darbinieki ir dīkstāvē, pastāstīja "Lauma Lingerie" valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Viņa sacīja, ka patlaban strādā tikai tās šuvējas, kuras šuj sejas aizsargmaskas, kā arī darbojas uzņēmuma veikals, e-veikals un strādā daļa konstruktoru. Pārējie darbinieki pieteikti dīkstāves pabalsta saņemšanai, taču atsevišķi darbinieki ir arī atlaisti. Kopumā "Lauma Lingerie" strādā aptuveni 200 darbinieku.

"Lai saglabātu darbiniekus, lielāko daļu esam pieteikuši dīkstāves pabalstam. Protams, optimizējam izmaksas, tāpēc daļu darbinieku esam arī atlaiduši. Maijs paies dīkstāves režīmā, kas palīdz samazināt izmaksas, bet vēlāk situācija varētu uzlaboties," piebilda Matisone.

Vienlaikus viņa atzīmēja, ka aprīlī situācija bija savādāka, jo daļa ražošanas cehu vēl strādāja, izpildot pēdējos pasūtījumus, un daļa darbinieku dīkstāves pabalstus saņēma tikai no aprīļa vidus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lauma International AS paziņojusi par nosaukuma maiņu uz European Lingerie Group AS, lai pilnībā atspoguļotu grupas biznesa attīstību, ambiciozo globālās izaugsmes stratēģiju un darbības mērogu, informē kompānijas pārstāvji.

«Lauma International tika dibināta kā LSEZ Lauma Fabrics, vadošā tekstilmateriālu, mežģīņu un lenšu ražotāja apakšveļas industrijā, mātes uzņēmums. Līdz ar Felina International AG iegādi šī gada jūnijā, grupa ir paplašinājusi darbību apakšveļas izstrādē, ražošanā un tirdzniecībā, veidojot jaunu, vertikāli integrētu struktūru. Uzņēmumu grupa ir ieņēmusi stabilas un organiskas izaugsmes ceļu un kļuvusi par spēcīgu spēlētāju sieviešu apakšveļas nozarē Eiropā. Mātesuzņēmuma nosaukuma maiņa ir stratēģisks solis, lai pilnībā atspoguļotu Grupas izaugsmes stratēģiju jaunu tirgu apguvē un produktu portfeļa paplašināšanā,» skaidro European Lingerie Group AS izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Pēters Partma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

European Lingerie Group nostiprinās Krievijas tirgū

Elīna Pankovska, 11.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Liepājas Lauma Fabrics mātes uzņēmums AS European Lingerie Group (ELG) iegādājies krievu izplatīšanas uzņēmumu AO Avangard.

Liepājas Lauma Fabrics mātes uzņēmums AS European Lingerie Group (ELG) iegādājies krievu izplatīšanas uzņēmumu AO Avangard. Līdz ar to ELG vēlas nostiprināt savu uzņēmējdarbību Krievijas tirgū un uzlabot apgrozījumu, informē uzņēmuma sabiedrisko attiecibu nodaļas vadītājs Silvers Puks (Silver Pukk).

ELG vadītājs Pīters Partma (Peter Partma) norāda, ka šis darījums būs laba platforma turpmākai izaugsmei Krievijā un NVS valstīs, jo Krievijas tirgus ir ļoti svarīgs, un Avangard kā izplatītājam tajā ir neatsverama loma. Arī ELG valdes locekle Diāna Suprunoviča atzīmā, ka ar Avangard palīdzību uzņēmums vēlas palielināt Krievijas apakšveļas ražotājiem pārdoto materiālu apjomu un ieviest jaunus medicīnas produktus, jo ir svarīgi ne tikai ražot labus produktus, bet arī savlaicīgi tos piegādāt. Iegādājoties Avangard, tiks iegūta kontrole pār piegādes ķēdi un klientiem Krievijā varēs piedāvāt centralizētus loģistikas pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Fabrics koncentrēsies uz investīciju iespējām eksporta tirgos

Dienas Bizness, 04.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apakšveļas materiālu ražotājs SIA «Lauma Fabrics» 2017.gadā strādājis ar apgrozījumu 2016.gada līmenī, un šogad uzņēmums plāno veicināt galveno zīmolu «Lauma Fabrics» un «Lauma Medical» starptautisko atpazīstamību, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Pērn SIA «Lauma Fabrics» apgrozījums bija 32,513 miljoni eiro, kas bija pieaugums par 0,5%, salīdzinot ar 2016.gadu. Savukārt uzņēmuma pārskata gada peļņa bija 2,291 miljons eiro, kas bija par 11,4% mazāk nekā gadu iepriekš.

