Sabiedrība

Martā iedzīvotāji visvairāk skatījušies TV3

Žanete Hāka, 03.04.2013

Jaunākais izdevums

Šī gada martā skatītākais kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 14,8 %, liecina pētījumu aģentūras TNS apkopotie dati.

Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,8 %, bet trešais – kanāls PBK ar 9,4 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 9%, kanālam NTV Mir Latvija – 7,3%, bet RTR Planeta Baltija - 5,8 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

Savukārt kanālam REN Baltija veltīti 5,3%, kanālam 3+ veltīti 3,8 % un kanālam LTV7 - 3 %.

Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa martā bija 2,9 %, kanāla TV5 – 2,8 %, bet 1BM kanāla – 0,6 %. Kanālam 2 un kanālam National Geographic Channel katram veltīti pa 0,5 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Šī gada martā viens televīzijas skatītājs pie televizora ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 2 minūtēm mazāk nekā šī gada februārī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Zemāka cena ir galvenais faktors televīzijas operatora izvēlē

Lelde Petrāne, 24.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies aptauja, kuras ietvaros Konkurences padome (KP) noskaidroja piecu specializēto kanālu atpazīstamību, pieejamību un to savstarpējo aizvietojamību. Papildus KP uzzināja patērētāju televīzijas operatora izvēles kritērijus, priekšrocības un paradumus.

KP lietas par iespējamu dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu izpētes ietvaros saskārās ar grūtībām noteikt televīzijas programmu savstarpējo aizvietojamību, jo izvēli par programmām neizdara skatītāji, bet gan televīzijas operatori, piedāvājot tiem programmas nevis atsevišķi, bet pakas ietvaros. Televīzijas operatori, iegādājoties televīzijas programmas vairumtirdzniecības tirgū, neatspoguļo patiesās skatītāju vēlmes un pieprasījumu pēc tām, skaidro padome.

Ar aptaujas palīdzību KP pētīja, vai konkurence starp piecām specializētajām televīzijas programmām (Eurosport, Eurosport2, Discovery, Animal Planet, TLC) ir žanra ietvaros vai starp žanriem. Tāpat KP noskaidroja skatītāju priekšrocības un iespējamo rīcību, ja konkrētās programmas tiem kļūtu nepieejamas.

Komentāri

Pievienot komentāru