Marie Claire pārtrauks Lielbritānijas drukātā žurnāla izdošanu 

Starptautiskais mediju zīmols Marie Claire pēc novembra pārtrauks sava Lielbritānijas drukātā izdevuma izdošanu, lai kļūtu tikai par digitālo platformu, ziņo BBC.

Lelde Petrāne, 11.9.2019

Avots: marieclaire.co.uk

TI Media, kas izdod modes un skaistumkopšanas žurnālu, informē, ka izmaiņas notiek, reaģējot uz auditorijas dzīvesstila izmaiņām.

Lai gan drukātā izdevuma pārdošanas apjomi ir samazinājušies, interneta vietne uzņem divus miljonus lietotāju mēnesī.

Žurnāls nāca klajā 1988. gadā. Tā cena pēdējoreiz tika palielināta 2018. gada februārī no 3,99 līdz 4,20 Lielbritānijas sterliņu mārciņām.

TI Media vadītājs Markuss Ričs norāda, ka Marie Claire Lielbritānijas izdevums vairāk nekā trīs gadu desmitus ir rakstījis par jautājumiem, kas sievietēm ir aktuāli - piemēram, sieviešu iespēju palielināšana un klimata izmaiņas, un, pilnībā koncentrējoties uz digitālo vidi, līdzšinējais kurss tiks saglabāts.

Marie Claire arī akcentē, ka darbojās izaicinošajā modes un skaistumkopšanas nozarē un vērojams, ka gan patērētāji, gan reklāmdevēji ir paātrinājuši pāreju uz digitālajām alternatīvām. Tam ir bijusi nozīmīga ietekme uz reklāmu apjomu drukātajā izdevumā. Līdz ar to pāreja uz digitālo vidi nepieciešama, lai nodrošinātu stabilu un pelnīt spējīgu biznesu nākotnē.

Jaunākais izdevums

Tevi varētu interesēt

Satiksmes ministrija (SM) atradusi nepieciešamos papildu 3,7 miljonus eiro preses piegādēm, pirmdien...

Turpmāk mediju aģentūras «OMD Latvia» vadītājs būs Vadims Barisons. Konkursā viņš izvēlēts...

Nākotnē arvien ierastāka lieta būs maksāt par saturu internetā.

Norvēģijas mediju grupa Schibsted pārdevusi igauņiem līdz šim sev piederošos medijus...

Šā gada rudenī nedaudz pieaudzis laikrakstu lasīšanas apmērs, liecina pētījumu aģentūras...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

«Var just, ka Latvijas iedzīvotāji pēc krīzes ir kļuvuši turīgāki,» spriež kempinga...

Trīspadsmit gadu laikā ballīšu autobuss jeb Partybus spējis saglabāt savu vietu izklaides...

Elektroenerģijas neesamību Ilze un Kristaps Čabļi pārvērtuši par efektu un saviem viesiem...

Studijas «Lokomotīve» filmēšanas grupa septembra sākumā devusies uz Indonēziju, lai sāktu filmēt...

Latvijā sievietes ar augstāko izglītību pelna vidēji par 20% mazāk nekā vīrieši...

Atpūtas un izklaides centrā Bowlero 17. oktobrī notiks labdarības Boulinga maratons, kura...

Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē vācu autoražotājs Volkswagen, prezentējot pilnībā...

SIA «Velokurjers» pasākumos sākusi piedāvāt nestandarta pakalpojumu - velo ruļļu cīņas. Ar...

Autoražotājs Volkswagen vēlas paātrināt tempu elektroautotirgū, raksta CNN Business....

Koplietošanas platformas Carguru autoparks divos gados izaudzis no 12 līdz 160 mašīnām....