Pakalpojumi

Nākotnē vērosim viesnīcu modernizāciju un darbības maiņu

Žanete Hāka, 19.06.2020

Jaunākais izdevums

Pandēmija mainīs tūrisma nozari, turklāt vairāk nekā jebkurš cits notikums iepriekš, portālam DB atzina "Hilton Garden Inn Riga Old Town" vadītājs Lauris Gedrovičs.

"Pandēmija smagi iedragāja viesmīlības sektoru, un, lai mazinātu zaudējumus, pēdējo pāris mēnešu laikā arī mūsu viesnīca bija apturējusi darbību," viņš atzina.

Tomēr, ieviešot papildus drošības pasākumus un jaunu maltīšu un pasākumu konceptu, viesnīca 1.jūnijā tika atvērta viesiem.

"Sagaidām, ka nozare sāks atgūties vasarā, taču tiek prognozēts, ka tūrisma sektora apjomi šogad, salīdzinot ar 2019.gadu, saruks par 80%. Ņemot vērā, ka šajā sektorā tiek nodarbināts ievērojams darbinieku skaits, nozarei šajā periodā nepieciešams spēcīgs valdības atbalsts," uzsver L. Gedrovičs.

Viņš prognozē, ka ir skaidrs, ka sektors mainīsies.

"Mēs vērosim viesnīcu modernizāciju un izmaiņas procedūrās un konceptos. Pasaule mainās un mums jāpielāgojas, piedāvājot mūsu viesiem visus drošības pasākumus, kas viņiem nepieciešami par adekvātu cenu," piebilst L. Gedrovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas fondu pārvaldības uzņēmums "I Asset Management" ir parakstījis franšīzes līgumu ar viesnīcu tīklu "Hilton Worldwide" par Rīgas lidostas tuvumā attīstāmo 3 zvaigžņu, 187 istabu viesnīcu.

Viesnīcas būvdarbiem ir izraudzīts Latvijas būvuzņēmums "UPB".

Šai viesnīcai izraudzīts "Hampton by Hilton" zīmols. Viesnīcas būvniecībā investē "Airport Hotels Fund", kas šī gada sākumā kopā ar investīcijas sabiedrību "Orion Securities" šim projektam piesaistīja investīcijas 7.8 milj. eiro apmērā.

Plānots, ka viesnīca durvis vērs 2022. gada pirmajā ceturksnī. Lai izraudzītos viesnīcas pārvaldītāju tika izsludināts konkurss. Pārvaldītājs tika izraudzīts starp trim labi zināmiem starptautiskiem viesnīcu zīmoliem: "iBis Styles" ("AccorHotels"), "Hampton by Hilton" ("Hilton") un "Moxy" ("Marriott Intl"). Izvērtējot katra pārvaldītāj priekšrocības, tika nolemts izraudzīties "Hilton" zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 bijis šoks visai viesmīlības nozarei, un būtiski ietekmējis daudzu viesnīcu biznesu, taču eksperti prognozē, ka, neskatoties uz situāciju nākotnē, cilvēki vienmēr vēlēsies patverties no ikdienas rutīnas, tādēļ būtiski, kā viesnīcas spēs pielāgoties jaunajai situācijai, raksta "Marketwatch".

Primāri viesnīcām jāvērš uzmanība uz tīrības un drošības prasību ievērošanu, tāpat arī tehnoloģijas būs nozīmīgs rīks, kā gūt panākumus, norāda "JLL Hotels and Hospitality Group" vadītāja Gilda Pereza-Alvarado.

Covid-19 atgādināja viesnīcām biznesa pamatprincipu: ieklausīties klientā. "Ļaut viesiem justies komfortabli, neskatoties uz situāciju, ir bijis un vienmēr būs viesnīcas un tās darbinieku galvenais mērķis," norāda tehnoloģiju, drošības un konsultāciju kompānijas "Guidepost Solutions" reģionālais direktors Terijs Kings.

"Vairāk nekā iepriekš šī situācija liek fokusēties uz pamatlietām, uz to, ko klients vēlas," norāda arī "Hilton Worldwide Holdings" pārstāvis Fils Kordels. Viesnīcu tīkls vairāk pievērsis uzmanību, lai pārliecinātos, vai klienti var uzticēties visam viesnīcas zīmolam, nevis konkrētai viesnīcai, un visas tās ir tīras un drošas.

Komentāri

Pievienot komentāru