Līdz ar ekonomiskās situācijas pasliktināšanos pircēju iepirkšanās ieradumi ir mainījušies - pircējs kļuvis daudz gudrāks un spiež mainīties arī tirgotājus un ražotājus, žurnālam Lietišķā Diena/Dienas Bizness atzīst apģērbu tirgotāja SIA Baltika Latvija valdes locekle Maruta Ērgle.
Tiesa gan, piebilstot - sievietes tomēr vēl aizvien paliekot sievietes: nāk pēc kurpēm, bet nopērk kleitu.
Atbildot uz jautājumu: «Kāda ir jūsu reakcija, ja tirdzniecības centrs izrādās neveiksmīgs», M. Ērgle stāsta: «Taisām ciet veikalu. Bet ir tikai viens, ko esam aizvēruši - tas bija Baltman veikals t/c Domina. Kāpēc? Pircējs nespēja akceptēt lietas, kas notika Dominā. Kad tur mainījās saimnieki, apstājās jelkāda attīstība un mārketinga cilvēki rīkoja lētus pasākumus, piemēram, mantu placi, kā rezultātā zaudējām savu mērķauditoriju. Arī paši esam pieļāvuši kļūdu vēl labajos laikos, kad atvērām veikalu Galerijā Centrs, taču aizmirsām: ja mūsu klients - vīrietis - nevar iebraukt stāvlaukumā, tad viņam šis centrs nav pieņemams. Bet to veiksmīgi atrisinājām, uz Baltman rēķina paplašinot Monton.»
Viņa arī norādījusi: «Septembrī vidējais pirkums Mosaic un Monton klientam bija 26 - 28 Ls, premium zīmolam Baltman - 70, bet Ivo Nikkolo - 58. Ja salīdzina ar 2009. gada septembri, summas ir diezgan līdzīgas - attiecīgi 25 - 26, 51 un 51 - 52 Ls. Tas liecina, ka klients atnāk mazāk reižu iepirkties, bet nav mainījis savu vajadzību.»