SIA «Lauma Fabrics» pērn izdevies palielināt ieņēmumus galveno saražoto produktu kategorijās. Lielāko daļu no uzņēmuma apgrozījuma veidoja ieņēmumi no sieviešu veļas šūšanai paredzēto materiālu realizācijas; tie pērn bija 29,013 miljoni eiro (pieaugums par 0,3% salīdzinājumā ar 2016.gadu).

Savukārt ieņēmumi no medicīniskās veļas, elastīgo saišu un jostu pārdošanas bija 2,601 miljons eiro (pieaugums par 4%). Pārējie ieņēmumi no formēšanas un veļas ceha izstrādājumiem, un citiem produktiem veidoja nepilnus 900 tūkstošus eiro (kritums par 1,5%).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas un mājas apģērbu zīmols Lauma Lingerie nācis klajā ar 28 2015./2016. gada rudens-ziemas sezonas kolekcijām.

«Kolekcijās šķietamais savijas ar reālo – vienas krāsas mežģīnes uzklātas uz cita toņa materiāla, spēles ar piegriezuma detaļām, formas, kas veidojas audumiem pārklājoties, un lencītes, kuras pretendē kļūt par vakartērpa sastāvdaļu, nevis tikt paslēptas zem tā,» par jauno produkciju vēsta uzņēmums.

«Ar katru sezonu mēs cenšamies sevi izaicināt un radīt aizvien jaunus produktus,» stāsta produktu speciāliste Lāsma Kaupiņa.

«Esam pielāgojuši savu veļu dažādām sievietes figūrām. Pat, ja gadās, ka izmērs nav pieejams veikalā, mūsu pārdevēji-konsultanti uzklausīs pircēja vēlmes un veļa nedēļas laikā būs pieejama tuvākajā Lauma Lingerie veikalā,» sola A/S Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Veļas ražotājiem Krievijas tirgus joprojām galvenais

Ilze Šķietniece, speciāli DB, 16.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 16. aprīlī, akciju sabiedrība Lauma Lingerie Jūrmalā iepircējiem un tirgotājiem no visas pasaules prezentē jauno – 2020. gada pavasara, vasaras – kolekciju. Liepājas veļas ražotāju galvenais eksporta tirgus joprojām atrodas austrumos.

Lai gan pirms tam tos smagi ietekmēja rubļa krīze, divos gados uzņēmumi atguvušies un atkal sasnieguši iepriekšējos rādītājus.

Ap pussimt uzņēmumu

Liepāja izsenis ir zināma kā Latvijas veļas ražotāju galvaspilsēta. Pašvaldības informācija rāda, ka pilsētā apģērbu ražošanas nozarē pēdējos četros gados darbojas vidēji 85 uzņēmumi. Lielākā daļa ir apakšveļas šuvēji un ar to saistītās firmas, piemēram, Lauma Fabrics, kas ražo tekstila materiālu, informē domes sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Freidenfelde.

Pēc Latvijas Veļas ražošanas asociācijas datiem, Liepājā koncentrējušies vairāk nekā 50 veļas ražotāju. Galvenie nopelni tajā ir 70. gadu sākumā atvērtajam galantērijas kombinātam Lauma un tā dzīvotspējai cauri gadu desmitiem. Daudzu uzņēmumu vadītāji, īpašnieki savulaik strādājuši tieši tur, līdz nolēmuši sākt savu biznesu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas šūšanas materiālu ražotājs SIA «Lauma Fabrics» 2018. gadā strādāja ar neto apgrozījumu 31,909 miljonu eiro apmērā, kas bija par 1,9% mazāk nekā 2017.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Taču neskatoties uz apgrozījuma kritumu, uzņēmuma peļņa pērn pieauga par 50,9% un bija 3,457 miljoni eiro.

