Jau pēc divām vai trim nedēļām Ministru kabinetam (MK) būs jālemj par MK noteikumu apstiprināšanu, kas pavērs ceļu tramvaju satiksmes attīstībai Liepājā un Daugavpilī.
Tā preses konferencē Liepājā norādīja satiksmes ministrs Kaspars Gerhards (TB/LNNK). Ja valdība apstiprinās šos noteikumus, tad ministrija slēgs līgumus ar pašvaldībām, kuras tālāk attīstīs projektus. DB jau rakstīja, ka 2008. gadā Liepājas dome apstiprināja tramvaja līnijas attīstības projekta koncepciju, kas paredzēja, ka jaunā tramvaja līnija Liepājas Dienvidrietumu rajonā atzarosies no pašreizējās līnijas. Jaunās tramvaja līnijas izbūvei plānots piesaistīt ERAF līdzekļus aktivitātē Publiskais transports ārpus Rīgas. Šajā aktivitātē būs ierobežota projektu atlase, un iesniegt projektus aicinās Liepāju un Daugavpili. Liepāja pretendē uz aptuveni 10 miljoniem eiro. Šobrīd Liepājas tramvaja līnijas garums ir 5,99 kilometri, gadā tas pārvadā aptuveni 9,0 miljonus pasažieru. Katru dienu tiek veikti 138 apļa reisi.
DB jau rakstīja, ka pilsēta potenciālās tramvaja līnija galapunkta vietā 2008. gadā atpirka no privātīpašnieka īpašumu par 120 tūkstošiem latu, ievērojami pārsniedzot tirgus cenu, iepriekš norādīja eksperti.