Internets

Lietuvas Konkurences padome atļauj Kesko Senukai iegādāties interneta mazumtirgotāju 1A

LETA--BNS, 03.09.2018

Jaunākais izdevums

Lietuvas Konkurences padome atļāvusi būvniecības, remonta un sadzīves preču tirdzniecības centru grupai «Kesko Senukai» iegādāties interneta mazumtirdzniecības grupu «1A Group», paziņojusi Lietuvas Konkurences padome.

Jau iepriekš «Kesko Senukai» saņēma Latvijas Konkurences padomes un Igaunijas Konkurences padomes atļauju iegādāties «1AGroup».

Līdz ar to pēc darījuma pabeigšanas «Kesko Senukai» pārvaldīs interneta veikalus «1A» visās trīs Baltijas valstīs.

Darījumu paredzēts īstenot, izmantojot Lietuvas holdingkompāniju UAB «Penktoji projekto bendrove», kas izveidota īpaši šim nolūkam.

Darījuma summa atklāta netiek.

«Kesko Senukai» 2016.gada aprīlī no Somijas akcionāra «Kesko Group» pārņēma astoņu «K-rauta» veikalu Latvijā un astoņu Igaunijas veikalu tīkla pārvaldi. Uzņēmumi Baltijas valstīs darbojas ar vienotu nosaukumu - bijušais «Rautakesko» Latvijā ir pārdēvēts par «Kesko Senukai Latvia», Igaunijas kompānija kļuvusi par «Kesko Senukai Estonia», bet Lietuvā darbojas «Kesko Senukai Lithuania».

«Kesko» ir tirdzniecības uzņēmumu grupa ar 20 mazumtirdzniecības ķēdēm, piemēram, «K-rauta», «Rautia», «Byggmakker», «Konekesko», «Senukai», «Asko», «Sotka», «Citymarket», «Anttila», «Intersport». «Kesko» grupas uzņēmumi darbojas Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Krievijā un Baltkrievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Celtniecības, remontdarbu un sadzīves preču tirgotājam AS «Kesko Senukai Latvia» 2017.gadā izdevies palielināt apgrozījumu par 13,8% jeb 6,704 miljoniem eiro salīdzinājumā ar 2016.gadu, taču uzņēmuma zaudējumi pērn turpināja pieaugt, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

2017.gadā AS «Kesko Senukai Latvia» neto apgrozījums bija 55,158 miljoni eiro, un uzņēmuma zaudējumi sasniedza 4,610 miljonus eiro.

Salīdzinājumām 2016.gadā AS «Kesko Senukai Latvia» apgrozījums bija 48,454 miljoni eiro un tā zaudējumi bija 3,554 miljoni eiro.

Tirgotājs pagājušajā gadā veicis lielus ieguldījumu attīstībā. 2017.gada aprīlī tika atvērts otrs «K-Senukai» veikals Rīgā, bet gada nogalē durvis vēra «K-Senukai» veikals Daugavpilī. Uzņēmums pērn paplašinājis preču sortimentu un gada beigās visi veikali nomainīja nosaukumu no «K-Rauta» uz «K-Senukai». AS «Kesko Senukai Latvia» pērn arī turpinājis attīstīt pārdošanu internetā. Šīs aktivitātes bijušas uzņēmuma apgrozījuma pieauguma pamatā, sacīts tā gada pārskatā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Pārdaugavas tiesā iesniegts pieteikums atzīt būvmateriālu tirgotāju «Kesko Senukai Latvia» par maksātnespējīgu, liecina informācija Maksātnespējas kontroles dienesta mājaslapā.

Maksātnespējas pieteicējs ir nekustamo īpašumu izīrēšanas un pārvaldīšanas uzņēmums SIA «Brīvības centrs».

«Brīvības centra» valdes loceklis Aleksandrs Tralmaks sacīja, ka «Kesko Senukai Latvia» ir parādā uzņēmumam 56 000 eiro par 2017.gadu. «Runa ir par meliem un krāpšanos par vienu no nomas maksas komponentēm - veikala apgrozījumu. Ir bijušas daudzas sarunas, mūs ir barojuši ar solījumiem, taču nevienu dokumentu par Liepājas veikala apgrozījumu tā arī nav varējuši parādīt. Tā ir jauna, lietuviešiem raksturīga biznesa kultūra Latvijā, tāpēc nācās vērsties tiesā,» viņš teica.

Kā norādīja «Kesko Senukai Latvija», SIA «Brīvības centrs» tiesā iesniegtais pieteikums par uzņēmuma atzīšanu par maksātnespējīgu ir pilnībā nepamatots. «Kesko Senukai Latvija» ieskatā SIA «Brīvības centrs» pieteikumam nav tiesiskā pamata, turklāt tas galvenokārt balstās uz nepatiesiem argumentiem un pieņēmumiem, kas nostiprina uzņēmuma pozīciju tam, ka SIA «Brīvības centrs» un tā pārstāvji bez tiesiskā pamata vēlas netaisnīgi iedzīvoties uz kompānijas rēķina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvniecības, remonta un sadzīves preču tirgotājs «Kesko Senukai Latvia» šā gada rudenī Rīgā atvērs pirmo jaunā koncepta «K Senukai» veikalu Baltijas valstīs, kas būs arī lielākais uzņēmuma veikals Latvijā. Darbam tajā patlaban tiek meklēti 200 darbinieki.

«K Senukai» jaunā koncepta veikalam Rīgā nepieciešami darbinieki astoņpadsmit amata kategorijās, tostarp, 110 darbinieki pārdošanā un klientu apkalpošanā, 35 – darbam noliktavā, 40 – pakalpojumu un kasu nodaļā, kā arī izsludinātas 15 vakances vadošajās pozīcijās. Uzņēmums meklē gan mazumtirdzniecībā jau pieredzējušus speciālistus, gan tos, kuri dārzkopības, interjera vai celtniecības jomas uzskata par savu aicinājumu un vēlas apgūt darbu, attīstot savas prasmes starptautiskā uzņēmumā.

