Mana pieredze: Palīdz saprast nekustamā īpašuma tirgus cenu 

Vartus.eu vietnē internetā var ievadīt adresi un iegūt platformas prognozēto labāko un zemāko īpašuma pārdošanas un īres cenu

Anda Asere, 2017. gada 11. decembris plkst. 8:00

«Cenšamies palīdzēt cilvēkiem saprast tirgus cenu, bet ilgtermiņā plānojam izveidot kaut ko līdzīgu Zillow – veidu, kā atrast īpašumus tuvākajā apkārtnē, salīdzināt tos, noskaidrot noziedzības līmeni, skolu tuvumu un tamlīdzīgi, jo, izvēloties dzīvesvietu, vajag ne tikai labu cenu, bet arī noskaidrot, kur bērni ies skolā, cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai nokļūtu darbā. Tie visi ir jautājumi, ko cenšamies izzināt,» stāsta Oskars Gavriševs, SIA Vartus līdzīpašnieks. Platforma palīdz māju īpašniekiem, iznomātājiem un īrniekiem atklāt īpašuma tirgus cenu. «Nekustamais īpašums ir vērtība, cilvēki strādā, lai īrētu vai nopirktu mājokli, ko var dalīt ar savu ģimeni. Mēs gribam nodrošināt pakalpojumu, kas ļauj pieņemt labāko lēmumu ar viņu vērtīgāko aktīvu. Mājokļa pirkums ir visdārgākais cilvēka dzīvē. Pat jaunajai paaudzei, kas labāk izvēlas īrēt, vajag informāciju, lai pieņemtu lēmumu,» viņš saka.

Kompānijas līdzīpašnieks Rauls Abreu Lastra (Raul Abreu Lastra) uzskata, ka cilvēki, kuri visu dzīvi ir krājuši naudu mājas pirkšanai, ir pelnījuši būt labi informēti, lai pieņemtu pamatotus lēmumus. «Mēs cenšamies būt piesardzīgi un norādām mūsu kļūdas varbūtību. Kļūdas procents tipveida padomju laika ēkām ir līdz 10%, bet jaunajiem projektiem lielāks, jo tie ir dažādi un grūti veikt precīzas prognozes,» saka Rauls.

Ideja par Vartus.eu Raulam jau bija laikā, kad viņš dzīvoja Meksikā. Viņam šķita negodīgi, ka detalizēta informācija par tirgu galvenokārt ir tikai bankām un lielajām nozares kompānijām. «Tik daudz ko var iesākt, ja zini sava īpašuma vērtību,» spriež Rauls. Dzīvojot Rīgā, viņš vēlējās pamēģināt, vai šīs idejas īstenošanai ir potenciāls. «Es aizbraucu uz zemesgrāmatu un klauvēju pie visām durvīm pēc kārtas. Bija vajadzīgas divas vizītes, bet darbinieki bija draudzīgi, atsaucīgi, darīja labāko, ko varēja, lai mēs saprastos. Protams, process bija nedaudz birokrātisks, bet es biju pozitīvi pārsteigts, ka man tomēr izdevās iegūt visu nepieciešamo informāciju,» norāda Rauls.

Visu rakstu Skats no malas lasiet 11. decembra laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Anda Šmitmane ēdināšanas biznesā Tukumā darbojas jau 20 gadus. Viņa atzīst, ka...

Mazumtirdzniecības tīkls Rimi pirmdien prezentēja pirmo veikalu Latvijā ar pašapkalpošanās skeneriem....

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

No šīs sadaļas
2017. gada 07. decembris plkst. 0:05

Sākām pirms četriem gadiem. Atgriežoties no prakses Amerikā, meklējām tehnoloģiju, kas var...

2017. gada 04. decembris plkst. 8:03

DigiPulse dibinātāji Normunds Kvilis un Dmitrijs Dementjevs-Dedelis izstrādā pakalpojumu, kas ļaus...

2017. gada 29. novembris plkst. 8:41

Uzņēmēji Žans Mauris un Dagnija Lejiņa vēlas palīdzēt uzņēmumiem ieviest inovācijas, izmantojot...

2017. gada 29. novembris plkst. 0:05

Vendon klienti ir vendinga operatori, kam pieder vairāki simti vai tūkstoši tirdzniecības...

2017. gada 28. novembris plkst. 17:07

Noslēgusies Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) rīkotā inovatīvo biznesa ideju...

2017. gada 28. novembris plkst. 10:59

Studiju tīkls Figura Line līdzās limfas stimulācijas aparātu masāžai nu piedāvā iegādāties...

2017. gada 27. novembris plkst. 15:25

Uzņēmums Duck Woodworks, kas gada sākumā laida klajā servējamo dēlīšu līniju ar...

2017. gada 27. novembris plkst. 10:05

Kultūrvieta Kursas putni, kas Liepājā darbu uzsāka pirms trim gadiem, atradusi jaunu mājvietu...

2017. gada 24. novembris plkst. 15:20

Armands Roze Pededzes pagastā gatavo ozolzīļu dzērienu ar nosaukumu «Zīleja», vēsta reģionālais...

2017. gada 23. novembris plkst. 8:08

Apģērbu zīmola Bookish mērķauditorija ir lasītāji – cilvēki, kuri mīl grāmatas, novērtē...