Japānas lielveikalā Isetan Shinjuku Departament Store, kas tiek dēvēts par valsts pazīstamāko universālveikalu, līdz 18.novembrim būs atvērts Latvijas ražojumu īstermiņa jeb pop-up veikals, aģentūra LETA uzzināja Ārlietu ministrijā (ĀM).
Veikala atklāšanu 12.novembrī organizējusi LIAA pārstāvniecība Japānā sadarbībā ar Latvijas vēstniecību un uzņēmumu Isetan Mitsukoshi Ltd.
Kā norāda ĀM pārstāvji, šīs sezonas tēma Isetan universālveikalā ir Ziemeļeiropas dzīves stils un Latvijas "pop-up" veikals ar koncepciju Old and New Lifestyle piedāvā gan tradicionālus ar rokām darinātus izstrādājumus, gan arī mūsdienu dizaina ražojumus.
Lai atlasītu zīmolus prezentācijai pop-up veikalā, Isetan vadošie iepircēji šā gada septembrī apmeklēja Latviju un jau vizītes laikā atzinīgi novērtēja Latvijas ražojumu augsto kvalitāti un dabīgos izejmateriālus.
Latvijas pop-up veikalā tiek prezentēti vairāki apģērbu un interjera zīmoli - Natālija Jansone, One Wolf, Miesai, Riga Chair, Maffam Freeform, An&Angel, Ars Tēla, Munio Home, Munio Candela, Anna Kilpe, Feltstyle, HUGU un Ginta. Tāpat veikalā pieejama zīmola Emils Gustavs šokolāde un latviešu amatnieku izstrādājumu kolekcija, ko pārstāv japāņu aģente Akiko Mizoguči no Subaru. Veikalā iespējams iegādāties arī grāmatas japāņu valodā par Latviju un Latvijas amatnieku izstrādājumiem.