Uzņēmuma ieņēmumi no sieviešu veļas šūšanai paredzēto materiālu realizācijas pērn bija 28,346 miljoni eiro un veidoja lielāko daļu no uzņēmuma apgrozījuma, savukārt ienākumi no medicīnas produkcijas veidoja 2,292 miljonus eiro. Pārējos ieņēmumus SIA «Lauma Fabrics» guvusi no formēšanas izstrādājumu, korsešu izstrādājumu un iepirkto cieto kausiņu realizācijas.

2018.gadā uzņēmuma galvenie noieta tirgi bija Baltijas valstis, Vācija, Polija, Francija, Maroka un NVS valstis.

SIA «Lauma Fabrics» 2018.gadā kopumā pamatlīdzekļos ieguldīja 1,556 miljonus eiro, cita starpā ieguldīti 802 tūkstoši eiro jaunās iekārtās un tehnoloģijās. Uzņēmums ieguldījumus veicis, īpašu uzmanību pievēršot efektivitātes un pielāgošanās spējas paaugstināšanai, kā arī zemo izmaksu bāzes saglabāšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas un mājas apģērbu zīmols Lauma Lingerie 2016. gada pavasara-vasaras sezonai radījis 32 kolekcijas, ieskaitot vairākas peldkostīmu kolekcijas.

«Lauma Lingerie pēc ilgāka laika atkal laiž tirgū peldkostīmus, kas mums ir jauna sortimenta grupa. Šāds solis ir atbilde uz pircēju pieaugošo interesi par Lauma Lingerie ražotiem peldkostīmiem,» par zīmola aktualitātēm stāsta produktu speciāliste Lāsma Kaupiņa.

«2016. gada pavasara-vasaras kolekcijas sāka ieņemt savu formu jau pagājušā gada janvārī, mūsu dizaineriem atlasot materiālus un vienojoties par apdruku konceptiem lielajā Interfilière Paris veļas trendu izstādē, tādēļ daudzās jaunās krāsas spilgto toņu paletē - tīģerlilija, rozā rīta gaisma, zilais topāzs - nav nejaušība,» piebilst A/S Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotājs Lauma Lingerie laidis klajā jauno pavasara kolekciju ar ziedu apdrukām.

Ziedu apdrukas ir aktuālas ik pavasari un var vērot arī kolekcijās Nostalgia un Tuxedo Jardin. Kolekcija Wilma ziedu motīvus atklāj bagātīgās un daiļās mežģīnēs. Kolekcijas Dreambird pasteļa oranžīgās nokrāsas atgādina sulīgu un maigu apelsīnu sorbertu.

A/S Lauma Lingerie ir Baltijā vadošais veļas ražotājuzņēmums, kas savu darbību aizsāka 2005. gada nogalē. Pašlaik Lauma Lingerie pieder vairāk kā 50 mazumtirdzniecības veikali, kas izvietoti 11 pasaules valstīs. Eksportētā produkcija regulāri sasniedz vairāk nekā 20 dažādus galamērķus, turklāt 2013.gada vasarā Lauma Lingerie kļuva arī par vienu no 25 lielākajiem Latvijas eksportētājuzņēmumiem, iegūstot prestižo The Red Jackets apbalvojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotājam AS Lauma Lingerie pirmajā ceturksnī apgrozījuma pieaugums sasniedzis 32% pret 2016.gada pirmā ceturkšņa apgrozījumu, informē AS Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Šogad uzsākts eksports uz jauniem tirgiem - ASV, Melnkalni un Turciju. 2017.gadā plānots sasniegt apgrozījuma pieaugumu ne mazāk kā 25% apmērā pret 2016.gada apgrozījumu.

2016.gada pirmais pusgads vēl bija nestabils Krievijas un Baltkrievijas valūtas krīzes iespaidā, bet jau otrajā pusgadā pieprasījums pārsniedza reālās ražošanas jaudas. 2016.gadā noslēgts ar apgrozījumu 5,25 milj.eiro, peļņa - 38 524 eiro.