Kā liecina informācija vakanču portālā cv.lv, «K Senukai» veikala vadītājam piedāvā atalgojumu 2000 - 2800 eiro mēnesī (bruto), savukārt, preču komplektēšanas un izsniegšanas darbiniekam noteikta stundas likme 4 līdz 5.90 eiro apmērā (bruto), bet apdares preču pārdošanas ekspertam - stundas likme 5.50 līdz 8 eiro (bruto).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Drīzumā Rīgā durvis vērs «Kesko Senukai Latvia» veikals «K Senukai Ozols», un līdz ar to veikalu tīkls ieies jaunā tirgus nišā Latvijā, nodrošinot arī tādas preces kā datortehnika, telefoni, lielā un mazā sadzīves tehnika.

Tāpat būs pieejamas arī gudrās mājas jeb smart home ierīces. Lai varētu apskatīt un izmēģināt jaunāko tehniku, «K Senukai Ozols» būs izveidots tā dēvētais showroom.

«Apmeklētāju ērtībām būs pieejamas pašapkalpošanās kases, savukārt daļai preču būs elektroniskās cenu zīmes ar QR kodiem, kas klientiem sniegs iespēju viegli iegūt papildu informāciju par preci,» saka «Kesko Senukai Latvia» ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukauskas.

Veikalā strādās apmācības izgājusi 200 darbinieku komanda.

«Mums strauji aug klientu skaits, un esmu pārliecināts, ka ar «K Senukai Ozols» tas būtiski pieaugs, jo ar jauno lielveikalu mēs ieiesim jaunā tirgus nišā, tādējādi ieinteresējot daudz plašāku klientu loku,» piebilst M. Šukauskas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Celtniecības, remontdarbu un sadzīves preču tirgotājs AS «Kesko Senukai Latvia» 2018. gadā strādāja ar apgrozījumu 90,623 miljonu eiro apmērā, kas bija par 64,3% jeb 35,465 miljoniem eiro vairāk nekā gadu iepriekš, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmumam arī pērn izdevies atsākt pelnīt - tas strādājis ar peļņu 1,474 miljonu eiro apmērā, pretēji 4,610 miljonu eiro lieliem zaudējumiem 2017. gadā.

AS «Kesko Senukai Latvia» pārvaldītajā «K-Senukai» veikalu tīklā pagājušajā gadā ietilpa deviņi veikali visā Latvijā. Uzņēmums atzīmē, ka 2017.gadā veiktā sortimenta maiņa, tāpat kā citi pasākumi tam ļāva paaugstināt pārdošanas apjomus.

Uzņēmums pagājušajā gadā lielu uzmanību pievērsis tirdzniecībai internetā, gan attīstot savu internetveikalu, kā arī uzsākot sadarbību ar internetveikalu «1A». Tas ļāvis paplašināt «K-Senukai» piedāvāto produktu sortimentu ar smaržām, kā arī uzņēmuma veikalos atvērti «1A» iegādāto preču izsniegšanas un pieņemšanas punkti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ar dzelžainu apņemšanos kļūt par tirgus līderi

Linda Zalāne, speciāli DB, 16.09.2019

Kesko Senukai Latvia ģenerāldirektora vietnieks Marjus Šukausks (Marius Šukauskas)

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kesko Senukai Latvia iekodies aptuveni 10% tirgus pīrāgā, taču uzņēmuma ambīcijas ir tuvākajos gados ieņemt līdera pozīciju.

Kesko Senukai Latvia ģenerāldirektora vietnieks Marjus Šukausks (Marius Šukauskas) DB pauž pārliecību, ka klientu skaits Latvijā ir pietiekams, lai veidotu veiksmīgu uzņēmējdarbību mazumtirdzniecībā un turpinātu attīstīties. Kvalificētu darbinieku trūkums ir viens no lielākajām izaicinājumiem.

Fragments no intervijas

Latvijā ar K Senukai veikaliem esat atgriezušies kopš 2016. gada. Kopš pārņēmāt K Rauta tīklu, pirmo reizi 2018. gadā uzņēmumam ir peļņa, neskatoties uz lielajām investīcijām. Apgrozījums kāpis par 64%. Kā tas izdevās?

Pagājušais gads uzņēmumam bija labākais kopš darbības sākuma Latvijā. Vēlos piebilst, ka uzrādījām nozarē straujāko apgrozījumu kāpumu, pārsniedzot 90 miljonus eiro, un būtiski audzējām tirgus daļu. No brīža, kad pārņēmām K Rauta tirdzniecības tīklu, esam to padarījuši par veiksmīgu biznesu. Pirmkārt, mainījām veikala koncepciju – K Rauta bija iecienīts veikals būvniekiem, savukārt mēs saredzējām tirgū iespējas aug ar daudz plašāku sortimentu. Radījām koncepciju ģimenēm, ieviešot daudzus jaunus produktu segmentus, preču klāstu sievietēm, bērniem. Tāpat arī sākām piedāvāt daudz zīmolu produktu, kurus līdz tam varēja iegādāties tikai specializētajos veikalos. Otrkārt, ieviesām jaunu pieeju No padoma līdz risinājumam tā sauktajā do it yourself (DIY) jeb dari pats veikalu segmentā Latvijā, sākot piedāvāt plašu pakalpojumu klāstu un konsultācijas ar profesionālu darbinieku komandu. Redzam, ka klients izvēlas doties uz to veikalu, kur var saņemt visvairāk pievienotās vērtības – ne tikai preces, bet arī konsultācijas, pakalpojumus, līzingu un izdevīgas akcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Celtniecības, remontdarbu un sadzīves preču tirgotājam AS «Kesko Senukai Latvia» 21.maijā reģistrēts nodrošinājuma līdzeklis, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Pamatojoties uz zvērināta tiesu izpildītāja Oskara Muižnieka pieprasījumu uzņēmumam piemērots aizliegums samazināt vai palielināt pamatkapitāla lielumu, aizliegums reģistrēt jaunas komercķīlas, kā arī visa veida pārreģistrēšanas aizliegums.

