«Iespējams, Bites klienti arī pārmaksāja par saviem pakalpojumiem 2 latus mēnesī, bet vispārināt šos aprēķinus par citiem operatoriem nevar,» DB uzsver valstī vecākā mobilo sakaru operatora Latvijas Mobilais telefons (LMT) Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Valdis Jalinskis.
Jau vēstīts, ka Bite veiktajos aprēķinos ir secinājusi, ka ik mēnesi katrs mobilo sakaru lietotājs Latvijā pārmaksā vidēji 2 Ls, jo ir neapzināti kļūdījies un lielajā piedāvājuma juceklī izvēlējies savām vajadzībām nepiemērotu tarifu plānu. «Ja saskaita, cik tas izmaksā visiem mobilo telefonu lietotājiem Latvijā, sanāk vairāk nekā 26 milj. Ls gadā,» norāda Bite Latvija klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.
Bites aprēķiniem nav objektīva pamatojuma, jo dati par pārējo operatoru klientu izmantoto tarifu plānu īpatsvaru ir tikai pašiem operatoriem, iebilst V. Jalinskis. «LMT piedāvā gan plašu pakalpojumu klāstu, gan arī klienta vajadzībām atbilstošus tarifu plānus, jo klientu paradumi un veikto zvanu adresātu loks ir atšķirīgs. LMT, rūpējoties par saviem klientiem, piedāvā izvēlēties tieši viņiem izdevīgāko tarifu plānu. Zinot savus mobilo sakaru lietošanas paradumus un adresātu loku, klients ar LMT darbinieku palīdzību pats var veikt savu izvēli,» tā viņš.
Savukārt Tele2 pieļauj, ka Bite Latvija veiktais aprēķins ir patiess attiecībā uz vēsturiskā operatora klientu pārmaksu, ko parāda nozares finanšu rezultāti šā gada pirmā ceturkšņa laikā. «Cenu līmenis nav izlīdzinājies, un Latvijā joprojām ir daudz cilvēku, kas pārmaksā par mobilajiem sakariem,» uzskata Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.