Meksikas prezidents Felipe Kalderons (Felipe Calderon) uzsāk pasaules mēroga sabiedrisko attiecību kampaņu, lai mēģinātu uzlabot savas valsts tēlu un neitralizētu vardarbīgā narkotiku kara atspoguļojumu medijos, kas aizbaida tūristus un ārvalstu investorus, vēsta Reuters.
F. Kalderons karu pret narkotiku karteļiem pasludināja, stājoties amatā 2006.gada beigās.
Līdz šim gan viņam nav izdevies ierobežot ar narkotikām saistītu vardarbību, kuras rezultātā pēdējos gados bojā gājuši vairāki tūkstoši cilvēku.
Šausminošas ziņas un vizuālie materiāli, kas atspoguļo Meksikā notiekošo, laikrakstos un televīzijā jau ir pierasta lieta.
Tagad F. Kalderons paziņojis, ka viņš vēršas pie privātajām sabiedrisko attiecību firmām, lai uzsāktu starptautiska mēroga valsts tēla uzlabošanas kampaņu. Tās mērķis būs parādīt pasaulei citu, mazāk vardarbīgu Meksiku.
«Jā, mēs izskaidrosim problēmas, kādas mums ir, bet arī to, kā mēs ar tām cīnamies. Pirmām kārtām, mēs vēlamies parādīt, ko mūsu valsts var piedāvāt, kas nav maz,» sacījis Meksikas prezidents.
Kampaņu, kuras izmaksas un cita detalizēta informācija medijiem nav atklāta, organizēs Meksikas tūrisma ministrija.





