Zvērinātais tiesu izpildītājs bija pieprasījis vēl divu nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu, bet to reģistrācija atteikta.

«Lursoft» izziņa liecina, ka šis ir pirmais AS «Kesko Senukai Latvia» piemērotais nodrošinājums kopš uzņēmuma dibināšanas 1996.gadā.

AS «Kesko Senukai Latvia» iepriekš bija pazīstams kā AS «Rautakesko, taču 2016.gadā »Kesko Senukai« no Skandināvijas akcionāra »Kesko Group« pārņēma »K-rauta« veikalu tīkla pārvaldi Latvijā un Igaunijā, un uzņēmumu pārsauca par AS »Kesko Senukai Latvia«.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nodokļi

Kesko Senukai Latvia atcelts iepriekš piemērotais nodrošinājums

Dienas Bizness, 24.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Celtniecības, remontdarbu un sadzīves preču tirgotājam AS «Kesko Senukai Latvia» trešdien, 23.maijā, atcelts iepriekš piemērotais nodrošinājums, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Pamatojoties uz zvērināta tiesu izpildītāja Oskara Muižnieka pieprasījumu uzņēmumam 21.maijā bija piemērots aizliegums samazināt vai palielināt pamatkapitāla lielumu, aizliegums reģistrēt jaunas komercķīlas, kā arī visa veida pārreģistrēšanas aizliegums.

Zvērinātais tiesu izpildītājs bija pieprasījis piemērot nodrošinājumu AS «Kesko Senukai Latvia» 16.maijā, bet jau nākamajā dienā 17.maijā iesniedza rīkojumu nodrošinājumu atcelt, jo uzņēmums esot nokārtojis saistības.

AS «Kesko Senukai Latvia» dibināts 1996.gadā. Uzņēmums iepriekš bija pazīstams kā AS «Rautakesko, taču 2016.gadā »Kesko Senukai« no Skandināvijas akcionāra »Kesko Group« pārņēma »K-rauta« veikalu tīkla pārvaldi Latvijā un Igaunijā, un uzņēmumu pārsauca par AS »Kesko Senukai Latvia«.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šoruden AS Kesko Senukai Latvia Rīgā, tirdzniecības centrā Ozols atvērs Latvijā lielāko būvniecības, remonta, sadzīves un elektropreču lielveikalu K Senukai, kura izveidē ieguldīti vairāk nekā seši miljoni eiro.

Tas būs jauna, atšķirīga koncepta veikals ar lielāko preču un pakalpojumu sortimentu, jauniem zīmoliem un inovācijām klientu servisa jomā.

«Mūsu mērķis ir klientiem nodrošināt pilnīgi jaunu iepirkšanās pieredzi tā sauktajā do it yourself (DIY) jeb dari pats veikalu segmentā Latvijā. To mēs arī paveiksim šoruden, atverot Latvijā lielāko «K Senukai» veikalu ar jaunu konceptu,» saka «Kesko Senukai Latvia» ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukauskas. «Latvijas iedzīvotāji meklē labāko klientu servisu un iespējas taupīt laiku un naudu, tāpēc, izstrādājot jauno konceptu, galveno uzsvaru likām uz plašāko preču un pakalpojumu piedāvājumu un ērtu un ātru iepirkšanos, ieviešot vairākas inovācijas un digitālās tehnoloģijas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ieguldot 35 miljonus eiro, pabeigta iepirkšanās centra Ozols būvniecība

Zane Atlāce - Bistere, 30.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KS Holding nodevis ekspluatācijā lielveikala Galerija Azur vietā izveidotā iepirkšanās centra Ozols būvdarbu otro kārtu, līdz ar to pilnībā pabeidzot būvniecības darbus.

Galvenie centra veikali ir pārtikas lielveikals RIMI, kas jau ir atvērts veikala 1. kārtā kopš jūlija, un būvmateriālu, sadzīves un elektropreču tirgotājs K Senukai, kas durvis vērs drīzumā. Tur atradīsies arī interneta veikala 1a.lv un ksenukai.lv lielākais preču saņemšanas-atgriešanas punkts.

Jau atklātajā lielveikala daļā kopš jūlija beigām strādā pārtikas lielveikals RIMI, ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger, aptieka, kā arī citi specializēti mazāki veikali. Pilnībā rekonstruētais iepirkšanās centrs OZOLS piedāvās iepirkšanos 27 100 kvadrātmetru lielā tirdzniecības platībā.

«Apvienojot mājsaimniecības preču un būvmateriālu klāstu ar pārtikas un ikdienā nepieciešamāko lietu iegādi zem viena jumta, piedāvāsim samērā aizņemtajam pircējam ne tikai visplašāko preču izvēli, bet arī tradicionālas un inovatīvas iepirkšanās formas, piemēram, internetveikalu preču izņemšanas vietas u.c. risinājumus privātajiem un biznesa klientiem. K Senukai jaunā koncepta veikals būs progresīvākais visās Baltijas valstīs,» norāda iepirkšanās centra vadītāja Ilze Brazeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

1a.lv atver pirmo preču saņemšanas punktu K-Senukai veikalā

Zane Atlāce - Bistere, 27.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikals 1a.lv atvēris pirmo preču izsniegšanas/atgriešanas punktu K-Senukai veikalā Rīgā, uz Jūrmalas šosejas, informē uzņēmumā.