AS Lauma Lingerie ietilpst holdinga Silvano Fashion Group sastāvā. Uzņēmumā nodarbināti 220 darbinieki. AS Lauma Lingerie ir vairāk nekā 50 franšīzes veikali 12 pasaules valstīs- Igaunijā, Lietuvā, Latvijā, Sauda Arābijā, Ugandā, Mongolijā, Kosovā, Krievijā, Baltkrievijā, Vācijā, Ukrainā un Albānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotājuzņēmums Lauma Lingerie tirgū laidis sporta veļas kolekciju Lauma Active.

Tā iezīmē vietējā ražotāja darbības sākumu sporta veļas segmentā. Dažādiem treniņiem, laikapstākļiem un atšķirīgām klientu vēlmēm radīti 6 dažādi Lauma Active sporta veļas modeļi.

A/S Lauma Lingerie savu darbību aizsāka 2005. gada nogalē. Pašlaik Lauma Lingerie pieder vairāk nekā 50 mazumtirdzniecības veikali, kas izvietoti 11 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

PVD konstatējis vispārējās higiēnas prasību pārkāpumus Baltic Restaurants Latvia restorānā Liepājā

LETA, 28.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) šodien ir veicis pārbaudi "Daily" pusdienu restorānā Liepājā, Ziemeļu ielā 19, kurā ēdināšanas pakalpojumus nodrošina SIA "Baltic Restaurants Latvia", un konstatējis vispārējās higiēnas prasību, kā arī citus ar ēdiena gatavošanu un izsniegšanu saistītus pārkāpumus, informēja PVD pārstāve Ilze Meistere.

Pārbaude restorānā veikta pēc tam, kad tika saņemta informācija par vairākiem saslimšanas gadījumiem uzņēmumā "Lauma Fabrics", kura darbinieki ēduši "Daily" restorānā.

PVD ir paņēmis pārtikas produktu un nomazgājumu paraugus laboratoriskajai izmeklēšanai. To rezultāti varētu būt zināmi ne ātrāk kā nākamās nedēļas vidū, teica Meistere.

Viņa norādīja, ka pagaidām nav zināms, vai cilvēku saslimšanu izraisījusi pārtika. PVD atgādina, ka epidemioloģisko izmeklēšanu, lai noskaidrotu saslimšanas cēloņus, veic Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC).

Jau ziņots, ka Liepājā ar akūtu zarnu infekciju saslimuši 70 cilvēki, kuri ēduši "Baltic Restaurants Latvia" pusdienu restorānā, kas atradies uzņēmuma "Lauma Fabrics" teritorijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā ar akūtu zarnu infekciju saslimuši 70 cilvēki, kuri ēduši "Baltic Restaurants" pusdienu restorānā, kas atradies uzņēmuma "Lauma Lingerie" telpās, informēja Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) pārstāve Ilze Arāja.

Viņa stāstīja, ka SPKC informāciju par masveida saslimšanu Liepājā šorīt saņēmis no Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD). Patlaban SPKC uzsākusi epidemioloģisko izmeklēšanu Liepājā, Ziemeļu ielā 19.

Plašāku informāciju par saslimšanas cēloņiem SPKC sola sniegt pievakarē.

PVD pārstāve Ilze Meistere teica, pēc tam, kad vairāki darbinieki neieradās darbā, jo jutās slikti pēc "Baltic Restaurants Latvia" ēdnīcā ieturētajām pusdienām, uzņēmumu "Lauma Lingerie" un "Baltic Restaurants Latvia" vadība vienlaicīgi par izveidojušos situāciju informēja PVD, kas šodien veic pārbaudi uzņēmuma ēdnīcā.

"PVD saņemto informāciju ir sniedzis arī SPKC, kas veic epidemioloģisko izmeklēšanu, lai skaidrotu saslimšanas cēloņus," sacīja Meistere. "Baltic Restaurants Latvia", ņemot vērā uzsākto pārbaudi, pats ir apturējis savu darbību, sacīja Meistare.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Eksportspēja: Spēj saražot to, kas ir pieprasīts

Elīna Pankovska, 30.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Lauma Fabrics palielina eksporta apjomus uz Rietumu valstīm, tādējādi samazinot atkarību no Krievijas

Viens no lielākajiem Kurzemes pilsētas Liepājas uzņēmumiem un darba devējiem SIA Lauma Fabrics, European Lingerie Group grupas uzņēmums, ražo gan elastīgos, gan neelastīgos adījumus, mežģīnes un lentes, ko izmanto sieviešu veļas šūšanai un ne tikai. Piemēram, ar zīmolu Lauma Medical tiek ražoti tādi medicīniskie izstrādājumi kā elastīgās saites, jostas, pārsēji, kompresijas izstrādājumi. To izstrādē tiek izmantoti tikai dabīgi materiāli.

