Mana pieredze: Īsteno ideju par savu uzņēmumu 

Mārketinga aģentūra SocialGuruLab fokusējas uz sadarbību ar ēdināšanas uzņēmumiem

Anda Asere, 2019. gada 27. marts plkst. 7:41

«Kā jau nosaukums SocialGuruLab pasaka, tā ir laboratorija un cieši saistīta ar sociālajiem tīkliem un digitālajām tehnoloģijām. Man ir dažāda pieredze mārketingā, bet pēdējos gados mani īpaši saista ēdināšana. Esmu arī ieguvusi izglītību – esmu diplomēta pavāre, tāpēc īpaši plānoju strādāt ar ēdināšanas uzņēmumiem un palīdzēt tiem ar mārketingu,» saka Anda Daubure, SIA SocialGuruLab īpašniece. Viņa sadarbojas arī ar citu jomu uzņēmumiem, tomēr šobrīd ir vairāki klienti tieši no sabiedriskās ēdināšanas nozares.

Ar laiku Anda plāno piedāvāt jaunus risinājumus digitālajā vidē. «Man ir mērķis iegūt jaunas zināšanas ārpus Latvijas, tāpēc plānoju pieteikties Erasmus programmā jaunajiem uzņēmējiem, lai atrastu mentoru ārpus Latvijas un aizbrauktu pie viņa dažus mēnešus stažēties. Tā būtu iespēja pārbaudīt, kā mana ideja varētu strādāt starptautiski,» saka Anda. Uzņēmēja uzskata, ka arī mārketinga pakalpojumi ir eksportējami. «Dzīvojam digitālā vidē, tāpēc uzskatu, ka mārketingam ir eksporta potenciāls. Sākumā gribētu sākt ar Baltijas valstīm un Eiropu,» viņa norāda.

Andai jau sen bija doma par savu uzņēmumu, un pērn rudenī viņa saprata, ka ir gatava dibināt aģentūru. «Sākotnēji nebiju pārliecināta, ka spēšu vadīt savu mārketinga aģentūru, jo likās, ka tas ir kaut kas liels, nopietns, sarežģīts, vajadzīgas lielas investīcijas. Tomēr secināju, ka uzkrātā pieredze ir diezgan liela un es to spēju. Mani iedvesmoja un iedrošināja arī manas draudzenes – katra no viņām darbojas savā lauciņā un vienā brīdī sāka veidot savus uzņēmumus. Secināju, ka arī gribu pamēģināt, jo man ir gana liela pieredze un saprotu, par ko ir runa. Gatavojos šim solim diezgan ilgi, un tieši tāpēc tad, kad nodibināju uzņēmumu, viss tālākais attīstījās diezgan strauji un uzreiz bija pirmie klienti. Lielā mērā palīdzēja arī tas, ka mani iepriekšējie sadarbības partneri daudziem mani ieteica,» viņa stāsta.

Pagaidām Anda savā uzņēmumā ir vienīgā darbiniece un sadarbojas ar daudziem ārpakalpojumu sniedzējiem. «Sadarbojos ar lieliskiem māksliniekiem un sociālo kontu pārzinātājiem, kas man palīdz kampaņās. Vienai pašai visu izdarīt kvalitatīvi, efektīvi un diezgan ātri ir grūti, pat strādājot pa naktīm. Vēl nevaru piedāvāt pilna laika darbu, un man vēl nav skaista biroja, tāpēc pagaidām pērku ārpakalpojumus,» teic Anda.

Tehnoloģiju ietekmē mārketings pēdējos gados ir ievērojami mainījies, jo īpaši digitālā ziņā. «Visa informācijas aprite notiek internetā. Tagad daudz sanāk strādāt ar blogeriem un ietekmētājiem sociālajos tīklos. Tagad tie ir svarīgs informācijas nesējs. Agrāk tā nebija. Protams, ir profesionālāki un mazāk profesionāli blogeri un t.s. influenceri, tāpēc vienmēr jāskatās, lai klients gūtu gaidīto atdevi, atrastu īsto sadarbības partneri, lai publicētā informācija būtu adekvāta un atbilstoša,» saka Anda.


Visu rakstu lasiet 27. marta laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2014. gada 11. septembris plkst. 12:08

Sers Ričards Brensons nebeidz pārsteigt pasauli, darot lietas citādāk nekā ierasts....

2013. gada 15. augusts plkst. 10:03

Latvijas Mazo un vidējo uzņēmumu forums (MVU Forums) iniciatīvas «Atbalsti mazo biznesu!»...

2013. gada 08. marts plkst. 17:01

Galvenais iemesls, kādēļ sociālais tīkls Facebook lielākajai daļai zīmolu nebūs vislabākā...

2012. gada 19. decembris plkst. 14:05

Sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga robežas saplūst; uzņēmuma reputācija un zīmolu...

2012. gada 26. novembris plkst. 8:07

Mārketinga aktivitātēs rezultāts ir atkarīgs nevis no ieguldījumu apmēra un to saiknes...

Nepalaid garām

«Es vēlos strādāt nozarēs, kur nav tādas regulācijas, nav tādas valsts iejaukšanās...

Coworking Liepaja telpas par savu darba vietu sauc aptuveni 40 pastāvīgie biedri,...

Vēstniecība, pārstāvniecība, savrupnams, kultūras un darījumu centrs, muzejs, izstāžu telpa,...

Eksports ir viens no galvenajiem valsts attīstības virzītājspēkiem, un uzņēmumiem tas ir svarīgs solis...

Āgenskalns pēdējo gadu laikā ir kļuvis par arvien pieprasītāku vietu dzīvošanai, nereti...

Bijušais NATO ģenerālsekretārs Anderss Fogs Rasmusens izglābj PNB Banku (bijušo Norvik Banku),...

No šīs sadaļas
2019. gada 19. aprīlis plkst. 9:21

Biznesa portāls db.lv viesojās SIA Kokradis ražotnē Jelgavā, lai vērotu, kā tiek...

2019. gada 12. aprīlis plkst. 10:36

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties SIA Smalkais...

2019. gada 22. marts plkst. 8:20

Spieķu stāsts aizsākās, kad Siguldā nogāžu vietās un takās vēl nebija labiekārtota...

2019. gada 22. marts plkst. 7:44

Uzņēmums Baltu Rotas Siguldā jau 25 gadus darina Nameja gredzenus un gada...

2019. gada 21. marts plkst. 12:41

Biznesa klienti diezgan labi pazīst dažādus telemātikas risinājumus, bet SIA SizzApp vēlas...

2019. gada 21. marts plkst. 11:22

Jaunnedēļ Krišjāņa Barona ielā, Rīgā, tiks atvērta pirmā zero waste jeb bezatkritumu...

2019. gada 21. marts plkst. 8:51

Pēdējos divos gados Rīgā bērnu svinību vietas saradušās kā sēnes pēc lietus;...

2019. gada 21. marts plkst. 8:39

Piedāvājums bērnu ballīšu rīkošanai Liepājā ir plašs, tomēr uzņēmumiem vēl ir, kur...

2019. gada 20. marts plkst. 9:05

Spieķu darināšanai Siguldas apkārtnē ir vairāk nekā divsimt gadus sena vēsture. Spieķu...

2019. gada 20. marts plkst. 6:51

Šis gads saldumu ražotājai SIA Taste Caps! sācies ar pārcelšanos uz jaunām...