Šis ir pirmais no kopumā deviņiem plānotajiem K-Senukai veikalos izvietotajiem preču izsniegšanas/atgriešanas punktiem. Visos šajos punktos 1A klienti bez maksas varēs saņemt savas pasūtītās preces, tostarp lielo sadzīves tehniku, lielu gabarītu un svara preces, tāpat arī atgriezt preces, vai pasūtīt uz vietas.

Līdz 2018.gada beigām 1A preču izsniegšanas/atgriešanas punkti būs izveidoti vēl vairākos K-Senukai veikalos, Latvijā.

«Esam pārliecināti, ka mūsu preču izsniegšanas punkta atrašanās vieta uz Jūrmalas šosejas, iepriecinās daudzus Jūrmalā, Imantā, Zolitūdē dzīvojošos iedzīvotājus. Šis un pārējie jaunie preču izsniegšanas punkti K-Senukai veikalos nodrošinās ar auto ērti sasniedzamas vietas, kas mūsu klientiem ir būtiski, jo apmēram 40% mūsu klientu sev izvēlēto preci izvēlas saņemt klientu centros, uz vietas. Esam gandarīti, ka šī apvienošanās ar Kesko Senukai jau tik strauji ir devusi nepieciešamo attīstības sinerģiju, lai mēs kļūtu vēl pieejamāki un ērtāki», stāsta interneta veikala 1A.LV pārvaldošā uzņēmuma SIA Mobilukss valdes loceklis Mareks Zuika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 25. jūlijā KS Holding atklās jaunā koncepta lielveikala «Ozols» pirmo kārtu, un sākotnēji tajā atradīsies pārtikas veikals Rimi.

Jaunā iepirkšanās centra galvenie veikali būs būvmateriālu un mājsaimniecības preču tirgotājs K-Senukai un pārtikas lielveikals RIMI. Jaunais tirdzniecības centrs ir projektēts un uzbūvēts lielveikala «Galerija Azur» vietā, piedāvājot īrei 27 100 kvadrātmetru lielu platību.

Tirdzniecības centra īpašnieks UAB «KS Holding» ieguldījis 35 miljonus eiro lielveikala pārbūvē un īpašuma iegādē. Ēkas kopējā platība ir 29 500 kvadrātmetri, nodrošinot gan tirdzniecības, gan biroju telpas. Veikali atrodas pirmajā stāvā, savukārt ēkas otro stāvu pilnībā aizņem K-Senukai biroju centrs.

Pēc pirmās būvdarbu kārtas pabeigšanas tirdzniecības centrā durvis vērs lielveikals Rimi līdz ar aptieku, ātrās ēdināšanas restorānu Hesburger Drive-in ar autokasi un citiem veikaliem, kas apmeklētājiem piedāvā ikdienas preces un pakalpojumus. Šobrīd ir pieejamas 250 automašīnu stāvvietas, taču kopumā būs pieejamas 750 vietas. Drīzumā tiks uzstādītas arī divas uzlādēšanas stacijas elektriskajiem automobiļiem, turklāt ar laiku pieprasījumam pieaugot, tiks ierīkotas vēl divas uzlādes stacijas. Blakus ieejām ir īpaši stendi divriteņu novietošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Kesko Senukai Lithuania», kam pieder būvniecības, remonta un sadzīves preču veikalu tīkls Baltijas valstīs, saņēmis Igaunijas Konkurences padomes atļauju iegādāties vienu no Baltijā vadošajiem interneta mazumtirdzniecības uzņēmumiem «1A Group».

Igaunijas Konkurences padome nolēmusi, ka «1A Group» pārdošana «Kesko Senukai Lithuania» neradīs būtisku ietekmi uz konkurenci preču tirgū.

Somijas grupas «Kesko» stratēģiskais mērķis ir stiprināt savas tirgus pozīcijas Ziemeļeiropā un uzlabot rentabilitāti visās darbības valstīs, skaidro uzņēmums. «Kesko» norāda, ka šis darījums nodrošinās iespēju «Kesko Senukai Lithuania» iegūt spēcīgu pozīciju strauju izaugsmi piedzīvojošajā Baltijas e-tirdzniecības tirgū.

Darījumu paredzēts īstenot, izmantojot Lietuvas holdingkompāniju UAB «Penktoji Projekto Bendrove», kas izveidota īpaši šim nolūkam.

Darījuma summa atklāta netiek.

«Kesko Senukai» pārvaldītajā mazumtirdzniecības tīklā ietilpst 22 veikali Lietuvā, deviņi veikali Latvijā, astoņi Igaunijā un 17 OMA veikali Baltkrievijā, kā arī veiksmīga e-tirdzniecības platforma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kesko Senukai Lithuania, kam pieder būvniecības, remonta un sadzīves preču veikalu tīkls Baltijas valstīs, iegādājas vienu no Baltijā vadošajiem interneta mazumtirdzniecības uzņēmumiem 1A Group, teikts kompānijas paziņojumā.

Darījuma summa atklāta netiek.

Somijas grupa Kesko norāda, ka šis darījums nodrošinās iespēju Kesko Senukai Lithuania iegūt spēcīgu pozīciju strauju izaugsmi piedzīvojošajā Baltijas e-tirdzniecības tirgū.

«E-tirdzniecības tirgus Baltijā piedzīvo strauju izaugsmi un krietni apsteidz fizisko veikalu mazumtirdzniecību. Īstenojot šo darījumu, mēs kļūsim par lielāko multikanālu spēlētāju Baltijā un spēsim apkalpot savus klientus ar mūsu daudzpusīgo veikalu tīklu, kā arī ar interneta palīdzību,» skaidro Kesko viceprezidents Jorma Rauhala.