Uzņēmums startē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) un Ekonomikas ministrijas rīkotā konkursa Eksporta un inovācijas balva 2017 kategorijā Eksportspējīgākais komersants lielo/vidējo komercsabiedrību grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apakšveļas ražotājs Lauma Lingerie Kampalā atzīmējis savu pirmo gadu Ugandas tirgū, kuru vietējie franšīzes turētāji nosvinēja ar krāšņu modes skati. Tuvākajā laikā Kampalā, Ntindas apkaimē plānots atvērt arī jaunu zīmola veikalu, informē uzņēmumā.

Pasākumā viesiem tika rādītas aktuālākās modes veļas kolekcijas, kā arī peldkostīmi. «Jauna veikala atvēršanu svinēsim jau tuvākajā laikā. Ir jau zināms, ka veikalu atvērsim pavisam jaunā tirdzniecības centrā, kurš atrodas smalkajā Ntindas apkaimē, Kampalā,» par stāsta vietējais zīmola pārstāvis Sīsi Saetalu (Siisi Saetalu).

Zīmola darbību Ugandas tirgū Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone vērtē kā lielu izaicinājumu un potenciālu attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šosezon zīmols Laumelle tirgū tiks pārstāvēts ar piecām «jauneklīgu skaistumu pasvītrojošām kolekcijām», informē veļas ražotājs Lauma Lingerie.

Laumelle ir veļas ražotāja A/S Lauma Lingerie zīmols jaunietēm. Zīmols jaunajām sievietēm Laumelle radīts 2005. gadā. Saskaņā ar ražotāja vēstīto veļa paredzēta «enerģiskām, bezrūpīgām jaunietēm, kuras sevi sajūt kā jaunas sievietes».

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma International iegādājas Vācijas apakšveļas ražotāju Felina

Zane Atlāce-Bistere, 14.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Lauma International, kurai pieder LSEZ Lauma Fabrics SIA, ir iegādājusies Vācijas sieviešu apakšveļas ražošanas un tirdzniecības grupu Felina, informē uzņēmumā. Darījuma summa netiek atklāta.

1885. gadā dibinātā Felina ražo un izplata sieviešu apakšveļu ar zīmoliem Felina un Conturelle. Felina grupai pieder ražotne Ungārijā un vairumtirdzniecības uzņēmumi Vācijā, Francijā, Itālijā, Spānijā, ASV, Portugālē, Polijā un Čehijā. Grupas galvenā mītne atrodas Manheimā, Vācijā. AS Lauma International iegādājusies 100% Felina International AG akciju no privātā kapitāla fonda palero.

AS Lauma International ir tekstilmateriālu, mežģīņu un citu sieviešu apakšveļas šūšanai paredzētu materiālu vadošā Eiropas ražotāja LSEZ Lauma Fabrics SIA mātes uzņēmums. Lauma Fabrics pieder ražotnes Latvijā un Vācijā. Uzņēmums izgatavo un tirgo arī medicīnas tekstilpreces ar zīmolu Lauma Medical. AS Lauma International īpašnieki ir Indreks Rahumā (Indrek Rahumaa) un Džons Bonfīlds (John Bonfield).

Komentāri

Pievienot komentāru
DB projekti

Baltijas M&A un privātā kapitāla balva tiek piešķirta Luminor, Food Union un Laumai

Dienas Bizness, 05.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas M&A un privātā kapitāla foruma ietvaros, 4. oktobrī tika izziņoti Baltijas M&A un privātā kapitāla balvas ieguvēji. Visnozīmīgākie šā gada darījumi saņēma apbalvojumus trijās kategorijās.

Baltijas M&A gada darījums 2017 – Nordea un DNB darījums, kurā tika apvienoti uzņēmumi Baltijā

DNB, vadoša norvēģu finanšu pakalpojumu sabiedrība, un Nordea, lielākā finanšu pakalpojumu grupa Ziemeļeiropā, ir apvienojušas to darbības Baltijas reģionā, radot vadošu banku Baltijā ar spēcīgām saknēm Ziemeļvalstīs.

