Modes zīmola Narciss dizainere atver veikalu Ņujorkā 

Modes zīmola Narciss dizainere Alise Trautmane kopā ar biznesa partneri Sai Kong atver veikalu Dreams on Air Ņujorkā, kas pārstāv 25 Ņujorkā bāzētus modes zīmolus

Anda Asere, 2017. gada 24. februāris plkst. 14:15

«Kopā ar biznesa partneri Sai Kong atvērām veikalu Dreams on Air lieliskā vietā Soho – uz vienas ielas ar Chanel un Balmain veikaliem. Atradu, uzrunāju un apvienoju 25 Ņujorkā bāzētus modes zīmolus un februāra sākumā atvēru veikalu. Protams, pārstāvēts ir arī Narciss,» stāsta Alise Trautmane, Narciss dizainere un Dreams on Air līdzdibinātāja.

Veikala biznesa modelis ir sekojošs – zīmoli maksā noteiktu fiksētu ikmēneša maksu par mazumtirdzniecības un sabiedrisko attiecību pakalpojumiem. Veikals darbojas kā veikals, showroom un zināmā mērā arī kā inkubators, jo palīdz modes zīmoliem spert nākamos soļus un konsultē par mārketingu, sociālajiem tīkliem, stila veidošanu, pārdošanu utt.

Šobrīd Amerikā un citur pasaulē ir aktuāli biznesi, kas balstās uz dalīšanās principu, piemēram, kopā strādāšanas vietas, kur uzņēmēji kopīgi īrē biroja telpas. «Mūsu princips ir līdzīgs – mēs dalām izmaksas par telpu nomu, darbiniekiem, mārketingu utt., tajā pašā laikā nodrošinot, lai ir vienota koncepcija un iekārtojums. Visiem kopā dizaineri iegūst iespēju, ko paši nekad nevarētu – atvērt veikalu Soho blakus Chanel un Balmain un atļauties komandu, kas to pārdod. Mēs veicam atlasi un atbildam, lai viss kopā labi izskatītos, ietilpst koncepcijā. Principā mēs nodrošinām, ka dizaineri atnes savu kolekciju un par pārējo parūpējamies mēs – kā to virzīt, pārdot, iepakot utt.,» stāsta A. Trautmane. Tāpat viņi iedrošina dizainerus vienu reizi nedēļā četras stundas pastrādāt veikalā. Jauni dizaineri nāk paši, jau pieredzējušāki deleģē zīmola pārstāvi. Tādējādi tiek nodrošināts, ka veikalā visu laiku ir kāda zīmola pārstāvis un dizaineri, turklāt no tā iegūst paši zīmoli, jo saprot, kas klientus interesē, kā arī rodas idejas, kā sadarboties savā starpā.

Ideja par šādu veikalu A. Trautmanei radās saistībā ar to, ka viņai agrāk bija veikals Londonā. Augsto izmaksu dēļ viņa citiem jauniem dizaineriem neiesaka atvērt savu veikalu modes metropolēs. Tāpat jāņem vērā, ka mode mainās un viens no variantiem ir dizaineriem uzrunāt pircējus tieši, bet viens pats to nevar izdarīt. «Apvienojoties tas kļūst iespējams,» viņa uzsver.

Uzņēmēja šo uztver kā pilotprojektu un, ja tas attaisnos uz sevi liktās cerības, šādus veikalus varētu atvērt arī Londonā, Berlīnē, Kopenhāgenā un citās pilsētās. «Agrāk neatņemama ceļojuma sastāvdaļa bija iepirkšanās. Tagad visur pasaulē redzami gandrīz vieni un tie paši zīmoli. Pēc pirmajām nedēļām redzam, ka patērētājiem patīk vietējo dizaineru mode,» teic A. Trautmane.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2014. gada 02. jūnijs plkst. 8:00

Kāzas Latvijā šobrīd biežāk nekā agrāk rīko brīvā dabā, tādēļ līgavas izvēlas...

2013. gada 13. novembris plkst. 7:58

Narciss tērpi nopērkami arvien plašākā areālā ārpus Latvijas, taču eksporta attīstība...

2013. gada 11. jūnijs plkst. 8:35

Pirms trim gadiem atvērtais Latvijas dizaineru internetveikals CreativeLatvia.com sper pirmos apzinātos...

2013. gada 01. aprīlis plkst. 15:34

Latvijas modes zīmols Narciss ir izstrādājis formas tērpu dizainu vienam no Krievijas...

2013. gada 04. februāris plkst. 9:50

Galvenais biznesa virzītājspēks ir aizņemtais kapitāls, liecina pasaules prakse...

Nepalaid garām

Uzņēmums Stats Serviss mainījis nosaukumu uz STATS RENT, turpina izstrādāt rentomāta projektu...

Nelīdzsvarotā būvniecības attīstība ar straujiem kāpumiem un kritumiem un atkarība no ES...

Lielākā Zviedrijas banka, vērtējot pēc aktīvu apjoma, Svenska Handelsbanken AB, paziņojusi, ka...

Šodien Jēkabpilī AS Virši-A atklās pirmo CNG jeb saspiestās dabasgāzes uzpildes staciju...

Skolēnu ēdināšana kļūst par sociālo uzņēmējdarbību....

Dienas Biznesa lasītāju balsojumā par mīlētāko auto zīmolu ir uzlēkusi jauna zvaigzne –...

No šīs sadaļas
2017. gada 24. februāris plkst. 13:31

Valsts policijas (VP) izmeklētajā kriminālprocesā par piesavināšanos kolektīvās iepirkšanās...

2017. gada 23. februāris plkst. 12:26

Mišelina restorānu kritiķis Endijs Heilers (Andy Hayler), kurš pagājušajā...

2017. gada 23. februāris plkst. 11:20

Lai noskaidrotu sabiedrības viedokli par pārtikas, kurai beidzies derīguma termiņš, tirgošanu,...

2017. gada 22. februāris plkst. 16:23

SIA Veselības centrs 4 Baltijas Vēnu klīnikas attīstībā šogad plānots investēt līdz...

2017. gada 22. februāris plkst. 15:20

Investējot vairāk nekā 550 000 eiro, Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) Stomatoloģijas institūtā...

2017. gada 22. februāris plkst. 15:04

Mārupes novada uzņēmums SIA Silja iecerējis būvēt jaunu ražošanas ēku, liecina paziņojums...

2017. gada 22. februāris plkst. 14:04

Pērnā gada nogalē degvielas cenas Latvijā strauji palielinājās, taču kopš gada sākuma...

2017. gada 22. februāris plkst. 12:14

Konkurences padome (KP) pēc noslēgtās cigarešu izplatīšanas tirgus uzraudzības secina,...

2017. gada 21. februāris plkst. 19:35

Lietuvas mazumtirdzniecības kompānija Maxima LT paziņojusi, ka gatavojas pozicionēt sevi kā zemo...

2017. gada 21. februāris plkst. 17:51

Lietuvas kompānija Stova, kas ar UniPark zīmolu sniedz automašīnu stāvvietu pakalpojumus,...