Paredzēts, ka darījums noslēgsies 2018.gada otrajā pusē.

Internetveikala «1A.lv» pārstāvis Normunds Namnieks aģentūrai LETA uzsvēra, ka darījums paredz divu uzņēmumu - «Kesko Senukai Lithuania» un «1A Group» - apvienošanos. Pēc viņa teiktā, darījums uzskatāms par stratēģisku un rūpīgi izsvērtu lēmumu, lai «1A Group» varētu izmantot multikanālu tirdzniecības priekšrocības, būtiski palielinātu sortimentu jaunās preču kategorijās, kā arī piedāvātu klientiem izdevīgākus servisa, loģistikas un produktu piedāvājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

K Senukai: Pie mums atalgojums ir augstāks par vidējo nozarē

Lelde Petrāne, 21.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvniecības, remonta un sadzīves preču tirgotājs «Kesko Senukai Latvia» šā gada rudenī Rīgā atvērs pirmo jaunā koncepta «K Senukai» veikalu Baltijas valstīs un darbam tajā patlaban meklē 200 darbiniekus. «Kesko Senukai Latvia» pārstāve Irēna Unda biznesa portālam db.lv skaidro, kā uzņēmums tik īsā laikā plāno piesaistīt tik lielu skaitu darbinieku.

«Mazumtirdzniecība ir viena no straujāk augošajām nozarēm Latvijā – durvis šogad vēruši vairāki jauni tirdzniecības centri un veikali, Latvijas virzienā lūkojas vēl citi mazumtirdzniecības uzņēmumi, arī «K Senukai» ir piedzīvojis strauju izaugsmi pēdējā gada laikā, verot vaļā papildu tirdzniecības vietas un audzējot apgrozījumu. Līdz ar to asu konkurenci izjūt visi mazumtirdzniecības nozares dalībnieki, jo īpaši attiecībā uz klientu piesaisti un darbaspēka pieejamību.

Lielākais izaicinājums, ar kuru saskaramies mēs – kvalificētu darbinieku atlase. Darbojamies sfērā, kur klientu serviss iegūst arvien būtiskāku nozīmi. Tieši konsultanta pieredze un kompetence ļauj ieteikt klientam labāko preci vai risinājumu atbilstoši vajadzībai. Līdz ar to mēs meklējam ne tikai preču pārdevējus, bet attiecīgās jomas – interjera, apdares, būvniecības, dārzkopības un citu jomu speciālistus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darbinieku apmierinātība ir uzņēmuma tēla spogulis

Tā uzskata AS Kesko Senukai Latvia personāla vadības biznesa partnere Irēna Unda. Tāpēc uzņēmuma personālvadības priekšplānā tiek izvirzīta darbinieku apmierinātības celšana un iespēja ikvienam augt profesionāli.

AS Kesko Senukai Latvia komandā ir 600 darbinieku, un 95% no viņiem ikdienā strādā klientu apkalpošanā. «Servisam mūsu nozarē ir izšķiroša loma, jo bieži vien cilvēki nāk uz veikalu ne tikai, lai iegādātos kādas konkrētas preces, bet arī vēlas saņemt padomu, kādu risinājumu. Augsta līmeņa klientu apkalpošana nozīmē laipnu attieksmi un smaidu, lai cilvēks, izejot ārā no veikala, jūtas labi un vēlas atkal atgriezties,» teic I. Unda, kuras vadītajai nodaļai šajā gadā priekšā ambiciozs mērķis – atrast 200 darbinieku jaunajam uzņēmuma veikalam, kas tiks atvērts pārveidotajā tirdzniecības centrā Galerija Azur, kura jaunais nosaukums būs Ozols. Tas būs lielākais Kesko Senukai Latvia veikals Latvijā, un tas papildinās jau esošo šī zīmola saimi, kurā ietilpst desmit veikalu – trīs Rīgā un septiņi reģionu pilsētās. Veikala tīkla veidošanā Latvijā ir vēl izaugsmes iespējas, tostarp, izmantojot franšīzi kā biznesa formu. Lietuvā no 80 Kesko Senukai veikaliem 65 darbojas uz franšīzes līguma pamata.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) pieņēmui lēmumu atļaut apvienošanos, ar kuru Kesko Senukai grupas uzņēmums UAB Penktoji projekto bendrovė iegūst izšķirošu ietekmi pār SIA «1A grupa», informē KP.

Atļauja dota, jo apvienošanās rezultātā būtiski nemazināsies konkurence ietekmētajos tirgos.

Abu apvienošanās dalībnieku darbība pārklājas nepārtikas preču mazumtirdzniecībā. UAB Penktoji projekto bendrovė ir Lietuvā reģistrēts uzņēmums, pār kuru izšķirošu ietekmi realizē UAB Kesko Senukai Lithuania, kas Latvijā kontrolē arī AS «Kesko Senukai Latvija». Uzņēmuma darbības veids ir celtniecības, mājas un dārza preču mazumtirdzniecība, izmantojot lielveikalu ķēdi K SENUKAI Latvijā, kā arī interneta veikalu kā papildu preču izplatīšanas kanālu. Savukārt SIA «1A grupa» pieder uzņēmums SIA «MOBILUKS», kura darbība saistīta ar nepārtikas preču mazumtirdzniecību interneta veikalā 1A.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

K Senukai: Darbiniekiem ik mēnesi ir iespēja nopelnīt līdz pat 35% algas pielikumu

Zane Atlāce - Bistere, 02.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no vadošajiem būvniecības, remonta un sadzīves preču tīkla uzņēmumiem «Kesko Senukai Latvia» sasniedzis uzņēmuma vēsturē lielāko apgrozījuma pieaugumu - pērn uzņēmums strādājis ar 90,6 miljonu lielu apgrozījumu, kas ir par 64% vairāk nekā gadu iepriekš.