Šis ir lielākais darījums Baltijas valstu vēsturē – apvienoto aktīvu vērtība ir EUR 13 miljardi. Darījuma būtiskākais aspekts bija pārvarēt grūtības saistībā ar regulējumu: apvienošanai vajadzēja atļauju no ES Komisijas un Eiropas Centrālās bankas.

Baltijas privātā un riska kapitāla gada darījums 2017 – PAG Capital un Meridian Capital Management investīcijas sabiedrībā Food Union

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Viedoklis: Baltijas gada darījums ārvalstīs - ko tas māca citiem reģiona uzņēmējiem

LHV bankas institucionālo tirgu vadītājs Ivars Bergmanis, 12.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas Lauma Fabrics mātes uzņēmums European Lingerie Group (ELG) šā gada jūnijā iegādājās vācu apakšveļas ražotāju un mazumtirgotāju Felina. Tieši šo darījumu Baltijas M&A un privātā kapitāla balvas žūrija atzina par gada Baltijas darījumu ārvalstīs. Darījums bija netipisks Baltijas tirgum vairāku iemeslu dēļ un var sniegt pozitīvas mācības citiem reģiona mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (MVU).

Tieši mazie un vidējie uzņēmumi nereti saskaras ar finansējuma piesaistes grūtībām, īpaši starptautiski. Taču vienlaikus to izaugsmei un attīstībai ir izšķiroša loma ekonomikā, jo Baltijā tie veido nozīmīgu tautsaimniecības daļu un spēlē svarīgu lomu iekšzemes kopprodukta radīšanā un nodarbinātībā.

Tātad - kā kļuva iespējams, ka par Felina, Vācijā 1885. gadā dibināta ražotāja, īpašniekiem kļuva Latvijā bāzēts uzņēmums? Kā notika šāds darījums, par kuru pavisam nesenā pagātnē visdrīzāk pat nevarējām iedomāties, un ko no tā varam mācīties?

Spējam attīstīties rietumu virzienā

Pirmkārt, ELG Felina iegādes darījums gājis pretrunā vēsturiskajam uzskatam un cilvēku gaidām - ja mazs vai vidējs uzņēmums no Baltijas mēģina ko darīt starptautiski, tad tas nepavisam nav vienkārši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pusotra gada laikā skolotāju skaits, kuri izmanto mūzikas mācību platformu Solfeg.io, pieaudzis no 100 līdz 1700

Mūzikas mācību platformas Solfeg.io mērķa valstis ir Latvija, Zviedrija un ASV. 40% jauno lietotāju ir no ASV, skolotāji tur Solfeg.io atrod pēc atslēgas vārdiem interneta meklētājā. Tāpēc uzņēmums arvien nopietnāk domā par šo reģionu. «Rudenī sāksim aktīvus mārketinga soļus šajā virzienā, lai vairāk iesaistītu skolotājus, kuri Amerikā ir kļuvuši par mūsu klientiem,» saka Lauma Kazaka, Solfeg.io (SIA Solfegio) līdzdibinātāja. Risinājumu lieto arī daudzi skolotāji Austrālijā, Kanādā un citās angliski runājošās valstīs. Ir arī vairāki visai tāli reģioni, kur skolotāji ir atraduši Solfeg.io, piemēram, Taivānā. Kopumā risinājumu lieto 96 valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daļa cilvēku nevēlas nēsāt tādas pašas drēbes kā visi citi un labprāt meklē ko atšķirīgu.

Tā novērojusi apģērbu zīmola Colorfall īpašniece Lauma Grauziņa. Pirms trim gadiem par 300 eiro viņa nopirka audumus un sašuva pirmos deviņus lietusmēteļus. «Man bija sajūta – tagad vai nekad. Ar mazu stendiņu aizgāju uz Kalnciema ielas tirdziņu, un tā tas sākās,» stāsta Lauma.

