Mana pieredze: Maskavas prasītie apjomi nebija pa prātam 

Atzīmējot 25 gadus kopš cepuru biznesa sākšanas, zīmolam Happy Hats Rīgas centrā atvērta studija; plānos ir paplašināties ekskluzīvajā segmentā

Natālija Poriete, 2017. gada 27. marts plkst. 9:01

«Vēlos, lai ir kāda vieta, kur es mājīgā atmosfērā varētu pieņemt klientus, nodemonstrēt viņiem produkcijas piedāvājumu, arī vienkārši parunāties. Saviem pastāvīgajiem klientiem uzdevu jautājumu sociālajā vietnē Facebook – vai viņiem tāda studija ir nepieciešama, un saņēmu pozitīvu atbildi. Turklāt tas ir brīdī, kad zīmolam Happy Hats paliek 25 gadi,» stāsta zīmola īpašniece Larisa Lapšina. Viņa smejas, ka aizvadītajā vasarā no kādas jaunās māmiņas uzzinājusi, ka arī viņai reiz māte bērnībā nopirkusi Happy Hats zīmola cepuri, bet tagad rindā ir nākamā paaudze. Visas cepures viņa ada pati, pielietojot gan mašīnadīšanu, gan roku darbu, dažkārt abas metodes tiek kombinētas. Tikai tad, ja ir lielāks pasūtījums, viņa meklē palīgus. Tā bija arī tad, kad Happy Hats devās uz izstādi Maskavā, un pie Larisas vērsās kāda uzņēmuma direktors, kurš jautāja, vai var atbraukt uz Rīgu un paciemoties viņas ražotnē. «Kad sadarbojos ar Maskavas uzņēmējiem, sapratu, ka šāds modelis nav man īsti piemērots. Saruna sākās ar apjomiem, sākot no 300 līdz 1000 cepurēm, turklāt tām bija jābūt dažādu izmēru, lai spētu apgādāt visus tirdzniecības centrus. Man šķiet, ka Rīgā nav tik daudz darbinieku, lai spētu visai Maskavai piegādāt preci. Es negribētu adīt 500-600 cepures, nerūpēties par to kvalitāti un nerotāt tās ar dekoriem, kas veidoti ar rokām, bet piekārt lētos Ķīnas rotājumus un atdot cepures par vienu eiro gabalā,» viņa skaidro.

Larisa neskaita, cik cepures dienā viņa var izgatavot – parasti divas vai trīs.

Visu rakstu Darina laimīgās cepures lasiet 27. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Alus pasaule ir daudz plašāka, nekā varētu iedomāties, stāsta šī dzēriena someljē...

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

Lai gan konkurence elektronikas mūzikas instrumentu ražošanas segmentā ik gadu saasinās, SIA...

No šīs sadaļas
2017. gada 24. marts plkst. 11:03

Lielā pircēju pieprasījuma rezultātā eklērnīca Raunas dārzs meklē gan jaunas ražošanas...

2017. gada 23. marts plkst. 8:20

Bobsleja stūmējs Intars Dambis kopā ar sievu Elīnu Dambi Alūksnē sākuši biznesu...

2017. gada 22. marts plkst. 8:15

Askolds Hermanis savu biznesa ideju attīstījis, balstoties uz aizraušanos ar burāšanu,...

2017. gada 21. marts plkst. 8:16

Zīmola Marůů radītāja Maruta Zariņa ar laiku vēlas savas somas piedāvāt ne...

2017. gada 20. marts plkst. 8:47

Izglītības kvalitātē nozīmīga loma ir kontroldarbiem, kuros ir dažādi uzdevumi un to...

2017. gada 15. marts plkst. 10:43

Pēc piecu gadu darbības Rīgas centrā ēstuve Stock Pot atver otru vietu...

2017. gada 14. marts plkst. 8:47

Rotu zīmola Crownbush radītāja Ilze Kronbuša uzskata, ka nav obligāti jāpucējas katru...

2017. gada 13. marts plkst. 7:08

Draudzenes Laima Gruzdiņa un Kristiāna Kupče pametušas labi apmaksātu darbu, lai darītu...

2017. gada 09. marts plkst. 8:55

SIA Grante Utensils no dekoratīvā akmens veido dažādus funkcionālus dizaina priekšmetus –...

2017. gada 07. marts plkst. 8:42

Veselības jaunuzņēmums CheeksUp ir sācis nodrošināt logopēdiskas nodarbības bērniem,...