«Šis ir uzņēmuma labākais darbības gads Latvijā. Ļoti sekmīgie darbības rezultāti skaidrojami ar preču sortimenta paplašināšanu, pircējiem svarīgu pakalpojumu attīstīšanu un darbinieku motivācijas sistēmas ieviešanu. Pie mums pircējs saņem ne tikai preci, bet arī risinājumu savai konkrētā brīža vajadzībai. To pircēji novērtē un atgriežas veikalā. Vēl viens nozīmīgs faktors, kas sekmējis izaugsmi, ir motivēti darbinieki. Algas «K Senukai» ir augstākas nekā vidēji nozarē, turklāt dodam iespēju darbiniekiem nopelnīt līdz pat 35% lielu algas pielikumu katru mēnesi,» saka «Kesko Senukai Latvia» ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukauskas.

Uzņēmuma peļņa 2018. gadā sasniedza 1,47 miljonus eiro, liecina uzņēmuma gada pārskats.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Tirdzniecības centra Galerija Azur rekonstrukcijā plānots ieguldīt apmēram 35 miljonus eiro

LETA, 08.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra «Azur» pārvaldošā uzņēmuma SIA «MD Galerija Azur» īpašnieks, Lietuvā reģistrētais uzņēmums «KS Holding» tirdzniecības centra «Galerija Azur» rekonstrukcijā plāno ieguldīt apmēram 35 miljonus eiro, aģentūrai LETA pastāstīja tirdzniecības centra «Galerija Azur» direktore Ilze Brazeviča.

Pēc «Galerija Azur» direktores teiktā, 2016.gada oktobrī Lietuvas uzņēmums «KS Holding» iegādājās tirdzniecības centra «Azur» pārvaldošo uzņēmumu «MD Galerija Azur» ar mērķi veikt vērienīgu tirdzniecības centra rekonstrukciju.

Viņa atgādināja, ka pēc tirdzniecības centra rekonstrukcijas ir plānots atvērt ceturto «K Senukai» veikalu Rīgā ar vairāk nekā 20 000 kvadrātmetru platību. Tas būs pirmais jaunā «K Senukai» koncepta veikals Baltijas valstīs. Kopējā ēkas platība pēc rekonstrukcijas ir plānota ap 29 500 kvadrātmetru. Pārveidotajā tirdzniecības centrā jaunās telpās darbosies veikals «Rimi», kā arī citi mazāka formāta veikali, tostarp dažādu ikdienas, interjera un saimniecības preču, kā arī pakalpojumu sniedzēji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stiprinot atbalstu atvērtai un godīgai depozīta sistēmai iedzīvotāju interesēs, būvmateriālu un mājas labiekārtošanas preču tirgotājs «K Senukai» pievienojies Latvijas tirdzniecības nozares izveidotajiem 9 principiem, ko tirgotāji izstrādājuši iekļaušanai likumdošanā.

Līdz ar «K Senukai» pievienošanos atbalstu tirgotāju izstrādātajam modelim izteikuši vairāk nekā 10 vadošie nozares dalībnieki, norādot, ka pašlaik valstī virzītais depozīta sistēmas modelis nav pietiekami plašs, nepilnīgi ņem vērā sabiedrības un pircēju intereses un nenodrošina pietiekamu darbības caurskatāmību.

«Depozīta sistēmas ieviešanā Latvijai ir nevis nekritiski jāpārņem citu valstu īstenotais iepakojuma aprites modelis, bet jāuzlabo depozīta sistēma tieši Latvijas iedzīvotāju interesēs un viņu šodien aktuālajām vajadzībām. Izvērtējot pašlaik virzīto depozīta modeli, ir redzami ne tikai ieguvumi, bet arī daudzas nepilnības, ko mēs šobrīd varam un ko vajag mainīt. Zinot, ka «K Senukai» veikalus ik dienu apmeklē tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju un ikviens no viņiem būs depozīta sistēmas dalībnieks, mēs iestājamies par tādu depozīta sistēmu, kas pārstāv viņu intereses, ir ekonomiski izdevīgāka un lietošanā ērtāka,» saka AS «Kesko Senukai Latvia» ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukauskas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairāk nekā 6 miljonus eiro, «Kesko Senukai Latvia» tirdzniecības centrā «Ozols» atvēris lielveikalu «K Senukai».

«Tā kā mūsdienās pircēji apmeklē veikalus ne tikai pirkumu veikšanai, bet arī detalizētai tehnoloģiju un citu produktu izpētei, izmēģināšanai un iepazīšanai, šī veikala veidošanā īpašu uzmanību pievērsām daudzveidīga piedāvājuma, konsultāciju un citu pakalpojumu nodrošināšanai,» saka «Kesko Senukai Latvia» ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukauskas.

Teju 20 000 kvadrātmetru lielveikalā «K Senukai Ozols» apmeklētājiem būs pieejams plašākais preču sortiments no Latvijas un pasaules ražotāju ar vairāk nekā 60 000 sadzīves, būvmateriālu un elektroprecēm. Jaunais veikals aprīkots ar virkni digitālu inovāciju, kas paātrinās apkalpošanas procesu.

Autovadītājiem pieejama autostāvvieta 750 automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs Rimi piesaka sevi arī e-komercijas tirgū – oktobrī internetveikals tiks atklāts Latvijā, nākamā gada pirmajā ceturksnī Lietuvā, bet otrajā ceturksnī arī Igaunijā.

