Preču mātēm un bērniem mazumtirgotāja Mothercare pārdošanas apjomi (grupai kopumā) trešajā ceturksnī pieauguši par 4.6%, liecina kompānijas mājaslapā publicētā informācija.
Saskaņā ar kompānijas norādēm dati ir par tidzniecību 13 nedēļu laikā līdz 2010.gada 8. janvārim, kas kompānijai bijis trešais ceturksnis.
Pārdošanas apjomi Lielbritānijā pieauguši par 2.5%.
Savā paziņojumā kompānija akcentē darbības paplašināšanos Indijā, kur tai pašlaik ir 28 veikali un līdz nākamā gada beigām veikalu skaitu šajā valstī plānots paplašināt līdz 65.
Decembrī kompānija atvērusi savu 50. veikalu Krievijā.
Šajā finanšu gadā kompānija līdz šim jau atvērusi 108 veikalus ārpus Lielbritānijas un cerot sasniegt izvirzīto mērķi - 115 jauni veikali, gadam noslēdzoties.