Sākumā tika pārbaudīta ideja, viss notika palēnām. Viņa strādāja kā pašnodarbināta šuvēja un vēroja, kas pircējām patīk, kam klientes pievērš uzmanību. Viens no novērojumiem ir tāds, ka pircējas plāno pirkumu un naudu mētelim krāj, tāpēc Lauma cenšas neveidot apģērbu vienai sezonai, bet gan vairākiem gadiem, kas nozīmē, ka tajos nav redzamas spilgti izteiktas aktuālās modes tendences. «Izvairīties no modes tendencēm nevar, jo tās ir jūtamas visapkārt, bet es neeju galējībās. Veidoju savu apģērbu modeļus, nepārspīlējot un saglabājot savu stilu. Piemēram, pērn modē bija leoparda raksti, bet es tos neizmantoju. Tajā pašā laikā apģērbam ir jābūt modernam, citādi to neviens nepirks. Ir jāiet līdzi laikam,» spriež Lauma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

FOTO: 10 lielākie apvienošanās un iegādes darījumi Baltijā

Dienas Bizness, 30.01.2018

1. Pircējs: Meridian Capital Management; PAG Capital

Iegūtā sabiedrība (dalība): Food Union Company (neatklāta mazākuma dalība)

Pārdošanas cena (miljoni EUR): 211

Mērķa sabiedrības valsts: Latvija

Juridiskie konsultanti: Pircējs: Sorainen, Linklaters, Pārdevējs: Cobalt, Clifford Chance

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālā līmenī apvienošanas un iegādes (M&A) darījumu kopējā vērtība 2017. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, piedzīvoja nelielu, 3% kritumu, stāsta Sorainen Latvijas biroja vadošā partnere, zvērināta advokāte Eva Berlaus.

Lielākais M&A darījums pasaulē pagājušajā gadā bija Walt Disney Company veiktais Twenty-First Century Fox akciju pirkums par 68,4 miljardiem USD. Ziemeļamerika saglabāja savas līderpozīcijas kā pasaulē svarīgākais reģions M&A jomā – 2017. gadā 43% no globālā darījumu apjoma.

Savukārt Eiropā M&A ziņā 2017. gads ir bijis ļoti veiksmīgs – kopējā darījumu vērtība salīdzinājumā ar 2016. gadu pieauga par aptuveni 14%. Tik lielu darījumu kopējo vērtību Eiropa nav piedzīvojusi kopš 2012. gada. Lielāko pienesumu darījumu vērtības pieaugumā devusi ļoti augstā privātā kapitāla fondu aktivitāte. Svarīgi atzīmēt, ka 2017. gadā būtiski pieauga tieši Eiropas uzņēmumu savstarpēji veikto darījumu apjoms (+53%), mazāk pieaugot starp-reģionālu darījumu vērtībai. Lielākais darījums Eiropā pagājušajā gadā bija Praxair Inc. veiktā Linde AG akciju iegāde par aptuveni 35,5 miljardiem EUR.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Mainījušies viesnīcas Radi un draugi īpašnieki un valde

Žanete Hāka, 03.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par viesnīcu «Radi un draugi» apsaimniekojošā uzņēmuma SIA «Anglijas Daugavas Vanagu Fonda viesnīca Radi un draugi» īpašniekiem pastarpināti kļuvuši Igaunijas uzņēmēji Otto Tamme un Paavo Kiik, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Līdz šim SIA «Anglijas Daugavas Vanagu Fonda viesnīca «Radi un draugi» vienīgais īpašnieks bija Lielbritānijā reģistrētais fonds «The Latvian Welfare Trust». Taču tagad par vienīgo īpašnieku kļuvis šī gada maija sākumā reģistrētais uzņēmums SIA «Hotel Property», kura patiesā labuma guvēji ir Otto Tamme un Paavo Kiik.

Īpašnieku maiņa notikusi 30.maijā, bet 31.maijā tā reģistrēta komercreģistrā.

Līdz ar īpašnieku maiņu mainīts uzņēmuma nosaukums - tas kļuvis par SIA «Hotel Property Old», kā arī valde - par vienīgo valdes locekli iecelts Paavo Kiik. Līdzšinējā valde - valdes priekšsēdētāja Ilze Grickus un valdes locekļi Pāvils Misiņš un Pēteris Aleksandrs Pētersons - atbrīvoti no amatiem.

Komentāri

Pievienot komentāru