To Rimi jaunās izaugsmes stratēģijas prezentācijā otrdien pastāstīja Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. Viņš uzsvēra, ka kompānijas ieskatā tieši tagad ir īstais brīdis uzņēmuma digitalizācijai, jo tam ir gatavi visi – gan tehnoloģijas, gan pircēji. Cilvēkiem kļūstot aizvien aizņemtākiem, nepieciešamība ērti iepirkties jebkurā laikā un vietā pašlaik sasniegusi teju vai maksimumu, tāpat kā tehnoloģiju attīstība un pieejamība.

Uzņēmuma digitalizācijā ieguldīti 7,7 miljoni eiro (2016.gadā 1,8 miljoni, 2017.gadā 2,6 miljoni, bet pērn 3,3 miljoni eiro) – gan tirgus un patērētāju, viņu paradumu izpētē, gan mobilās aplikācijas izstrādē, kas darbojas jau kopš 2018.gada decembra, elektronisko cenu zīmju ieviešanā, mobilo pakalpojumu un pašapkalpošanās skeneru ieviešanā, informēja «Rimi Baltic» grupas mārketinga un biznesa attīstības direktors Gustavs Fernstroms.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Papildināta ar FOTO: Investējot 1,5 miljonus eiro, atver būvniecības veikalu Procenter

Žanete Hāka, 29.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot aptuveni 1,5 miljonus eiro, uzņēmums AS «Kesko Senukai Latvia» rekonstruējis veikalu Maskavas ielā 418a, un drīzumā atvērs jauna koncepta lielveikalu – specializētu lielapjoma būvmateriālu veikalu profesionāļiem ar nosaukumu Procenter.

Jaunajā lielveikalā būs pieejami būvmateriāli un celtniecības preces lielos apjomos, to skaitā vairāk nekā 100 profesionāli zīmoli no vadošajiem ražotājiem, kas ietver celtniecības, elektrības un santehnikas preces, apdares materiālus, instrumentus u.c. Līdz šim uzņēmums paplašināja veikalu tīklu un rekonstruēja veikalus pēc jaunā koncepta, specializējoties mājas, dārza, saimniecības un būvniecības preču, darba rīku un iekārtu tirdzniecībā.

Taču šis ir pirmais veikals «K Senukai» tīklā, kas specializēsies tikai uz celtniecības precēm profesionāļiem un veidots balstoties uz jaunu konceptu - «No pamatiem līdz atslēgai».

«Pēc pirkuma veikšanas klientiem tiks nodrošināta četru stundu ekspress piegāde. Preces tiks iepirktas pa tiešo no ražotājiem, tās būs pieejamas lielā apjomā uzreiz, kas profesionāļiem ir ļoti svarīgi,» stāsta AS «Kesko Senukai Latvia» ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukauskas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas interneta mazumtirgotājs «Pigu», kam Latvijā pieder internetveikals «220.lv», pagājušajā finanšu gadā, kas beidzās martā, strādājis ar 1,146 miljonu eiro konsolidētajiem zaudējumiem, kas bijuši par 59,5% mazāki nekā 2017./2018.finanšu gadā.

Par to liecina «Pigu» finanšu gada pārskats, kas iesniegts Lietuvas Reģistru centram.

«Pigu» apgrozījums pagājušajā finanšu gadā bijis 101,676 miljoni eiro jeb par 17,1% lielāks nekā 2017./2018. finanšu gadā.

Šajā finanšu gadā «Pigu» plāno apgrozījuma pieaugumu par 10% un atgriešanos pie peļņas.

«Pigu» peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) pagājušajā finanšu gadā bijusi 260 000 eiro pretēji negatīvajai EBITDA mīnus 1,972 miljoni eiro 2017./2018. finanšu gadā.

Kompānijai «Pigu» Lietuvā ir internetveikals «Pigu.lt», tās meitasuzņēmums Latvijā «Pigu Latvia» pārvalda internetveikalu «220.lv», bet meitasauzņēmums Igaunijā «DLB Trading» pārvalda internetveikalu «Kaup24.ee».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "Longo Group" saistībā ar Covid-19 uzliesmojumu sākusi piedāvāt attālināto lietotu automašīnu iegādi internetā ar bezmaksas piegādi uz jebkuru vietu Latvijā, un rezultātā 15% no pārdotajām automašīnām tikušas nopirktas attālināti.

"Piegādes veicām uz Daugavpili, Vecpiebalgu, Eleju, Lilasti, Dobeli un citur. Plānojam to attīstīt arī pēc Covid-19 krīzes," biznesa portālam db.lv atklāj Edgars Cērps, AS "Longo Group" valdes loceklis.

Atklāj tiešsaistes autosalonu, un top auto internetveikals 

"Volkswagen" un "Audi" Latvijā prezentē tiešsaistes 360° autosalonu, kas sniegs iespēju iepazīties...

Arī AS "Longo Group" pārdoto automašīnu apjoms Baltijas valstīs ir krities, sasniedzot tikai 50 līdz 55% no šogad februārī pārdotā apjoma. "Analizējot CSDD pārdoto automašīnu datus, redzam, ka "Longo.lv" ir salīdzinoši labākā situācijā pār pārējiem – kritums ir, bet ne tik dramatisks kā tirgum kopumā," saka E. Cērps.

Viņa skatījumā tam ir vairāki izskaidrojami. Pirmkārt, uzņēmums spējis pieņemt operatīvus un uz datiem balstītus lēmumus, paļaujoties uz pārredzamu atskaišu sistēmu, kurā pērn investējis. E. Cērps uzskata, ka šī brīža apstākļos tā ir spēcīga konkurētspējas priekšrocība auto tirdzniecības segmentā. Otrkārt, AS "Longo Group" vieni no pirmajiem Baltijā sāka piedāvāt attālināto lietotu automašīnu iegādi internetā ar bezmaksas piegādi. Treškārt, jau no dibināšanas pirmsākumiem uzņēmums sevi definē kā digitāli attīstītu kompāniju. E. Cērps spriež, ka tā ir neatņemama priekšrocība uzņēmuma reputācijas veidošanā mūsdienu digitālajā pasaulē.

