AS Latvenergo laikā no 21. līdz 26. augustam veiks pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu. Tās laikā nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls www.e-latvenergo.lv, apmeklētājiem īslaicīgi būs slēgti klientu apkalpošanas centri un klientu serviss strādās ar ierobežotu informācijas apjomu, informē uzņēmumā.
Darbība brīvajā elektroenerģijas tirgū no ikviena tirgotāja prasa arvien uzlabot pakalpojumus klientiem, kā arī ievērot jaunus regulējošās vides principus. Līdz ar to AS Latvenergo veic apjomīgu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas modernizāciju, kuras ietvaros tiks veiktas iekšējas funkcionālas pārmaiņas IT vidē.
AS Latvenergo klientu skaits un apstrādājamā informācija ir ļoti apjomīga, līdz ar to pāreja uz sistēmas gala lietotni klientiem prasīs vairākas dienas, kuru laikā uzņēmums cer uz klientu sapratni par radītajām neērtībām.
Par gaidāmo ierobežoto piekļuvi portālam, kā arī klientu apkalpošanas centru darba laiku klientiem tiek ziņots ar e-pastu palīdzību, kā arī informācija tiek sniegta centrāliem un reģionāliem medijiem un sociālo tīklu vidē.
Norēķinu sistēmas gala lietotnes ieviešana notiks no 21.augusta vakara līdz 26. augustam, kad darbu pilnā apmērā uzsāks jaunā klientu norēķinu sistēma un tiks atjaunota arī klientu servisa funkcionalitāte.
24. un 25. augustā apmeklētājiem nebūs pieejami AS Latvenergo klientu apkalpošanas centri Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī. Klientu konsultāciju sniegšana tiks atjaunota 26. augustā.
Rēķinoties ar neērtībām, ko klientiem radīs apjomīgie darbi IT vidē, uzņēmums jau iepriekš atvainojas par tām un aicina būt saprotošiem.
Sistēmas pārejas laiks izvēlēts atbilstoši pēc iespējas zemākai novērotai klientu aktivitātei, tādējādi cenšoties pēc iespējas mazāk ietekmēt klientu paradumus.