"Esošā situācija valstī ietekmē patērētāju uzvedību un pirktspēju – klienti izvērtē prioritātes, taču, neskatoties uz to, tomēr vēlas saglabāt mobilitāti, kā arī drošas pārvietošanās iespējas, ko sniedz personīgais auto," teic E. Cērps.

Viņš teic, ka, salīdzinot ar 2019. gada aprīli, šogad Latvijā reģistrēts jaunu auto reģistrācijas skaita kritums 55% apmērā.

Neziņa par nākotni skaudri atbalsojas Latvijas auto tirgū 

2020. gada aprīlī Latvijā reģistrēts jaunu auto reģistrācijas skaita kritums 55% apmērā, kas...

Arī lietoto auto pirmās reģistrācijas aprīlī ir piedzīvojušas ievērojamu kritumu – par 60%. E. Cērps norāda, ka pārdoto auto skaits aprīli ir ievērojami zemāks, jo daudzi darījumi tikai organizēti jau iepriekšējos mēnešos. Lietoto auto pirmo reģistrācijas samazinājumu ir izraisījis importa kritums, jo liela daļa Latvijā tirdzniecībā esošo lietoto auto tika importēti un esošajā situācijā tas ir apstājies, jo neviens nav gatavs uzņemties risku un iesaldēt kapitālu.

Domājot par nākotni, E. Cērps paredz, ka vissmagāk pandēmijas sekas būs jūtamas tieši jauno auto industrijā. "Tā smagi cietīs gan pieprasījuma krituma, gan potenciālo auto cenu pieauguma dēļ, ko ietekmēs katras saražotās vienības pašizmaksas palielinājums, jo tiks ražots mazāk auto, bet fiksētās izmaksas paliek un finanšu procenti tikai augs, un būs vērojams rezerves daļu cenu kāpums. Tā ir ķēdes reakcija, kas ietekmēs arī lietoto automašīnu tirgu. Jauno auto cenu kāpuma dēļ Rietumeiropā patērētāji ilgāk turpinās ekspluatēt savus līdzšinējos auto, nevis mainīs pret jauniem," viņš norāda.

Šī tendence jau tagad esot vērojama, piemēram, Nīderlandē, kur AS "Longo Group" meitas uzņēmums "Longo Netherlands B.V." ir valsts licencēts auto tirgotājs ar plašu loku iepirkšanas sadarbības partneru. Tur vērojama tendence, ka jauno auto tirdzniecība ir teju vai apstājusies un uzņēmumi ir masveidā pagarinājuši operatīvo auto līzinga termiņus savu darbinieku esošajām automašīnām. Šī iemesla dēļ lietoto auto piedāvājums ir samazinājies. E. Cērps spriež, ka šīs situācijas ietekmē būs jūtams vērienīgs lietotu auto piedāvājuma samazinājums, kas skars arī Baltiju un izraisīs lietoto auto klāsta samazinājumu ne tikai mums, bet arī gala patērētājam.

"Tas arī palielina riskus pircējiem un sabiedrībai kopumā, jo tad maziem spēlētājiem pelēkā zonā, lai neceltu cenas, nāksies riskēt aizvien vairāk gan izvairoties no jebkādas nodokļu nomaksas, gan iepērkot pāri palikušās mašīnas ar nopietniem defektiem," tā viņš. E. Cērps arī pieļauj, ka samazinātā piedāvājuma dēļ var kāpt kvalitatīvu automašīnu cenas.

Tiklīdz būs līdzsvars starp pieprasījumu Baltijas valstīs un AS "Longo Group" piedāvājumu, kompānija plāno atsākt importu no Rietumeiropas.

AS "Longo Group" ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas lietotu automašīnu tirdzniecības segmentā. Uzņēmumam pašlaik ir filiāles Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, kur noris automašīnu tirdzniecība, savukārt Nīderlandē, Beļģijā un Vācijā tam ir filiāles, kas specializējas automašīnu iepirkumā, lai tās realizētu Baltijā.

2019. gada maijā "Longo" Rīgā atvēra Baltijā lielāko tirdzniecības laukumu ar 450 auto ietilpību.

Db.lv jau rakstīja, ka lietotu automašīnu tirgotājs "Longo Group" 2019. gadā Baltijā pārdevis 2350 automašīnas un sasniedzis 12,5 miljonu eiro apgrozījumu. "Neskatoties uz to, ka tirgū esam tik īsu laiku, esam iekarojuši nopietnu pozīciju un pārdodam lielu skaitu automašīnu. Nav neviena cita tirgotāja Baltijā, kas pārdotu tik daudz. Esam izveidojuši zīmolu segmentā, kam nav pati labākā reputācija," iepriekš norādījis E. Cērps.

Gada laikā pārdod 2350 auto 

Lietotu automašīnu tirgotājs "Longo Group" 2019. gadā Baltijā pārdevis 2350 automašīnas un sasniedzis...

Aptuveni pusi apgrozījuma – gandrīz sešus miljonus eiro – pērn veidoja darbība Latvijā, pārdodot gandrīz teju 1000 automašīnas. Pērn uzņēmums nopietni palielināja pamatkapitālu – līdz pieciem miljoniem eiro. Tāpat pērn "Longo Group" investēja 250 tūkstošus eiro IT sistēmas izstrādē.

Līdz pandēmijai uzņēmuma plānos bija trīskāršot 2019. gada apgrozījumu un sasniegt 35 miljonu eiro atzīmi. Savukārt tālākā nākotnē kompānija mērķē uz vismaz simt miljonu eiro gada apgrozījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru